Ik lees best wel gemixte gevoelens over de TV ervaring van youfone. Vanaf 1 december kan ik de verbinding weer omzetten en het aanbod dat nu loopt via pricewise is wel aantrekkelijk. 8 maanden 100mbit + TV Comfort voor 27 in de maand en na 8 maanden 54. Voor 1 jaar dus 382 en 31.83 per maand.
Vorig jaar was ik vrij blij met mijn Budget overstap vanaf Ziggo waar ik 8 maanden 34 ging betalen en 4 maanden 65. Maar het kan dus nog wel goedkoper!
Is de gids / userinterface een beetje vergelijkbaar met Ziggo/KPN? Budget maakt nu nog gebruik van het oudere KPN TV kastje al werkt dat voor mij ook nog altijd prima.
Heb een tijdje getwijfeld of ik voor een verlenging weer naar 1 van de grotere partijen zou gaan vanwege een PS5, maar hopelijk draait de Xbox Series S GTA 6 straks ook goed genoeg. Dan kan ik namelijk nog gewoon weer een lekker cheap abonnement nemen.
Over dat pauzeren en spoelen erna trouwens. Wat ik bij Ziggo, en nu ook bij Budget, eigenlijk altijd doe is wanneer ik Live TV pauzeer is gewoon op de rec knop rammen. En dan ook pauzeren. Maar als je dan terugkomt kan je gelijk de opname erbij pakken, die gaan kijken en daar mag je wel gewoon spoelen. Misschien werkt dat ook voor anderen.
Een voordeel dat bij Ziggo nog was ook, en dat heb ik bij Budget nog niet goed getest, is dat als je bij Ziggo in de laatste 5min van een programma nog op record zou klikken en je ging erna naar de opnames, dan werd alsnog het hele programma in de opnames gegooid. Op die manier kon je dus ook dan nog in de reclames spoelen. Maar ik probeer het meeste dat wij op TV volgen in de opnames te hebben zodat we altijd kunnen spoelen indien nodig.
[
Voor 5% gewijzigd door
orange.x op 07-09-2026 12:40
]