LTV of HTV, het gewenste vermogen veranderd niet. Als je 2500W nodig hebt, dan veranderd dat niet met een Jaga of andere convector.Bl4ckviper schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:53:
@Oxellaar
Zal daar nog eens naar zoeken want ik zag op diverse website dat ze met Ta 75 Ra 65 en T kamer 20 het aantal Watts aangeven.
De ruimte is ongeveer 35 m3, volgens mij heb ik dan minimaal 2500 (traditionele watts nodig). LTV zou dan neerkomen op?
Klopt en je bankrekening met sprongen naar benedenwervisser schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:47:
@Oxellaar
Maar met DBE gaat het met sprongen omhoog
@Rol-Co Als je ophangt wat je zelf denkt nodig te hebben, dan hou je de prijzen nog een beetje in de hand.
Maar als je ophangt wat er volgens een WVB moet hangen, dan loop je er echt op leeg.
Verder hebben de DBE pro ventilatoren een ontwerpfout. Voor koeling werken ze voor geen meter.
De sensor die de ruimtetemperatuur meet, hangt onder de convector. Bij verwarmen werkt dat prima.
Bij jaga zijn ze vergeten dat bij koeling de koude lucht uit de convector langs de sensor omlaag zakt.
De fans slaan dus niet aan in koelstand.
Als ik de handleiding bekijk is dat nog steeds niet aangepast.
MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond