"Wie de schoen past trekke hem aan."knorde schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:12:
[...]
Ik vind het overigens jammer dat je mij een ongeduldige gebruiker noemt want ik heb juist heel uitgebreid getest. Ik heb alle tips opgevolgd en alles getest wat ik kon. Ik zie een duidelijk verschil tussen de machines dus wat mij betreft is het een helder verhaal. Beetje jammer dat je het dan gooit op een ongeduldige gebruiker terwijl diezelfde gebruiker juist heel veel geduld heeft gehad met het vele testen.
De opmerking was overigens "algemeen" bedoeld, maar ik lees nu dat je het persoonlijk oppakt.
Dat was niet mijn bedoeling.
Toch lees ik niet overtuigend genoeg terug dat je echt alles hebt geprobeerd de eventuele lucht uit het systeem te krijgen, of dat je watertoevoer rocksolid is.
Beide zaken zijn logisch wel van belang voor een succesvol functioneren.
Ik weet niet of het apparaat dat het wél goed deed ook op jouw tuinslang was aangesloten, of dat dat op een andere locatie was??
Daarnaast kan het noodzakelijke debiet van beide apparaten verschillend zijn, zo is het best lastig betrouwbaar te vergelijken.
Maar je hebt gelijk dat het ook kan dat het gewoon een zeldzaam knudde apparaat is, dat komt natuurlijk ook voor.
Ben wel benieuwd of een ander merk dit probleem gaat verhelpen.