[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:54
MS78 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:42:
[...]
Per 2 juni zal ik ook de overstap maken, na meer +/- 30 jaar XS4all. Sinds de overname door KPN was er al zo goed als niets meer van over
[...]
XS4all is al in 1998 overgenomen door KPN dus alleen de eerste 2 jaar heb je het oude XS4all ervaren, de laatste 28 jaar KPN...
Echter heb ik nu een fritzbox 7590 hangen en op elke verdieping (3) van het huis een mesh repeater 3000 staan.
Die modem moet terug naar XS4all gok ik en die repeaters werken niet zonder.
[...]
Je kunt KPN natuurlijk vragen of je de router mag houden/overnemen, tegen welke vergoeding. Misschien is dat nog voordeliger.

• MS78
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11:45
jongetje schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:53:
[...]

Je kunt KPN natuurlijk vragen of je de router mag houden/overnemen, tegen welke vergoeding. Misschien is dat nog voordeliger.
Ja dat had ik gedaan tijdens het opzeggesprek aan de telefoon en daarmee was ze wat wazig over, dat ze niet zeker wist etc en dat het waarschijnlijk 100 euro zou zijn.....
Dat lijkt mij wat teveel voor dat oude beestje :)

Ik zie dat een Fritzbox 5530 in de pricewatch bv 145 euro nieuw kost. Dat is dan de AON variant, ik neem aan dat ik die nodig heb dan?

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Ja je hebt AON, wat je nodig hebt naast de FritzBox is in TK01 patchcover en de juiste glasvezel kabel.

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06
Om de vraag van @MS78 helemaal te beantwoorden: de juiste cover+kabel is de TK01 patchcover met SC-APC naar LC-APC kabel (groen groot naar groen klein). (En let erop dat ze je de juiste sturen :+ in de reacties daaronder staat ook super duidelijk wat het allemaal betekent)

[ Voor 8% gewijzigd door Jerrythafast op 02-05-2026 17:56 ]

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
Ik ook zojuist een abo afgesloten. Per 2-6 zal ik glasvezel gaan gebruiken. Met de kortingscode COMPLEET100 ook nog eens 100 euro cashback. Dat is dus over 2 jaar tijd slechts 25 euro per maand. Ziggo kan de pot op :p

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• MS78
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11:45
allen bedankt voor jullie advies en tips. Ik weet wat mij te doen staat :)😘
Nieuwe fritzbox 5590 met tk01 patch covert en de kabel.

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-05 21:14

Antonio di

a mi me dijeron que si

Dekar schreef op zondag 3 mei 2026 @ 11:22:
Ik ook zojuist een abo afgesloten. Per 2-6 zal ik glasvezel gaan gebruiken. Met de kortingscode COMPLEET100 ook nog eens 100 euro cashback. Dat is dus over 2 jaar tijd slechts 25 euro per maand. Ziggo kan de pot op :p
Kortingscode bij Youfone zelf ?
Op welk pakket bij hen met COMPLEET100 100 EURO cashback ?
Hoe kom je aan die code, zijn er nog meer voor andere pakketten bij Youfone ?
Thanks.

Profesión: Viviendo lo que surja en mi camino y disfrutando de la vida.

• Dekar
Antonio di schreef op zondag 3 mei 2026 @ 13:02:
[...]

Thanks.
Ik zag die gewoon op die pagina staan. Ik was ingelogd, omdat ik ook sim only heb. Ik heb een 2 jarig internet abonnement afgenomen 100/100 Mb.

Zie: https://www.youfone.nl/compleet

Zo te zien is Sim Only niet nodig en heeft iedereen recht op deze cashback.

-knip-. Referrals delen is niet de bedoeling.

[ Voor 45% gewijzigd door rens-br op 03-05-2026 19:02 ]

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:42
Antonio di schreef op zondag 3 mei 2026 @ 13:02:
[...]

Thanks.
Is inderdaad een code van Youfone - voor Sim Only klanten. Is al vaker voorbijgekomen in dit topic. Geeft korting op alle internetabonnementen.

COMPLEET100 = 100 euro korting bij 2-jarig abonnement.
COMPLEET75 = 75 euro korting bij 1-jarig abonnement.

Kan niet gecombineerd worden met vriendenkorting.

• Krizna
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 19:54
Krijg je bij Youfone glasvezel net als bij KPN een de facto statisch ipv4-adres, weet iemand dat?

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:01
Krizna schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:40:
Krijg je bij Youfone glasvezel net als bij KPN een de facto statisch ipv4-adres, weet iemand dat?
Ja.

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-05 21:14

Antonio di

a mi me dijeron que si

Als ik Youfone Internet-100mb+TV-standaard neem, kan ik dan naast TV kijken op een TV via het meegeleverde kastje, ook een ander persoon nog eens op een andere TV life (linair, niet terugkijken!!) een programma kijken door het via de Youfone App op de Smartphone te streamen (casten) naar die andere TV (voorzien van Google Chromecast-TV-4k dongle) ?? . Dus ik neem geen 2de Youfone kastje!!

[ Voor 6% gewijzigd door Antonio di op 03-05-2026 22:12 ]

Profesión: Viviendo lo que surja en mi camino y disfrutando de la vida.

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:21
Bijzonder. Mijn glasvezel bestelling bij Youfone is geannuleerd met als reden:
Wij hebben je aanvraag ingediend bij KPN en helaas een afwijzing op het door jou opgegeven adres teruggekregen. KPN kan op je adres geen internetverbinding leveren.
Ik woon er sinds oktober, betreft een nieuwbouwwoning en KPN heeft hier in de hele wijk gewoon glasvezel opgeleverd. Youfone kan verder niks zeggen: "system says no".

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 21:01
Cheezborger schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 09:23:
Bijzonder. Mijn glasvezel bestelling bij Youfone is geannuleerd met als reden:

[...]

Ik woon er sinds oktober, betreft een nieuwbouwwoning en KPN heeft hier in de hele wijk gewoon glasvezel opgeleverd. Youfone kan verder niks zeggen: "system says no".
@Cheezborger Je mag je adres wel DM-en, dan kan ik even kijken wat er bij KPN in de netwerkadministratie dan staat wat er voor kan zorgen dat Youfone dit zegt.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 23:39

cruncher

wanna crunch someone?

MS78 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 12:32:
allen bedankt voor jullie advies en tips. Ik weet wat mij te doen staat :)😘
Nieuwe fritzbox 5590 met tk01 patch covert en de kabel.
ik heb die patchcover maar dan met fritzbox 5490, werkt prima. Weet niet welk abo je afneemt maar met glas is het volgens mij niet mogelijk om de upload te cappen.

can you read my mind?

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik heb al jaren een glasvezelabonnement bij KPN. In de meterkast heb ik een Genexis glasvezelkastje die is weer verbonden met de Experiabox van KPN.

Als ik zou overstappen op Youfone, hoef ik toch alleen maar de nieuwe Experiabox die ik van hen krijg in te prikken? Of moet ik ook nog iets aanpassen aan dat Genexis glasvezelkastje?

Mijn platencollectie

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
pporrio schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 13:19:
Ik heb al jaren een glasvezelabonnement bij KPN. In de meterkast heb ik een Genexis glasvezelkastje die is weer verbonden met de Experiabox van KPN.

Als ik zou overstappen op Youfone, hoef ik toch alleen maar de nieuwe Experiabox die ik van hen krijg in te prikken? Of moet ik ook nog iets aanpassen aan dat Genexis glasvezelkastje?
Dat zal idd gewoon werken. Van Youfone zal je ook zo'n glasvezelkastje krijgen, maar die kan je ook als reserve bewaren.

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:12

TVL

pporrio schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 13:19:

Weet niet of dat ook voor Youfone geldt maar ik heb pas geleden een abonnement bij Solcon. Ik had een AON aansluiting en ging over op XGS-PON. Hiervoor moest mijn Genexis FTU vervangen worden en moest het serienummer aangemeld worden bij Solcon.

• Jerrythafast
Chris.nl schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 15:01:
Van Youfone zal je ook zo'n glasvezelkastje krijgen, maar die kan je ook als reserve bewaren.
Het is niet gebruikelijk dat je er nog een krijgt, Youfone zal alleen een vervangende router sturen.

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:25
Jerrythafast schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 20:07:
[...]

Het is niet gebruikelijk dat je er nog een krijgt, Youfone zal alleen een vervangende router sturen.
Hier wel, vorig jaar vervangen, toen naar Ziggo, en afgelopen weekend weer terug. Kreeg nog een Genesis kastje, de verplichte monteur had er ook 1. Dus ik heb er drie. De monteur kwam voor joker. Alles werkte al.

• ThinkPad
  • Laatst online: 19:02
JT schreef op maandag 23 februari 2026 @ 20:39:
Ik ben over op internet van Youfone :) Had een goede aanbieding. Ik gebruik OpnSense zonder Xperiabox.

[…]
Heb je het modem nog aangesloten gehad of in de doos gelaten? Heb het aansluitpakket ontvangen, heb al een PPPoE interface etc gemaakt in OPNsense, omzetting is volgende week.

[ Voor 30% gewijzigd door ThinkPad op 09-05-2026 10:29 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

ThinkPad schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:28:
[...]

Heb je het modem nog aangesloten gehad of in de doos gelaten? Heb het aansluitpakket ontvangen, heb al een PPPoE interface etc gemaakt in OPNsense, omzetting is volgende week.
Die moet je aansluiten totdat je bericht krijgt dat je over bent qua verbinding. Tenzij je geen overstapservice gebruikt. Maar ik heb hierdoor een week langer moeten betalen aan de oude provider. Daarna ging de experiabox de doos in.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Richard-NL
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19-05 12:41
Ik denk erover om over te stappen naar Youfone glasvezel internet. Ik heb nu KPN en host thuis zelf een website op een pi. Biedt Youfone ook een bijna vast ipv4 adres zodat zelf een website hosten mogelijk is? Of is het veel dynamischer of iets met een gedeeld ipv4 adres via cgnat?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:54
Richard-NL schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:13:
Ik denk erover om over te stappen naar Youfone glasvezel internet. Ik heb nu KPN en host thuis zelf een website op een pi. Biedt Youfone ook een bijna vast ipv4 adres zodat zelf een website hosten mogelijk is? Of is het veel dynamischer of iets met een gedeeld ipv4 adres via cgnat?
Er is bijna geen consumenten provider die een echt vast ip-adres geeft. Je zou toch minimaal iets met een DynDNS dienst moeten regelen. En als de site echt belangrijk is een klein zakelijke verbinding met een echt vast ip-adres (of ergens hosting) in mijn ogen.

• Barre73
Youfone is 100% kopie van KPN dus in dat opzicht is het niet anders dan je nu al gewend bent (ik denk dat zelfs je huidige IP adres niet wijzigt)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wat @Barre73 ook al zei, Youfone internet is 100% gelijk aan KPN. 'k Heb Youfone internet-only nu voor het 2e jaar en zit nog altijd om het IP adres wat ik heb ontvangen nadat ik eigen router aangesloten heb, ook na reboots.

Zolang je niet ook TV van Youfone gaat afnemen hoef je je imo niet achter het oor te krabben of je KPN gaat missen.

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

Barre73 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:12:
[...]

Youfone is 100% kopie van KPN dus in dat opzicht is het niet anders dan je nu al gewend bent (ik denk dat zelfs je huidige IP adres niet wijzigt)
Vooral je laatste zin:

Dus er hoeft niet eens een patch verzet te worden als je binnan WBA blijft?

It ain't stupid if it works!

• Richard-NL
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19-05 12:41
Thanks @jongetje @Barre73 @Chris.nl. Geen garantie dat het zo blijft in de toekomst maar dat heb ik bij KPN ook niet.

• Jerrythafast
(ik denk dat zelfs je huidige IP adres niet wijzigt)
Bij mijn overstap in april 2025, van KPN naar Budget Thuis, veranderden mijn IPv4-adres en IPv6-prefix wel. Afgelopen maand ben ik van Budget Thuis naar Youfone overgestapt en heb ik opnieuw een nieuw IPv4-adres en een nieuwe IPv6-prefix gehad. In de tussentijd zijn ze hetzelfde gebleven.

Een patch zal er niet aan te pas gekomen zijn, want in beide gevallen gebeurde het om 6:00 in de ochtend. Lijkt me sterk dat er elke ochtend klokslag 6:00 in patchruimtes in heel Nederland monteurs staan te ploeteren om alle overstappers fysiek over te doen stappen :9

• Barre73
vr6-only schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:58:
[...]

Vooral je laatste zin:

Dus er hoeft niet eens een patch verzet te worden als je binnan WBA blijft?
Nee, maar dat geldt voor elke WBA-WBA overstap. Migratie van KPN naar bijvoorbeeld Odido (ook op WBA) is ook patchloos,

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

Barre73 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:59:
[...]

Nee, maar dat geldt voor elke WBA-WBA overstap. Migratie van KPN naar bijvoorbeeld Odido (ook op WBA) is ook patchloos,
Ah, mooi zo. Scheelt weer een handeling.

Wel kan ik mij voorstellen dat bij WBA-WBA nog wel sprake kan zijn van een patch migratie als je over gaat van AON naar PON.

It ain't stupid if it works!

• tweakerpim
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:54
Wat is de bitrate van de tv kanalen?

Bij kpn is dit 14 mbps live en ongeveer 9 mbps voor terug kijken opnames?

Zijn de opnames gelijk in kwaliteit? Zoals bij het kpn interactie tv pakket. De zo genoemde glas kanalen? Die zijn allebei is 12 mbps.

Is dit ook zo bij youfone?

• ThinkPad
JT schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:40:
[...]

Die moet je aansluiten totdat je bericht krijgt dat je over bent qua verbinding. Tenzij je geen overstapservice gebruikt. Maar ik heb hierdoor een week langer moeten betalen aan de oude provider. Daarna ging de experiabox de doos in.
Vanochtend om 5:00 viel m'n Solcon verbinding weg. Experiabox van Youfone even aangesloten totdat ik verbinding had en toen de netwerkkabel van mediaconverter uit Experiabox gehaald en omgeplugd naar OPNsense waar ik al een vlan6 interface en PPPoE interface had aangemaakt. Werkte gelijk :)

Routering is toch net weer anders dan bij Solcon, die had een eigen ASN (AS12414), nu zit ik via AS1136 wat KPN is. Routering van Youfone/KPN lijkt beter te zijn als ik in m'n SmokePing kijk. Latency naar 8.8.8.8 is van 5.7ms naar 4.5ms gegaan. Latency naar 1.1.1.1 gelijk gebleven (6.6ms), naar 9.9.9.9 van 5.9ms naar 4.9ms.

De KPN primary- en secondary DNS zijn ook één hop dichterbij nu dan bij Solcon en lijken het daardoor te winnen van Quad9 qua latency wat ik in AdGuardHome zo zie. Bij Solcon was Quad9 gek genoeg één hop dichterbij dan de Solcon primary DNS waardoor in AGH de meeste lookups naar Quad9 gingen :+ ThinkPad in "[Solcon Glasvezel] Ervaringen & Discussie"

Ben van Solcon 400/400 naar Youfone 200/200 gegaan, internet only.

Ik kwam daarvoor van Odido en Solcon was toen al sneller/lagere latency: ThinkPad in "[Solcon Glasvezel] Ervaringen & Discussie" Youfone lijkt daar dus nog weer wat onder te zitten

[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 15-05-2026 10:26 ]

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 19:51
ThinkPad schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 10:03:
[...]

Vanochtend om 5:00 viel m'n Solcon verbinding weg. Experiabox van Youfone even aangesloten totdat ik verbinding had en toen de netwerkkabel van mediaconverter uit Experiabox gehaald en omgeplugd naar OPNsense waar ik al een vlan6 interface en PPPoE interface had aangemaakt. Werkte gelijk :)
Je had de mail van Youfone ("Jouw internetverbinding is actief") al gehad toen je de Experiabox hebt uitgeplugd?
Anders vraag ik me af of de activering bij Youfone wel goed gaat nu.
Ik had begrepen dat je op die mail moest wachten met ompluggen. Het duurde bij mij een aantal uren voordat ik die mail kreeg en over kon naar mijn Fritzbox.

• ThinkPad
Ja heb ik vanochtend gehad :) Dank voor de aanvulling.

[ Voor 30% gewijzigd door ThinkPad op 15-05-2026 13:49 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Almerian schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:28:
[...]

Je had de mail van Youfone ("Jouw internetverbinding is actief") al gehad toen je de Experiabox hebt uitgeplugd?
Ik had begrepen dat je op die mail moest wachten met ompluggen. Het duurde bij mij een aantal uren voordat ik die mail kreeg en over kon naar mijn Fritzbox.
Ja dat dus. Heeft me een week extra abo gekost :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jerrythafast
Almerian schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:28:
[...]

Ik kreeg die mail zelfs zonder ooit de Experiabox van Youfone aangesloten te hebben. Fritzbox is compatible met hun systeem (en/of andersom) :)

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-05 18:17
[...]

Net zoals @Jerrythafast beschreef, wijzigt het IP adres wel. Alleen je patch blijft zitten bij KPN-WBA. Ik ben vorig jaar december van KPN naar YF gegaan binnen KPN WBA. IP adres wijzigde direct nadat YF liveging. Ik vraag me af of er klanten zijn die binnen KPN WBA blijven en qua ISP wisselen dan hetzelfde IPv4 en IPv6 prefix hebben gehouden.....

• mister_muller
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:47
mister_muller schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:03:
[...]

Afgelopen vrijdag nog de claim aangemaakt. Gisteren de melding ontvangen dat de claim nu in behandeling wordt genomen omdat alle benodigde informatie er is. Ik ben benieuwd.

Vanaf dinsdag zowel internet als TV via Youfone. Door alle berichten was ik wat huiverig, hierbij de ervaringen:
  • - Voor zekerheid een monteur (gratis) langs laten komen. Die was er al om 8u. Zijn conclusie na 5 min was, "geen licht, KPN moet hier bijkomen". Uiteindelijk niets gehoord, kreeg alleen die dag om 12u mail dat ik was overgezet. En zowaar alles deed het :o !
  • - Internet en TV werken prima eerlijk gezegd. Schakelen gaat inderdaad iets langzamer dan me vorige provider (Odido), maar is echt niet heel erg storend. Beeldkwaliteit ook prima, zie geen verschil met Odido. Ook het terugkijken is tot nog toe goed bevallen, start prima op bij start van het programma.
Vandaag een mail ontvangen dat de claim is toegekend. Nu zie ik alleen dat ze 2100 clix hebben toegekend. Volgens mij had dit het dubbele moeten zijn. Anderen ook deze ervaring met de actie van eind vorig jaar?

• Economics
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19:10
Soundwork schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:18:
[...]

Net zoals @Jerrythafast beschreef, wijzigt het IP adres wel. Alleen je patch blijft zitten bij KPN-WBA. Ik ben vorig jaar december van KPN naar YF gegaan binnen KPN WBA. IP adres wijzigde direct nadat YF liveging. Ik vraag me af of er klanten zijn die binnen KPN WBA blijven en qua ISP wisselen dan hetzelfde IPv4 en IPv6 prefix hebben gehouden.....
Nee. Ongeacht naar waar je overstapt en al is het KPN- dochter, jouw ip adres wijzigt altijd omdat er een nieuwe access order aan verbonden zit.

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-05 18:17
Economics schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 00:01:
[...]

Nee. Ongeacht naar waar je overstapt en al is het KPN- dochter, jouw ip adres wijzigt altijd omdat er een nieuwe access order aan verbonden zit.
Dus klanten krijgen altijd een set nieuwe IP adressen zodra ze binnen KPN WBA van ISP wisselen....
En wat houdt een access order in, je patch blijft zitten maar je wordt wel op een ander netwerk segment van de betreffende ISP geplaatst?

[ Voor 15% gewijzigd door Soundwork op 20-05-2026 21:28 ]

• Barre73
Soundwork schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:26:
[...]

Dus klanten krijgen altijd een set nieuwe IP adressen zodra ze binnen KPN WBA van ISP wisselen....
En wat houdt een access order in, je patch blijft zitten maar je wordt wel op een ander netwerk segment van de betreffende ISP geplaatst?
Een access order is het deel van de totale order dat aangeeft via welke techniek het geleverd moet worden (VDSL, VVDSL, GoF, XGS-PON etc, etc..)
Of dat met of zonder nieuwe patch of kruisdraad is maakt niet uit.

In de rest van die totale order zitten de te leveren diensten/Vlans en zo.

Je kan dus ook een order in de orderstraat hebben zonder access order. namelijk een toevoeging van TV bij je Internet-only pakket. Of iets dergleijks..

Maar een overstap van provider 1 naar provider 2, of binnen dezelfde provider van koper naar glas geeft dus wel altijd een access order. En blijkbaar (ik meende echt dat dit een paar jaar geleden bij KPN->Youfone anders was) dus ook altijd een nieuw IP adres.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:11

Zenix

BOE!

Ik had twee cashback claims ingediend bij Euroclix eind vorig jaar, die zijn nu toegekend. En dat in combinatie met de kortingscodes :)
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.