Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:20
theduke1989 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:36:
beste alle,

ik zit met een vraag.

Ik wil misschien mijn redmi note 5 global edition stopzeggen, omdat waarschijnlijk de verzending eind mei gaat duren. Dan kom ik in de buurt van Mi A1. maar nu komt ook de mi a2 bijna aan. hoe lang duurt dit of is de overstap niet zo heel groot??? en qua prijs zie ik dat de mi 6x €200 meer kost

@Barns sinds wanneer is dit ingedekt. Dit is een gebruikersprobleem niet die van de telefoon. Kan me moeilijk indekken dan..
Van wat ik zie op nieuws: Xiaomi toont in China opvolger van smartphone die het elders verkocht... is het verschil niet zo heel groot.

Sinds enkele dagen bezitter van een Mi A1 en het is echt een verademing ten opzichte van mijn Blackberry PRIV. En dat voor die prijs :-)

[ Voor 6% gewijzigd door vickypollard op 10-05-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
@vickypollard klopt enige wat qua verschil is de band support geen band20 in de chinese variant. en de SoC. de 660 schijnt meer batterijvriendelijk te zijn.

Maar in china is de 4gb - 64gb kost deze nu 294,-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
Nou Xiaomi, kom maar door met die 8.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 23:32
theduke1989 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:36:
beste alle,

ik zit met een vraag.

Ik wil misschien mijn redmi note 5 global edition stopzeggen, omdat waarschijnlijk de verzending eind mei gaat duren. Dan kom ik in de buurt van Mi A1. maar nu komt ook de mi a2 bijna aan. hoe lang duurt dit of is de overstap niet zo heel groot??? en qua prijs zie ik dat de mi 6x €200 meer kost

@Barns sinds wanneer is dit ingedekt. Dit is een gebruikersprobleem niet die van de telefoon. Kan me moeilijk indekken dan..
Het zijn allemaal geruchten :) men gaat er van uit dat A2 komt door dat x5 ook later a1 werd vernoemd voor AndroidOne het is nog niet zeker dat x6 A2 gaat worden en als het wordt ergens Juni denk ik :)

Mannetje van Xiaomi heeft wel bevestigd dat er meerdere toestellen komen met AndroidOne.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:15

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En als er behoefte is om over de A2 (of hoe het toestel dan ook gaat heten), open dan een nieuw topic :)

Hier graag weer ontopic over de A1 :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 17:33
emil_406 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:16:
Aiaiai, sinds gister een scheur in het scherm van m'n Mi A1. VErder werkt t toestel nog wel. Ik glasvervanging zelf te doen? Wanneer je dit laat doen kun je haast net zo goed een nieuwe kopen zag ik.
https://nl.aliexpress.com...omi-MiA1/32831902856.html

ziet er wel een goeie seller uit , mijne is gevallen vandaag en een klein krakje in scherm , zie wel of het me stoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Some apps are not showing notifications as usual, unless they are opened manually. This obviously causes Xiaomi Mi A1 users to miss messages, and while restarting the phone temporarily solves the problem, the issues resume after a while. Some units are also experiencing a duplicate notification sound that’s annoying, but maybe not more than those who can’t get rid of the notifications about background apps as well as the same notifications displaying over other apps.
Dit is exact waar ik ook last van heb, en ik vind dat nogal vervelend.

Iemand een idee of dit op te lossen is? Of zou het door https://play.google.com/s...m.iboalali.sysnotifsnooze kunnen komen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0x8BADF00D
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 16:22
Ik sta op het punt deze telefoon te kopen (hij ligt al in het digitale winkelmandje :p) maar ik lees hier nu toch redelijk wat problemen. Verwachten jullie dat deze problemen gefixt gaan worden met de volgende updates of is dit niet het geval en koop ik dus een kat in de zak?

Ik lees veel problemen over de proximity sensor waardoor het scherm aangaat tijdens het bellen en je inene bijv. jezelf mute of je zaklamp aanzet. Ik zag dit probleem al een aantal keer langskomen in dit topic maar heeft echt bijna iedereen hier last van?

PS: Heeft één van jullie de A1 gebruikt i.c.m. een Google Cardboard? Werkte dat goed?

Thanks!

[ Voor 25% gewijzigd door 0x8BADF00D op 17-05-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Sinds vanmiddag werken opeens mijn home en back button niet meer. Is iemand hier bekend mee en is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:42

Vis

0x8BADF00D schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:09:

Ik lees veel problemen over de proximity sensor waardoor het scherm aangaat tijdens het bellen en je inene bijv. jezelf mute of je zaklamp aanzet. Ik zag dit probleem al een aantal keer langskomen in dit topic maar heeft echt bijna iedereen hier last van?

Thanks!
Nope hier totaal geen last van, met nog geen enkele call.

Nu ongeveer maandje in bezit en nog steeds heerlijke phone _/-\o_

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:51
Vis schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 23:15:
[...]

Nope hier totaal geen last van, met nog geen enkele call.

Nu ongeveer maandje in bezit en nog steeds heerlijke phone _/-\o_
Mee eens. Ik ook totaal geen problemen! :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
kernie schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:36:
[...]

Mee eens. Ik ook totaal geen problemen! :)
Heb hem gekocht in de presale, dus al weer een maand of wat in m'n bezit. Geen problemen meegemaakt, hij werkt als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ook hier geen problemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morettie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-07 10:01
0x8BADF00D schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:09:

Ik heb inderdaad af en toe dat het scherm aangaat tijdens het bellen, daardoor gebeurt het weleens dat het gesprek ineens via de luidspreker gaat of dat er iets anders wordt opgestart, maar dit gebeurde op mijn OPO veel vaker moet ik zeggen.
Verder tot op heden (heb hem sinds half januari in gebruik) zeer tevreden over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Niemand die bekend is met het opeens niet meer werken van de buttons onderin? Ook de notification balk etc werkt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0x8BADF00D
  • Laatst online: 04-04 16:22
Ik heb hem binnen en het is inderdaad een zeer mooi toestel. Maar er is een heel groot probleem: de ruis als je oortjes in hebt! Met alle respect maar WTF Xiaomi zo kun je een telefoon toch niet op de markt brengen? Ik neem aan dat de rest dit ook heeft?

Ik ben naar eigen zeggen eigenlijk totaal niet kritisch w.b.t telefoons (vooral als ik het vergelijk met YT reviewers) maar muziek afspelen zonder ruis is toch wel het minimale wat een telefoon moet doen IMO. Zelfs een budget model van 200 Euro.

Zijn hier oplossingen voor zonder dure oortjes aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AustinRivers
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:11
0x8BADF00D schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 01:26:
Ik heb hem binnen en het is inderdaad een zeer mooi toestel. Maar er is een heel groot probleem: de ruis als je oortjes in hebt! Met alle respect maar WTF Xiaomi zo kun je een telefoon toch niet op de markt brengen? Ik neem aan dat de rest dit ook heeft?

Ik ben naar eigen zeggen eigenlijk totaal niet kritisch w.b.t telefoons (vooral als ik het vergelijk met YT reviewers) maar muziek afspelen zonder ruis is toch wel het minimale wat een telefoon moet doen IMO. Zelfs een budget model van 200 Euro.

Ik gebruik zelf bluetooth headphones. Maar heb voor die irritante ruis dit aangeschaft:

https://www.aliexpress.co...5mm-Jack/32828069770.html

Gekozen voor het 75 ohm model en ze bevallen me wel als ik bedraad naar muziek luister. Ik vond de adapter nog vrij fragiel aan mijn mobiel hangen. Dus ik heb eerst een 3.5mm verlengkabel, dan impedance adapter en vervolgens mijn oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:17
0x8BADF00D schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 01:26:

Dat proximity sensor probleem heb ik regelmatig, maar gebeurt meestal wanneer ik de telefoon even tussen hoofd en schouder klem om mijn handen vrij te hebben. Staat ie opeens op Vliegtuigstand of zo.

Die ruis is irritant, maar hangt ook af van de koptelefoon. Het zou een bijzondere chip moeten zijn die geluid aanstuurt, maar dat levert dus problemen op bij diverse koptelefoons. Met een Bluetooth koptelefoon heb ik er geen last van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnBlutarski
bilgy_no1 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:29:
[...]

Dat proximity sensor probleem heb ik regelmatig, maar gebeurt meestal wanneer ik de telefoon even tussen hoofd en schouder klem om mijn handen vrij te hebben. Staat ie opeens op Vliegtuigstand of zo.

Die ruis is irritant, maar hangt ook af van de koptelefoon. Het zou een bijzondere chip moeten zijn die geluid aanstuurt, maar dat levert dus problemen op bij diverse koptelefoons. Met een Bluetooth koptelefoon heb ik er geen last van.
Heb zelf Xiaomi oortjes en geen last van ruis.
Echt nieuws:
De security update van 5 mei is binnen! Overigens nog géén 8.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JohnBlutarski schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:04:
[...]

Heb zelf Xiaomi oortjes en geen last van ruis.
Echt nieuws:
De security update van 5 mei is binnen! Overigens nog géén 8.1
Thnx voor de tip, er stond idd een update klaar... Dat het nog geen 8.1 is kan, de beta schijnt nog brak te zijn, dan liever stabiel op 8.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 06:42
Chris.nl schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:48:
[...]

Thnx voor de tip, er stond idd een update klaar... Dat het nog geen 8.1 is kan, de beta schijnt nog brak te zijn, dan liever stabiel op 8.0
De 8.1 beta is uiterst stabiel! Zelf geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Converted007 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:34:
[...]

De 8.1 beta is uiterst stabiel! Zelf geinstalleerd.
Klinkt goed! 'k Had destijds de eerste berichten op XDA gelezen en wellicht een verkeerde indruk gekregen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
Chris.nl schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:44:
[...]

Klinkt goed! 'k Had destijds de eerste berichten op XDA gelezen en wellicht een verkeerde indruk gekregen dan :)
Er zijn nog een paar bugs zoals de camera, maar grotendeels zijn alle bugs die nu aanwezig zijn opgelost. Voor zover ik weet. Ben zelf geen beta-tester. Maar heb de leaked versie effe geprobeerd lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Na een paar maanden gebruik van de Mi A1 zou ik de telefoon helaas afraden. Veel te veel problemen op zowel software als hardware gebied. Een korte greep:

- Vastlopers
- Aux ingang werkt niet meer
- Soms opeens hakkelend geluid bij filmen
- Bug waardoor opeens de home en menu button niet meer werkte en de notification balk weg was. Enige oplossing was terugzetten van de telefoon naar de fabrieksinstellingen, waardoor ik alle apps opnieuw moest installeren en configureren
- Diverse andere software bugs, lijkt vaak alsof de nieuwe updates niet goed getest zijn.

En daarnaast een hoop kleine storende probleempjes of dingen die net niet lekker werken. Hopelijk hebben ze dit soort zaken bij de opvolger beter voor elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
.GoO schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:05:
Na een paar maanden gebruik van de Mi A1 zou ik de telefoon helaas afraden. Veel te veel problemen op zowel software als hardware gebied. Een korte greep:

- Vastlopers
- Bug waardoor opeens de home en menu button niet meer werkte en de notification balk weg was. Enige oplossing was terugzetten van de telefoon naar de fabrieksinstellingen, waardoor ik alle apps opnieuw moest installeren en configureren
- Diverse andere software bugs, lijkt vaak alsof de nieuwe updates niet goed getest zijn.

En daarnaast een hoop kleine storende probleempjes of dingen die net niet lekker werken. Hopelijk hebben ze dit soort zaken bij de opvolger beter voor elkaar.
Mijn vrouw heeft hem ook al enkele maanden en geen van de genoemde problemen ooit gehad.
Je kan dus jouw model afraden, die is echter niet symptomatisch voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ChinaGeek schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:07:
[...]

Mijn vrouw heeft hem ook al enkele maanden en geen van de genoemde problemen ooit gehad.
Je kan dus jouw model afraden, die is echter niet symptomatisch voor de rest.
Als ik op mijn problemen Google dan ben ik in ieder geval niet de enige. Uiteraard zal niet iedereen last hebben van (alle) problemen. Wellicht heb ik gewoon pech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Van de genoemde problemen heb ik met mijn exemplaar ook geen last. En die is al een keer flink op de grond gestuiterd zonder ook maar een barstje of functieverlies. Er zullen verschillende exemplaren zijn die misschien in een bepaalde batch verkeer zijn geproduceerd, maar dit zijn er enkelen. Niet genoeg om het hele model af te schrijven. Ik ben in ieder geval nog steeds erg tevreden over deze telefoon en alles werkt nog naar behoren.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-09 23:00
+1. De mijne werkt ook volledig probleemloos.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:45
Modbreak:Ik heb de offtopic discussie over 'het slechte model' verwijderd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Vandaag een 2de beveiligingsupdate ontvangen van de maand mei. Heeft iemand deze ook ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

davy_online schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:31:
Vandaag een 2de beveiligingsupdate ontvangen van de maand mei. Heeft iemand deze ook ontvangen?
Ja hier ook

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Was voor je verjaardag zeker... Felici!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
davy_online schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:31:
Hier ook! Vreemd genoeg blijft de genoemde datum van de veiligheidspatch wel op 5 mei staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
JohnBlutarski schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:05:
[...]

Hier ook! Vreemd genoeg blijft de genoemde datum van de veiligheidspatch wel op 5 mei staan
Klopt, alleen de kernelbuild schuift naar 22 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:00
En wat brengt de update dan?
Alleen wat onder de motorkap?
Zou fijn zijn als ze daar meer over communiceren...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOsman
kootje70 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 23:39:
En wat brengt de update dan?
Alleen wat onder de motorkap?
Zou fijn zijn als ze daar meer over communiceren...
Laatste mei update is iets met audio geluid verlagen :) en een voorbereiding op 8.1 :)

[ Voor 19% gewijzigd door MrOsman op 03-06-2018 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
MrOsman schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:55:
[...]

Laatste mei update is iets met audio geluid verlagen :) en een voorbereiding op 8.1 :)
Zo, laat maar komen dan, die 8.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Weten mensen toevallig hoe je de dubbel drukken op de aan/uitknop om de camera te openen uit kan zetten?

Heb er best wel wat ruzie mee en wil kijken of ik met het uitzetten het grootste probleem oplos.Open dat ding echt way te vaak per ongeluk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
@Touchdomex
Instellingen -> Syteem -> Talen en Invoer -> Geavanceerd -> Naar camera schakelen (uit zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

YdieresiS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:22:
@Touchdomex
Instellingen -> Syteem -> Talen en Invoer -> Geavanceerd -> Naar camera schakelen (uit zetten).
Jaaaaaah! Kon dat nu niet makkelijker Android.

Daar heb ik dus never ever gekeken...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Touchdomex schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Jaaaaaah! Kon dat nu niet makkelijker Android.

Daar heb ik dus never ever gekeken...
Ik had hetzelfde probleem, heb er destijds on-line naar gezocht en toen gevonden. Ik vind het ook niet logisch ingedeeld, maar was blij dat ik het gevonden had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

YdieresiS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:26:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, heb er destijds on-line naar gezocht en toen gevonden. Ik vind het ook niet logisch ingedeeld, maar was blij dat ik het gevonden had :)
Ja als ik zoek kom ik direct uit bij mods en root en alles. Ja hallo dat wil ik niet hebben :'(

straks eventueel wel lineageOS maar dan moet die eerst maar uitkomen :$

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 06-06-2018 11:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:34
Zo tevreden over dit toestel dat ik voor moeders de vrouw ook een mooie roze MI A1 heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 14:46
YdieresiS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:26:
[...]

Ik had laatst hetzelfde "probleem" maar bij instellingen kan je rechts bovenin de zoekfunctie openen. En als je dan camera intypt komt ie zo tevoorschijn :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 20:39
Ik heb een probleem wanneer ik een qr code wil inscannen met de bankcontact app.
Wanneer ik dan de cam op het scherm van mijn pc of laptop richt lijkt de camera niet goed scherp te stellen en zie je heel dunne strepen. Lijken wel de pixels van het beeldscherm te zijn.
Voor de rest super toestel.
Iemand daar misschien ook problemen mee of kan ik een instelling aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Iemand van jullie sinds 8.0 of de Mei security updates last van verbindings problemen met bluetooth in de auto?

Mijn telefoon wilde eerst altijd gewoon direct automatisch verbinden met m'n bluetooth systeem in de auto. En nu moet ik telkens handmatig via de telefoon naar bluetooth menu om hem dan te koppelen. Mega irritant.

Heb alles al vergeten, van zowel BT systeem in de auto, als op de Mi A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Bij mij maakt hij gewoon connectie, met zowel de auto voor handsfree, alsook via mijn Roidmi 3s voor de muziek. Geen enkele problemen mee gehad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
karine1 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:20:
Iemand daar misschien ook problemen mee of kan ik een instelling aanpassen?
Voor m'n gevoel is de autofocus bij ieder toestel net wat anders afgesteld.

Als ik het vergelijk met m'n oude toestel (een Nexus 5), dan lijkt de Xiaomi A1 inderdaad net wat nukkiger bij het scannen van QR-codes (in mijn geval met de ING-app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
.GoO schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:05:

- Vastlopers

Op mijn toestel, of dat van mijn vrouw komen de problemen die ik hier lees niet voor. Enige waar ik last van heb is dat de notificaties van sommige apps enige tijd na een herstart niet meer worden getoond (bv de app van PostNL of PushBullet). Ik heb dat vaker hier gemeld, maar aangezien niemand daar op reageert lijkt dat ergens bij mij te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:27
Thralas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:53:
[...]

Voor m'n gevoel is de autofocus bij ieder toestel net wat anders afgesteld.

Als ik het vergelijk met m'n oude toestel (een Nexus 5), dan lijkt de Xiaomi A1 inderdaad net wat nukkiger bij het scannen van QR-codes (in mijn geval met de ING-app).
Ik verbaas me over de snelheid van het scannen. Als ik de SNS app opstart en ga scannen is de camera nauwelijks geladen of hij heeft de code al gescand. Werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tistjendop
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Bij mij crasht de "itsme" app telkens ik een login wil bevestigen. Iemand ervaring met die app op een MiA1?

Ik heb inderdaad de fout vanuit de app gemeld en na elke update opnieuw getest.

Ik ben vooral benieuwd of er MiA1 gebruikers zijn die deze app (willen) gebruiken en of het voor hen werkt.

Ik wist niet van dat digid debacle. Misschien hebben ze inderdaad dezelfde fout gemaakt.

[ Voor 57% gewijzigd door tistjendop op 12-06-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
tistjendop schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:52:
Bij mij crasht de "itsme" app telkens ik een login wil bevestigen. Iemand ervaring met die app op een MiA1?
Apps zouden helemaal geen invloed op elkaar moeten hebben, dus als er een crasht dan ligt de fout echt bij de developer. Handig om daar even een bugreport in te sturen, voor zover mogelijk.

Gezien de functie van de app een aardige anekdote: enige tijd gelden trad hetzelfde probleem op met de DigiD-app. Daar was men zo slim om NFC-functionaliteit aan te roepen, en niet te controleren of dat uberhaupt bestond.

De A1 is een van de weinige telefoons zónder NFC; dus begrijpelijk dat ze die testcase gemist hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
tistjendop schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:52:

Ik heb inderdaad de fout vanuit de app gemeld en na elke update opnieuw getest.

Ik ben vooral benieuwd of er MiA1 gebruikers zijn die deze app (willen) gebruiken en of het voor hen werkt.

Ik wist niet van dat digid debacle. Misschien hebben ze inderdaad dezelfde fout gemaakt.
Hier werkt de app zonder problemen! Nog nooit enig probleem gehad. Al eens een reset overwogen van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meer ervaren mensen een vraag . Als ik de gsm aan de pc aansluit op foto's op de pc te zetten wil je niet van afbeeldingen weer geven . Windows zegt zelfs dat er geen afbeeldingen zijn , alhoewel dat wel zo is . Dacht het is mss de pc . Andere gsm Samsung aangehangen en gaf dadelijk alle foto's weer . Waar gaat dit niet zo met de Xiaomi mi A1 . Kan mij iemand helpen .Alvast bedankt .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:36:
Voor de meer ervaren mensen een vraag . Als ik de gsm aan de pc aansluit op foto's op de pc te zetten wil je niet van afbeeldingen weer geven . Windows zegt zelfs dat er geen afbeeldingen zijn , alhoewel dat wel zo is . Dacht het is mss de pc . Andere gsm Samsung aangehangen en gaf dadelijk alle foto's weer . Waar gaat dit niet zo met de Xiaomi mi A1 . Kan mij iemand helpen .Alvast bedankt .
Als je hem aan de pc hangt kiest hij standaard de oplaadmodus, dan zie je idd geen bestanden. Je moet je notificatiebalk naar beneden slepen daar zit iets om je USB opties aan te passen. Hier kun je bestandsoverdracht kiezen en zie je in feite alle mappen, ook je SD card.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YdieresiS Bedankt voor de hulp . Heb er zeker wat aan gehad , na heel veel grommel van mijn man kan ik nu zeggen IK WEET HET :) :) :) . Nogmaals Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:48
Sinds enige tijd heeft mijn broer met zijn Mi A1 problemen. Tijdens het opladen, met de originele lader, is deze oververhit geraakt. Het scherm vertoonde destijds uitval verschijnselen. Na enige tijd kon de telefoon weer normaal gestart worden, echter detecteert deze geen simkaart meer en loopt de accu in een paar uur leeg. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen en het proberen van een andere simkaart heeft geen oplossing gebracht.
Het toestel is gekocht bij Banggood en is enkele maanden oud. Echter komen zij met het voorstel om lokaal een bedrijf te contacteren voor mogelijke reparatie waarna zij de kosten zullen vergoeden.

Herkent iemand deze problemen en/of een bedrijf waar het toestel ter reparatie aangeboden kan worden?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 19:02
Millert schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:07:
Sinds enige tijd heeft mijn broer met zijn Mi A1 problemen. Tijdens het opladen, met de originele lader, is deze oververhit geraakt. Het scherm vertoonde destijds uitval verschijnselen. Na enige tijd kon de telefoon weer norma gestart worden, echter detecteert deze geen simkaart meer en loopt de accu in een paar uur leeg. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen en het proberen van een andere simkaart heeft geen oplossing gebracht.
Het toestel is gekocht bij Banggood en is enkele maanden oud. Echter komen zij met het voorstel om lokaal een bedrijf te contacteren voor mogelijke reparatie waarna zij de kosten zullen vergoeden.

Kent iemand deze problemen en/of een bedrijf waar het toestel ter reparatie aangeboden kan worden?
Ik vraag me af waarom ze niet gewoon een nieuwe toesturen. Ik zou ze de uurprijzen van Nederlandse reparateurs even voorrekenen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:48
Ik krijg het idee dat ze pas tegemoet komen als er een diagnose is gesteld. Ze hebben al aangeboden 25 usd te vergoeden maar dat staat niet in verhouding.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Denk dat terugsturen ter garantie de enigste echte optie is. Een NL reperateur zal niet 1 2 3 n moederbordje kunnen vervangen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand een idee wat de status is van de juni-update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
pven schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:23:
Iemand een idee wat de status is van de juni-update?
Een week geleden ongeveer voor de interne beta testers beschikbaar gesteld. Verder geen nieuws meer nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 07:15

arnova

weet veel, maar niet alles

morettie schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:16:
[...]

Ik heb inderdaad af en toe dat het scherm aangaat tijdens het bellen, daardoor gebeurt het weleens dat het gesprek ineens via de luidspreker gaat of dat er iets anders wordt opgestart, maar dit gebeurde op mijn OPO veel vaker moet ik zeggen.
Verder tot op heden (heb hem sinds half januari in gebruik) zeer tevreden over het toestel!
Dat irritante probleem met die proximity-sensor heb ik dus ook. Heb vrij regelmatig dat een gesprek niet goed gaat omdat er weer eens 1 of andere knop op het scherm onbedoeld is ingedrukt. Weet iemand of dit een software probleem is? Lost bv. een custom rom (lineageos) dit op cq. is dit iets wat Xiaomi nog kan fixen in hun software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:17
arnova schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:17:
[...]

Dat irritante probleem met die proximity-sensor heb ik dus ook. Vrij regelmatig dat een gesprek niet goed gaat omdat er weer eens 1 of andere knop op het scherm onbedoeld is ingedrukt. Weet iemand of dit een software probleem is? Lost bv. een custom rom (lineageos) dit op cq. is dit iets van Xiaomi nog kan fixen in hun software?
Het lijkt me dat het in de afstelling van de proximity sensor zit. Dat is zeker iets dat software matig kan worden gefixt, maar dan in de vorm van een driver update lijkt me. Denk niet dat een andere ROM hier het verschil zal maken.

Het is inderdaad zeer irritant. Mijn oor zet met enige regelmaat de vliegtuigmodus aan tijdens het bellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
arnova schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:17:
[...]

Dat irritante probleem met die proximity-sensor heb ik dus ook. Vrij regelmatig dat een gesprek niet goed gaat omdat er weer eens 1 of andere knop op het scherm onbedoeld is ingedrukt. Weet iemand of dit een software probleem is? Lost bv. een custom rom (lineageos) dit op cq. is dit iets van Xiaomi nog kan fixen in hun software?
Als ik bel of gebeld wordt, druk ik standaard al op de aan/uit-knop zodat mijn oor verder niets triggert. Niet ideaal natuurlijk, maar bij gebrek aan beter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 07:15

arnova

weet veel, maar niet alles

bilgy_no1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:08:
[...]

Het lijkt me dat het in de afstelling van de proximity sensor zit. Dat is zeker iets dat software matig kan worden gefixt, maar dan in de vorm van een driver update lijkt me. Denk niet dat een andere ROM hier het verschil zal maken.

Het is inderdaad zeer irritant. Mijn oor zet met enige regelmaat de vliegtuigmodus aan tijdens het bellen...
Overigens ter info: ik heb ook een app geprobeerd die je proximity sensor opnieuw zou calibreren echter heeft dat helaas niks opgeleverd dus ik denk dat anderen zich deze moeite kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
bilgy_no1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:08:
[...]

Andere ROM lost hiervoor helaasn iets op inderdaad. Precies hetzelfde euvel onder LineageOS op de A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
8.1 update komt wanneer A2 wordt uitgebracht :) er ligt heel niet veel focus op A1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MrOsman schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:52:
8.1 update komt wanneer A2 wordt uitgebracht :) er ligt heel niet veel focus op A1
Wat is je bron hiervoor ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBlutarski
koesie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:58:
[...]

Hoop toch eigenlijk dat mijn A1 het uithoudt tot de A3... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik heb, volgens mij, sinds vandaag een raar probleem met het scherm. Als ik het scherm aan zet (en het vergrendelscherm zie) wordt alles nogal flets. Het contrast verdwijnt dus voor een deel. Als ik vervolgens ontgrendel, gaat het contrast weer terug naar normaal. Maar, ook als ik in Chrome zit gebeurt dit. In het overzicht van tabjes verdwijnt het contrast. Kies ik een tabje, komt het weer terug. Nogal een raar probleem dat me niet eerder opgevallen is.

Komt dit iemand bekend voor?

Oké, een reboot heeft dit gefixt. Erg raar probleem en ik hoop dat dit een eenmalige quirk in de software is.

[ Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 27-06-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
koesie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:58:
[...]

fonearena had laatst artikel dat 8.1 wordt getest op a2 dat het daarmee live wordt gebracht ik snap het ook wel nieuwe tel nieuwe upgrade xiaomi had het ook op twitter gezet daarna weggehaald

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
MrOsman schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:59:
[...]

fonearena had laatst artikel dat 8.1 wordt getest op a2 dat het daarmee live wordt gebracht ik snap het ook wel nieuwe tel nieuwe upgrade xiaomi had het ook op twitter gezet daarna weggehaald
Dit is een interpretatie of bron dat 8.1 pas uitkomt voor de A1 als de A2 wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurenkletser
  • Laatst online: 23-07-2024
Sinds enige tijd krijg mijn apps geen gps positie meer door. Enkel Google maps heeft toegang. Toegang staat nochtans open voor al die apps (TomTom, osmand,...). Iemand ook dit probleem gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOsman
een Moderator geeft volgende aan:

nazer_ktpm |

# 1

Hallo,
de Android 8.1-update is onder Beta-testen, de stabiele update zal naar verwachting eind deze maand opleveren. Wees alsjeblieft patiënten en blijf op de hoogte van Mi Community.
Dank je
2018-06-28 18:13:06

bron: https://c.mi.com/thread-1328531-1-0.html

Elk moment kan er ook een event plaats vinden van Mi a2 in India :)

[ Voor 18% gewijzigd door MrOsman op 28-06-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De juni update is nu beschikbaar, 'k krijg hier een update van 1157MB aangeboden. Zal deze post later aanpassen met het resultaat...
-edit-
Android 8.1.0
-edit-
Bij deze firmware is VoLTE bellen (via Vodafone) niet meer mogelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Chris.nl op 29-06-2018 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
Oke mensen het is zover eerste updates rollen binnen grootte 1157.5 MB :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-07-2024
yes, loopt bij mij ook binnen,is aan het installeren en BINGO!! android 8.1 is binnen

[ Voor 24% gewijzigd door mokumsgabbertje op 29-06-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Wat zijn de wijzigingen? Ik merk weinig verschil tussen 8.0 en 8.1. Enige wat ik merk is dat de tril feedback bij het ontgrendelen met je vingerafdruk minder hard is geworden, is mij zelfs iets te zacht op dit moment. Verder merk ik niet veel verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
YdieresiS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:03:
Wat zijn de wijzigingen? Ik merk weinig verschil tussen 8.0 en 8.1. Enige wat ik merk is dat de tril feedback bij het ontgrendelen met je vingerafdruk minder hard is geworden, is mij zelfs iets te zacht op dit moment. Verder merk ik niet veel verschil.
Denk dat je dit artikel interessant zal vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Chris.nl schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:07:
[...]

Denk dat je dit artikel interessant zal vinden...
Vernieuwing 1, de accu bij Bluetooth is iets dat ik al miste, ik dacht het een keer gezien te hebben, maar daarna was het weg, erg fijne toevoeging.

Vooral wat wijzigingen verder op de achtergrond dus, wijzigingen die je niet direct ziet.

Bij mij verschijnt er alleen geen octopus als ik dat koekje ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Merk ook meteen iets van een kleurtoon verschil t.o.v. 8.0

Iets doffere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 06:18
Mensen die graag de Google Camera software erop willen hebben via de rootloze methode moeten dit overigens vanaf de April 2018 patch of een oudere versie doen en pas daarna upgraden naar een recentere versie van Android. Vanaf de Mei update gaat het unlocken van de bootloader samen met een factory reset (dan ben je weer terug bij af).

Ik had het idee dat mijn telefoon bij de Mei-update sneller leegliep dan voorheen en heb daarom de April versie teruggezet en Google Camera er opnieuw opgezet. Wat betreft 8.1 en de Juni update kijk ik dus nog even de kat uit de boom. Ik wacht graag jullie ervaringen met 8.1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
ik had ook vreselijk last van battery drain in de mei update,bij middelmatig gebruik moest ik halverwege de dag alweer bij laden,hopelijk gaat het met de juni update en 8.1.0 beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
https://www.androidpolice...e-might-wipe-sms-history/

Ik wacht denk maar heel even met het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:51
Mmm n.a.v. jouw bericht even gecheckt en inderdaad alle sms'jes weg...
In mijn geval gelukkig niet erg!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SMS Backup+ is sowieso een app die je zou moeten gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MrOsman schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:52:
Geen bijzonder goede bron, hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Smultie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Geen bijzonder goede bron, hè :+
mijn bron is direct van Mi A2 wordt ook heel snel gepresenteert ze hebben nog geen juiste lokatie kunnen vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
kernie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Mmm n.a.v. jouw bericht even gecheckt en inderdaad alle sms'jes weg...
In mijn geval gelukkig niet erg!
Ik ben dan meteen extra voorzichtig. Die sms'jes kan ik missen, maar misschien zitten er meer bugs in die nu nog niet opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
Zie het. Helaas alles weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
Vis schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:42:
Merk ook meteen iets van een kleurtoon verschil t.o.v. 8.0

Iets doffere kleuren.
Dat dacht ik ook, ja. En op het voorscherm zijn de mapjes/cirkels waar je apps in kunt groeperen nu zwart i.p.v. wit. Da's even wennen, vooral omdat mijn achtergrondfoto ook erg donker is

Als iemand weet hoe ik dat kan aanpassen hoor ik het graag!

[ Voor 7% gewijzigd door JohnBlutarski op 30-06-2018 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
er zijn 2 bugs bekend
bestaande smssen die verwijderd worden
en lek in safetynet wat belangrijk is blijkbaar

[ Voor 3% gewijzigd door MrOsman op 30-06-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 15:39
Een klein vraagje:

Ik heb een telefoon voor mijn oma nodig met een budget van ~€200. Ze is een relatief zware gebruiker en moet met veel mensen contact houden. Dus camera, Facebook, Whatsapp, internetbankieren, email, alles wat digitaal gaat moet via de telefoon kunnen.

De telefoon moet ook 3 jaar meegaan. Vanwege beveiligingsupdates en simpelheid wil ik Android One, maar ik zit te twijfelen tussen de Mi A1, Nokia 6 2018 en de Mi A2. Denken jullie dat de Mi A1 dit gebruik 3 jaar aan kan zonder problemen? Is de Nokia 6 een beter alternatief? Of moet ik wachten op de Mi A2?

[ Voor 10% gewijzigd door wouterg00 op 30-06-2018 14:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
JohnBlutarski schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:11:
[...]

Dat dacht ik ook, ja. En op het voorscherm zijn de mapjes/cirkels waar je apps in kunt groeperen nu zwart i.p.v. wit. Da's even wennen, vooral omdat mijn achtergrondfoto ook erg donker is

Als iemand weet hoe ik dat kan aanpassen hoor ik het graag!
lees net op android world artikel over de update, standaard is in 8.1.0 dat de icoontjes en je snelle instellingen menu zich aanpassen aan je wall paper/achtergrond, dus donkere achtergrond is donkere icoontjes en dus vice versa, heb zelf een lichte achtergrond dus mijn icoontjes en snelle instellingen zijn wit, hoop dat je hier wat aan hebt,lees maar ff na op android world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
Ik had hem beschikbaar en opdracht gegeven voor downloaden en installeren, maar daar is hij mee.gestopt en nu krijg ik de update niet meer beschikbaar.... Iemand een suggestie hoe ik hem kan forceren?

Edit: Nog een keer zichtbaar gekregen en hij download tot 2/3 en kapt er dan mee...

Edit 2: Na nog een paar pogingen heb ik hem binnen. 😊

[ Voor 27% gewijzigd door Aziraphale op 30-06-2018 16:35 ]

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MrOsman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:37:
er zijn 2 bugs bekend
bestaande smssen die verwijderd worden
en lek in safetynet wat belangrijk is blijkbaar
Chris.nl schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:57:
-edit-
Bij deze firmware is VoLTE bellen (via Vodafone) niet meer mogelijk.
Dat onderste lijkt me ook een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:15:
[...]

[...]

Dat onderste lijkt me ook een bug?
Geen bug denk ik... Officiële VoLTE ondersteuning is er nooit geweest denk ik... Ze zijn er denk ik wat mee aan het klooien.

Ik heb zelf geen last van SMSjes die verdwijnen (heb het flink getest door de app of meldingen weg te swipen, maar ik kan die bug niet reproduceren. Safetynet bug manifesteert zich ook niet hier... Kortom, ik ben 100% stock en heb an sich nergens last van...

Maar al met al zou ik achteraf nu liever nog een maandje op Android 8.0 zitten met VoLTE ipv deze rom te draaien. Al doet die het dus verder prima bij mij...

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 01-07-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
Wat ik wel apart vind is dat bij de kernel-versie 'prerelease' staat... Oh, en ik heb al mijn smsjes nog.

[ Voor 19% gewijzigd door Aziraphale op 30-06-2018 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thralas
Aziraphale schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:39:
Wat ik wel apart vind is dat bij de kernel-versie 'prerelease' staat..
Dat is de gebruikte compiler die 'prerelease' is. Is opzich niet gek, wel dat de compiler uberhaupt vermeld wordt.
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, shops en prijzen: [Xiaomi Mi A1] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Xiaomi Mi A1] Het grote accessoires topic
- Rooten, flashen en custom ROM's: [Xiaomi Mi A1] Rooten & Custom ROM's