The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Welke snelheden hadden ze genoemd? Dat zou een belletje kunnen doen rinkelen.Standeman schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:42:
grmbl. Ik ben overgestapt op youfone nadat ze hier een paar maanden geleden glasvezel hebben aangesloten. Maak ik de doos open, zit er een DSL modem in
Ik bellen naar youfone: "Ja meneer, uw glasvezel is nog niet geactiveerd. U krijgt bericht wanneer dat wel zo is".
Nergens, maar dan ook nergens in het bestel proces wordt er vermeld dat het om DSL ging
Dat belletje heeft bij mij niet gerinkeld. Omdat ik toch niet veel meer nodig zal hebben dan 100mbit.crunchytail schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:46:
[...]
Welke snelheden hadden ze genoemd? Dat zou een belletje kunnen doen rinkelen.
Maar nu is het 100% zeker dat ik die 100mbit sowieso niet ga halen, want adsl.
Als ik zal dan krijg ik het programma wat liep op het moment dat het kastje aanging. Stel ik begin te kijken om 1900 op NL1 tot 2200 en sap dan naar bv rtl5 dan zie ik daar wat om 1900 was.Adrie Noniem schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:08:
[...]
Huh? als je naar een ander kanaal zapt, krijg je dan iets van eerder die dag of begint het programma van die andere zender bij het begin of zo?
Ik overweeg om na mijn contract bij Odido (100mbit + TV nu €10 pm, straks €45) over te stappen naar YouFone, voor "simpel internet en gewoon thuis af en toe wat TV kijken, EN straks op vakantie op een PC wat TV te kunnen kijken" maar lees steeds meer klachten over TV hier. Dit gaat hier in huis een dingetje zijn...
Je kunt je abonnement binnen 14 dagen vanaf de aansluitdatum kosteloos annuleren.Standeman schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:14:
[...]
Dat belletje heeft bij mij niet gerinkeld. Omdat ik toch niet veel meer nodig zal hebben dan 100mbit.
Maar nu is het 100% zeker dat ik die 100mbit sowieso niet ga halen, want adsl.
Ik doelde eigenlijk op de uploadsnelheid, die loopt niet 1/1 bij ADSL.
Ziet er op de site zo uit:
ADSL - 100/10 Mbit
:strip_exif()/f/image/64MaqR9eOxBmItcRnuDEFpc7.jpg?f=fotoalbum_large)
Glasvezel 100/100 Mbit
:strip_exif()/f/image/JQVBwKtTI6hjtfVpCQ4nNvkW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, ik weet dat ik kosteloos kan annuleren. Maar 1) ik ben goedkoper uit met youfone en 2) ik weet dat wanneer ik het overstap proces (ook met mobiel over) ga verstoren, het zeer waarschijnlijk één grote rotzooi wordt en ik volgende week geheel zonder internet zitcrunchytail schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
Je kunt je abonnement binnen 14 dagen vanaf de aansluitdatum kosteloos annuleren.
Ik doelde eigenlijk op de uploadsnelheid, die loopt niet 1/1 bij ADSL.
Ziet er op de site zo uit:
ADSL - 100/10 Mbit
[Afbeelding]
Glasvezel 100/100 Mbit
[Afbeelding]

Sorry maar dit klinkt eigenlijk lachwekkend....neusje80 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:40:
[...]
Als ik zal dan krijg ik het programma wat liep op het moment dat het kastje aanging. Stel ik begin te kijken om 1900 op NL1 tot 2200 en sap dan naar bv rtl5 dan zie ik daar wat om 1900 was.
Dit moet toch wel een specifieke bug in jouw kastje zijn? Anders zou de telefoon bij YouFone toch roodgloeiend zijn met klagers? Of heeft YouFone maar 3 TV klanten in het land?
Ik heb exact hetzelfde probleem.neusje80 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:40:
[...]
Als ik zal dan krijg ik het programma wat liep op het moment dat het kastje aanging. Stel ik begin te kijken om 1900 op NL1 tot 2200 en sap dan naar bv rtl5 dan zie ik daar wat om 1900 was.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de vaste diensten van Youfone, andere onderwerpen horen thuis in:
- Mobiel: [Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.