[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01 22:02
Hoe werkt dat, 16 maanden korting bij een 1-jarig abonnement?

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• arthurio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:32
crunchytail schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:28:
[...]

Volgens de voorwaarden geldt de korting alleen voor nieuwe klanten.
[Afbeelding]

Maar het valt altijd te proberen. ;) De ING-korting geeft in de praktijk ook €75 korting op 1-jarige abonnementen, terwijl dit volgens de voorwaarden 50 euro zou moeten zijn.
Thanks. Ik zit nu in mijn verleningsaanbod te zoeken en zie dat de codes die Cheaps heeft gepost ook gewoon voor mij korting geven! Ben er heel blij mee!

• arthurio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:32
crunchytail schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:25:
[...]

Klopt. Ik heb er toevallig een deal over gemaakt op Pepper.

Bestaande Sim Only klanten kunnen gebruikmaken van de Compleet-kortingcodes. Nieuwe klanten kunnen €75 cashback ontvangen via ING. Via CashbackXL kun je nog eens €22,50 cashback ontvangen.

Persoonlijk vind ik de 200 Mbit abonnementen het meest interessant. Op basis van je adresgegevens kun je 3 verschillende aanbiedingen voorgeschoteld krijgen, waarbij je een x-aantal maanden 50% korting krijgt op de standaardprijs van €42,50.

Overzicht abonnementen 200 Mbit/s:
[Afbeelding]

Aanbod 1: vooral van toepassing op KPN-klanten.
Aanbod 2: het aanbod voor de meeste postcodes.
Aanbod 3: geselecteerde postcodes ontvangen extra korting.

Vrijwel dezelfde actie als rond Black Friday. Alleen aanbod 1 is iets beter geworden bij een 2-jarig contract (toen 8 maanden korting, nu 12 maanden). :)
Ik zie dat er bij mij sinds vanmiddag andere prijzen worden gehanteerd. Geen 50% korting meer en ik krijg ook weer net een ander aantal maanden korting (7x10€). Net niet zo mooi als beschreven, maar prima ik ben een tevreden klant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYliT5uREfrTwvixszpZ9bATvA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BklYs3DZdYQ44f1ur3z4RvAv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door arthurio op 22-01-2026 22:27 ]

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:42
Valentino-46 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:45:
Hoe werkt dat, 16 maanden korting bij een 1-jarig abonnement?
Prijs blijft 16 maanden gelijk, maar na 12 maanden mag je al opzeggen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmE02-4mDUohkC6UtIUiDjM--e8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uctla60WgPKkXSJXcSLXuTMR.png?f=user_large

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:42
arthurio schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 22:19:
[...]

Ik zie dat er bij mij sinds vanmiddag andere prijzen worden gehanteerd. Geen 50% korting meer en ik krijg ook weer net een ander aantal maanden korting (7x10€). Net niet zo mooi als beschreven, maar prima ik ben een tevreden klant.
[Afbeelding]
Die is inderdaad nieuw voor me! Zal vermoedelijk alleen in het verlengingaanbod zitten. Voor nieuwe klanten zie ik vooralsnog geen wijzigingen, zou ook vreemd zijn gezien de huidige 'Magic Deal' nog 3 dagen duurt.

[ Voor 14% gewijzigd door crunchytail op 22-01-2026 23:59 ]

• mister_muller
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:29
Iemand bij wie de registratie via euroclix bij de actie afgelopen november/december wel geregistreerd is? Of waar een claim is toegewezen? Hier krijgen we komende week tv en internet aangesloten. De doos met installatiematerialen inmiddels ontvangen.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.