[F1 2017] Race 16 - GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 62.109 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Hippocampus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:38:
[...]

Was wel een spannend momentje, mede omdat ie bijna RIC ermee aftikte. :9
Olav had het de hele tijd over Max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:05

sjaool

Every life should have 9 cats

bvbal79 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:41:
[...]

Hij verbeterde zich later wel. Het was ook erg slecht te zien of het RIC of VER was. Ik dacht eerst ook dat het Max was. En dan kijk ik op een 50 inch tv terwijl Olav op een klein scherm kijkt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

bvbal79 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:41:
[...]

Ja dat was lekker fijn voor de kijkers thuis ook, maar ik zag toch echt een Mercedes daarachteraan schuiven, dus dat moest BOT zijn. 1+1= niet VER dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:53
Hippocampus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:43:
[...]

Ja dat was lekker fijn voor de kijkers thuis ook, maar ik zag toch echt een Mercedes daarachteraan schuiven, dus dat moest BOT zijn. 1+1= niet VER dus.
Precies dat. Maar als we het over de fouten hebben die Olav maakt per race / kwalificatie / samenvatting (ja echt, in een na de tijd ingesproken herhaling zat een fout) dan zijn we nog wel een tabje of 4 bezig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-06 20:34
albino71 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:40:
Even over VET zijn denkvermogen....

Hij zag maar mooi vanuit zijn ooghoeken dat BOT (bijna) een valse start maakte.

Ik geef het je te doen terwijl je op de lichten moet letten, aan je koppeling moet denken en je Ferrari op toeren moet houden...

Dan heb je nog wel wat over in je hoofd.

We hebben het over de top of the bill qua rijders. Niet voor niets dat iets mindere rijders (Palmer e.d.) door de mand vallen. Je moet echt vet goed zijn om uberhaupt langere tijd in de F1 actief te zijn en belachelijk goed om WK te worden. Zelfs met de beste auto...

We lijken dat vanaf de zijlijn even makkelijk te vergeten en kunnen daar met zijn allen flink over miepen (ja ik ook :)), maar eigenlijk zijn de meesten op de grid gewoon super goede coureurs.
Nog even en we gaan er een gewoonte van maken om het met elkaar eens te zijn albino.. ;)

Ik vind het ook jammer dat er de laatste tijd allerlei subjectieve zaken worden aangehaald waarom Vettel 'het' niet meer zou hebben ofzo.

Op Baku na kan ik Seb dit seizoen toch echt niet betrappen op keiharde fouten. Singapore was gewoon instinct, iets wat iedere coureur doet als hij slecht weg is van pole. Dat het achteraf onverstandig was om zoveel risico te nemen met het oog op het kampioenschap zijn we het allemaal over eens, incl. Seb zelf. Maarja dat noemen we hier de koe in zijn kont kijken.

Ik vind hem sinds hij bij Ferrari rijdt misschien wel beter dan in zijn tijd bij RBR, iig volwassener en geduldiger. Beetje vergelijkbaar met de ontwikkeling van Alonso bij Ferrari, ik hoop alleen wel op wat meer success voor Vettel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zonder commentaar. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Grimmie187 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:54:
[...]

Nog even en we gaan er een gewoonte van maken om het met elkaar eens te zijn albino.. ;)

Ik vind het ook jammer dat er de laatste tijd allerlei subjectieve zaken worden aangehaald waarom Vettel 'het' niet meer zou hebben ofzo.

Op Baku na kan ik Seb dit seizoen toch echt niet betrappen op keiharde fouten. Singapore was gewoon instinct, iets wat iedere coureur doet als hij slecht weg is van pole. Dat het achteraf onverstandig was om zoveel risico te nemen met het oog op het kampioenschap zijn we het allemaal over eens, incl. Seb zelf. Maarja dat noemen we hier de koe in zijn kont kijken.

Ik vind hem sinds hij bij Ferrari rijdt misschien wel beter dan in zijn tijd bij RBR, iig volwassener en geduldiger. Beetje vergelijkbaar met de ontwikkeling van Alonso bij Ferrari, ik hoop alleen wel op wat meer success voor Vettel..
Niet overdrijven ;)

Met zijn denkvermogen zit het wel goed, maar hij heeft wel bovengemiddeld vaak wat onbeheerste uitspattingen. Een beetje eerst doen dan denken of zo...

Hij kan dan wel kalm en rustig analyserend overkomen bij Ferrari, maar met zijn helm op....

Aan de andere kant...

Dit maakt F1 wat het is en waarom we er allemaal naar kijken.

Vechten om elke cm asfalt of dat het alleen van jou is.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Sorry maar het format is wel een beetje tenenkrommend helaas.
Het doet me denken aan Statler & Waldorf, de ene zet ze op en de andere kopt 'm erin.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/sBSkS6Lc0Y1DG/giphy.gif

Over het karma gedeelte:
Ze zijn van mening dat VET dus meer gestraft had moeten worden voor zijn acties, maar dat is niet gebeurd.
Nu heeft VET een paar momentjes pech en dat is dus karma. Vervolgens trekken ze de vergelijking naar VER die al zoveel pech heeft gehad dit seizoen maar nu eindelijk weer eens lekker op het podium komt,....karma.

Nou sorry, maar dat is dus niet hoe je journalistiek bedrijft. Niet bepaald een onpartijdige insteek houden ze er op na.

Ik kan me nog een hoop gezever over HAM herinneren, die zou ook niet genoeg gestraft worden voor zijn twijfelachtige acties. Dus is het geen karma maar politiek bij de FIA die blijkbaar de toppers niet hard aan durft te pakken, of in ieder geval niet rechtlijnig straffen uitdelen.

(Hoor ik daar uiteindelijk ook nog ergens een telefoon overgaan, te slecht gewoon _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
[...]

Gunde ik hem een keer gelijk omdat ik zelf zat te slapen, verprutst hij het alsnog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

bvbal79 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:07:
[...]

Gunde ik hem een keer gelijk omdat ik zelf zat te slapen, verprutst hij het alsnog :)
Ahg, ik heb nog steeds wel een zwak voor Olav. Mede omdat ie me met z'n enthousiasme al vaker dan eens heeft wakker gemaakt tijdens een race. (sommige races zijn redelijk uneventful helaas en vervelend vroeg)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:40

Martinspire

Awesomeness

[...]

Hij was op dat moment ook bezig met opzoeken van tijden van Hamilton vs Max, dus is het niet raar als ie dan nog in de Max-modus zit. En die Mercedes was niet de aandachttrekker van dat shot, dat was Stroll gewoon. Ricciardo ging vervolgens ook hard door beeld, waardoor het lastig te zien was.

Ik vind het een beetje makkelijk om Mol weg te zetten omdat ie iemand niet meteen herkende. Hij is vaker met andere dingen bezig dan puur alleen het beeld, dan mis je wel eens wat. Maar hij hield de strijd voorin verder prima bij. Misschien hebben ze volgend jaar beter budget voor nog iemand ernaast, maar we gaan het zien.

Ik blijf het overigens raar vinden waarom ie niet wat meer info vanuit de studio krijgt. Dr moet daar toch iemand zitten die met Mol mee kan denken en hem informatie kan influisteren zodat ie niet alles zelf hoeft te doen? Die hoeft er toch niet naast te zitten op locatie?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@Martinspire Het was niet mijn bedoeling om Olav weg te zetten hoor, het was meer de herinnering van mijn beleving gister ochtend. Dat hij druk bezig is kan ik snappen, maar ,en das niet geheel onbelangrijk voor een commentator, als je dan iets half ziet gebeuren probeer dan niet meteen conclusies te trekken.

Hij had net zo makkelijk kunnen roepen dat STR bijna een van de Redbull's meenam of iets in die trend.

Mijn conclusie als semi alerte kijker was dat er ook nog een Mercedes langs kwam in dat shot, en dat het dus geen VER kon zijn.

Ik ben wel van mening dat Olav zich door de jaren heen veel meer is gaan bezighouden met van alles wat de kijker niet ziet en dan voornamelijk rondetijden. Dat was 'ahem' vroeger niet zo erg als heden ten dage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hippocampus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:36:
@Martinspire Het was niet mijn bedoeling om Olav weg te zetten hoor, het was meer de herinnering van mijn beleving gister ochtend. Dat hij druk bezig is kan ik snappen, maar ,en das niet geheel onbelangrijk voor een commentator, als je dan iets half ziet gebeuren probeer dan niet meteen conclusies te trekken.

Hij had net zo makkelijk kunnen roepen dat STR bijna een van de Redbull's meenam of iets in die trend.

Mijn conclusie als semi alerte kijker was dat er ook nog een Mercedes langs kwam in dat shot, en dat het dus geen VER kon zijn.

Ik ben wel van mening dat Olav zich door de jaren heen veel meer is gaan bezighouden met van alles wat de kijker niet ziet en dan voornamelijk rondetijden. Dat was 'ahem' vroeger niet zo erg als heden ten dage.
Ik had toen het shot kwam ook die hele Mercedes niet gezien. Mijn focus lag op Stroll en daarna of ie die Red Bull ging raken. Dan let ik niet zo snel op andere auto's meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:46
Was deze al gepost? Kinderachtig gedrag tijdens de driversmeeting:
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/917015919024656386

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:26
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom die driversmeeting wordt uitgezonden. De coureurs weten dat ook, en het lijkt me inmiddels meer tot een media-moment verworden dan dat het daadwerkelijk nog ergens over kan gaan.

Het lijkt me zinvoller dat deze bespreking mooi achter gesloten deuren plaatsvindt, zodat coureurs - indien nodig - elkaar onverholen de waarheid kunnen zeggen zonder dat daar achteraf door jan en alleman over gepraat wordt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom die driversmeeting wordt uitgezonden. De coureurs weten dat ook, en het lijkt me inmiddels meer tot een media-moment verworden dan dat het daadwerkelijk nog ergens over kan gaan.

Het lijkt me zinvoller dat deze bespreking mooi achter gesloten deuren plaatsvindt, zodat coureurs - indien nodig - elkaar onverholen de waarheid kunnen zeggen zonder dat daar achteraf door jan en alleman over gepraat wordt.
Dit is in het kader van de openheid die ze willen tonen. Bovendien zie je ook maar een heel klein deel van de briefing. Dingen die ze niet naar buiten willen brengen ga je echt niet terugzien.

Ik snap eigenlijk niet dat hier altijd over dit soort dingen gezeurd wordt. Dit soort beelden geven een mooi inzicht over hoe alles in zijn werk gaat binnen de F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Geeft weer mooi aan hoe Lewis in elkaar steekt :r

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij begon de meeting over de gordels en ging het daarna pas over over het stuurtje. Maar het komt van een Vettel fan, dus is het niet raar dat de waarheid wat verbogen wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hahaha, net een stel pubers in de klas. Bijdehante vragen stellen aan de leraar over het gedrag van andere klasgenoten en hopen dat de ander strafwerk krijgt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Hippocampus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:36:

Zolang Torro Rosso nog in de F1 rijdt moet Stroll een andere afkorting hebben want ik dacht ff dat je dacht dat het een Torro Rosso was die Ricciardo er bijna af ramde... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00

Destruction

(ex-)Automonteur

TommyGun schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Geeft weer mooi aan hoe Lewis in elkaar steekt :r
...Maar als iemand op zo'n manier op Vettel rant, is het forum te klein.. Valt me elke keer weer op. Waarom mogen Ferrari fans dan wel op Hamilton zeiken :?

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik vind Lewis niet eens heel vervelend als je hem helemaal kijkt. Hij vraagt zich af waarom het nu wel ok is terwijl het anders niet mag. Volledige video:

Deze is trouwens wel prachtig, zo gemonteerd :)

[YouTube: https://youtu.be/FVH6-wBOnE0]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58
Ik ging stuk om Lewis' grapje over dat Vettel in ieder geval maar z'n riem aan moet houden in de ronde nadat de race gefinished is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:56
alexbl69 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:46:
[...]
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom die driversmeeting wordt uitgezonden. De coureurs weten dat ook
Het valt mij tegen dat HAM niet alvast het publiek bedankt. Je kan het maar gedaan hebben!
Destruction schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Waarom mogen Ferrari fans dan wel op Hamilton zeiken :?
Wel bekend als het Calimero-syndroom. In de voetbalwereld hebben fans van Feyenoord daar bijna 20 jaar last van gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Dinsdag-avond, al een halve dag niets gepost: Dit topic kan op slot :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1