Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Is vaak zo bij PB games. Je moet er van houden en door de ruwheid heen kijken/spelen. PB games worden steeds leuker naarmate je verder komt. Begin is altijd ff doorzetten.

Dit is wel een goede uitgebreide review die alle kanten belicht:
[video]

Ik houd ook erg van world exploration en dat biedt deze game ook erg veel. En in de review let even op wat hij zegt over de quests en hoe die allemaal op te lossen zijn. Zeer veel mogelijkheden. En andere reviews doen ze af als fetch quetst. En dat is dus zeker niet zo...
Wat ik vooral opvallend vind in de (titel van) het fimpje...........rent......

Bestaat dat nog? Ps plus en bij de buren GwG en gamepass zou je met wat fantasie ook huren kunnen noemen, maar echt naar een videotheek gaan, iets kiezen en dan spelen? Dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Die toko's zijn allemaal harstikke falliet, en de laatste jaren hadden ze ook alleen maar films, dacht dat het legaal nietmeer toegestaan was in nl om games te verhuren? Misschien Bieb?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

Wat bedoel je nu precies met die ruwheid? Of is dat een soort verkapte term voor een game met bugs die nog eigenlijk helemaal niet af is? Dat idee krijg ik namelijk. ;)
Ruwheid bedoel ik dat de game niet die polish heeft die de grote AAA games wel hebben. Animaties zijn wat minder, combat voelt soms wat clucnky, etc. Maar als je daar voorbij kunt kijken zijn het vaak enorm diepe games en erg fun. Ik heb dan ook al hun games gespeeld. De laatste 2 Risen games kregen ook matige reviews en waren imho leuke games.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:04
Sagat schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Bestaat dat nog? Ps plus en bij de buren GwG en gamepass zou je met wat fantasie ook huren kunnen noemen, maar echt naar een videotheek gaan, iets kiezen en dan spelen? Dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Die toko's zijn allemaal harstikke falliet, en de laatste jaren hadden ze ook alleen maar films, dacht dat het legaal nietmeer toegestaan was in nl om games te verhuren? Misschien Bieb?
Ja dat bestaat, hier liggen in de bibliotheek een aantal ps4 games die je kunt lenen, overigens niet echt recente titels. Maar titels als Infamous en dishonered en zo.

[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 17-10-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Volgens mij doen ze dat in de VS nog wel, huren.
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:07:
[...]

Ruwheid bedoel ik dat de game niet die polish heeft die de grote AAA games wel hebben. Animaties zijn wat minder, combat voelt soms wat clucnky, etc. Maar als je daar voorbij kunt kijken zijn het vaak enorm diepe games en erg fun. Ik heb dan ook al hun games gespeeld. De laatste 2 Risen games kregen ook matige reviews en waren imho leuke games.
Hmm dat zijn juist zaken die ik heel belangrijk vind. Er zijn echt talloze hoog scorende games die ik daardoor niet heb afgemaakt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:44:

Hmm dat zijn juist zaken die ik heel belangrijk vind. Er zijn echt talloze hoog scorende games die ik daardoor niet heb afgemaakt. ;(
Bij RPGs vind ik dat niet zo erg. Als het maar een mooie wereld om te verkennen is, lekker questen, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
Mud.Starrr schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Ja vet he. Hoe krijg je die foto's eigenlijk makkelijk van je Playstation af om ergens te delen?
Ik zie alleen van die (as)social media opties, kan het niet via de PS app op de telefoon ofzoiets?
Kopieren naar USB stickje? (wel exFAT formatteren)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
In België hebben heel wat bibliotheken genoeg (recente) games.
Ik heb dit jaar al een 15tal games geleend, waarvan 8 uitgespeeld. Het gaat eigenlijk allemaal om "topgames" als HZD, de 2 Tomb Raider games of Ratchet & Clank.
Ik zou zeker eens de websites van de lokale bibliotheken afgaan.

Over Elix: bedankt voor de tip. Het heeft zeker wat weg van Fallout 4 en The Witcher.
Fallout 4 liep ook behoorlijk slecht op ps4 en zag er niet uit, toch heb ik er 200u inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1449332
Holy shit, visceral games lijkt te worden gesloten door EA!!!!! De ontwikkelaar van dead space en battlefield hardline. Amy Henning van naughty dog is daar gaan werken en ze waren bezig met een star wars adventure game.

https://kotaku.com/ea-shu...ral-games-1819623990?IR=T

[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-10-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:03:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1449332
Holy shit, visceral games lijkt te worden gesloten door EA!!!!! De ontwikkelaar van dead space en battlefield hardline. Amy Henning van naughty dog is daar gaan werken en ze waren bezig met een star wars adventure game.

https://kotaku.com/ea-shu...ral-games-1819623990?IR=T
Zo spetterend waren die games toch eigenlijk nooit? Hardline was een vrij doorsnee shooter welke door zijn mechanics eigenlijk totaal niet in Battlefield paste en daardoor het verkeerde publiek aantrok (naast veel bugs en onbalans). Dead Space is eigenlijk ook niet een hele geweldige titel. Moet je genre zijn, maar zelfs daarbinnen was het een matige titel en qua sales was het al helemaal niks.

Nee, die studio gaan we niet missen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahaha EA heeft een statement gegeven dat de star wars game nu verder ontwikkeld wordt door een studio van EA Vancouver. En daarbij zeggen ze dat het van een singelplayer game gaat naar een game spelers steeds voor terug willen komen. Een online game met lootboxes dus waarschijnlijk.

https://www.ea.com/news/a...-project?isLocalized=true

@Martinspire Een adventure game in het star wars universum klinkt mij als muziek in de oren anders. Helemaal eentje die geleid wordt door een van de oude rot van naughty dog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Martinspire schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:14:
[...]

Zo spetterend waren die games toch eigenlijk nooit? Hardline was een vrij doorsnee shooter welke door zijn mechanics eigenlijk totaal niet in Battlefield paste en daardoor het verkeerde publiek aantrok (naast veel bugs en onbalans). Dead Space is eigenlijk ook niet een hele geweldige titel. Moet je genre zijn, maar zelfs daarbinnen was het een matige titel en qua sales was het al helemaal niks.

Dead Space 1 en 2 zijn naar mijn mening echt top games, deel 3 en BF Hardline zijn inderdaad matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
SD5k schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 06:54:
[...]

Dead Space 1 en 2 zijn naar mijn mening echt top games, deel 3 en BF Hardline zijn inderdaad matig.
Ik vond battlefield hardline heerlijk om te spelen, zowel singleplayer als multiplayer. Het speelde net even anders als BF4 maar toch voelde het wel als battlefield. De setting was interessant en op de PS3 was het grafisch nog best goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Halloween is coming 👻 Get prepped with new PS Store savings on Resi 7, Outlast 2, Fallout 4, Doom, more:

https://blog.eu.playstati...llout-4-more/#sf122922985

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMZn8IJXUAESI_h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
dm-dutchman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

Ik vond battlefield hardline heerlijk om te spelen, zowel singleplayer als multiplayer. Het speelde net even anders als BF4 maar toch voelde het wel als battlefield.
Ben ik het totaal mee oneens. BF Hardline was echt ramp als battlefield game, was geen slechte game maar had nooit BF genoemd mogen worden.

Geloof dat ik het na 10 uur gamen wel had gezien, BF4 meer dan 2000 uur in. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:31:
PlayStation Europe‏

Halloween is coming 👻 Get prepped with new PS Store savings on Resi 7, Outlast 2, Fallout 4, Doom, more:

[afbeelding]
€ 15,- is wel een hele mooie prijs voor TW3. Het kriebelt bijna om 'm een nieuwe poging te wagen, maar ik weet nu al 100% zeker dat ik 'm nooit uit ga spelen. Must resist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
bram1984 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

@sanre4l Het ligt er ook maar net aan met welke partij je zaken doet. Als de belasting, verzekering of het CJIB een foutje maakt in mijn voordeel, dan knijp ik zeer zeker een oogje toe.
Ik zat even na te denken over wat je zei en ik ben het met je eens. Echter je principes zouden niet afhankelijk moeten zijn van met wie je zaken doet.
Maar goed, back on topic! }:O

Ik denk dat TW3 het sowieso waard is ook al speel je hem niet helemaal uit.
Ik was eergister 1.5 uur bezig met 1 quest te completen waarbij ik een aantal waves moest verslaan van monsters. Het moeilijke was dat ik geen geld meer had voor food en ik had half HP. Ik moest het eigenlijk doen zonder ook maar 1x geraakt te worden maar dat bleek toch veel moeilijker dan ik had gedacht :9~

[ Voor 28% gewijzigd door sanre4l op 18-10-2017 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sanre4l Ik heb al zo een 10 uur in TW3 gestoken ergens vorig jaar een keer, dus ik heb al enigszins ervaring met de game. Ik irriteerde me helaas aan een aantal zaken, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:21:
@sanre4l Ik heb al zo een 10 uur in TW3 gestoken ergens vorig jaar een keer, dus ik heb al enigszins ervaring met de game. Ik irriteerde me helaas aan een aantal zaken, vandaar.
Zonde. Echt een van de beste games ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Ook de witcher nooit gespeeld(geloof alleen deel 2 op pc 5min) maar voor 15 euro hmmm....
Maja gt sport is er nu en icm mn thuisstudie nu... Heb ik alleen gt sport tijd :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gezien het sluiten van Visceral games en de underperforming singel player games van Bethesda. Is dit het moment om ons echt zorgen te maken over AAA singel player games en dan helemaal de klassieke linieare games zoals wolfenstein 2, uncharted of prey om wat te noemen.

Zelf zie ik nog wel ruimte voor singelplayer open world actie games (assasins creed bijv.) of rpg's (Fallout 4 bijv.). Maar voor de linieare varianten zie ik nog maar weinig ruimte, ze zijn misschien wel net zo duur om te maken maar de markt is er kleiner voor. Alleen lineare games van uitzonderlijke kwaliteit lijken nog een beetje kunnen verkopen.

Ik ben bang dat we in de toekomst vooral alleen nog maar singelplayer van de bekende franschises als assasins creed aangezien die nog goed verkopen door de bekende naam. Nieuwe Singelplayer ip's zullen alleen maar zeldzamer worden.

Het lijkt erop dat EA, Activision, Ubisoft en Microsoft zich vooral op online willen richten, zodat ze het GaaS model kunnen toelichten. 2k is mij een raadsel wat ze allemaal aan het doen zijn, veel goeie games komen daar ook niet meer van. Warner Bros heeft maar een paar studio's( Waarvan rocksteady een hele goeie is), maar die zijn ook al begonnen met invoeren van micro transactions in singel player games. Square enix heeft aangegeven zich te richten op GaaS. Capcom heeft geen idee wat ze aan het doen zijn. Bethesda maakt orginele goeie games, maar die floppen financieel. Bandai namco en Sega maken niet echt meer zelf echte high budget games. Nintendo zal zich nog wel focussen op singelplayer games, maar die hebben makkelijk praten aangezien die van te voren al weten dat een mario game altijd als een malle gaat verkopen. Sony kan er in mindere maten vanuit gaan dat Naughty dog games ook altijd wel goed verkopen maar met games als detroid nemen ze toch wel een risico.

Ik denk echt dat volgende generatie er nog maar een klein gezelschap is van singelplayer games, waarvan de meeste nog van de bekende en de veel terugkomende franschises zijn van de grote uitgevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
€ 15,- is wel een hele mooie prijs voor TW3. Het kriebelt bijna om 'm een nieuwe poging te wagen, maar ik weet nu al 100% zeker dat ik 'm nooit uit ga spelen. Must resist.
Wel beetje grappig dat je dus dat game al hebt, en een prijsverlaging voor jou blijkbaar een incentive is om hem opnieuw te spelen :).

Hier hem nog niet, en kriebelt wel om hem te kopen voor €15, maar ik ben eigenlijk zo'n casual gamer dat ik nooit langer dan een paar dagen aan een game kan spelen. Enige games die ik dan ook typisch uitspeel zijn de korte IGC Indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Martinspire schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:14:
[...]

Wat mij betreft waren deel 1 en 2 van Dead Space echt briljant. Heb ze met heel veel plezier gespeeld en het was echt iets anders.
Helaas heeft EA zich enorm bemoeid met het creatieve proces tijdens de ontwikkeling van deel 3 waardoor het geen horror game meer was die de fans aan sprak en ook geen aansluiting bij de mainstream kon vinden. In deze periode is een groot deel van de creatieve staf al vertrokken en het is ook niet zo gek dat het daarna niet meer echt wilde vlotten.
Een typisch voorbeeld van hoe een studio die begint met veel creativiteit uiteindelijk onder druk van de publisher steeds meer standaard rommel gaat maken tot het leven er uit is.
De huidige visceral gaan we zeker niet missen maar wel wat er ooit was.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

€ 15,- is wel een hele mooie prijs voor TW3. (...) Must resist.
Als je 'm voor 30 euro al niet zo tof vond dan ga je 'm voor 15 euro niet opeens toffer vinden he ;)
Het is nog steeds dezelfde game en als ik jou zo hier en daar hoor over de game zou ik 'm als ik jou was lekker laten liggen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

Wel beetje grappig dat je dus dat game al hebt, en een prijsverlaging voor jou blijkbaar een incentive is om hem opnieuw te spelen :).

Hier hem nog niet, en kriebelt wel om hem te kopen voor €15, maar ik ben eigenlijk zo'n casual gamer dat ik nooit langer dan een paar dagen aan een game kan spelen. Enige games die ik dan ook typisch uitspeel zijn de korte IGC Indies.
Volgens mij had Bram em fysiek en al verkocht...

Verder is jou verhaal heel herkenbaar. Het lijkt me aan de ene kant een top game, maar ik heb te weinig tijd en sowieso kijk ik op tegen de control scheme leren. Ik vond die bij 2 iig niet intuitief, waarbij ik gelijk moet opmerken dat ik die daarom ook niet echt die kans gegeven heb.

Ik denk dat ik de rest van het raar genoeg heb aan mijn backlog en ps+ games. (en mogelijk nog een xbox erbij :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

dvdkiwi schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Als je 'm voor 30 euro al niet zo tof vond dan ga je 'm voor 15 euro niet opeens toffer vinden he ;)
Het is nog steeds dezelfde game en als ik jou zo hier en daar hoor over de game zou ik 'm als ik jou was lekker laten liggen.
Er zijn intussen alweer enkele updates uit en er is inmiddels ook een Pro patch gearriveerd, vandaar. Maar ik sla 'm inderdaad over. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat deze heel snel naar de achtergrond verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:31:
PlayStation Europe‏

[afbeelding]
Meen je niet..net gisteren de season pass voor The Witcher 3
aangeschaft, is het nu voor de helft :(
Valt vast niks aan te regelen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Mutatie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Sony even bellen, misschien zijn ze lief en regelen ze wat.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Maar, een beetje troost, de DLC's zijn dermate tof dat ze full price ook het volle pond dubbel en dwars waard zijn. Zeker de tweede DLC, dat is een game op zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Maar, een beetje troost, de DLC's zijn dermate tof dat ze full price ook het volle pond dubbel en dwars waard zijn. Zeker de tweede DLC, dat is een game op zich!
Dat zeker!
Mud.Starrr schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Sony even bellen, misschien zijn ze lief en regelen ze wat.
Gedaan, Sony=niet lief!
Ik heb al een hekel aan digitale aankopen (dit was mn 2e aankoop), in een gewone winkel was dit geen punt geweest :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:45:
Gedaan, Sony=niet lief!
Ik heb al een hekel aan digitale aankopen (dit was mn 2e aankoop), in een gewone winkel was dit geen punt geweest :-(
Tis inderdaad wel heel flauw. Maar aan de andere kant, als ze erop in gaan dan hebben ze straks werk voor drie man fulltime om dit soort aanvragen te verwerken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

Tis inderdaad wel heel flauw. Maar aan de andere kant, als ze erop in gaan dan hebben ze straks werk voor drie man fulltime om dit soort aanvragen te verwerken ;)
Wat mij betreft moet er gewoon een soort van grace period op zitten van een week of zo, of desnoods 2 dagen, waarbij aankopen die ineens met x% dalen, worden gecompenseerd. Dan kunnen ze zich makkelijk permitteren. Gooi er een systeem op dat de klant de aanvraag zelf moet indienen (dan weet je in ieder geval dat meer dan de helft dit mist of vergeet) en het kost je amper iets extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Wat mij betreft moet er gewoon een soort van grace period op zitten van een week of zo, of desnoods 2 dagen, waarbij aankopen die ineens met x% dalen, worden gecompenseerd. Dan kunnen ze zich makkelijk permitteren. Gooi er een systeem op dat de klant de aanvraag zelf moet indienen (dan weet je in ieder geval dat meer dan de helft dit mist of vergeet) en het kost je amper iets extra.
Eens. Aan de andere kant, dan krijg je klanten die het net DRIE dagen van te voren hebben gekocht en ontstemd zijn. Het zal nooit 100% customer satisfaction bieden. Blijft een moeilijk iets toch ...

EDIT
Haloween slae in de Playstation Store. echt superveel mooie aanbiedingen:
https://store.playstation...id=STORE-MSF75508-HWOCT17

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 18-10-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Eens. Aan de andere kant, dan krijg je klanten die het net DRIE dagen van te voren hebben gekocht en ontstemd zijn. Het zal nooit 100% customer satisfaction bieden. Blijft een moeilijk iets toch ...

EDIT
Tja dat is dan vervelend, maar er moet een grens getrokken worden. Ik zou daar als klant een stuk meer begrip voor hebben dan de situatie zoals deze nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

Is ook wel zo, maartoch. Het kost wereld niet maar het idee is wel een beetje zuur, omdat het zo'n grote download is heb ik het nog niet eens kunnen spelen :')
Maargoed, vanavond maar eens lekker voor gaan zitten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 18-10-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
nou is het in geval van de witcher ook niet slim om die buiten een sale te kopen als je een beetje bekend bent met de ps store. Volgens mij is die nu herhaaldelijk elke 2 maanden al in de aanbieding geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
M a r c o schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:41:
nou is het in geval van de witcher ook niet slim om die buiten een sale te kopen als je een beetje bekend bent met de ps store. Volgens mij is die nu herhaaldelijk elke 2 maanden al in de aanbieding geweest.
Het zou me niet verbazen als The Witcher 3 binnenkort gratis is bij PS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Allemaal leuk enzo maar heb regelmatig naar de season pass gekeken en nooit een andere prijs gezien. Ben ook niet zo bezig met die ps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 17-09 07:46
Mutatie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:01:
Ben ook niet zo bezig met die ps store
Dan moet je ook niet gaan mopperen als die in de aanbieding is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
mike0001 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Dan moet je ook niet gaan mopperen als die in de aanbieding is ;)
Ben een hollander he :p
Ik postte ook om te zien of er wat mee gedaan kon worden, ervaring van anderen.
Maar had je dit van te voren kunnen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nogmaals het forum is geen marktplaats, daar heeft tweakers.net de vraag&aanbod voor..

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 18-10-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Die had ik gehaald als de savegames van het origineel hadden gewerkt, voor mensen die geintereseerd zijn, dat werkt schijnbaar niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 18-10-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eurogamer heeft Elex gereviewed en onderstaand stukje geeft wel goede een PB game weer:
or more serious is the underwhelming and manufactured premise, a narrative progression that seems to follow, more or less, the same path as many of Piranha Bytes' previous games, and a combat system that seems focused on quantity rather than quality. If you can see past these issues, perhaps even embrace them as many people will, it becomes easier to appreciate the game's open world web of unscripted interactions and interconnected quests. Indeed, those that persevere will at times experience a world so rich with choice and consequence that it can sometimes make The Witcher 3 seem like a Fighting Fantasy gamebook.
In het begin ff doorbijten, maar dan heb je wel een vette game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Ben een hollander he :p
Ik postte ook om te zien of er wat mee gedaan kon worden, ervaring van anderen.
Maar had je dit van te voren kunnen weten?
nu kan ik de witcher season pass hier niet in vinden zo direct, maar over het algemeen kun je goed hier kijken
https://psprices.com/region-nl/index

kun je zien wat het prijsverloop in de PS store is, en dus hoe vaak, en voor welk bedrag een game vaker in de aanbieding is.

Hier een mooi voorbeeld met witcher goty
https://psprices.com/regi...-game-of-the-year-edition
elke 2 maanden dus wel in de aanbieding, maar meestal voor 25. Dus de 20 van nu is wel voordelig.

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 18-10-2017 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
[...]

De season pass is zowat bij iedere sales aanwezig. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
https://store.playstation...05275_00-DSFURYSBUNDLEEU1

Als je ze niet eerder hebt gespeeld is dat best een leuke aanbieding :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Mijn controller staat bij battery savings mode dat die na 10 minuten uit moet gaan, wat die eerder altijd deed. Sinds kort doet die dat niet meer en blijft die aan. Meer mensen last van? Ben bang dat het door de laatste update is gekomen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
the witcher 3 goty gekocht maar kan de dlc's niet downloaden? of zitten deze er in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:11:
the witcher 3 goty gekocht maar kan de dlc's niet downloaden? of zitten deze er in?
Ik vermoed dat die in het pakket zitten ja ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen aandelen, nee echt niet O-) , maar hier is nog een reviewvan Elex die een goed beeld vd game geeft

Gothic fans moeten gewoon gelijk naar de winkel rennen 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:59

Exirion

Gadgetfetisjist

-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:
2 games van mijn lijst in de aanbieding, dus gekocht:
- Little Nightmares
- Infinifactory

Even wachten loont altijd :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis wel een beetje de buzz rond Wolfenstein 2 trouwens. Lijkt me echt een briljante over the top game die zichzelf niet al te serieus neemt. Hopelijk doet die het goed als een van de weinige lineaire pure SP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:59:
Ik mis wel een beetje de buzz rond Wolfenstein 2 trouwens. Lijkt me echt een briljante over the top game die zichzelf niet al te serieus neemt. Hopelijk doet die het goed als een van de weinige lineaire pure SP games.
Ik lees wel enthousiaste berichten over wolfenstein 2. Maar het helpt nou niet dat de game dezelfde dag als mario, ac origin en destiny 2 voor de pc uit komt. Sowieso zit de kalender op het moment vol gepropt met grote releases. Minstens 2 grote titels per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holiday season........misschien nog net niet maar wel de verklaring imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hallo,

ik heb even een Astro A50 gerelateerde vraag. Ik weet dat het al vaak voorbij gekomen is dus ik vertrouw erop dat dit bericht genoeg tweakers bereikt met een A50 headset :)

Momenteel gebruik ik de Sennheiser Game One. Zeer tevreden over de headset en ondanks het dat het stereo is ipv gemuteerd 7.1 geluid zit er voor mij toch ook een groot nadeel aan. Audio van chat en game zijn niet afzonderlijk te regelen. Nu kun je dat wel softwarematig in de PS4 doen maar dat is niet voldoende voor mij. Ik speel veel Rainbow 6 en ben snel afgeleid als iemand muziek aan het luisteren is tijdens het gamen of er geluid op de achtergrond is van broertjes, zusjes, echtgenotes en weet ik veel wat nog meer.

Ik heb in het verleden de PS4 platinum headset gehad en daar kon je dus heel simpel de audio van je game en chat onderling regelen met een shuifje. De Sennheiser heeft dit niet en dat mis ik dus enorm.

Ik ben nu bereid een echt goede headset te kopen en de keuze is dus gevallen op de Astro A50. Nu vraag ik me dus af, kun je chataudio en gameaudio op de headset zelf regelen? Of ben je nog steeds afhankelijk van de audiosetting in de ps4 zelf?

Daarnaast zie ik in de stup guide van het ding dat je je output settings moet aanpassen in de ps4. Betekend dit dat ik altijd handmatig moet schakelen tussen de settings of doet hij dit wel automatisch als ik zonder headset speel?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:31
Ik zou ook eens kijken naar de LucidSound LS40 ;-)
Kom je niet vaak tegen maar is zeker een goede tegenhanger.

Erg strak geluid, stereo en 5.1
Game audio en chat audio kan je mixen door aan je linker of rechter oorschelp te draaien. En drukken op de schelpen mute het geluid of je chat.
Verder kan je ook nog sidetone aan of uitzetten.

V.w.b. je vraag of handmatig moet schakelen als je zonder headset speelt: Nee, dat gebeurd automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:49
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:43:
Ik heb geen aandelen, nee echt niet O-) , maar hier is nog een reviewvan Elex die een goed beeld vd game geeft

[video]

Gothic fans moeten gewoon gelijk naar de winkel rennen 8) :P
Voor je naar de winkel rent zou ik even de review op psx-sense lezen. Daar krijgt de game een nette 2,5. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:47
Ik zit een beetje met kriebel.. heb nu een. PS4 slim en ongeveer een half jaar een 4k tv maar zonder hdr. Zou het dan een merkbaar verschil zijn om over te stappen naar de PS4 pro?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DaveD1109 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:02:
Ik zit een beetje met kriebel.. heb nu een. PS4 slim en ongeveer een half jaar een 4k tv maar zonder hdr. Zou het dan een merkbaar verschil zijn om over te stappen naar de PS4 pro?
Begin met een bril/lenzen ;)
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Zie topicwarning, ontopic nu

[ Voor 110% gewijzigd door Grotman op 19-10-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Voor je naar de winkel rent zou ik even de review op psx-sense lezen. Daar krijgt de game een nette 2,5. :|
Die hebben de game echt niet goed gespeeld en beoordeeld, dus dat neem ik niet serieus ....

EDIT
Dat van die grafische bugs en lelijkheid heb ik nog nergens gezien. Is dat bij de PS4 versie? PC reviews zeggen allemaal dat het mooi is en geen grafische bugs ...

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 19-10-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Die hebben de game echt niet goed gespeeld en beoordeeld, dus dat neem ik niet serieus ....

EDIT
Dat van die grafische bugs en lelijkheid heb ik nog nergens gezien. Is dat bij de PS4 versie? PC reviews zeggen allemaal dat het mooi is en geen grafische bugs ...
Ik geef geen oordeel over de game maar als ik lees dat t niet speelbaar is dan schrik ik toch. Ze hebben er echt geen enkel goed woord voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Ik geef geen oordeel over de game maar als ik lees dat t niet speelbaar is dan schrik ik toch. Ze hebben er echt geen enkel goed woord voor over.
En die reviews die ik geplaatst heb hoor je dara niks over. En dat zijn gamers die de game uitvoerig hebben gespeeld. Betreft wel de PC versie ...

Maar goed, ik ga eerst nog SoW uitspelen en daarna Origins. Hebben de devs nog wat tijd voor wat patches :)

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 19-10-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

En die reviews die ik geplaatst heb hoor je dara niks over. En dat zijn gamers die de game uitvoerig hebben gespeeld. Betreft wel de PC versie ...
Zal idd een reden kunnen zijn dat psx de ps4 versie heeft getest. Maar ik game alleen op een ps4 :) dan is de pc versie blijkbaar vele malen beter technisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Fietsbel schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:03:
[...]

Begin met een bril/lenzen ;)

[...]
Off-topic visueel beperkt dus lenzen en bril..
Search wel gebruikt maar niet kunnen vinden of het ontbreken van hdr maar wel 4k veel uitmaakt.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

Maar goed, ik ga eerst nog SoW uitspelen en daarna Origins. Hebben de devs nog wat tijd voor wat patches :)
De PC versie staat op een metascore van 73 en de PS4 versie op 59. Technisch gewoon niet heel erg sterk, als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 10:27
Zie topic warning! de vraag over pro vs Slim is al zovaak gesteld, gebruik aub de search

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01
Absoluut waard. Ik zou voor de pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
SmooK schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:40:
Absoluut waard. Ik zou voor de pro gaan.
Zeker als mijn papa hem voor mij betaalt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01
Dan sowieso. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 10:27
CappieL schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

Zeker als mijn papa hem voor mij betaalt 8)
Haha hij moet hem wel zelf betalen. in ieder geval een groot gedeelte. Heeft ervoor gespaard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DaveD1109 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:43:
[...]

Off-topic visueel beperkt dus lenzen en bril..
Search wel gebruikt maar niet kunnen vinden of het ontbreken van hdr maar wel 4k veel uitmaakt.
Mijn mening.... Bullshit.... En dan ben ik nog van de ouderwetse ex pc graphics whore generatie....

Zie mijn setup hieronder.... Even mijn grote teen en slingers van mn pasgeboren zoon negeren....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BJyCPL5RErYvJ4eOqab4bbri/full.jpg

Ik wilde graag een 4K tv met HDR speciaal voor gamen. Dus heb ik voor 3300€ een 65" Samsung KS8000 aangeschaft. Daar hoorde natuurlijk ook een PS4 Pro bij.... Na toch wel enkele honderden uurtjes gamen (Fifa 18, Destiny 2, Last of Us, Uncharted, CoD Infinite Warfare, BF1, Horizon Zero Dawn) kan ik je zeggen dat het enige waar ik nog een kleine beetje van onder de indruk ben het HDR is. Voor de rest zie ik geen reet voorruitgang van Full-HD naar 4K.

Mijn advies, hou voorlopig de centjes in de zak. Als het je om 4k titels gaat en je doet niet veel multiplayer dan zou je zelf nog beter even kunnen wachten op de Xbox One X. Die doet namelijk wel Native 4K. Maar of dat nu de revolutie gaat zijn waar we op zitten te wachten in consoleland....

[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 19-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kbloem schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Even mijn grote teen en slingers van mn pasgeboren zoon negeren....
Oh lol ik dacht de grote teen van je pasgeboren zoon.. daaamn das een flinke _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 23:56
zeve schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:38:
Beste tweaker gamers,
Even een vraag van een simpele vader wat betreft consoles
Mijn zoon wil graag een playstation 4
Nuis er bij de mediamarkt 2 varianten
de slim met FIFA 18 en 2e controller € 379
De pro met FIFA 18 en tijdelijk gratis 2e controller. € 439
Hij heeft een full hd tv van salora
Wat is volgens jullie de beste keus.
Heb al gekeken wat de specificaties zijn en week dat de pro 4k kan maar ook krachtiger is wat betreft het soepel verlopen van games. Aangezien we geen 4k tv hebben is dat niet zo belangrijk (ook geen idee of die ooit komt, gaat op zijn eigen kamer) maar heeft het soepel verlopen van games ook effect op zijn tv?
Kortom is de 60 euro extra het waard? Gaat hij er iets van merken eventueel?
Graag jullie professionele mening
Voor die 60 euro extra is de Pro een no-brainer. Veel games supporten op 1080p of supersampling of een modus waarin een hogere framerate gehaald kan worden ( "soepeler lopen" van games). Daarnaast heeft hij wat extra werkgeheugen waardoor het menu en de apps hier en daar wat sneller werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:59

Exirion

Gadgetfetisjist

FrankoNL schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:11:
Voor die 60 euro extra is de Pro een no-brainer.
Dat zegt eigenlijk alles wat er over te zeggen valt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Zal idd een reden kunnen zijn dat psx de ps4 versie heeft getest. Maar ik game alleen op een ps4 :) dan is de pc versie blijkbaar vele malen beter technisch.
Ik game ook alleen op de PS4 (Pro). Hoop dat er een Pro patch is tegen de tijd dat ik hem ga spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Introducing the Sunset Orange Dualshock 4 wireless controller, out 14th November:

https://blog.eu.playstati...4th-november/#sf123350094

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4503/23928253388_44a6689b52_z.jpg

Mooie controller als je toch nog in het oranje naar het WK voetbal wil volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Die is wel mooi ja, zou bijna geneigd zijn om hem te kopen. Heb ik gelijk twee nieuwe DS4 controllers. Maar ja wie koopt nog een oude versie controller? En drie is overkill :|

EDIT
Bij Bol kosten die gekleurde DS4s gewoon 129,95, WTF?!? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 19-10-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
kbloem schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Mijn mening.... Bullshit.... En dan ben ik nog van de ouderwetse ex pc graphics whore generatie....

Zie mijn setup hieronder.... Even mijn grote teen en slingers van mn pasgeboren zoon negeren....

[afbeelding]

Ik wilde graag een 4K tv met HDR speciaal voor gamen. Dus heb ik voor 3300€ een 65" Samsung KS8000 aangeschaft. Daar hoorde natuurlijk ook een PS4 Pro bij.... Na toch wel enkele honderden uurtjes gamen (Fifa 18, Destiny 2, Last of Us, Uncharted, CoD Infinite Warfare, BF1, Horizon Zero Dawn) kan ik je zeggen dat het enige waar ik nog een kleine beetje van onder de indruk ben het HDR is. Voor de rest zie ik geen reet voorruitgang van Full-HD naar 4K.

Mijn advies, hou voorlopig de centjes in de zak. Als het je om 4k titels gaat en je doet niet veel multiplayer dan zou je zelf nog beter even kunnen wachten op de Xbox One X. Die doet namelijk wel Native 4K. Maar of dat nu de revolutie gaat zijn waar we op zitten te wachten in consoleland....
Kijk dat is tenminste een antwoord waar ik wat mee kan!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:26:
@Verwijderd Die is wel mooi ja, zou bijna geneigd zijn om hem te kopen. Heb ik gelijk twee nieuwe DS4 controllers. Maar ja wie koopt nog een oude versie controller? En drie is overkill :|

EDIT
Bij Bol kosten die gekleurde DS4s gewoon 129,95, WTF?!? 8)7
Als je racegames speelt, moet je deze hebben: https://www.coolblue.nl/p...ntroller-ps4-v2-rood.html

Dan ga je sneller :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vrijdag schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

Als je racegames speelt, moet je deze hebben: https://www.coolblue.nl/p...ntroller-ps4-v2-rood.html

Dan ga je sneller :P
Ja maar dit is maar een V2.... ik wil minimaal een V10....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
kbloem schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:29:
[...]

Ja maar dit is maar een V2.... ik wil minimaal een V10....
Nah, deze controller is rood. Dus dat betekent minimaal 180pk extra + altijd pole position 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Mijn nat type staat op 3, dat boeit me niet zo omdat ik niet online speel. Maar wordt mijn downloadsnelheid hierdoor gehinderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die PlayStation F.C. controller is wel heel lelijk. Je kan toch niet de lijnen van een strafschopgebied op de touchpad zetten.. 7(8)7
Dan was het fluitje van de scheids of een simpele bal nog beter geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
lennox-06 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:17:
Mijn nat type staat op 3, dat boeit me niet zo omdat ik niet online speel. Maar wordt mijn downloadsnelheid hierdoor gehinderd ?
Bij nat type 2 heeft je playstation verbinding met internet en accepteerd de router die tussen je playstation en internet zit dat verkeer van en naar je playstation over meerdere poorten gaat. Dit is wat je wilt.

Bij nat type 3 zit je playstation achter die router en laat je router geen verkeer door naar je playstation. Als je dus een mp sessie zou hosten waarbij er ook verkeer naar je playstation nodig is over bepaalde poorten kom je in de problemen. Voor download verkeer in jouw situatie moet dat niet uitmaken.

Als je toch type 2 wilt moet je of de benodigde poorten open zetten middels port forwarding op je router. Wat makkelijker is is je playstation in het dmz van je router plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

DaveD1109 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:11:
[...]

Kijk dat is tenminste een antwoord waar ik wat mee kan!
Tja en ik ben het daar dan weer niet mee eens.
Zelf heb ik ook een 65" 4k TV met HDR (LG OLED), maar heb ook wel eens wisselend HDR en 4k uit en aangezet om het verschil te zien bij bepaalde spellen. Ik zie toch wel degelijk een serieus verschil in 4K modus (zonder HDR), ten opzichte van 1080p, bij spellen als Uncharted en HZD.
Echter hangt het er erg vanaf hoe ver je van de TV zit. Ik zit normaal een meter of 5 van de TV, dan zie je het wel maar is het zeker niet wereldschokkend. Maar voor sommige games ga ik dichterbij zitten (zitzak for the win), en dan is het echt geweldig mooi met 4k. Ik zit dan op een meter of 2,5 - 3 van mijn 65" TV.
Echt indrukwekkend is het dan.
Toegegeven, met HDR aan is het nog veel mooier.

[ Voor 5% gewijzigd door Mud.Starrr op 19-10-2017 20:40 . Reden: Beter verwoord. ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Mud.Starrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Tja en ik ben het daar dan weer niet mee eens.
Zelf heb ik ook een 65" 4k TV met HDR (LG OLED), maar heb ook wel eens wisselend HDR en 4k uit en aangezet om het verschil te zien bij bepaalde spellen. Ik zie toch wel degelijk een serieus verschil in 4K modus (zonder HDR), ten opzichte van 1080p, bij spellen als Uncharted en HZD.
Echter hangt het er erg vanaf hoe ver je van de TV zit. Ik zit normaal een meter of 5 van de TV, dan zie je het wel maar is het zeker niet wereldschokkend. Maar voor sommige games ga ik dichterbij zitten (zitzak for the win), en dan is het echt geweldig mooi met 4k. Ik zit dan op een meter of 2,5 - 3 van mijn 65" TV.
Echt indrukwekkend is het dan.
Hmm oké! Heb zelf een 55 inch direct led tv van Panasonic en zit er ongeveer anderhalf meter vanaf met gamen.
Ga morgen is kijken of ze ze beiden ergens hebben staan als demo zodat ik het kan vergelijk.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:48:
[...]

Als je toch type 2 wilt moet je of de benodigde poorten open zetten middels port forwarding op je router. Wat makkelijker is is je playstation in het dmz van je router plaatsen.
Beter is uPNP op je router aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Heeft iemand ook sinds de laatste systeemupdate last van langere laadtijden? Heb de 1tb versie met 2 games erop en hij is niet vooruit te branden met laden.
Is mij nog nooit eerder zo opgevallen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DaveD1109

Geen last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Zal hem eens resetten en kijken of dat uitmaakt.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 06:39:
Heeft iemand ook sinds de laatste systeemupdate last van langere laadtijden? Heb de 1tb versie met 2 games erop en hij is niet vooruit te branden met laden.
Is mij nog nooit eerder zo opgevallen.
hdd defect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Zat ik ook al eerst aan te denken.
Het vreemde is dat hij wel laad en maakt ook geen herrie.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:12:
[...]

Zat ik ook al eerst aan te denken.
Het vreemde is dat hij wel laad en maakt ook geen herrie.
dat hoeft niet, misschien iets met badsectors. minpunt is dat sony geen hdd test optie heeft in de software, zodat je de gezondheid van je hdd in de gaten kan houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 20-10-2017 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi, jullie kunnen hier verder. :)

[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Dat Sky Force is wel een verslavende game zeg. Er zit een haast Souls-achtige progressie en in en op momenten is het ook belachelijk moeilijk. Soms moet je ook echt sterren grinden voor het upgraden van je schip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:28:
Mooi, jullie kunnen hier verder. :)

[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Dat Sky Force is wel een verslavende game zeg. Er zit een haast Souls-achtige progressie en in en op momenten is het ook belachelijk moeilijk. Soms moet je ook echt sterren grinden voor het upgraden van je schip.
Klopt, game is tof, dat was het al op de S60 nokias 15 jaar geleden en dat is het nog steed.
Ik speel deze versie op de apple TV maar daar is hij volledig hetzelfde.

Level 1 tm 7 hebben we inmiddels op easy en hard 100% gehaald, we zijn nu met insane bezig :)
Game is ook super leuk met elkaar te spelen namelijk.

Erg leuke relatief onbekende game.

Edit: Ik vind de balans tussen upgraden, nieuwe vliegtuigen vrijspelen en wachten trouwens prima. Het is vrijwel nooit irritant.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 10:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Klopt, game is tof, dat was het al op de S60 nokias 15 jaar geleden en dat is het nog steed.
Ik speel deze versie op de apple TV maar daar is hij volledig hetzelfde.

Level 1 tm 7 hebben we inmiddels op easy en hard 100% gehaald, we zijn nu met insane bezig :)
Game is ook super leuk met elkaar te spelen namelijk.

Erg leuke relatief onbekende game.

Edit: Ik vind de balans tussen upgraden, nieuwe vliegtuigen vrijspelen en wachten trouwens prima. Het is vrijwel nooit irritant.
Met elkaar als in co-op? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Met elkaar als in co-op? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden namelijk.
Yup, met zijn tweeen tegelijk op een map dat is eigenlijk het enige hoe wij het spelen :)

Op de AppleTV moet je zorgen dat je controler aanstaat (ik heb er een nimbus bij). Je doet alle navigatie dan als player one, kiest het level en in dat menu voor het level begint (Waar je het vliegtuig kiest, lasers koopt enz) kun je dan op X drukken om de tweede player te activeren. Rechts boven zie je dan “Press X to activate another player)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand ervaring met een Elgato HD60 / HD60 S i.c.m. de PS4 Pro en 4K HDR? Wordt gewoon netjes doorgevoerd door de Elgato? Ik weet dat de Elgato enkel 1080p doet, maar is de passthrough wel geschikt voor 4K HDR?

/edit: Oke, klaarblijkelijk werkt dat dus niet en heb je een extra device nodig die de 4K HDR bypassed naar je TV.

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 11:30 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 12 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)