Mijn Roborock E35 draait nu al een tijdje en ik ben er erg tevreden mee!
Dit is mijn eerste robot, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus een goede review voor een vergelijking wordt dus erg lastig.
Eigenlijk is de E35 vrij simpel. Met de app kan je hem aan/uit zetten, "zuigkracht" instellen, programma instellen, status van sensoren/accessories opvragen en de map bekijken. Dat is het eigenlijk wel, er is geen mogelijkheid om no-go zones in te stellen oid.
Schoonmaken gaat gewoon goed. Carpet-mode is leuk, dan gaat hij vanzelf harder zuigen op het tapijt. Alles is erg goed schoon en het feit dat hij iedere dag een ronde doet is gewoon super. Ik heb nog niet na hoeven zuigen met de gewone stofzuiger (in hoekjes etc). De batterij is echt super trouwens. Hij doet er een uur over om zijn ronde te doen (50m2) en dan heeft hij nog ~70% over. Het geluidsniveau is ook niet vervelend trouwens.
Het enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden is dat hij vrij makkelijk vast komt te zitten onder de bank. Hij past er precies onder, behalve het "oogje" bovenop. Hierdoor komt hij vrij vaak vast te zitten. Het is wel grappig om te zien trouwens. Normaal beweegt de robot vrij rustig, maar als hij vast komt lijkt hij gestrest te zijn en beweegt hij snel heen en weer
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Snel vraagje aan andere:
Ik zit er aan te denken om een magneet strip te kopen (virtual wall) en deze onder de bank te plakken, maar kan dit überhaupt? Ik plak hem liever niet op de grond. En kan ik iedere magneet strip gebruiken of heeft iemand een goede tip voor eentje van ~5m? Thanks!
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.