swhnld schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 08:20:
[...]
Je klacht melden bij Youfone, dat je dit probleem ervaart op je router, en dan moeten zij dit oplossen. Zij kunnen dan de storing informatie uitlezen op afstand en dan gericht een actie ondernemen.
Youfone is een goedkopere Provider en daardoor hebben ze een kantendienst die absolute geen kennis heeft om problemen op te lossen
ze kunnen alleen domweg dingen omruilen
informatie uitlezen op afstand heeft geen zin want er is niks met de lijn/ verbinding
waar wel iets mis is
Modem moet op een of anderen regelmatig opnieuw moet verbinden KPN Server (1X per week of 1X per dag )
zie afbeelding rode pijlen
ik weet alleen niet ( rode pijlen ) waar mijn Modem mee verbind , hoe ze die noemen
Is dit een DNA Server
Als je bijvoorbeeld je Wifi neemt op je router
je router zet altijd de hoogste verbruiker boven aan en dan de iets minder verbruikers
daar lijkt dit ( wat ik nu ervaar ) ook sterk op
ik verbruik regelmatig veel data , en het is goed mogelijk dat dat de kpn servers ( Of de rode pijlen in afbeelding ) jouw anders gaan indelen , maar niet kunnen zonder de verbinding te verbreken
wat hier gebeurd bij die servers heeft Youfone ( KPN veel kans ook niet ) geen kijk of grip op
En dit is veel kans alleen maar in te zien via log file`s op server niveau
dit laats weet iedereen dat daar niks mee word gedaan
quote: En dit is veel kans alleen maar in te zien via log file`s op server niveau