Wanneer zou je de cashback bevestiging moeten krijgen? Ik heb ook nog niets binnen van mijn sim only bestelling bij Youfone. Zit nu ook te kijken naar de internet thuis deal.RuneScimi007 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:52:
ugh mag lekker een claim indienen bij cashbackxl, ze hebben geen confirmatie van mijn bestelling ontvangen.
meestal binnen 3 uur tot 24 uur. Helaas nog steeds niet binnen, dus dat word handmatig een claim indienen.DMC90 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:02:
[...]
Wanneer zou je de cashback bevestiging moeten krijgen? Ik heb ook nog niets binnen van mijn sim only bestelling bij Youfone. Zit nu ook te kijken naar de internet thuis deal.
Wat is er niet duidelijk aan? Zoek TV in het topic, voor meer duidelijkheid.Not_Disclosed schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:55:
[...]
Dank voor dit diepzinnige ‘nee’. Het is kort, krachtig, en toch roept het meer vragen op dan het beantwoordt.
Gisteren Ziggo Internet + TV opgezegd. Zegt de mevrouw aan de telefoon; u heeft 1 maand opzegtermijn en u hoeft de CI+ modules en modem niet terug te sturen. Fijne dag verder.....
Helemaal geen poging om me binnen Ziggo te houden na 26 jaar bij Ziggo te zijn gebleven. Geen aanbod met korting. Helemaal niets!
Nu meteen een glasvezel internet jaarcontract bij Youfone afgesloten. 8 mnd € 21,25 daarna 4 mnd € 42.50 en de cashback van € 75 werd ook verwerkt. Top. Meteen bij NLziet een Premium jaarabonnement afgesloten voor € 89,95 met de Black Friday actie.
Helemaal geen poging om me binnen Ziggo te houden na 26 jaar bij Ziggo te zijn gebleven. Geen aanbod met korting. Helemaal niets!
Nu meteen een glasvezel internet jaarcontract bij Youfone afgesloten. 8 mnd € 21,25 daarna 4 mnd € 42.50 en de cashback van € 75 werd ook verwerkt. Top. Meteen bij NLziet een Premium jaarabonnement afgesloten voor € 89,95 met de Black Friday actie.
Hmm goed dat ik dit nu lees.de Peer schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:00:
[...]
mwah dat is meer voor consumenten die bewust hun contract willen beëindigen. Hier is het andersom, ik wil het contact doorzetten, maar de leverancier wil het beëindigen.
Ik heb klacht ingediend bij de ACM, maar dat doe ik natuurlijk vooral voor anderen. zelf ga ik daar niets meer van vernemen. dat geven ze zelf ook aan, ze kijken niet naar individuele gevallen.
Maargoed het staat nergens echt goed beschreven (en wel in de AV van Youfone) dus ik zal wel pech hebben.
Er staat wel dat verhuizing geen grond is voor opzegging van het contract, maar dat is meer gericht op consumenten die eventueel zouden willen opzeggen.
Ik heb ook even gekeken in de odido community en daar slikt iedereen het als zoete koek. Blijkbaar moeten we ons hier maar bij neerleggen. de onderbouwing is 'het abonnement is postcode-gebonden en hier worden kosten voor gemaakt'
Ik zit nml met black friday deals, een verhuizing in januari. huidige Odido loopt af op 23-12..
Dat gaat dus bij Youfone een grote puinzooi worden..
overigens is deze wel interessant:
Ik blijf nml op dezelfde postcode wonen'het abonnement is postcode-gebonden en hier worden kosten voor gemaakt'
ik zit wel te denken voor mijn nieuwe adres nu alvast een nieuw abo af te sluiten en in laten gaan in januari, alleen heb ik de sleutel nog niet..
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 25-11-2025 20:32 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.