ik vind het een grote verbetering t.o.v. voorheen toen ze meteen afgevoerd werden naar een achteraf zaaltje voor de perconferentie
Ze mogen het publiek nog wel wat meer ophitsen en om applaus vragen als ze gaan afsluiten. Dat gaat nog wel een beetje tam. "
tot de volgende keer. mazzel"

nee
De winnaar van iedere F1 race (en zelfs de kwalificatie) viert -en wordt ook gevierd- alsof hij net Olympisch Kampioen is geworden. Maar dat is hij niet!
Hij wint slechts één van de tientallen kwalificaties of races die er (elk jaar opnieuw!) wordt gehouden.
alsof dat niet een prestatie is?!
for your information, de Olympische Spelen interesseren mij geen biet .. ik zap er dan ook lekker omheen

Maar in de Formule 1 wordt wèl tientallen keren per jaar "de kampioen" gehuldigd.
En moet er geknuffeld en gevierd en gehuldigd en gedold en gespoten en gespeecht worden.
Het wordt een toneelstukje. Hetzelfde toneelstukje, tientallen keren per jaar.
Wie kijkt daar nog naar?
ik
dus als Max wint en voor de 2e keer op de hoogste trede staat ben jij al met de hond lopen?

Blik1984 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:51:
Ik vind het juist een beetje muf omdat de huldiging best vaak alleen is voor pers, monteurs, familieleden etc. en nauwelijks echt voor de fans (alleen de vips die op het rechte stuk zitten.
Prima, zo’n huldiging, maar dan wel tussen het publiek.
doen ze toch .. ?!? Of is dat allemaal familie op het rechte stuk als de hekken open gaan?
Tja .. Italië is misschien wel 1 grote Ferrari-familie maar toch
misschien gaan jullie een beetje er aan voorbij dat er ieder jaar maar 1 overwinnaar van de grote prijs van Spa in België is ... en maar 1 winnaar per jaar in Hongarije .. en maar 1x per jaar in Japan .. voor de fans op dát circuit is het maar 1x per jaar dat ze deze prestatie zien! Dus feest !!
Dat wij dit om de 2 weken op tv zien .. tja
.. waarom kijk je überhaupt als je dit niet boeit? dan zet je hem toch lekker uit?!
en er zijn wel mindere redenen om een feestje te bouwen
nu we het er toch over hebben ... ze mogen de races wel wat langer maken imo. gewoon altijd 2 uur. Sommige races zoals op Monza zijn binnen 1,5 uur alweer bekeken. Daar moet je dan weer een jaar op wachten.
[
Voor 10% gewijzigd door
Alfa Novanta op 09-10-2017 11:50
]