[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
FastForwardNL schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:59:
Heb nog steeds hetzelfde IP adres als bij KPN. Krijg je nog iets van een bevestiging dat het internet abo geactiveerd is?
Ik kreeg een sms-je van Youfone later op dezelfde dag nadat ik het in de ochtend had aangesloten:

Welkom bij Youfone! Je internetaansluiting is geactiveerd. Wil je alles uit je internetverbinding halen? Ga dan naar: https://youfone.nl/klant/thuis

[ Voor 10% gewijzigd door pporrio op 04-08-2026 19:07 ]

Mijn platencollectie

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06:01
pporrio schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:05:
[...]

Ik kreeg een sms-je van Youfone later op dezelfde dag nadat ik het in de ochtend had aangesloten:

Welkom bij Youfone! Je internetaansluiting is geactiveerd. Wil je alles uit je internetverbinding halen? Ga dan naar: https://youfone.nl/klant/thuis
Hier na 2 uur ook ontvangen. IP blijft blijkbaar hetzelfde.

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:18
FastForwardNL schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:33:
[...]

Hier na 2 uur ook ontvangen. IP blijft blijkbaar hetzelfde.
Ik denk dat je dan een xDSL verbinding hebt, want bij glasvezel veranderd je IP adres.
Vorig jaar van KPN glasvezel naar Youfone glasvezel gegaan (beiden een Box 12).
Nadat ik nieuwe Box 12 van YF had aangesloten en daarna mijn eigen router er weer op, was IP adres veranderd...

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:21
musicfreak schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:30:
[...]

Youfone heeft een andere decoder, maar ook interface als KPN TV+ meen ik? Bedoel je met kwaliteit trouwens beeldkwaliteit, of bijv iets als gebruiksgemak?
In de afgelopen twee jaar is er een compleet andere decoder en software gekomen. Je moest toen opeens inloggen met een klantcode en pincode. Net zoals bij KPN. Dus ik ga ervan uit dat dat is sinds de overname. Daarvoor hoefde je niks in te vullen. Dat was het moment dat de beeldkwaliteit significant beter werd.

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:43
Ik heb een LG C9 tv en een Amigo 7N settopbox. Om een of andere reden krijg ik de settopbox afstandsbediening niet werkend met de LG. Iemand een fix?

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Errieseeka schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 00:42:
Ik heb een LG C9 tv en een Amigo 7N settopbox. Om een of andere reden krijg ik de settopbox afstandsbediening niet werkend met de LG. Iemand een fix?
Probeer eens om de decoder via de instellingen terug te zetten naar fabrieksinstelllingen. Wanneer dan het scherm komt waarin hij probeert je TV te koppelen aan de afstandsbediening, vindt hij dan automatisch het juiste merk van je TV? Dan vraag hij iets in de trant van: 'Is dit het juiste merk TV?'

Als hij daar al het juiste merk TV vindt, dan ben je eigenlijk voor 90% al op de goede weg. Daarna wordt je gevraagd om een paar knoppen te testen, maar voor mijn LG TV had hij gelijk al de juiste te pakken.

Mijn platencollectie

• Ceaus
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26
FastForwardNL schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:59:
Heb nog steeds hetzelfde IP adres als bij KPN. Krijg je nog iets van een bevestiging dat het internet abo geactiveerd is?
Ja, per email. Maar dat is zo'n systeem email waar je niks aan hebt. Ik kreeg over een periode van een aantal weken een keer of vijf de email "Gefeliciteerd, uw verbinding is nu actief" terwijl er nog geen monteur langs was geweest voor het glas sprietje.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.