Ik zag onlangs via vergelijker mobiel.nl een geweldige aanbieding: Youfone TV + 200 internet:
Abonnement 12 maanden, eerste 12 voor 30,- pmnd/ daarna 70,- pmnd
Abonnement 24 maanden, eerste 24 voor 30,- pmnd/ daarna 70,-pmnd.
Bovenop eenmalig een x bedragje via mobiel.nl op mijn rekening.
Ik dacht dat is een goede deal, en besloot daarop na 25+ jaar upc/ziggo op te zeggen, en heb mijzelf voor 2 jaar vastgelegd.Via mobiel.nl ontving ik ook een YF contract overeenkomst, a 24 mnd voor de actieprijs a 35 (uiteindelijk met nog een extra amigo kastje erbij en uitgebreide tv pakket).
PS het screenshot a 12 maanden was bij selectie abo 1 jaar, maar heb uiteindelijk gekozen voor 2 jaar_
In mijn YF online account zag ik opvolgend dat mijn contract niet klopte, en heb dat vooraf meerdere keren aangegeven.
De maandprijs klopte niet (moest 35 zijn ipv 30) , de contract startdatum was 2 weken voor de ingangsdatum & 2 weken na de afsluitdatum, en YF account sprak over de eerste 12 maanden voor 30, ipv eerst 24 mnd a 35,-
.
Geen reactie, meerdere keren gemaild, had op hun verzoek zelfs screenshots doorgestuurd, samen met ontvangen contract. Totdat nu de 'overzetting' een feit was,en ik het nogmaals heb aangekaard.
Overzetting tussen aanhalingstekens, ik zit nu op een ochtend na nu 4 dagen nu zonder internet en tv, lijkt iets niet goed te gaan met de KPN glasvezel aansluiting. De paar uur dat het wel werkte had ik slechts een 60-90 mbit down...
In afwachting tot de netbeheerder monteur langs komt, heb ik nog wel de overeenkomst die zij nu eenzijdig willen aanpassen, of mij willen laten opzeggen. Nu zegt mobiel.nl ' goh das vreemd' (zij reageren overigens wel snel), en YF zegt op hun beurt neem maar contact op met mobiel.nl.
Misschien is er bij mobiel een foutje gemaakt, maar deze aanbieding is mij echt geoffreerd, en ben ik overeengekomen met gelijke overeenkomt in PDF als resultaat, en verdere proces verwerking naar YF.
Sta ik in mijn recht als ik Youfone verzoek zich aan deze overeenkomst te houden, ook al is deze tot stand gekomen via een tussenpartij?
[
Voor 23% gewijzigd door
eblocks op 22-05-2025 11:46
]