[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56
MS78 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:42:
[...]
Per 2 juni zal ik ook de overstap maken, na meer +/- 30 jaar XS4all. Sinds de overname door KPN was er al zo goed als niets meer van over
[...]
XS4all is al in 1998 overgenomen door KPN dus alleen de eerste 2 jaar heb je het oude XS4all ervaren, de laatste 28 jaar KPN...
Echter heb ik nu een fritzbox 7590 hangen en op elke verdieping (3) van het huis een mesh repeater 3000 staan.
Die modem moet terug naar XS4all gok ik en die repeaters werken niet zonder.
[...]
Je kunt KPN natuurlijk vragen of je de router mag houden/overnemen, tegen welke vergoeding. Misschien is dat nog voordeliger.

• MS78
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:08
jongetje schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:53:
[...]

Je kunt KPN natuurlijk vragen of je de router mag houden/overnemen, tegen welke vergoeding. Misschien is dat nog voordeliger.
Ja dat had ik gedaan tijdens het opzeggesprek aan de telefoon en daarmee was ze wat wazig over, dat ze niet zeker wist etc en dat het waarschijnlijk 100 euro zou zijn.....
Dat lijkt mij wat teveel voor dat oude beestje :)

Ik zie dat een Fritzbox 5530 in de pricewatch bv 145 euro nieuw kost. Dat is dan de AON variant, ik neem aan dat ik die nodig heb dan?

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Ja je hebt AON, wat je nodig hebt naast de FritzBox is in TK01 patchcover en de juiste glasvezel kabel.

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:50
Om de vraag van @MS78 helemaal te beantwoorden: de juiste cover+kabel is de TK01 patchcover met SC-APC naar LC-APC kabel (groen groot naar groen klein). (En let erop dat ze je de juiste sturen :+ in de reacties daaronder staat ook super duidelijk wat het allemaal betekent)

[ Voor 8% gewijzigd door Jerrythafast op 02-05-2026 17:56 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.