Gearwrench ratels kun je qua sterkte tot de betere ratels rekenen, het voor Gearwrench typische ratelmechaniek is degelijker uitgevoerd dan bij de meeste merken.
(
Click hier even voor een illustratie.)
Heb deze set even bij
Gearwrench voor je gecheckt, maar dit exacte type vind ik niet terug.
Ik weet niet goed wat dat betekent.

Met Wera kun je amper fout gaan en de grip is uitstekend, alleen die van Gedore pakken "voor mij" nog net iets lekkerder beet.
Ik heb overigens beide merken schroevendraaiers in de mancave.

Alweer Wera, niets mis mee dus.
Op de een of andere manier ontbreken in dit soort sets bijna altijd een onontbeerlijke oldschool
striptang.
Punttang erbij kan ook geen kwaad.
Check zelf even of er complete sets zijn met deze tangen, die misschien 'goedkoper' zijn dan losse.
Bekijk ook de Knipex tangen eens, super fijne tools.
zonoskar schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:42:
In het kader van minder kabels, heb ik een Makita grastrimmer (DUR181) en een Makita heggeschaar (DUH523) gekocht. Een heggeschaar had ik nog niet, maar de grastrimmer kan nu dus de deur uit.
Als het goed is komt morgen een
Makita DUH651Z (2x18V) binnen, op de een of andere manier was die op Amazon.it het voordeligst geprijsd.
Als de heggenschaar op tijd binnen komt en het morgen droog blijft dan mag ik mij meteen op 50+meter heg uitleven.
De verlengsnoeren had ik met de 230V voorloper al meerdere keren doorgeknipt en de actieradius werd al doende steeds kleiner.
Ik had misschien liever de kortere 55cm accuversie gehad, maar die was vreemd genoeg overal een stuk duurder en ook nog lastig leverbaar.
[
Voor 24% gewijzigd door
Anoniem: 639074 op 16-05-2018 19:34
]