[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:

• mister_muller
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:14
Joosie200 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:15:
Ik heb mijn overstap op 30/12 en kreeg vorige week al het installatiepakket thuis gestuurd. Overigens met Black Friday deal overgestapt naar het internet 200 pakket zonder dat de monteur gratis aangeboden werd. Maargoed kom van kpn glas af, dus overstappen is zo geregeld. Halveer in de maandlasten en ik behoud dezelfde setup. Jaartje youfone en dan maar weer door naar KPN voor twaalf maanden 35 euro zoals afgelopen jaar.
Hier ook niet aangeboden gekregen, gisteren eens ingelogd. Kun je het alsnog gratis laten aansluiten door een monteur. Liever dat ze komen voor een kort momentje dan enkele dagen zonder internet.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:03

Rico

Wie dit leest is gek....

Bij mij is vanmorgen de overstap zonder problemen gegaan.
Gebruik een Fritzbox 7590 en die kreeg rond 07:00 een nieuw wan ip en daarna was de internet verbinding actief.
Kom van Budget met een XGS-PON glasvezel 200MB. Nu dus Youfone 200MB.

De TV ontvanger moet ik wel aan wennen. Als je daar naar Guide gaat en je wil terug naar het kanaal waar je naar keek dan moet je dus echt naar dat kanaal en dan weer op Play drukken. Bij de VIP5202 ontvanger van Budget kon je naar de Guide gaan en als er niks anders op was drukte je op exit en was je weer in de film etc. Die optie mis ik bij de Amino Amigo ontvanger.

Heb in de Fritzbox wel de TV ontvanger op realtime priority gezet.
TV kwaliteit kan ik nog geen oordeel over geven want heb nog weinig gekeken maar zal dat later melden.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.