Zo, vandaag was de grote dag..................
Signaal van Odido op het ODF-netwerk was er sinds 00.00 uur af. Euhm, geen internet en de monteur van Guidion zou tussen 12.00 en 16.00 uur komen. Om 10.06 uur een mailtje en SMS dat mijn verbinding van Youfone op het KPN-netwerk gereed was.
Om 12.20 uur een SMS dat de monteur er over 5 minuten zou zijn. Dat klopte

Ik had alles rondom de aansluiting vrij gemaakt (en ook schoongemaakt......was wel weer een keer nodig

) en de TV ontvanger had ik al aangesloten. Monteur aan de slag........klik, klik, klik, klik...... het werkt.
Moest wel mijn netwerk refreshen en de NAS-sen opnieuw opstarten en de netwerkverbindingen in de verkenner vervangen, maar het verliep vlotjes. Toen even de naam van het WIFI-netwerk alsook het wachtwoord verandert. Ook een fluitje van een cent,
Speedtest.......220/220. Dus dikke prima.
Nu nog spelen met de TV-ontvanger. Hoewel ik een smart TV heb, zijn niet alle (Android-) apps beschikbaar om dat het besturingssysteem VIDAA is. Maar met de TV-ontvanger van KPN zit alles in 1. Dus ook maar één AB nodig.
Al met al..........dikke blij en de komende 24 maanden zit ik voor € 30,00 p.m. te interneppen en TV te koekeloeren.