[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Zenix

BOE!

-Z- schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 21:23:
Ik moet het modem terugsturen dat ik van de provider heb gekregen… maar ik heb er twee, allebei KPN Box 12. Ik weet niet welke van de provider is. Is het belangrijk om precies die terug te sturen die ik van de provider heb ontvangen?
Serienummer controleren werkt vaak.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:06
kranendo schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 16:04:
Kosten voor vervanging tv ontvanger die door bliksem is getroffen? Ik ben al bijna een week aan het wachten totdat youfone eindelijk in actie komt om de door hen geleverde TV Box te vervangen. Die is (net als helaas veel andere) apparatuur kapot door bliksem inslag. In de voorwaarden van Youfone kan ik hier niets over terug vinden. Bellen met de klantenservice iedere dag levert alleen maar de opmerking op dat ik 65 euro dien te bepalen en daarmee akkoord moet gaan en dat ik een mail daarover ga krijgen. Tot nu toe echter nog steeds geen TV. Kennelijk is service verlenen te duur bij Youfone. Weet iemand hoe je een escalatie kan vragen bij Youfone.
Geen idee hoe te escaleren, maar kun je de app niet tijdelijk gebruiken op je TV? Al dan niet met een Google TV of Apple TV kastje, Android TV Stick, Chromecast, etc.?

Of kun je de TV opzeggen, en elders afsluiten?

• Brinx
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 23:24
Askjeeves schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:32:
De laatste maanden ervaar ik "problemen" met de TV diensten. Hoewel de TV-box aanvankelijk normaal opstart/aan gaat, gebeurt het geregeld dat na het intoetsen van een kanaalnummer niet het "live" programma wordt getoond. Je krijgt dan een of ander programma van de tijd dat de TV-box is uitgeschakeld.

Wanneer wel een "live"-prgramma wordt getoond, dan stopt deze op het moment dat het volgende programma begint. Als je dan een ander kanaal selecteert dan wordt het programma getoond dat al geweest is. Het live-programma wordt niet weergegeven.
Ik heb exact hetzelfde. Niks helpt ook hiertegen. Heb cache ed al geleegd...zelfs de tv kijken app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan gaat het weer 3 programma's goed en dan dezelfde problemen weer.

Heel irritant als een programma uitloopt en dus in het volgende tijdsblok komt, want dan mis je het eind van het programma
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.