Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
lennox-06 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

dat hoeft niet, misschien iets met badsectors. minpunt is dat sony geen hdd test optie heeft in de software, zodat je de gezondheid van je hdd in de gaten kan houden.
Nee had inderdaad al gekeken! Ga is kijken of er geen tool op de laptop is waarmee ik het kan checken als ik de PS aansluit.
Zal wel niet maar goed heb ook geen zin om hem een x aantal weken kwijt te zijn.

DaveD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PlayStation Store Weekend Offers start today: Destiny 2, Uncharted: The Lost Legacy, more:

https://blog.eu.playstati...-legacy-more/#sf123605977

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMk9ZH-WkAErdJE.jpg

Destiny 2 en Lost Legacy zijn aan te raden om plezier mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw van vinden we hiervan? Ik ben nog op zoek naar een nieuwere monitor voor mijn pc, en 4k MET HDR op een monitor is ook erg fijn voor mijn pro (en eventueel xb one).

video review van de buren

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:29:
Btw van vinden we hiervan? Ik ben nog op zoek naar een nieuwere monitor voor mijn pc, en 4k MET HDR op een monitor is ook erg fijn voor mijn pro (en eventueel xb one).

video review van de buren
Mooie zwarte balken aan de zijkant en 1080p schaalt niet mooi naar 1440p. Zou er niet aan beginnen voor de ps4 pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Hè-hè

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qzW8G22oxOJ0c98CAtOfZXNq/full.png

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vandaag eindelijk South Park binnen. Vorig jaar in oktober bij Ubi zelf besteld dus had wel verwacht dat ik m vroeg binnen zou krijgen. Maar niet dus...
Kennelijk was ik niet de enige en om t goed te maken krijg ik net een mail van Ubi met een code voor de season pass...! Geen idee hoeveel die normaal kost, maar toch leuk meegenomen! d:)b

Ik zat er wel met smart op te wachten, want ik heb niets anders te spelen, zoals GTS en Destiny 2. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
SqueakyClean schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:00:
Vandaag eindelijk South Park binnen. Vorig jaar in oktober bij Ubi zelf besteld dus had wel verwacht dat ik m vroeg binnen zou krijgen. Maar niet dus...
Kennelijk was ik niet de enige en om t goed te maken krijg ik net een mail van Ubi met een code voor de season pass...! Geen idee hoeveel die normaal kost, maar toch leuk meegenomen! d:)b

Ik zat er wel met smart op te wachten, want ik heb niets anders te spelen, zoals GTS en Destiny 2. O-)
Die is iets van 30 euro. Wel netjes dus.

Verder erg leuke game. Al vond ik Stick of Truth wel wat beter beginnen, maar ik weet niet wat er verder nog met de combat begint. Nu is ie meer turn-based dan de vorige (ik mis blokken van attacks een beetje, dat hield je nog een beetje bezig)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:28:
[...]

Die is iets van 30 euro. Wel netjes dus.

Verder erg leuke game. Al vond ik Stick of Truth wel wat beter beginnen, maar ik weet niet wat er verder nog met de combat begint. Nu is ie meer turn-based dan de vorige (ik mis blokken van attacks een beetje, dat hield je nog een beetje bezig)
30 euro? Wow, nice! Wel erg netjes!

Stick of Truth nooit gespeeld, dus daar ga ik zeker mee beginnen. Ben wel erg benieuwd. Jaar extra gewacht op deze game...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SqueakyClean schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:41:
[...]

30 euro? Wow, nice! Wel erg netjes!

Stick of Truth nooit gespeeld, dus daar ga ik zeker mee beginnen. Ben wel erg benieuwd. Jaar extra gewacht op deze game...!
Ah ja die heb ik er net ook voor gedaan. Had die ook nog niet gespeeld en vond hem erg leuk. Deze begint ook erg goed, al ben ik nog niet zo ver en is er nog elke keer wat aan het unlocken. Al heb ik qua combat wel wat meer met de eerste game omdat die toch wat actiever was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Begonnen aan metal gear solid v. Nog best pittig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:58
Mrjraider schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:07:
Begonnen aan metal gear solid v. Nog best pittig :')
Ik een paar dagen geleden. Het is geen simpel shootertje, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben bezig met uncharted the lost legacy, stelt zeker niet telleur. Chloe houdt zich goed staande als main proganist. Absoluut een aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Dit design wil ik ook voor de PS

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMmsxfMVwAADDn3.jpg:large

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 21-10-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Ten eerst wat een schijtlelijk design.
Ten tweede tis een xdoos...

Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/3o7btT1T9qpQZWhNlK/200w.gif

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 21-10-2017 02:24 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nee hoor :) wilde dit design even laten zien. Want ik vind hem best gaaf.

Ik heb mn post even aangepast.

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 21-10-2017 08:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:36:

Maar dit is helemaal niet het F1 topic.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:36:

Lelijk ding vind ik ;)
Maar hoe vet zou het zijn als Sony hierop reageert en er een PS4 Pro met het Red Bull kleurenschema komt :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Er zijn vast meer merken die inderdaad een PS4 willen customizen, al denk ik dat het op den duur handiger is om soort bestickering te maken. Weet wel dat er voor de licht in de controller een heleboel stickers te vinden zijn, maar voor de console zelf volgens mij nog niet

Verder zou ik liever meer voor de PS4 Pro zien, want wie wil er nou nog een normale :+

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een service zoals Microsoft heeft voor het customizen van hun controllers is geweldig, dit had ik ook graag willen zien voor de Playstation.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37
Zou je een PS4 niet ook gewoon kunnen casemodden? Het is in weze niet veel anders dan een pc in een doosje. Passende behuizing vinden/maken moet wel kunnen toch?

Ik ben zelf geen casemodder maar als ik zie wat voor kunstwerken er voor pc's gemaakt worden lijkt me dat klein bier voor een console :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Vrijdag schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:11:
Zou je een PS4 niet ook gewoon kunnen casemodden? Het is in weze niet veel anders dan een pc in een doosje. Passende behuizing vinden/maken moet wel kunnen toch?

Ik ben zelf geen casemodder maar als ik zie wat voor kunstwerken er voor pc's gemaakt worden lijkt me dat klein bier voor een console :)
Goeiemorgen :P
https://www.google.nl/sea..._AUICigB&biw=1680&bih=919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.polygon.com/2...es-star-wars-game-delayed

Aangezien Tweakers dit niet als nieuwswaardig ziet plaats ik het maar in het PS4 topic.

EA heeft afgelopen week weer eens een gamestudio omzeep geholpen.

Deze keer is Visceral Games geslachtofferd door de grootste developer killer uit de game industrie.

We kunnen er dus nu wel vanuit gaan dat Dante's Inferno 2 en Deadspace 4 nooit het daglicht zullen zien.

Voor mij persoonlijk is dit de druppel en heb ik besloten nooit meer iets van Electronic Arts aan te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:34:
https://www.polygon.com/2...es-star-wars-game-delayed

Aangezien Tweakers dit niet als nieuwswaardig ziet plaats ik het maar in het PS4 topic.

EA heeft afgelopen week weer eens een gamestudio omzeep geholpen.

Deze keer is Visceral Games geslachtofferd door de grootste developer killer uit de game industrie.

We kunnen er dus nu wel vanuit gaan dat Dante's Inferno 2 en Deadspace 4 nooit het daglicht zullen zien.

Voor mij persoonlijk is dit de druppel en heb ik besloten nooit meer iets van Electronic Arts aan te raken.
Typisch EA, sinds de tijd van Westwood Studios moet dit eigenlijk al duidelijk zijn..MS en EA...Studio's uitwringen en weggooien. Rare, ook eeuwig zonde wat daarvan terecht is gekomen.
Dead Space vond ik geweldig
Wat dat betreft doet Sony het geloof ik netjes, Zie een Naughty Dog, Guerilla Games en de resultaten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Twixie Bedankt, ik had er overheen gekeken omdat ik zelf niets met Star Wars heb.

EA sluit Visceral games had een betere kop geweest

De developer achter de Dead Space franchise doe je niet af als "Studio die aan Star Wars-project werkte" daar is de franchise te groot en te populair voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft anders ook een mooie geschiedenis van studios sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:54:
Sony heeft anders ook een mooie geschiedenis van studios sluiten.
Voorlopig laat Sony Guerrilla games vrij om om met een eigen franchise te komen, kreeg Japan Studio alle tijd die ze nodig hadden voor The Last Guardian en is Naughty Dog zelfs Sony's vlaggenschip.

Ik leef in het heden, niet in het verleden en in het heden geeft Sony z'n devs de tijd die ze nodig hebben en staat Sony tevens creatieve vrijheid toe.

Ben fanboy van geen enkele console gigant maar vind wel overduidelijk dat Sony het beste omgaat met zijn dev studios.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker op tijd Sony.. krijg nu een mail dat system update 5.0 gereleased is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:49:
@Twixie Bedankt, ik had er overheen gekeken omdat ik zelf niets met Star Wars heb.

EA sluit Visceral games had een betere kop geweest

De developer achter de Dead Space franchise doe je niet af als "Studio die aan Star Wars-project werkte" daar is de franchise te groot en te populair voor.
Volgens mij overschat je Dead Space gigantisch. Het stelde qua sales in ieder geval geen drol voor.

Hardline was verder toch ook wel een flop en was zeker op PC vrij snel een dode bedoeling. Ook met veel andere games hebben ze weinig potten kunnen breken.

Verder vergeet je even totaal dat een franchise als Dead Space gewoon onder EA blijft vallen die dus prima door een andere studio gemaakt kan worden. Dans echter niet te snel, want de sales waren prut, ook nadat ze er meer in gooiden voor reclame.

Andere grote fout is dat de mensen van die studio's gewoon overgeheveld worden naar andere studio's binnen EA en dat er alleen devs weggaan die ook maar beter weg kunnen blijven. Al met al is er dus helemaal niks aan de hand en is het niet raar dat er veel studio's verdwijnen in de game wereld. Er komen er namelijk net zo hard weer studio's bij. Een studio sluiten is niet meer dan een locatie dichtgooien, maar dat betekend niet dat de gamefranchises of het personeel niet verder kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2017 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

"Een studio sluiten is niet meer dan een locatie dichtgooien, maar dat betekend niet dat de gamefranchises of het personeel niet verder kan".

Dit is wel heel erg kort door de bocht:

Met de rechten van een franchise in je bezit mis je nog altijd de ziel van de franchise, en die heb je nodig om de franchise succesvol voort te kunnen zetten.

Microsoft heeft RARE, of beter gezegd: Ze bezitten het stoffelijk overschot van wat ooit Rare ware heette want na de N64 is er geen fatsoelijke Rare game meer verschenen.

Bij EA gaat dit zelfde op voor Bioware: Leuk dat ze de franchise Mass Effect in bezit hebben maar door extreme tijdsdruk en een verkeerd dev team heeft EA met MEA ook Mass Effect de nek omgedraait.

Zodra games uitkomen vol bug en glitches en dit in dusdanige vorm dat de game zowat onspeelbaar is dan zal de game idd geen hoge verkoopcijfers halen.

Eerst koopt EA een dev studio op, dan laten ze de studio in een veel te krappe deadline een game ontwikkelen die dus bij voorbaat al gedoemd is te falen, en daarna liggen de lage verkoopcijfers aan de dev Studio en moet deze maar sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Martinspire dead rising 2 heeft anders 4 miljoen keer verkocht. Vind ik zelf toch aardig wat, ookal noemt EA/visceral het geen succes zelf http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1449434&page=1

@Verwijderd Sony geeft z'n studios inderdaad veel vrijheiden kansen, maar dat is niet altijd goed afgelopen. Kijk naar het sluiten van evolution studio (driveclub) of nog recenter guerilla cambridge(rigs). Vooral die laatste is opmerkelijk, want ze hadden een goeie psvita game gemaakt en rigs was ook een goeie vr game. Maar het is dan niet gek dat een vr game slecht verkoopt. Daarnaast heeft Sony ook de studios achter soccum en wipeout gesloten, maar dat is al een tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:27:
Lekker op tijd Sony.. krijg nu een mail dat system update 5.0 gereleased is |:(
Goede service? Sony past zich aan aan de snelheid van de gebruiker ;) :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37
Dat beach buggy racing, is voor 1,99 een geinige mario kart cloon.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:14:

Microsoft heeft RARE, of beter gezegd: Ze bezitten het stoffelijk overschot van wat ooit Rare ware heette want na de N64 is er geen fatsoelijke Rare game meer verschenen.

Bij EA gaat dit zelfde op voor Bioware: Leuk dat ze de franchise Mass Effect in bezit hebben maar door extreme tijdsdruk en een verkeerd dev team heeft EA met MEA ook Mass Effect de nek omgedraait.
Ho ho, ga je nou lopen fucken met Kameo?

Maar met Mass Effect is het verhaal volgens mij anders. Bioware heeft dit zelf door een een andere studio laten ontwikkelen. Ik hoor wat je zegt maar in deze context gaat het niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37
Het is niet per sé PS4 gerelateerd maar ik vond de animaties van Dead Space (2 delen) en Dante's Inferno best wel aardig. Ook gewoon 16+ en met ondersteuning van EA :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:14:
"Een studio sluiten is niet meer dan een locatie dichtgooien, maar dat betekend niet dat de gamefranchises of het personeel niet verder kan".

Dit is wel heel erg kort door de bocht:

Met de rechten van een franchise in je bezit mis je nog altijd de ziel van de franchise, en die heb je nodig om de franchise succesvol voort te kunnen zetten.
Een franchise die niet goed verkoopt, zal nooit de ziel gebruiken om verder te gaan. Dat wordt dan 99% zeker een reboot. Ook met het doorgaan van die studio, was er nooit een vervolg gekomen. Laat die nou maar gewoon schieten.
Volgens mij komt dat meer door Rare zelf. De games die ze wél uitbrachten waren ook bijna allemaal wel flut. Bovendien hadden ze in Engeland een enorme campus om games te ontwikkelen. Aan geld, team en arbeidsvoorwaarden heeft het nooit gelegen.
Bij EA gaat dit zelfde op voor Bioware: Leuk dat ze de franchise Mass Effect in bezit hebben maar door extreme tijdsdruk en een verkeerd dev team heeft EA met MEA ook Mass Effect de nek omgedraaid.
Ik denk dat het nog wel meevalt. De game heeft nog niet eens zo heel slecht verkocht.

Daarbij moet ik zeggen dat ie nog steeds in mn persoonlijke top 10 van dit jaar staat momenteel. Ik heb me er prima mee vermaakt. Ja hij was niet foutloos, maar de game was niet zo brak als sommigen je willen doen geloven. Bijt door de bittere pil (als in: speel het niet als Mass Effect game) en je vind nog een best aardige titel.
Zodra games uitkomen vol bug en glitches en dit in dusdanige vorm dat de game zowat onspeelbaar is dan zal de game idd geen hoge verkoopcijfers halen.
Wat Mass Effect en zelfs No Mans Sky tegenspreken. Ja een kutgame krijgt kutreviews, maar als je er genoeg geld en marketing tegenaan gooit, kan je alsnog prima scoren. Ding is vooral dat ME en NMS een groot publiek aanspreken en dat doen games als Dead Space gewoon niet. Dát is sneller een probleem.
Eerst koopt EA een dev studio op, dan laten ze de studio in een veel te krappe deadline een game ontwikkelen die dus bij voorbaat al gedoemd is te falen, en daarna liggen de lage verkoopcijfers aan de dev Studio en moet deze maar sluiten.
Ja want EA is er alles aan gelegen om een studio te laten falen, om geld te verspillen en reviews te laten haten op een game. De deadlines zijn scherp, maar sommige devs maken er gewoon een boeltje van. Kun je de publisher de schuld geven, maar af en toe komt er bij een game gewoon een moment dat ook meer tijd niet gaat helpen en de game in de kern gewoon rot is. Zelfs met de toevoegingen blijft NMS een flutgame met te hoge verwachtingen.
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:22:
@Martinspire dead rising 2 heeft anders 4 miljoen keer verkocht. Vind ik zelf toch aardig wat, ookal noemt EA/visceral het geen succes zelf http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1449434&page=1
4 miljoen is aardig, maar voor games die op zoveel platformen beschikbaar waren, niet genoeg. Ja je haalt je budget eruit, maar de verwachtingen waren hoger. En EA stelt naast inkomsten meer eisen aan een developer. En Viceral is het in hun ogen gewoon niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]Martinspire schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:57:

[...]
Ja want EA is er alles aan gelegen om een studio te laten falen, om geld te verspillen en reviews te laten haten op een game. De deadlines zijn scherp, maar sommige devs maken er gewoon een boeltje van.[/quote]

Wat de beweegredenen van EA zijn weet ik natuurlijk niet maar dat ze systematisch studios opkopen en sluiten staat feitelijk vast, het heeft dan ook niets te maken met een mening maar puur met waarneming en feitenkennis.

Je kunt het raar vinden en denken: "dat doen ze toch niet?" "Ik zie er de reden niet van in".

Of je kunt kijken naar de pure feiten:

Westwood, Visceral, Pandemic, Bullfrog, Mythic, Origin, Dreamworks, Phenomic, Black Box, Playfish en NuFX zijn zomaar al even 11 studios die door EA de nek om zijn gedraait.

Het lijkt mij dan ook onmogelijk om te ontkennen dat EA bewust studios opkoopt en sluit.

Waarom ze het doen is niet aan mij, ik constateer slechts dat er bij EA een patroon zit in het opkopen en sluiten van studios

Rare:

Dat Rare het niet goed doet onder MS (Kameo en Viva Pinata waren nog redelijk) heeft wel degelijk met de overname te maken omdat er dankzij de overname key-members uit het dev team vertrokken zijn en de key-members vormen gezamelijk de ziel van de franchise.

De key-members/oprichters van Rare Ware Chris en Tim Stamper zijn dan ook al ruim 10 jaar geen onderdeel meer van Rare.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien een beetje off topic. Maar blijkbaar is neogaf uit de lucht gegaan omdat de baas ervan wordt beschuldigd losse handjes te hebben. En je weet hoe gevoelig dat daar kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..En weer zo'n pushy mail :(

"We hebben je gemist poorLeno" , "Waarom trakteer je jezelf niet, poorLeno" , "Bekijk deze aanbiedingen speciaal voor jou poorLeno" , allemaal in 1 mail

Rot toch op, waarom krijg ik plots al die mails? :(

(lijkt wel een drugsdealer.. maarja als die nou dat soort mails zou sturen >:) )

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 22-10-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:11:
..En weer zo'n pushy mail :(

"We hebben je gemist poorLeno" , "Waarom trakteer je jezelf niet, poorLeno" , "Bekijk deze aanbiedingen speciaal voor jou poorLeno" , allemaal in 1 mail

Rot toch op, waarom krijg ik plots al die mails? :(

(lijkt wel een drugsdealer.. maarja als die nou dat soort mails zou sturen >:) )
Je staat niet alleen, ook ik krijg spam mail van Sony en zelfs herhaaldelijk met dezelfde boodschap/vraag: Waarom is MeltedIceDragon niet online met zijn account.

Eerlijk gezegd best irritant: Hou je van single player games en gebruik je jouw PS4 zo goed als alleen voor de single player storyline game ervaring dan wordt er tegenwoordig dus van je verwacht om daar om de haverklap verantwoording over af te leggen aan Sony. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:39:
Misschien een beetje off topic. Maar blijkbaar is neogaf uit de lucht gegaan omdat de baas ervan wordt beschuldigd losse handjes te hebben. En je weet hoe gevoelig dat daar kan liggen.
Jep, Neogaf gaat denk ik niet meer terugkomen, al die admins hebben zich terug getrokken en afstand genomen van de eigenaar.
Goodbye Neogaf, erg jammer.. dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Origins schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Jep, Neogaf gaat denk ik niet meer terugkomen, al die admins hebben zich terug getrokken en afstand genomen van de eigenaar.
Goodbye Neogaf, erg jammer.. dat wel.
Wow wtf... Dacht al sinds gister avond ineens weg denk groot onderhoud.
Wel erg balen want vond wel vermakelijke site, hoop info en heerlijk consolewar topics wat altijd genieten was. Plus fenomenale gifs die ze altijd hadden..
Neogaf will be missed :'(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
v8power67 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Wel erg balen want vond wel vermakelijke site, hoop info en heerlijk consolewar topics wat altijd genieten was. Plus fenomenale gifs die ze altijd hadden..
Holyshit.. Dat is wel ernstig ja. Ik volg hun Twitter account zodat ik de recente topics kan volgen via Twitter en daar kwam al een hoop crap voorbij. Maar de site ligt er dus nu definitief uit? Damn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Ik hoop serieus dat er een nieuwe forum gaat komen, er kwam echt zoveel info daar vandaan, al is dat in de loop der jaren toch wel minder geworden, maar toch een hoop goede posters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nESgrGUxz8A5OR75bxa0rBWz/full.jpg

Wikipedia: Tom Clancy's Splinter Cell

Dit jaar heb ik op de laptop de bovengenoemde spellen herondekt.
Het zijn erg vermakelijke spellen voor de fans van het genre.
Op de huidige consoles is er nog geen spel van de serie.

Wie is er nog meer fan van de spellen en wie willen er een deel van op de PS4 (Pro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb wat rond zitten snuffelen op reddit, twitter en 4chan over wat er allemaal is gebeurd. Eerste wat opvalt is dat een heleboel mensen neogaf echt puur haten en dat een paar populaire neogaf users denken dat dit inderdaad het einde is.
Je moet ook nagaan dat veel neogaf gebruikers social justisce warriors tot de max zijn, dus de zaak ligt heel gevoelig. Begin van het jaar bleek ook al dat een oude mod in bezit was van kinder porno. Enigste manier van het doorbestaan van neogaf is als de baas het van z'n handen doet.

Ik zou het ook een gemis vinden. Er is geen andere plek die zo snel met nieuws is en er aardig volwassen discussies worden gehouden om games(oke soms kwam de fanboy wel weer eens in iemand op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Wat de beweegredenen van EA zijn weet ik natuurlijk niet maar dat ze systematisch studios opkopen en sluiten staat feitelijk vast, het heeft dan ook niets te maken met een mening maar puur met waarneming en feitenkennis.
Je bedoelt feiten interpreteren zoals jij zelf graag wilt?

Studio's opkopen doe je omdat je denkt veel geld eraan te verdienen. Jij investeert in een titel en vervolgens loopt het geld binnen. Misschien voeg je nog wat dingen toe waaraan je meer kunt verdienen (daar kennen we EA immers ook van).

Maar ze kopen een studio echt niet op met de denkwijze: "Laten we die even failliet gaan". Het draait allemaal om de doekoes en als die er niet meer in zitten, dan gaat ie dicht.
Je kunt het raar vinden en denken: "dat doen ze toch niet?" "Ik zie er de reden niet van in".

Of je kunt kijken naar de pure feiten:

Westwood, Visceral, Pandemic, Bullfrog, Mythic, Origin, Dreamworks, Phenomic, Black Box, Playfish en NuFX zijn zomaar al even 11 studios die door EA de nek om zijn gedraait.

Het lijkt mij dan ook onmogelijk om te ontkennen dat EA bewust studios opkoopt en sluit.

Waarom ze het doen is niet aan mij, ik constateer slechts dat er bij EA een patroon zit in het opkopen en sluiten van studios
Verkeerde conclusie lijkt me?

Westwood heeft met C&C 4 een hele belabberde titel afgemaakt. Daarna was het snel ten einde
Visceral idem dito. Laatste paar games werden niet geweldig ontvangen
Saboteur was aardig, maar had totaal geen hype. Net als de rest van de games die daar vandaan kwamen. Was typisch middenmoot en dat wil EA niet. AAA or go home.
Bullfrog werd overgenomen voor Peter Molyneux maar die vertrok vervolgens weer. De games die ze maakten haalden uiteindelijk ook geen geweldige sales meer.
Etc.

Je leest er echt in wat je wilt, maar EA is gewoon agressief met bedrijfsvoering. Presteren of je ligt eruit. Een developer voor de massa en dat leidt tot veel sluitingen. Niet omdat ze graag studio's sluiten, maar omdat de games en organisatie gewoon niet zijn wat EA er voor over heeft. Vergeet niet hoe koppig sommige developers kunnen zijn en denken wel even te kunnen beslissen wat te doen. Daar is EA niet van gediend en dus gaat een game de mist in.

Je moet het verder vergelijken met bv de film-branche. Daar worden ook regelmatig studio's gesloten. Normale gang van zaken.

Jammer dat je favo studio dicht gaat, maar meteen doemdenken is onnodig.
Rare:

Dat Rare het niet goed doet onder MS (Kameo en Viva Pinata waren nog redelijk) heeft wel degelijk met de overname te maken omdat er dankzij de overname key-members uit het dev team vertrokken zijn en de key-members vormen gezamelijk de ziel van de franchise.

De key-members/oprichters van Rare Ware Chris en Tim Stamper zijn dan ook al ruim 10 jaar geen onderdeel meer van Rare.
Dat key members weggaan is jammer, maar dat geeft nog geen reden waarom er geen énkele game meer is uitgekomen die het spelen waard was. Bestaande franchises worden dan niet meer gelijk, maar waarom ook nieuwe franchises het niet haalden is gewoon opvallend.

Jammer dat neogaf weg is, want nou komt al dat volk naar andere mediakanalen. Bleef een trieste circlejerk. Reddit zal ook wel weer omlaag gaan in niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
reddit.com/r/PS4 zal wel druk worden met alle Sony fanboys van NeoGAF. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zei het al in het xbox one topic. Reddit zit ook bomvol met cirklejerking, topics als the witcher 3 is a masterpiece, i want a the order 1886 sequel en noem het maar op kwamen altijd terug. Plus het is een broeiplaas voor fanboys, r/ps4, xboxone en nintendoswitch kraken ze elkaar allemaal af als ze de kans krijgen.

En ohja, volgens mij zijn posts als "I switched from xbox to ps4" posts zo fake als de pest en zitten mensen te bedelen voor karma.

[ Voor 17% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-10-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:16:
Ik zei het al in het xbox one topic.
Wat doe jij daar? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:44:
Heb wat rond zitten snuffelen op reddit, twitter en 4chan over wat er allemaal is gebeurd. Eerste wat opvalt is dat een heleboel mensen neogaf echt puur haten en dat een paar populaire neogaf users denken dat dit inderdaad het einde is.
Je moet ook nagaan dat veel neogaf gebruikers social justisce warriors tot de max zijn, dus de zaak ligt heel gevoelig. Begin van het jaar bleek ook al dat een oude mod in bezit was van kinder porno. Enigste manier van het doorbestaan van neogaf is als de baas het van z'n handen doet.

Ik zou het ook een gemis vinden. Er is geen andere plek die zo snel met nieuws is en er aardig volwassen discussies worden gehouden om games(oke soms kwam de fanboy wel weer eens in iemand op).
Ik vind het serieus jammer, ik keek echt bijna dagelijks op neogaf, maar vond ook dat het afgelopen tijd wel minder is geworden, veel mensen werden gebanned,
CBoat vond ik paar jaar geleden geweldig om zijn posts te lezen net als Shinobi..

Ik verwacht op den duur dat Neogaf weer een nieuw platform krijgt, heel snel eigenlijk.

Neogaf was zoals gezegd wel Sony minded, maar lang niet zo erg als bijvoorbeeld MisterXmedia betreft Xbox, heb serieus nog nooit zo een fanboy site gezien als MisterXMedia, wat een calimero's daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
weet iemand hoe ik wwe network via de ps4 kan aanschaffen zonder creditcard ? heb nu een paypal account maar moet je daar eerst je bankpas voor veriferen voor dat het werkt ? wil namelijk vandaag al kunnen kijken maar ben bang dat dat niet gaat lukken .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Laatst online: 01:37
taker1987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:09:
weet iemand hoe ik wwe network via de ps4 kan aanschaffen zonder creditcard ? heb nu een paypal account maar moet je daar eerst je bankpas voor veriferen voor dat het werkt ? wil namelijk vandaag al kunnen kijken maar ben bang dat dat niet gaat lukken .
Je kan via de paypal site gewoon geld op je paypal rekening storten, en dat vervolgens gelijk gebruiken.

https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen

[ Voor 5% gewijzigd door Merdera op 22-10-2017 16:13 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
Merdera schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Je kan via de paypal site gewoon geld op je paypal rekening storten, en dat vervolgens gelijk gebruiken.

https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen
klopt , maar ik krijg nog steeds de melding dat ik een cc moet invullen als ik wwe network wil kopen via de wwe network site .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Origins schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Neogaf was zoals gezegd wel Sony minded, maar lang niet zo erg als bijvoorbeeld MisterXmedia betreft Xbox, heb serieus nog nooit zo een fanboy site gezien als MisterXMedia, wat een calimero's daar.
MisterX werd al binnen de Xbox community niet serieus genomen, laat staan daarbuiten. Maar voor de PS4 zijn er ook zulke sites (en sommige topics op Neogaf waren net zo erg). Ik hoop alleen dat met het loslopen van Neogaf, de rest met rust gelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat ik nu lees hebben wat neogaffers onderdak gevonden op slaent.com en blijkbaar is er ook een neogaf discord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Verwijderd Ik zit erg op een nieuwe Splintercell te wachten! Blacklist was meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Bij de TLOU laten ze de reden open waarom de fireflys ellie hebben ontvoerd, klopt dat ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 23:05
lennox-06 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:08:
Bij de TLOU laten ze de reden open waarom de fireflys ellie hebben ontvoerd, klopt dat ?
Dikke spoiler hiero :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Mwah, na 7 jaar valt er weinig te spoilen. Hoe lang duurt de dlc the left behind us? En is het boeiend?

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 22-10-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Valt altijd wel te spoilen voor iemand die nog niet heeft gespeeld, nuja de vraag is hoe en wanneer je daar een lijn op trekt.

die DLC is niet bijster lang, tussen een uurtje en uurtje en half, ik vond er niet veel aan maar daarmee was het niet perse slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Had je het eerder moeten spelen, op een gegeven moment is het "spoilen" ook wel zijn momentum voorbij. Dat er een remaster is voor de PS4 (die ook al niet nieuw meer is) is 1, maar TLOU is inmiddels een welbekende klassieker. Om in al die jaren niets mee te krijgen van het verhaal en/of het einde is knap te noemen, maar dan kun je anderen niet bekritiseren om het melden van iets wat al lang en breed bij velen bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
lennox-06 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:08:
ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd zie ik :D ze laten de reden open waarom ze ellie wilden elimineren ? moest de vraag zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
@lennox-06 Steek je vraag eens tussen [spoiler]-tags. Er zijn vast nog mensen die The Last of Us nog niet hebben gespeeld, waarom zou je hun plezier vergallen? Als je de game volledig hebt uitgespeeld, dan was de reden toch duidelijk?

spoiler:
De Fireflies wilden uitzoeken waarom Ellie immuun was, om zo misschien een geneesmiddel te kunnen maken. Maar dat ging niet zonder haar te doden. En dat laat Joel niet zomaar gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Tweakmans schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
@lennox-06 Steek je vraag eens tussen [spoiler]-tags. Er zijn vast nog mensen die The Last of Us nog niet hebben gespeeld, waarom zou je hun plezier vergallen? Als je de game volledig hebt uitgespeeld, dan was de reden toch duidelijk?

spoiler:
De Fireflies wilden uitzoeken waarom Ellie immuun was, om zo misschien een geneesmiddel te kunnen maken. Maar dat ging niet zonder haar te doden. En dat laat Joel niet zomaar gebeuren...
Ik heb het net uitgespeeld.. Dat is niet de reden. Dat leek het alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ellie is helemaal nooit ontvoerd.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Voxalizer schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:30:
Ellie is helemaal nooit ontvoerd.
klopt, ik had het al aangepast. het ging alleen wel die richting in het ziekenhuis vandaar mijn verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Tijd om weer eens te spelen zie ik, wat ik lees is hoe ik me herinner, maar blijkbaar is ze niet onvoerd en niet voor die genoemde reden die ik ook dacht.. * BlackEyedAngel is confused 8)7 :P

[ Voor 4% gewijzigd door BlackEyedAngel op 23-10-2017 10:00 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

lennox-06 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:49:
[...]

Wat was dan wel de reden? Ik heb het namelijk ook zo begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

lennox-06 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:49:
[...]

Dat is niet de reden? Wat wel dan? (In spoilertags)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
TLOU:

spoiler:
De Fireflies wilde Ellie opereren om een vaccin te maken, hierbij zou Ellie om het leven komen. Joel redde haar en loog tegen Ellie dat er meerdere mensen immuun waren en ze Ellie niet nodig hadden. Effectief verkoos hij haar leven boven de enige (bekende) kans op een vaccin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
fonsmeister schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Dat is niet de reden? Wat wel dan? (In spoilertags)
ja ik ben niet goed met die tags, waar zit dat ding eigenlijk ? dan maar zo:
*knip*
Dit werkt zo niet, iedereen kan tags gebruiken dan moet je je even in de handleidingen verdiepen.

je kunt een stuk tekst spoileren door deze tekst te omsluiten met [ spoiler ] blablabla [ /spoiler ] maar dan zonder de spaties.

[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 23-10-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
lennox-06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:46:
[...]

TLOU SPOILER!!!

spoiler:
joel zegt tegen elle in de auto tegen het einde dat de fireflys helemaal niet naar een geneesmiddel zoeken en dat er tientallen mensen zijn die net als elle immuun zijn. zo speciaal is ze dus niet. maar waarom de fireflys Elle wilde elimineren wordt open gelaten. of zoals de bovenste post loog joel gewoon.
spoiler:
Zoals gezegd, Joel liegt.. omdat Ellie zichzelf anders wel zou opofferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
[...]

TLOU SPOILER!!!

spoiler: TLOU
joel zegt tegen elle in de auto tegen het einde dat de fireflys helemaal niet naar een geneesmiddel zoeken en dat er tientallen mensen zijn die net als elle immuun zijn. zo speciaal is ze dus niet. maar waarom de fireflys Elle wilde elimineren wordt open gelaten. of zoals de bovenste post loog joel gewoon.
Overzicht van UBB-codes Lees dit even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@lennox-06 Gewoon je bericht tussen spoiler-tags plaatsen.

spoiler:
Ik snap niet wat je niet begrijpt. Wat Joel tegen Ellie zegt (dat er meerdere mensen immuun zijn) is natuurlijk gelogen, omdat hij haar in leven wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

TLOU SPOILER!!!

spoiler:
spoiler:
Ellie moest een operatie ondergaan aan haar hersenen waardoor ze zou sterven. Het liefst zouden ze haar gewoon in leven houden. Helemaal omdat Marlene ook een band heeft met Ellie. Joel schiet vervolgens de hele boel overhoop om Ellie buiten haar eigen weten om te redden. Als ze wakker wordt in de auto, vertelt hij haar dat er veel meer mensen zoals zij immuun zijn, wat natuurlijk gewoon bullshit is. Ellie weet ook niet dat ze dood zou gaan aan de operatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hmm, dank voor de reacties. ik ben opgehelderd. ik ben ook gewoon ingetrapt in de bullshit van joel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

lennox-06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:10:
hmm, dank voor de reacties. ik ben opgehelderd. ik ben ook gewoon ingetrapt in de bullshit van joel :D
:+

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 16-09 21:13
Playstation is de Pathe Thuis app aan t promoten.
Weinig recente films tussen. Zojuist deze mail gehad:

Welke film kijk jij vanavond?
PlayStation Plus trakteert jou op een exclusieve korting bij het huren van een film.
Tot en met 5 november huur je namelijk voor slechts €0,99 één van de 11 geselecteerde topfilms bij Pathé Thuis!

Jouw kortingscode: PSPLUS099

Hoe werkt het?
1 Ga naar www.pathe-thuis.nl/kado
2. Voer jouw kortingscode in
3. Log in met je bestaande Pathé Thuis account of maak gratis een account aan
4. Selecteer één van de 11 films en reken € 0,99 af
5. Kijk de film via de Pathé Thuis App op je PlayStation;

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongf7
Iemand met een pathe account die hier wil posten welke 11 films je kan kiezen?

Ik heb geen zin daar een account voor aan te maken als de films niet interessant zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 16-09 21:13
jongf7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:06:
Iemand met een pathe account die hier wil posten welke 11 films je kan kiezen?

Ik heb geen zin daar een account voor aan te maken als de films niet interessant zijn :)
The international
White house down
hancock
xxx
the end
21 jump street
zombieland
world invasion battle los angeles
salt
2 guns
underworld evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Purehz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

The international
White house down
hancock
xxx
the end
21 jump street
zombieland
world invasion battle los angeles
salt
2 guns
underworld evolution.
Wat een oude zooi joh.

Edit: Wolfenstein 2 komt vrijdag trouwens uit. Time flies. Ik ga die denk ik sowieso wel op release halen en AC Origins pik ik wel een keertje tweedehands op.

Ben benieuwd of Wolfenstein supersampling zal doen op de Pro. Kan er niks concreets over vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 23-10-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
bram1984 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Wat een oude zooi joh.

Edit: Wolfenstein 2 komt vrijdag trouwens uit. Time flies. Ik ga die denk ik sowieso wel op release halen en AC Origins pik ik wel een keertje tweedehands op.

Ben benieuwd of Wolfenstein supersampling zal doen op de Pro. Kan er niks concreets over vinden.
Ergens ben ik heel erg geïnteresseerd in de nieuwe AC maar aan de andere kant kan die serie me ook niks meer schelen. Ik ben gestopt nadat AC3 voor mij tegen viel en loop daarna ook niet echt meer warm van de trailers. Ik moet nog maar eens zien of ik nog de games uitspeel die ik nu heb voor de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
probleem bij AC is dat het einde iedere keer zo wazig en onduidelijk is. steek je elke keer minimaal 10 in uur in dat spel en je snapt nog steeds geen ene reet over wat er nou precies gaande is. (buiten de grote lijnen) of misschien ligt het aan mij dat ik het niet begrijp. Daarom is mijn interesse minder geworden naar deze serie.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 23-10-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:36:
[...]

Ergens ben ik heel erg geïnteresseerd in de nieuwe AC maar aan de andere kant kan die serie me ook niks meer schelen. Ik ben gestopt nadat AC3 voor mij tegen viel en loop daarna ook niet echt meer warm van de trailers. Ik moet nog maar eens zien of ik nog de games uitspeel die ik nu heb voor de PS4...
Ik heb me met Syndicate en Black Flag op zich wel vermaakt, maar wat mij altijd een beetje tegenstaat aan de serie is dat je na 2 uur spelen eigenlijk alles wel hebt gezien. De vijanden worden niet echt anders, het verhaal is altijd relatief vaag en ook de omgevingen veranderen niet bepaald drastisch. Maar ik moet zeggen dat ik de aankomende setting wel tof vind met lekker veel natuur, tombes etc. Benieuwd naar de cijfers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 13:43
Gisteren weer HZD gestart... de reden dat ik mijn PS4 Pro had aangeschaft, toen alleen gestart in het beginnersdeel en na de eerste machine kill een tijdje opzij gelegd voor andere probeersels... nu maar weer gestart en man, wat blijft dat een sick mooi en gave game :) (gelukkig pas op 2%, dus genoeg te doen nog :D )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Ik heb AC sinds deel 1 niet meer gespeeld, maar door de Egyptische setting ga ik Origins wel halen. Maar eerst Mario Odyssey. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoGAF is weer een soort van online. Forum doet het nog niet volgens mij.

Edit: de mobiele site in ieder geval. De normale doet het nog steeds niet, zo te zien.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 23-10-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:49:
NeoGAF is weer een soort van online. Forum doet het nog niet volgens mij.

Edit: de mobiele site in ieder geval. De normale doet het nog steeds niet, zo te zien.
Het lijkt erop dat neogaf wordt vervangen door resetera. De nieuwe site moet vandaag online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:05
Assassin's Creed is alsmaar hetzelfde riedeltje, net zoals zo een beetje elke triple A Ubisoft game. Na deel drie gespeeld te hebben was ik er helemaal klaar mee. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:35:
Assassin's Creed is alsmaar hetzelfde riedeltje, net zoals zo een beetje elke triple A Ubisoft game. Na deel drie gespeeld te hebben was ik er helemaal klaar mee. 8)7
Elke voetbal wedstrijd is ook maar steeds hetzelfde. Ze trappen steeds tegen die bal aan ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Voorproefje van Hidden Agenda, de nieuwe game van de makers van Until Dawn. Deze keer kun je met vrienden samenspelen: met behulp van je smartphones kun je bijvoorbeeld stemmen om een moeilijke beslissing te nemen of samenwerken om bewijsmateriaal te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

Elke voetbal wedstrijd is ook maar steeds hetzelfde. Ze trappen steeds tegen die bal aan ... :+
gefeliciteerd, je hebt een medaille voor de kromste vergelijking van deze maand gekregen. Alsof je de spelregels kan veranderen van een sport die in het echt bestaat 8)7. De regels staan real-life vast, aan de hand daarvan worden deze sportgames ontwikkeld. Met spellen als AC heb je vrij spel om te innoveren, wat dus niet gebeurt.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 23-10-2017 22:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
lennox-06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

gefeliciteerd, je hebt een medaille voor de kromste vergelijking van deze maand gekregen. Alsof je de spelregels kan veranderen van een sport die in het echt bestaat 8)7. De regels staan real-life vast, aan de hand daarvan worden deze sportgames ontwikkeld. Met spellen als AC heb je vrij spel om te innoveren, wat dus niet gebeurt.
Sjonge, ooit gehoord van spot en ironie..

Pun intended O-)

Maar het is ook wel echt zo’n veel gehoorde dooddoener

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Assassins Creed gaat er hier volgende week gewoon weer komen.
Ja, ik weet dat de game waarschijnlijk weer gewoon hetzelfde doet als altijd maar ik vermaak me daar toch elke keer weer mee :) Hetzelfde geldt voor Far Cry 5, ook die staat in de preorder.
Zolang een game mij vermaakt doet ie waar ie voor bedoeld is en vind ik het prima :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 13 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)