Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 16 - GP van Japan Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 56.953 views

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Heeft BOT toch nog wat gewonnen. :)

"When you grow up your heart dies"

• Onestone
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11:16

Onestone

Saabje, 440Nm 325paardjes

quote:
Nee, 't was geen shit race. Wel jammer he.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-10 14:38
quote:
Daniel_Elessar schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:04:
[...]

Ben ik wel en niet mee eens :+ Hadden ze toen niet net meer hulpjes aan boord als TRactie controle etc? Kan het mis hebben hoor. En Schumacher was een heel erg goede coureur maar net als Hamilton een beetje “meh” naast de baan.

Hamilton zit nu inderdaad in de beste auto. Maar hij behoort toch ook tot de beste van het veld en die combinatie maakt hem de leider van het kampioenschap en de vele die hij al gewonnen heeft.
In Schumi tijd was de technologie toch anders.. Traction control, launch control, en na afschaffing van TC ook engine mappings (een soorted open loop TC, maar dat is sinds paar jaar ook 'verbannen')

TC en LC zijn van die stuukjes technologie die herhaalbaarheid verbeteren. Een coureur kan in Q een net zo goede performance neerzetten (of zelfs beter), maar als dat 70 laps achter elkaar moet scheid je de betere en de beste. En in de regen is voor sommigen TC een life-saver..

Uiteindelijk denk ik dat het goed is dat ze TC van de auto's af hebben gehaald. In andere race klassen, met name de wat amateur GT klasses, hebben ze ook nog ABS. Ik vind dat dus echt zulke flauwekul. Maar als het er op zit.. tuurlijk gebruik je het dan tot maximaal eigen voordeel.

Dan trap je die wagen elke bocht in de ABS/TC die je zo afstelt dat je er het meeste vertrouwen in hebt, en het hardst op kan leunen.

Schumacher was daar heel goed in. Die was ook diegene die het continu aanpassen van rembalans een ding heeft gemaakt, als ik het goed herinner.
Ook dan moet je alsnog de betere zijn van de rest.

Hans1990 wijzigde deze reactie 08-10-2017 09:48 (4%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:18

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Is dat iets nieuws ? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gezien.

Het ging verbazend goed vooruit!

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:51

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
ScrooLoose schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Is dat iets nieuws ? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gezien.
Nee hoor, dat deden wij al op de basisschool... :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-10 19:23

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• ScrooLoose
  • Niet online
quote:
Sandyman538 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Nee hoor, dat deden wij al op de basisschool... :P
Ook na een race rond het schoolplein in een skelter ? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:07
Ik vond Bottas en Raikonnen erg tegenvallen, overduidelijk de 2e garnituur binnen het team.

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10:23
Zo! Race lekker op m'n eigen tijdstip teruggekeken, 07:00 was wat te gek. Leuke race! Goed dat RB de weg omhoog weer heeft gevonden. Nu voor volgend seizoen zorgen dat je dat vanaf Melbourne al kunt zeggen. En even off-topic: wat hoop ik dat we Lewis en Max nog in één team mogen zien. Dat wordt echt genieten! _/-\o_

PSN: iRoyalFlushh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• geennl

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:15
Kijk voor de grap eens op de Mercedes AMG F1 Twitter tijdlijn. Opvallend poeslief voor Max, die meerdere malen wordt genoemd. Sowieso iets wat me vaker opvalt de laatste tijd...

https://twitter.com/mercedesamgf1

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online
quote:
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:59:
Kijk voor de grap eens op de Mercedes AMG F1 Twitter tijdlijn. Opvallend poeslief voor Max, die meerdere malen wordt genoemd. Sowieso iets wat me vaker opvalt de laatste tijd...

Ik zou daar niks perse achter zoeken, ze zijn altijd al heel positief over Max geweest sinds zijn eerste race in F1.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:59:

De F1 is één grote familie die over en weer best veel respect voor elkaar heeft. Soms zijn ze in de twitterfeeds flink aan het keten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Spotmatic
quote:
ScrooLoose schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Ik zou daar niks perse achter zoeken, ze zijn altijd al heel positief over Max geweest sinds zijn eerste race in F1.
Niets gebeurt zonder reden. Zoals het plaatsen van deze foto. ;)

Wat zit daar trouwens om HAM z'n rechter voorband?

Spotmatic wijzigde deze reactie 08-10-2017 10:06 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:03:
[...]

De F1 is één grote familie die over en weer best veel respect voor elkaar heeft. Soms zijn ze in de twitterfeeds flink aan het keten.
Behalve Ferrari natuurlijk. O-)

Maar komt de post race interview eigenlijk ook online? Ziggo zend die nooit uit, en die komt hier ook nooit voorbij. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

[afbeelding]

Niet teveel achter zoeken. Is gewoon goede PR. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05:34
quote:
Maurice079 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:57:
Zo! Race lekker op m'n eigen tijdstip teruggekeken, 07:00 was wat te gek. Leuke race! Goed dat RB de weg omhoog weer heeft gevonden. Nu voor volgend seizoen zorgen dat je dat vanaf Melbourne al kunt zeggen. En even off-topic: wat hoop ik dat we Lewis en Max nog in één team mogen zien. Dat wordt echt genieten! _/-\o_
Max moet niet naar merc aub, Das de doodsteek voor zijn carriere, Ham blijft de fav daar wss. En hoe kan max tegen zijn teammaat vechten daar bij merc, nee ze willen max alleen voor merc zelf, bloedsaai dan. Blijf maar bij RB en neem een betere motor, wedden dat Max dat qua pr al voorelkaar krijgt, Weg met die halfbakken Franse motor, die leveren al eeuwen half werk. Nee Max blijf hier en maak dit team goud oke.

Mel33 wijzigde deze reactie 08-10-2017 10:09 (34%)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +13Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:29
RIC was aan het spelen met de foon van HAM:

Acties:
  • +18Henk 'm!

• geennl

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:19
Heb een leuke race gezien. Goede start van Max heeft hem veel gebracht. Zag dat zijn banden tot op het canvas waren versleten, dus die is goed weggekomen nog.

Opvallen dat Haas goed voor de dag kwam ook. Moet zeggen dat ik die move van Magnussen een mooie vond. Hij komt over als een klootzak, maar bang kun je hem niet noemen.

Denk wel dat Ricciardo graag nog een paar goede resultaten wil neerzetten komende races, want Verstappen lijkt de iets betere racepace te hebben op dit moment.

En met Vettel heb ik alleen maar medelijden. Weer een race waarin hij mogelijk had kunnen winnen waar hij door overmacht niet scoort. En dan een Kimi die toch ook gewoon te kort komt om damage control toe te passen. Dat voelen ze enorm.

Overigens is het duidelijk dat dit Ericsson zijn laatste seizoen in de F1 gaat zijn lijkt me. Komt serieus te kort, zal geld of niet.

Blijft over dat ik benieuwd ben die er in de TR komt te zitten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:26

Rivanov

Apple freak

quote:
DaniëlWW2 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Behalve Ferrari natuurlijk. O-)

Maar komt de post race interview eigenlijk ook online? Ziggo zend die nooit uit, en die komt hier ook nooit voorbij. :/
Movistar F1 is/was de enige die deze uitzond. En die kwam vaak online op YouTube achteraf (via de gebruikelijke kanalen) Maar sinds dit seizoen helaas niet meer. Opmerkelijk dat zelfs een Sky de persconferentie niet uitzend.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
6:35. :D
quote:
Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Movistar F1 is/was de enige die deze uitzond. En die kwam vaak online op YouTube achteraf (via de gebruikelijke kanalen) Maar sinds dit seizoen helaas niet meer. Opmerkelijk dat zelfs een Sky de persconferentie niet uitzend.
Dat is dan ook weer lekker. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:26

Rivanov

Apple freak

Max en RIC tijdens de persconferentie weer aan het kloten :+

https://streamable.com/ksnke

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +6Henk 'm!

• geennl

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Race iets later gekeken, dacht toch echt dattie om 8 uur begon :D wat een race, nu nog een betere motor en ze kunnen weer meedoen. Wederom met mazzel op vettel, dat is wel kampioenschap klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Max moet niet naar merc aub, Das de doodsteek voor zijn carriere, Ham blijft de fav daar wss. En hoe kan max tegen zijn teammaat vechten daar bij merc, nee ze willen max alleen voor merc zelf, bloedsaai dan. Blijf maar bij RB en neem een betere motor, wedden dat Max dat qua pr al voorelkaar krijgt, Weg met die halfbakken Franse motor, die leveren al eeuwen half werk. Nee Max blijf hier en maak dit team goud oke.
Toch worden ze 2 en 3 met de Renault motor ;) Het kan altijd slechter, kijk maar waar de McLaren's geëindigd zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
quote:
Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:34:
Max en RIC tijdens de persconferentie weer aan het kloten :+

https://streamable.com/ksnke
Gouden duo, zou zo zonde zijn als die uit elkaar gaan. Lijkt mij ook een stuk relaxter in zo’n team functioneren als het zo klikt tussen beide rijders.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Spotmatic
quote:
Martinusz schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Gouden duo, zou zo zonde zijn als die uit elkaar gaan. Lijkt mij ook een stuk relaxter in zo’n team functioneren als het zo klikt tussen beide rijders.
En toch is RIC niet blij de 2e viool te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 11:11
quote:
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Dat is toch logisch. Iedere coureur wil zijn teamgenoot verslaan.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
[...]

Hij zij eerder al 'to give credits where due', Max was sneller en dat wist hij. Natuurlijk is het minder dat hij z'n teamgenoot voor hem ziet staan, maar hoe vaak heeft hij dit jaar op het podium al gestaan met max al omgekleed en wel? Dit is denk ik verreweg het meest stabiele duo wat er in het veld rondrijd, Bottas duidelijk 2de, Raikonen duidelijk 2de, de andere jongens is het meer irritatie naar elkaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mel33
  • Laatst online: 05:34
quote:
Dj-sannieboy schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Toch worden ze 2 en 3 met de Renault motor ;) Het kan altijd slechter, kijk maar waar de McLaren's geëindigd zijn.
Omdat ze nu te kijk staan, Max toont feitelijk aan dat Renault de veroorzaker was, nu werken ze zich een loyaaltje in de rondte om de boel niet halfbakken te leveren.

Geen idee hoe het met McLaren zit, ik hou hun niet zo in de gaten, maar is daar dan ook een karakter probleem missc?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 08:57
quote:
Onestone schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

Nee, 't was geen shit race. Wel jammer he.
Volgens mij lees je over de komma heen. ;)

Bwoah

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
quote:
[...]

[afbeelding]

Denk een houten blokje om ervoor te zorgen dat de auto niet naar voren rolt, als ik het mij goed herinner loopt het daar naar beneden :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
[...]

"Toch"? Had je iets anders verwacht dan? :) Iedere coureur heeft 1 grootste tegenstander, een rijder op de grid die (meestal) met hetzelfde materiaal rondrijdt... En die wil je sowieso verslaan. Maar ik blijf het jammer vinden dat er gezocht wordt naar negativiteit bij RIC.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TinusTegengas
quote:
Ari Gold schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Volgens mij lees je over de komma heen. ;)
Volgens mij snap je zijn grap niet ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 13-10 23:24
quote:
[...]

[afbeelding]

Plaatste iemand van de FIA daar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spotmatic
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

"Toch"? Had je iets anders verwacht dan? :) Iedere coureur heeft 1 grootste tegenstander, een rijder op de grid die (meestal) met hetzelfde materiaal rondrijdt... En die wil je sowieso verslaan. Maar ik blijf het jammer vinden dat er gezocht wordt naar negativiteit bij RIC.
Begrijp me niet verkeerd: ik zoek niet bewust naar negativiteit. Wat ik wel mooi zou vinden is als RIC VER op eigen merites weet te verslaan. Dus niet door uitvalbeurten of een slechtere strategie van Max maar puur door eigen kunnen.

Wat dat betreft wordt Austin, de volgende race, wel interessant. Daar ging het voor Max vorig jaar niet helemaal goed. "I'm not here to finish fourth." ;)

BTW: Alonso krijgt twee strafpunten op z'n licentie vanwege het negeren van de blauwe vlag.

Spotmatic wijzigde deze reactie 08-10-2017 11:30 (5%)

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Begrijp me niet verkeerd: ik zoek niet bewust naar negativiteit. Wat ik wel mooi zou vinden is als RIC VER op eigen merites weet te verslaan. Dus niet door uitvalbeurten of een slechtere strategie van Max maar puur door eigen kunnen.

Wat dat betreft wordt Austin, de volgende race, wel interessant. Daar ging het voor Max vorig jaar niet helemaal goed. "I'm not here to finish fourth." ;)
Max is in vorm, hij heeft in de winterstop had gewerkt aan zijn 1-lap-wonder skills voor in Q en in het kwalificatiegevecht ziet dat er echt goed uit nu. Vorig jaar wisten we het iedere keer wel: Max deed het leuk in FP1 t/m FP3, msischien nog Q1 en Q2, maar in Q3 stond RIC er bijna iedere keer weer voor. Toverde hij weer die 0.1 - 0.2s uit de hoge hoed waardoor Max achter hem startte.

Nu is dat anders, kwalificeren is een sterk punt geworden van beiden. In de race vind ik RIC soms te behoudend, niet eager genoeg voor een toekomstig wereldkampioen. Qua rijden is het echt een topper, maar hij mag soms wat gretiger overkomen van mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Ondanks dat Sky zegt dat VET bij een volgende reprimande een gridpenalty zou krijgen, liggen de zaken toch net wat anders. een Non-Driving reprimande heeft geen verdere sancties. Meer dan een tik op de vingers is het niet.

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • +4Henk 'm!

• geennl
Ook weer de snelste pit stop voor Red Bull, goed gewerkt mannen d:)b

Acties:
  • +3Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 09:06

rammes

koekebakker 1e klas

"Alonso penalised for role he played in Hamilton/Verstappen battle "

terecht!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
rammes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:52:

terecht!
En Massa?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09-10 21:27
quote:
Die moet volgend jaar voor straf met pensioen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 13-10 18:12
quote:
rammes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:52:

terecht!
Bwoaaah, niet helemaal terecht. Alonso vocht zijn eigen gevecht met Massa.
Zoals Verstappen zelf al aangaf, de reden dat ie zo snel dichterbij Hamilton kwam was omdat Hamilton zelf wat oponthoud had.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

quote:
Tot nu toe nog niets.

Ik zou het doen!

• Ari Gold
quote:
TinusTegengas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Volgens mij snap je zijn grap niet ;)
Was er een grap..?

Bwoah

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09-10 21:27
quote:
Ja.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
Roel84 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Zoals Verstappen zelf al aangaf, de reden dat ie zo snel dichterbij Hamilton kwam was omdat Hamilton zelf wat oponthoud had.
Volgens mij zei hij dat Hamilton meer last had van voorliggers dan hij, omdat de setup van de auto van Hamilton daar minder goed tegen kan. Daar had Hamilton ook bij Bottas last van.

Maar los daarvan, ik vond het ook niet zo dat Alonso Verstappen perse heel veel ophield. Hij bleef er een stuk voor en ging toen aan de kant.

JvS wijzigde deze reactie 08-10-2017 12:03 (12%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• geennl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-10 22:30

Just_I

What did you just say?

quote:
nachtnet schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Ondanks dat Sky zegt dat VET bij een volgende reprimande een gridpenalty zou krijgen, liggen de zaken toch net wat anders. een Non-Driving reprimande heeft geen verdere sancties. Meer dan een tik op de vingers is het niet.
Dus het is eigenlijk niks. Als het geen mogelijke consequenties kan hebben is dit toch gewoon een wassen neus.

Ik vind het overigens niet strafwaardig, hooguit een beetje respectloos.

Just_I wijzigde deze reactie 08-10-2017 12:18 (7%)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
quote:
JvS schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Volgens mij zei hij dat Hamilton meer last had van voorliggers dan hij, omdat de setup van de auto van Hamilton daar minder goed tegen kan. Daar had Hamilton ook bij Bottas last van.

Maar los daarvan, ik vond het ook niet zo dat Alonso Verstappen perse heel veel ophield. Hij bleef er een stuk voor en ging toen aan de kant.
Inderdaad. Het gat tussen Hamilton en Verstappen was even wat kleiner toen ze in de buurt zaten van Alonso en Massa, maar was direct daarna weer net zo groot als daarvoor. Er was ook niet echt een gevecht om de leiding tussen Hamilton en Verstappen.

Die senioren hoeven hun wagens (en hun gevecht om het laatste punt) van mij ook echt niet te parkeren omdat de heren Hamilton en Verstappen er in de (één-na) laatste ronde met een royale onderlinge marge aankomen.

Vind het strafpunt voor Alonso dan ook een beetje overdreven. Maar hij zal na eenzelfde incident met Vettel vorige week wel een mondelinge waarschuwing oid hebben gehad, en was het gewoon een optelsom.

Edit: het zal wel aan mijn Engels liggen, maar als ik die tekst van de FIA lees pleiten ze hem toch vrij :? Vanwaar dan die penalty points?

Vrij vertaling van de laatste alinea:
"De stewards vergeleken dit incident met andere vergelijkbare incidenten en kwamen tot de conclusie dat - hoewel een overtreding - deze minder ernstig was dan de anderen en dat toen hij aan de kant ging [Alonso] meer dan voldoende ruimte gaf [aan Hamilton], en vervolgens aan Verstappen.

Dat is de reden dat de stewards een reprimande en 2 penalty points hebben gegeven".

Ikku niet helemaal begrijp.

alexbl69 wijzigde deze reactie 08-10-2017 12:26 (21%)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
quote:
alexbl69 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:19:
[...]
e kant ging [Alonso] meer dan voldoende ruimte gaf [aan Hamilton], en vervolgens aan Verstappen.

Dat is de reden dat de stewards een reprimande en 2 penalty points hebben gegeven".

Ikku niet helemaal begrijp.
Eerder verzachtende omstandigheden. Je moet aan de kant en als dat betekent adt het je 10 seconden kost, dan kost het je dan. Je hebt niet te kiezen. Doordat het een dubbeltje op z'n kant is, hebben ze besloten om deze straf te geven.

Ze zijn dus coulant.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Edd
  • Nu online
quote:
Dus in tegenstelling tot velen die hier denken, gaat het erom dat hij Hamilton niet snel genoeg er langs liet?

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• alexbl69
  • Nu online
quote:
Adlermann schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

Eerder verzachtende omstandigheden. Je moet aan de kant en als dat betekent adt het je 10 seconden kost, dan kost het je dan. Je hebt niet te kiezen. Doordat het een dubbeltje op z'n kant is, hebben ze besloten om deze straf te geven.

Ze zijn dus coulant.
Nu ikke begrijp ;) .

iRacing Profiel

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Net de race gekeken, nog niks in dit topic teruggelezen.

Poah! Dat was nog ff spannend op het eind. Bedankt Massa :( En Alonso ook.
Toch een dijk van een race d:)b

Geef die jongen een auto die het doet en hij wint alles. Alle hoop op volgend jaar :Y

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online
Vorig jaar Japan was RB 0,5 langzamer in Q. In de race waren de Mercs toen ook significant sneller.

Dit jaar waren de Merc 1,0 sneller in Q, maar even snel als RB in de race.

Iemand een theorie waar deze grote omslag vandaan komt?

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Requiem19 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:19:
Vorig jaar Japan was RB 0,5 langzamer in Q. In de race waren de Mercs toen ook significant sneller.

Andere auto's, andere compound banden, andere temperaturen. En Max Verstappen :9

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003

Martinspire

Awesomeness

Tijd voor een website www . hasmassacollidedagain . com of iets dergelijks. Mooie fotoshop is ook welkom.

Heeft die gozer uberhaupt al een race uitgereden dit jaar zonder contact te maken en/of onderdelen te verliezen?
quote:
sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

Heeft BOT toch nog wat gewonnen. :)
Van Ricciardo wel knap op compound harder!

Martinspire wijzigde deze reactie 08-10-2017 13:34 (39%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +7Henk 'm!

• geennl

Acties:
  • +5Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Vettels start:

iRacing Profiel

• Exocet
  • Niet online
quote:
Vettel lijkt max niet te verwachten, kijkend naar zijn stuurbewegingen.

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
Requiem19 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:19:

Er is maar zoveel energie die je uit een liter benzine kunt halen, dus ik denk dat Mercedes t.o.v. vorig jaar vooral de kwalificatiemodus (nauwelijks een limiet aan brandstofverbruik) heeft verbeterd, waardoor het gat qua pk's in de Q groter is en in de race veel kleiner.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:04
quote:
Roel84 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Maar mogen ze Hamilton wel oponthouden? Blauw is aan de kant, ruimte maken. Zowel voor Hamilton als voor Verstappen. Leuk dat je zelf in gevecht zit maar dat doet er niks toe.

Onder blauw is geen inhaal verbod voor de rijders welk opzij moeten toch? Zou niet zo slecht zijn als de rijders welke een blauwe vlag krijgen niet mogen inhalen tijdens die vlag. Zo kan je niet simpel mee liften met de coureurs welke je op een rondje zetten, als je zelf in een gevechtje zit met je voorganger.

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
DoeEensGek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Maar mogen ze Hamilton wel oponthouden? Blauw is aan de kant, ruimte maken. Zowel voor Hamilton als voor Verstappen. Leuk dat je zelf in gevecht zit maar dat doet er niks toe.

Onder blauw is geen inhaal verbod voor de rijders welk opzij moeten toch? Zou niet zo slecht zijn als de rijders welke een blauwe vlag krijgen niet mogen inhalen tijdens die vlag. Zo kan je niet simpel mee liften met de coureurs welke je op een rondje zetten, als je zelf in een gevechtje zit met je voorganger.
Daar heb ik vorig seizoen ook al voor gepleit, dat de blauwe vlag voor achterblijvers een soort van gele vlag is: inhaalverbod.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
DoeEensGek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Meer onzinnige regels heeft niemand trek in.
Het is juist prachtig dat als iemand vast zit en op zo'n slimme manier iets kan doen.

Toen max dat deed op Monaco in de TR hoorde ik niemand klagen. 8)

YakuzA wijzigde deze reactie 08-10-2017 14:46 (4%)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Jasphur
quote:
pilskes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:15:
RIC was aan het spelen met de foon van HAM:

[afbeelding]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• geennl
Helaas is er dit weekend ook nog een medewerker van Force India overleden tijdens de grand prix. ;(

Sterkte voor alle nabestaanden.

• Ari Gold
Zo he, Massa en de 2 haasjes. :D

Bwoah

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 06:56
https://www.formula1.com/...rs'_briefing_-_Japan.html

Rijdersbriefing Japan met een ijverige GRO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
quote:
Versta er vrij weinig van. Microfoons niet goed?

Acties:
  • +7Henk 'm!

• TinusTegengas
quote:
DoeEensGek schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

Versta er vrij weinig van. Microfoons niet goed?
Ging o.a. over of de gordels los mogen in de uitloop ronde. Was een beetje een discussie wel/Niet. Whiting zei dat ze losser mogen maar niet helemaal los. Hamilton had de opmerking 'maybe Sebastian better could keep his on' d:)b

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
En een Hamilton die wat schoten lost. _O-
Vettel moet in ieder geval zijn riem goed om houden in de in lap, voor het geval hij crasht, voor de veiligheid. :+

• Novadecasa
Ben ik gek of zwaaide Hamilton bij binnenkomst van z'n pitstop even, of deed hij iets anders geks met z'n handen boven het stuur uit?

Trouwens ik begreep uit het commentaar van Rosberg dat Max z'n voorbanden bijna tot op het canvas stonden. Heeft die toch een tikkie geluk gehad dat die laatste VSC er was, of niet? Dat scheelt aanzienlijk natuurlijk voor de banden.

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:51
Zijn er nu al beelden van dar Britta incident waar Jack het over had tijdens de race?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DoeEensGek
quote:
TinusTegengas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Ging o.a. over of de gordels los mogen in de uitloop ronde. Was een beetje een discussie wel/Niet. Whiting zei dat ze losser mogen maar niet helemaal los. Hamilton had de opmerking 'maybe Sebastian better could keep his on' d:)b
Ging dus nergens over. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spotmatic
quote:
Novadecasa schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:46:
Ben ik gek of zwaaide Hamilton bij binnenkomst van z'n pitstop even, of deed hij iets anders geks met z'n handen boven het stuur uit?
Ik zag het ook. Het was gewoon even om z'n vingers te ontspannen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
quote:
Novadecasa schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:46:
Niet zwaaien, maar hij had beide handen boven de cockpit uitsteken. Waarschijnlijk dus gewoon om even de handen te koelen. Hetzelfde als dat rijders meestal bij een pitstop even de helm open zetten voor wat rijwind in het gezicht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TinusTegengas
quote:
ATS schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:47:
Zijn er nu al beelden van dar Britta incident waar Jack het over had tijdens de race?
Ik denk niet dat we die te zien gaan krijgen en misschien maar goed ook. Het ging immers om Vettel en niet om haar.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003

Martinspire

Awesomeness

Iemand nog een idee waarom ze Vettel in de pitbox van Kimi neerzette tijdens zijn uitvalbeurt?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
geennl schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:49:
Ook weer de snelste pit stop voor Red Bull, goed gewerkt mannen d:)b
[afbeelding]
Vorige race had Max deze ook al. Doen ze goed. Voorheen won Williams deze vaak. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De "Franse slag", letterlijk, verdient wel een herhaling. :P
YouTube: Engineer denkt goede oplossing te hebben voor DRS-probleem

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 08-10-2017 17:30 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:29:
Iemand nog een idee waarom ze Vettel in de pitbox van Kimi neerzette tijdens zijn uitvalbeurt?
Monteurs zaten op hun stoeltjes in Vettels pitbox, en dat ze ook aan die kant de race laten zien? Lijkt mij de beste gok.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar... Zoveel camera's daar en niemand die wat heeft gefilmd?

Acties:
  • +10Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10:57

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +8Henk 'm!

• geennl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 09:42
quote:
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:50:
[...]

Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar... Zoveel camera's daar en niemand die wat heeft gefilmd?
Precies. Nothing happened denk ik. Plooij met een "leuk" verhaaltje of zo. Zal best een kern in zitten, maar of het zo'n vaart heeft gelopen als hij vertelde....

Op reddit liep er een draadje over, schijnt BBC radio te zijn geweest en geen Sky. Dat zou kunnen verklaren waarom er geen beeld is, alhoewl ik het met @Grrrrrene eens ben, zoveel cameras altijd overal en dan nu toevallig niks? Of mensen hebben op hun flikker gehad en het is zo erg geweest dat de beelden gewoon overruled zijn en niet voor uitzending geschikt zijn gemarkeerd omdat het ongepast was en de omroep daarmee in een kwaad daglicht zou komen te staan.

Op alle fronten een missertje van journalistiek dus. Ofwel Plooij met een aangedikt lul verhaal, ofwel BBC wat over de schreef is gegaan. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07:51
quote:
UltraSub schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:21:
[...]

[...]

Precies. Nothing happened denk ik. Plooij met een "leuk" verhaaltje of zo. Zal best een kern in zitten, maar of het zo'n vaart heeft gelopen als hij vertelde....

Op reddit liep er een draadje over, schijnt BBC radio te zijn geweest en geen Sky. Dat zou kunnen verklaren waarom er geen beeld is, alhoewl ik het met @Grrrrrene eens ben, zoveel cameras altijd overal en dan nu toevallig niks? Of mensen hebben op hun flikker gehad en het is zo erg geweest dat de beelden gewoon overruled zijn en niet voor uitzending geschikt zijn gemarkeerd omdat het ongepast was en de omroep daarmee in een kwaad daglicht zou komen te staan.

Op alle fronten een missertje van journalistiek dus. Ofwel Plooij met een aangedikt lul verhaal, ofwel BBC wat over de schreef is gegaan. :)
Jack zei op twitter dat hij vrijdag bij het F1cafe verteld wat er precies gebeurd is....spannnend hè...

Vincere Per Belli

Acties:
  • +4Henk 'm!

• UltraSub
YouTube: F1 2017 Japanese GP - Paddock Pass post-race (timestamped link)

Voor degenen die denken dat RIC dit soort shizzle alleen bij Max uit haalt.
Ik kan me hier mateloos mee amuseren.

UltraSub wijzigde deze reactie 08-10-2017 20:30 (4%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-10 19:28
Als niet ziggo kijker kan iemand misschien toelichten wat Plooij vertelde?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
quote:
xos schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:37:
Als niet ziggo kijker kan iemand misschien toelichten wat Plooij vertelde?
Britta, de persdame van Vettel, kwam in de pen vertellen dat Vettel zich niet zou laten zien. 'De Britse pers' (hierboven staat dat het de BBC zou zijn geweest), heeft er toen een halve roast van gemaakt en vond het kwalijk dat Vettel niet meer zou komen. Britta had het daar moeilijk mee en Plooij heeft toen zijn schouder aan haar uitgeleend om op uit te huilen.

Aldus mijn eigen interpretatie/bewoording

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UltraSub
quote:
RobertMe schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:40:
[...]

Britta, de persdame van Vettel, kwam in de pen vertellen dat Vettel zich niet zou laten zien. 'De Britse pers' (hierboven staat dat het de BBC zou zijn geweest), heeft er toen een halve roast van gemaakt en vond het kwalijk dat Vettel niet meer zou komen. Britta had het daar moeilijk mee en Plooij heeft toen zijn schouder aan haar uitgeleend om op uit te huilen.

Aldus mijn eigen interpretatie/bewoording
Correct. "Had het daar moeilijk mee" > "en is toen ingestort" volgens Plooij.

Seriously, zie je het voor je, dat Britta dan ook gebruik heeft gemaakt van zijn schouder? 8)7

/edit
Denk dat ze het al moeilijk genoeg had zonder roast van de pers. Die zal ook ontdaan zijn om het waarschijnlijk definitieve verlies van het kampioenschap vandaag. Hoe lang is ze zijn PA al. Geloof maar dat die een band hebben. Des te lulliger van Vettel dat hij haar dat even laat op knappen, des te bewonderenswaardiger dat ze dat toch even gaat melden bij de pers. Had ook gewoon weg kunnen blijven. En dan af branden? Damn you press. (Als het al zo is).

UltraSub wijzigde deze reactie 08-10-2017 20:45 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:29
Kwam toevallig het hele fimpje van Lewis tegen van afgelopen weekend incl RIC die even gebruik maakte van zijn telefoon.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
pilskes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:43:
Kwam toevallig het hele fimpje van Lewis tegen van afgelopen weekend incl RIC die even gebruik maakte van zijn telefoon.

[video]
Ligt het aan mij, of is het een beetje gespeeld ?
Lewis is vergroeid aan zijn phone, alles wordt gefilmd en bijgehouden.
Lijkt me dat een persoon van zijn 'stature' wel zuiniger op zijn apparaat zou zijn ( lees - beveiliging )

En dan kan RIC zomaar de telefoon oppakken, en beginnen met filmen.
( Lewis had btw vorige week en daarvoor nog een iphone vast, zonder hoesje )

* FreshMaker vermoed een opgezet spelletje al dan niet onderling, danwel via de FIA/Lib.Glob

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
UltraSub schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

Seriously, zie je het voor je, dat Britta dan ook gebruik heeft gemaakt van zijn schouder? 8)7
Ja, ik wel. Jack mag dan wel een grote bek hebben maar volgens mij heeft hij een heel klein hartje. Ik zie het dus wel voor me dat hij letterlijk zijn schouder leende om op te steunen. De Britse pers kan heel hard zijn dus ik snap het best wel dat het voor haar moeilijk kan zijn om dan staande te blijven.

Je moet dit in ieder niet zo zien als dat ze Jack om de nek valt. En als dat wel zo is, vind ik het eigenlijk alleen maar mooi en menselijk. :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 10:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
FreshMaker schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

Ligt het aan mij, of is het een beetje gespeeld ?
Lewis is vergroeid aan zijn phone, alles wordt gefilmd en bijgehouden.
Lijkt me dat een persoon van zijn 'stature' wel zuiniger op zijn apparaat zou zijn ( lees - beveiliging )

En dan kan RIC zomaar de telefoon oppakken, en beginnen met filmen.
( Lewis had btw vorige week en daarvoor nog een iphone vast, zonder hoesje )

* FreshMaker vermoed een opgezet spelletje al dan niet onderling, danwel via de FIA/Lib.Glob
Als je de podiumceremonie had gezien, had je gezien dat Hamilton daadwerkelijk zijn telefoon kwijt was. Hij had hem opzij gelegd, en toen heeft ricciardo hem gegapt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

quote:
UltraSub schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

/edit
Denk dat ze het al moeilijk genoeg had zonder roast van de pers. Die zal ook ontdaan zijn om het waarschijnlijk definitieve verlies van het kampioenschap vandaag. Hoe lang is ze zijn PA al. Geloof maar dat die een band hebben. Des te lulliger van Vettel dat hij haar dat even laat op knappen, des te bewonderenswaardiger dat ze dat toch even gaat melden bij de pers. Had ook gewoon weg kunnen blijven. En dan af branden? Damn you press. (Als het al zo is).
Hier de uitleg van Will Buxton

--quote--

Want to clear up what happened today with Vettel media time. Usually DNF drivers come to the pen to speak to all global TV networks.

---
Rules say drivers must talk to press. We have an agreement between teams and media that this happens in pen not behind garages for safety.

--
For some reason Ferrari decided to hold VET media time behind garage. Only a few Networks were told. Then Seb left leaving most with nothing

--
The majority who stayed in pen as per agreement were upset and told Seb’s PR representative so. This was done in a calm but firm manner.

--
The fault was not hers and she was placed in the difficult position of the team having organised something counter to agreement.

--Furthermore other broadcasters could and arguably should have reported to the media pen and not to the Ferrari garage as per our agreement

--
The system only works if everyone lives up to their end of the agreement. That didn’t happen today which was disappointing on various levels

--
As a group and as a sport we will learn and make amends to ensure nobody is put in that position again. We work together and always have.

Ik zou het doen!

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True