Ik weet niet of anderen dit ook gemerkt hebben, maar de Box12 wil na verloop van tijd gaan updaten en komt dan daarna in een bootloop terecht. Powerlampje gaat knipperen, ding start opnieuw op, bouwt verbinding, powerlampje gaat opnieuw knipperen en het start weer opnieuw op. Als ik dat zo laat doen, dan blijft hij 6 uur in dezelfde cirkel hangen. Harde reset met paperclip helpt maar voor enkele uren. Klantenservice kan hier niets mee, afgezien van een modem van hetzelfde type toesturen. En dat enkel bij hoge uitzondering vanwege de vervangingskosten. Modems en updates komen rechtstreeks van KPN vandaan, daar heeft Youfone geen invloed op.
Ik ben overigens heel benieuwd wat Youfone in deze regio gaat doen met de koperklanten met een goedkoop contract op DSL. Alle koperabonnees van KPN zelf zijn de afgelopen maanden gedwongen overgezet naar glasvezel zonder meerkosten, maar het lijkt me niet dat Youfone dit actief gaat doen bij haar abonnees gezien het feit dat de glasvezelabonnementen bij Youfone een stuk duurder zijn dan de abonnementskosten van de recent afgesloten kopercontracten(39 euro voor 100Mbit glasvezel vs 31,50 voor 100Mbit DSL via koper). En de aanbieding van KPN over glasvezel(6 maanden 35, daana 42,50 euro voor 100Mbit) is een lachertje vergeleken met Youfone 15,75 voor 8 maanden, daarna 31,50 over koper.
Ik ben overigens heel benieuwd wat Youfone in deze regio gaat doen met de koperklanten met een goedkoop contract op DSL. Alle koperabonnees van KPN zelf zijn de afgelopen maanden gedwongen overgezet naar glasvezel zonder meerkosten, maar het lijkt me niet dat Youfone dit actief gaat doen bij haar abonnees gezien het feit dat de glasvezelabonnementen bij Youfone een stuk duurder zijn dan de abonnementskosten van de recent afgesloten kopercontracten(39 euro voor 100Mbit glasvezel vs 31,50 voor 100Mbit DSL via koper). En de aanbieding van KPN over glasvezel(6 maanden 35, daana 42,50 euro voor 100Mbit) is een lachertje vergeleken met Youfone 15,75 voor 8 maanden, daarna 31,50 over koper.
[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 04-07-2025 15:59 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?