[F1 2017] Race 16 - GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 62.245 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 22:00
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLNyjo7VAAE2fOc?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-07 20:47
Hackus schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:09:
[...]

14u works fine 4me,Dan hoef ik niet mee naar de stad of schoonmoeder :9
Hier ook want kind op bed voor de middagslaap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Theuno

Da Devil Crew

sjaool schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:34:
Om maar weer even de weerman te spelen. We mogen hopen dat ze vrijdag een beetje data kunnen verzamelen want het weer wordt dan volgens de voorspellingen rampzalig nat. :P

P.S. wel eerst even het Suzuka kiezen want ik kan niet direct naar de juiste pagina linken.
Lijkt erop dat het na de race nat gaat worden, droge quali... maar natte FP1/2 ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:44
Theuno schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Lijkt erop dat het na de race nat gaat worden, droge quali... maar natte FP1/2 ?
Als ik zo kijk (via diverse weerapps), verwacht ik zelfs geen FP1. Veel te nat.
FP2 mogelijk nog wel, maar verwacht hem wel ingekort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ryur schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Als ik zo kijk (via diverse weerapps), verwacht ik zelfs geen FP1. Veel te nat.
FP2 mogelijk nog wel, maar verwacht hem wel ingekort.
Misschien is dat wel goed nieuws voor Ferrari en RedBull.
Mercedes had de auto niet voor elkaar in Sepang.

Met weinig FP2 en geen FP1 heeft Mercedes heel weinig kans om wat nieuws goed te testen voor de race.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 23:06

AzzKickah

06-CENSORED

Het lijkt mij erg sterk dat je nu al aan de hand van 'een aantal weerapps' tot op het uur kunt bepalen wanneer het precies wel en niet regent aanstaande zondag in Suzuka.

I call bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vettel geen nieuwe gearbox voor Suzuka:
https://www.motorsport.co...ox-escaped-damage-960897/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:05

vliegnerd

Nintendo fan.

Fijn! Laten we hopen dat die gearbox het ook echt uithoud. (Hij zal wel pas in FP3 gemonteerd gaan worden) Want een race met VET vooraan is toch wel spannender.

Tuurlijk zou het leuk zijn voor Max als VET uitvalt...

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-02 19:57
Vind MCL Honda en Stoffel de laatste tijd echt heerlijk rijden. Hoop op een mooie prestatie van die combo!

Alonso natuurlijk niet de minste coureur maar om hem van de kaart te rijden zegt ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
dindr schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:55:
Vind MCL Honda en Stoffel de laatste tijd echt heerlijk rijden. Hoop op een mooie prestatie van die combo!

Alonso natuurlijk niet de minste coureur maar om hem van de kaart te rijden zegt ook wat!
Volgend jaar met Renault, hopelijk iets minder laat pieken dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
Lensent schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:58:
[...]

Volgend jaar met Renault, hopelijk iets minder laat pieken dan...
Laat pieken met een auto die ook laat piekt is gewoon goed!

Voor 2018 hoop ik dan ook dat Max kan vechten voor de WDC en Vandoorne vechten voor regelmatige punten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
dindr schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:25:
[...]

Laat pieken met een auto die ook laat piekt is gewoon goed!

Voor 2018 hoop ik dan ook dat Max kan vechten voor de WDC en Vandoorne vechten voor regelmatige punten!
Ik doelde ook op de auto :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:12
wat ik mij afvroeg toen ik afgelopen weekend beelden zag vanaf de auto naar achteren gericht: De sharkfin van RBR staat als een dijk (wappert weinig tot niet heen en weer), maar bij andere teams zag ik dat ding staan te flapperen als een malle. En het leek er zelfs op dat de fins MET T-wings het meeste heen en weer aan het gaan waren.
Was dit puur toeval door locatie op de baan waar op dat moment gereden werd (misschien op een stuk met meer zijwind of juist niet) of heeft het echt met constructie en/op t-wing te maken?
Aankomend weekend ga ik hier nogmaals op letten. Doen jullie mee?

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pCOW schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:58:
wat ik mij afvroeg toen ik afgelopen weekend beelden zag vanaf de auto naar achteren gericht: De sharkfin van RBR staat als een dijk (wappert weinig tot niet heen en weer), maar bij andere teams zag ik dat ding staan te flapperen als een malle. En het leek er zelfs op dat de fins MET T-wings het meeste heen en weer aan het gaan waren.
Was dit puur toeval door locatie op de baan waar op dat moment gereden werd (misschien op een stuk met meer zijwind of juist niet) of heeft het echt met constructie en/op t-wing te maken?
Aankomend weekend ga ik hier nogmaals op letten. Doen jullie mee?
Is inderdaad het hele jaar al zo. Blijkbaar heeft het voor de teams nut, anders hadden ze het allang steviger gemaakt :)

Vooral de haas heeft veel flex en heeft dit aan het begin van het seizoen al verplicht een keer moeten verstevigen.
https://www.formula1.com/...flexing-fins-mirrors.html

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 03-10-2017 20:11 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

Haha die Lollipopman op 00:50 sec :P Die is ook lekker net op tijd.
Nee, die stond voor het team klaar om de rijder duidelijk te maken waar hij naar rechts moest sturen, daarna rende hij naar voren om de rijder aan te geven wanneer hij weg kon. Dat deden alle teams toen :) Aangezien er nog getankt werd duurden die pitstops lang genoeg voor zo'n dubbelfunctie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 03-10-2017 20:55 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

3x3 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:18:
De beste race op Suzuka voor de Fan is denk ik deze:
[video]
Zie ik daar Alonso in zijn Renault op een overtake knop drukken?? :9

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 14:41

p0st

Dutch Reefer

Yay morgen alweer de eerste previews, heerlijk die back-to-back races! Konichiwa!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:27

vhal

ಠ_ಠ

3x3 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:18:
De beste race op Suzuka voor de Fan is denk ik deze:
[video]
Mja, hier had Fisichella een flinke kans om te winnen, helaas verdedigt hij keer op keer knap nutteloos bij de laatste chicane waardoor zijn exit nogal gaar was. Eigen schuld zou je denken :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

vhal schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:38:
[...]

Mja, hier had Fisichella een flinke kans om te winnen, helaas verdedigt hij keer op keer knap nutteloos bij de laatste chicane waardoor zijn exit nogal gaar was. Eigen schuld zou je denken :/
Het is een Italiaan, dus die raakte veel te vroeg in paniek en gooide z'n gebruikelijke rijstijl en gewoontes om.
Waarschijnlijk heeft ie na de race de haren uit z'n kop getrokken.

http://www.gpupdate.net/n...aar-uit-hoofd-te-trekken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grrrrrene schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Nee, die stond voor het team klaar om de rijder duidelijk te maken waar hij naar rechts moest sturen, daarna rende hij naar voren om de rijder aan te geven wanneer hij weg kon. Dat deden alle teams toen :) Aangezien er nog getankt werd duurden die pitstops lang genoeg voor zo'n dubbelfunctie ;)
Weer wat geleerd. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:33
Best wel knap eigenlijk, vaak gaat een versnellingsbak bij het minste en geringste stuk en hier wordt de halve achteras gesloopt en toch blijft die heel.
Hopelijk houdt de versnellingsbak het ook echt vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:39
Kan zijn dat ik het gemist heb maar volgens deze bron rb penalties: https://www.autobahn.eu/5...ste-chassis-van-het-veld/
Daarnaast nog een leuke analyse over de merc problemen : https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Snowhite0901 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:11:
Kan zijn dat ik het gemist heb maar volgens deze bron rb penalties: https://www.autobahn.eu/5...ste-chassis-van-het-veld/
Daarnaast nog een leuke analyse over de merc problemen : https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic
Die straf die ze noemen is het evt vervangen van max zijn gearbox ivm dat olie lekje.
Ze hebben die alleen in een quote van marko gefrommeld die ik op geen andere website heb gezien.
Dijkstraat schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:12:
[...]
Best wel knap eigenlijk, vaak gaat een versnellingsbak bij het minste en geringste stuk en hier wordt de halve achteras gesloopt en toch blijft die heel.
Klopt idd. Bij crashes vanaf de zijkant wordt vaak de aandrijfas de bak ingeduwd. Das een goede manier om em te slopen :)

[ Voor 25% gewijzigd door YakuzA op 04-10-2017 07:25 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLQvOc3W4AA9WLG?format=jpg&name=large

3 jaar geleden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLN82bGWkAAM-6L.jpg:large

[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 04-10-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:23:
[...]

Die straf die ze noemen is het evt vervangen van max zijn gearbox ivm dat olie lekje.
Ze hebben die alleen in een quote van marko gefrommeld die ik op geen andere website heb gezien.

[...]

Klopt idd. Bij crashes vanaf de zijkant wordt vaak de aandrijfas de bak ingeduwd. Das een goede manier om em te slopen :)
Het lijkt me dat als de lekkage door een lekke pakking kwam (of een onvoldoende aangedraaide pakking) ze dit wel zonder GB wissel kunnen fixen, blijkbaar was het lek klein en heeft de GB geen schade opgelopen (ik meen ergens zo'n quote gelezen te hebben van Horner ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 11:52
Ricciardo had in Singapore toch ook problemen met de versnellingsbak? Wat was daar eigenlijk de oorzaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dijkstraat schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:12:
[...]

Misschien ben ik te cynisch naar Ferrari, maar ik voel gewoon aankomen dat zijn GB alsnog kapot gaat in FP3 (op zaterdag rijden ze met een motor + GB uit de race-pool), omdat ze een klein stukje schade gemist hebben. Ik denk echt dat ze hopen dat hij heel blijft omdat 5 plaatsen grid straf in Suzuka waarschijnlijk betekent dat Hamilton _weer_ voor VET eindigt, iets wat echt de laatste kans op het kampioenschap wegneemt. Maar ja, als hij dan uitvalt in FP3 of erger nog: Q1, waardoor hij achteraan moet starten, is het sowieso over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Misschien ben ik te cynisch naar Ferrari, maar ik voel gewoon aankomen dat zijn GB alsnog kapot gaat in FP3 (op zaterdag rijden ze met een motor + GB uit de race-pool), omdat ze een klein stukje schade gemist hebben. Ik denk echt dat ze hopen dat hij heel blijft omdat 5 plaatsen grid straf in Suzuka waarschijnlijk betekent dat Hamilton _weer_ voor VET eindigt, iets wat echt de laatste kans op het kampioenschap wegneemt. Maar ja, als hij dan uitvalt in FP3 of erger nog: Q1, waardoor hij achteraan moet starten, is het sowieso over.
Of tijdens de race.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, of een volgende race... De kans dat er geen schade is, is uitermate klein, maar niet onmogelijk, dus misschien lul ik wel uit m'n nek. Ik zie Ferrari er gewoon voor aan dat ze de gok nemen, die doen wel vaker gekke dingen in dit soort situaties. En tsja, de aandrijfas is er inderdaad uitgetrokken ipv ingeduwd zoals je bij een zijdelingse impact met een bandenstapel nog wel eens ziet. We gaan het zaterdag en zondag zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Grrrrrene schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:47:
(op zaterdag rijden ze met een motor + GB uit de race-pool)
Dat klopt niet helemaal. Op vrijdag zullen ze inderdaad met een oude motor rijden omdat ze er maar 4 in 1 jaar mogen gebruiken. Voor de versnellingsbak geldt dat echter niet. De versnellingsbak moet 6 zater- & zondagen achter elkaar gebruikt wordt. De vrijdag valt daar dus buiten en als een team wil kunnen ze ook elke FP1 en FP2 met een andere versnellingsbak rijden.

Fijn he, allemaal die regeltjes die ook nog eens per onderdeel afwijkend zijn en waarbij de regels m.b.t. versnellingsbak spreken over "6 achtereenvolgende events" maar er dan wel een exclusion is dat voor de versnellingsbak de vrijdag niet onder "event" valt

Neemt natuurlijk niet weg dat de kans gewoon groot is dat Vettel zijn versnellingsbak er alsnog mee ophoudt.

En het versnellingsbak probleem wat Verstappen had lijkt inderdaad gelijk aan dat van Ricciardo in Singapore. Dat er geen olie meer in zit. En zoals we allemaal hebben gezien had Ricciardo daar in Maleisië ook geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Op vrijdag zullen ze inderdaad met een oude motor rijden omdat ze er maar 4 in 1 jaar mogen gebruiken. Voor de versnellingsbak geldt dat echter niet. De versnellingsbak moet 6 zater- & zondagen achter elkaar gebruikt wordt. De vrijdag valt daar dus buiten en als een team wil kunnen ze ook elke FP1 en FP2 met een andere versnellingsbak rijden.
Dat is toch precies wat ik zeg: op zaterdag moet de raceversnellingsbak erin, dus degene waarmee hij een aanrijding met Stroll heeft gehad. Op vrijdag kunnen ze een andere gebruiken. Natuurlijk mogen ze wisselen tussen FP1 en FP2, maar dat doet in principe niemand omdat het nogal wat onnodig werk is als er niks mis is met de GB in FP1.

Of begrijp ik jou nou verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Grrrrrene schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Dat is toch precies wat ik zeg: op zaterdag moet de raceversnellingsbak erin, dus degene waarmee hij een aanrijding met Stroll heeft gehad. Op vrijdag kunnen ze een andere gebruiken. Natuurlijk mogen ze wisselen tussen FP1 en FP2, maar dat doet in principe niemand omdat het nogal wat onnodig werk is als er niks mis is met de GB in FP1.

Of begrijp ik jou nou verkeerd? 8)7
Excuus, ik had het verkeerd gelezen :X Ik dacht dat je bedoelde dat ze op vrijdag met "oude" rijden, maar op vrijdag rijden ze waarschijnlijk dus niet met een oude versnellingsbak maar gewoon een ander die ze niet in de races gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Persconferentietijden:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLR-Ha7UIAAG4cK.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 20:56
Wat een ontzettend vreemde persconferentiegenodigden, of ligt dat aan mij? Ik mis Max, VET, HAM, PAL....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Ik had het mij ook anders voorgesteld, maar het risico is dan al gauw dat je dezelfde drivers op de press conference hebt zitten als vorige week.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 13:13
Precies. HAM, VER en VET zou je elke week wel aan het woord kunnen laten. Die 'maken elke GP wel iets unieks mee'. Maar opzich is deze opstelling nog niet zo heel raar.

- VanDoorne - Goede prestaties geleverd afgelopen GP.
- Stroll - Akkefietje met Vettel? Vragen over wie zijn teamgenoot word volgend jaar
- Massa - Contract voor volgend jaar
- Wehrlein - Contract voor volgend jaar. Gaan nu natuurlijk wat geruchten over Wehrlein en Williams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Alleen maar gemiste kansen.
Stroll en Vettel.
Vettel, Kimi en een Ferrari turbo was ook gezellig geweest (al was de turbo onderweg naar de persconferentie waarschijnlijk kapotgegaan).
Ferrari monteur en FIA hotemetoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 12:49
Ricciardo voor de benodigde lulz natuurlijk ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als Max zaterdag en zondag bij de perscoos zit is toch prima? ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Robertdj schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:31:
Alleen maar gemiste kansen.
Stroll en Vettel.
Vettel, Kimi en een Ferrari turbo was ook gezellig geweest (al was de turbo onderweg naar de persconferentie waarschijnlijk kapotgegaan).
Ferrari monteur en FIA hotemetoot.
Wat bedoel je met 'gemiste kansen'?
Persoonlijk vind ik dit best een leuke line-up.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLR2aevX0AAdcPg.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 09:50

Soggney

Zeekomkommer

Sjah, Max was ook echt wel uitgeput na de race zondag, en hij vertelde dat hij die avond nog naar Japan vloog, dus zijn rust was echt wel verdiend en nodig.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:44
Is dit Ricciardo's manier om onder de huid te kruipen van Max ?
Want op de baan lukt het niet. :?

Beetje lullig dit. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 22:56
MaXeRs schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Welnee, is niet de eerste keer dat ie het doet hoor. Is toch genieten dit soort plaatjes :Y

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

[...]

Of Ric is gewoon zijn jolige zelf en maakt een selfie met een slapende Max, omdat dat gewoon de verhouding tussen die 2 is...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:24
[...]

Gebeurd andersom net zo goed
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vg1cSgPWFk4/maxresdefault.jpg

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
[...]

Want als jij met een groep vrienden op vakantie bent, en er ligt iemand ergens te maffen, maak je niet dit soort foto's?

Niet overal wat achter zoeken, is nergens voor nodig. Max zou precies hetzelfde gedaan hebben

Edit: zie boven

[ Voor 6% gewijzigd door Blik1984 op 04-10-2017 13:29 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 16:10
RIC heeft al eerder gezegd dat ie zich de grotere broer voelt van Max, dat komt waarschijnlijk door ongein zoals dit! :P
Ik vind het heerlijk dat ze dit van elkaar kunnen hebben, ze doen het ook allebei... Denk ook even terug aan die VET handdoek bij RIC in de douche, dat is toch puur humor :D

Alleen daarom al hoop ik dat Max blijft bij RBR, samen met RIC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
[...]

Dit is gewoon de verstandhouding tussen die 2: dat ze lekker zo kunnen dollen. Een heel stuk beter dan HAM/ROS niet al te lang geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/3l9c8tjk3f2z.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
[...]

LOL. Meen je dit nu serieus?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur

[ Voor 96% gewijzigd door Jasphur op 04-10-2017 13:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Stoelpoot schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Dit is gewoon de verstandhouding tussen die 2: dat ze lekker zo kunnen dollen. Een heel stuk beter dan HAM/ROS niet al te lang geleden.
...met de kanttekening dat HAM en ROS vanaf dat ze klein waren beste vrienden waren, en dat dat stuk gelopen is toen het ging om een wereldtitel.

Tenslotte begon RIC ook al te klagen toen hij voor de eerste keer geraakt werd door VER. Het is 'all fun and games' als je beide geen échte gooi naar een titel kan doen, het wordt pas interessant als er serieuze druk op komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
ybastiaans schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

...met de kanttekening dat HAM en ROS vanaf dat ze klein waren beste vrienden waren, en dat dat stuk gelopen is toen het ging om een wereldtitel.

Tenslotte begon RIC ook al te klagen toen hij voor de eerste keer geraakt werd door VER. Het is 'all fun and games' als je beide geen échte gooi naar een titel kan doen, het wordt pas interessant als er serieuze druk op komt te staan.
Dat wel ja. Hoewel dat akkefietje wel netjes uitgepraat is. Ik zeg ook niet dat ze zich beter zullen gedragen als HAM/ROS als ze in dezelfde situatie zouden zitten, maar zoals het nu is is wel een stuk leuker om te zien dan vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Niets lulligs aan, keurig geregisseerd door het PR team.
Werkt wel, die plaatjes worden meteen overal weer gepost.

alles kan off-topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Is ie weer: Need to know > Japan

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/10/f1-japan-gp-need-to-know/_jcr_content/featureContent/image.img.jpg/1507037490953.jpg

The key corner - Turn 9

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/10/f1-japan-gp-need-to-know/_jcr_content/featureContent/image_0.img.jpg/1507041107532.jpg
This fourth-gear right-hander passes underneath the (far more famous) 130R on exit, helping to create Suzuka’s aforementioned figure-of-eight shape. Also known as ‘Degner Two’, this corner is relatively slow, but a bump on entry makes it difficult to get the car into the apex. There’s very little run-off due to the bridge, so the smallest of mistakes can prove very costly.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/10/f1-japan-gp-need-to-know/_jcr_content/featureContent/image_1.img.jpg/1507037504177.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/10/f1-japan-gp-need-to-know/_jcr_content/featureContent/image_3.img.jpg/1507037575840.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/10/f1-japan-gp-need-to-know/_jcr_content/featureContent/image_6.img.jpg/1506860113474.jpg
…and Aguri Suzuki. Kobayashi’s was the most recent and came for Sauber in 2012, while Suzuki took his from ninth on the grid for Lola back in 1990. Both men finished third – the best F1 result achieved by a Japanese driver, along with Takuma Sato’s P3 for BAR at the 2004 United States Grand Prix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 12:08
Mooi circuit hoor!

Ik zeg Pole Position voor Max :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Bigfoot schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:37:
Mooi circuit hoor!

Ik zeg Pole Position voor Max :)
Ik voorzie een 1-2 voor Ferrari op de eerste startrij.
Spannend wordt het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 12:08
Als je van een gecalculeerd gokje houdt, dan kun je nu Raikkonen voor poleposition wedden met 22/1 odds.

Vorige week geprofiteerd van Max met 26/1 odds voor de winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 13:32

koli-man

Bartender!!!!

godver....7 pagina's alweer.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39

The_Scarabial

MTB for life!

hier maar 2 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Dit word gegarandeerd lachen denk ik

Kort filmpje in de tweet

https://twitter.com/redbullracing/status/915578753530470405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50

Tylocke

[Team Carrack]

Zou Grosjean nou een keer niet over zijn remmen gaan klagen aangezien de brake stress op low staat.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Tylocke schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Zou Grosjean nou een keer niet over zijn remmen gaan klagen aangezien de brake stress op low staat.
Kan ook zijn dat hij juist meer over de remmen gaat klagen? Aangezien ze vrijwel niet gebruikt worden is het ook mogelijk dat ze juist niet goed meer werken als ze wel nodig zijn.
Volgensmij was dat ook bij Baku zo, juist doordat je daar dat hele lange rechte stuk hebt koelen de remmen enorm af, maar omdat je aan het einde van het rechte stuk vol in de ankers moet moeten ze natuurlijk wel op de juiste/optimale temperatuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Vette baan hoor, Suzuka. Met name S1. Damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 05-07 20:23
[...]

Is dat echt wat jij hierin ziet?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLTEGSDXcAE-izu?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:43

Oekol

waka waka hey hey

Ben er zo benieuwd naar dit weekend. Straks even stuur er bij pakken en de baan rijden op f1 2017. Even lekker in de stemming komen!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leoon. schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:17:
Ben er zo benieuwd naar dit weekend. Straks even stuur er bij pakken en de baan rijden op f1 2017. Even lekker in de stemming komen!
Ik wil ook! Helaas een vervelende voetblessure, dus kan niet remmen :(

Heb suzuka gelukkig dit jaar wel gereden in de sim van atze kerkhof. Onwijs gave track!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nonde, ik kom er altijd erg laat achter dat er alweer een GP topic is....

Dit weekend kan Max weer laten zien dat hij ook in de races sneller is dan Ric, want de quali's zijn bijna standaard al voor Max. Valt me wel op dat eindelijk eens geen problemen heeft en meteen behoorlijk sneller is dan zijn teamgenoot.

Van mij mag dit nog even doorgaan, afgelopen GP heeft de hoop en de glimlach hersteld bij mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
MikeyMan schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Heb suzuka gelukkig dit jaar wel gereden in de sim van atze kerkhof. Onwijs gave track!
Ach hoe gaat de spreekwoord ook alweer, 'gang is alles, remmen is angst' :+ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 09:50

Soggney

Zeekomkommer

Blijkbaar gaat Rosberg de wedstrijd analyseren voor sky.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 15:50

Tylocke

[Team Carrack]

RobertMe schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:27:
[...]

Kan ook zijn dat hij juist meer over de remmen gaat klagen? Aangezien ze vrijwel niet gebruikt worden is het ook mogelijk dat ze juist niet goed meer werken als ze wel nodig zijn.
Volgensmij was dat ook bij Baku zo, juist doordat je daar dat hele lange rechte stuk hebt koelen de remmen enorm af, maar omdat je aan het einde van het rechte stuk vol in de ankers moet moeten ze natuurlijk wel op de juiste/optimale temperatuur zijn.
Goed punt eigenlijk, dan zou Grosjean dus voornamelijk problemen hebben om de juiste temperatuur in de remmen te houden.

Tijd om de race van vorig jaar nog een keer te bekijken. Ben sowieso vergeten wat er allemaal gebeurde behalve dan Hamilton en Verstappen in gevecht.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Tylocke schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Tijd om de race van vorig jaar nog een keer te bekijken. Ben sowieso vergeten wat er allemaal gebeurde behalve dan Hamilton en Verstappen in gevecht.
Toto Wolff die twee keer met zijn vuist op tafel sloeg tijdens de race! >:)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:02
Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:25:
Valt me wel op dat Ziggo het F1 Cafe niet vroeger heeft gezet. Nu is ie weer van 22.30 tot 23.30 en ze moeten dan weer de volgende dag om 7.30 uur aan de bak. Zullen ze er allemaal wel vrij duf uit zien :P
F1 cafe is dan ook "live" opgenomen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:19

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor de liefhebbers. Kijken is dan ook niet verplicht.
;)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Verstappen ook in Japan grote kanshebber! | SLIPSTREAM

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 04-10-2017 20:53 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

F1 2017 kan perfect knoppen re-mappen. Mep een button op je stuur als brake en zet ABS aan. Hop, rijden. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• UltraSub
sjaool schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:52:
Voor de liefhebbers. Kijken is dan ook niet verplicht.
;)
[video]
Weer geprobeerd. Na 54 seconden ging het volledig mis. Max had de Ferrari's makkelijk kunnen hebben, met een redenatie van lik me vestje. :P
Ik heb het geprobeerd. Ging niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

UltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:55:
[...]

Weer geprobeerd. Na 54 seconden ging het volledig mis. Max had de Ferrari's makkelijk kunnen hebben, met een redenatie van lik me vestje. :P
te slecht inderdaad.
Je weet dat het slecht is,En elke keer dat je denkt dat ze niet nog meer onzin kunnen verkondigen.. of dat het niet slechter kan... lukt ze dat toch weer in de aflevering.

Met ook nog een reclame die voor het spelen van het filmpje gepushed wordt.. is het helemaal tijd om af te haken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 926911

Hmm.. leuk circuit om naar te kijken zelf kan ik er met F1 2016 en 2017 zelf weinig van. Persoonlijk een van de lastige circuits. Ben vooral benieuwd naar S1 en S3 wat Max daar kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Anoniem: 926911 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:07:
Hmm.. leuk circuit om naar te kijken zelf kan ik er met F1 2016 en 2017 zelf weinig van. Persoonlijk een van de lastige circuits. Ben vooral benieuwd naar S1 en S3 wat Max daar kan gaan doen.
Hij is heel smal en de snelheden zijn hoog dus je hebt weinig marge voor driver error.
Inlezen of orrienteren op de goede rempunten helpt wel een hoopt.

[ Voor 10% gewijzigd door 3x3 op 04-10-2017 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 926911

3x3 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Hij is heel smal en de snelheden zijn hoog dus je hebt weinig marge voor driver error.
Kan dan nog leuk worden met de Ferrari's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 05-07 20:23
nachtnet schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

F1 cafe is dan ook "live" opgenomen. :+
Live opgenomen zeker wel, maar niet rechtsreeks uitgezonden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjantje72 op 04-10-2017 21:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 14:02
Soggney schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:56:
Inderdaad! http://www.skysports.com/...ts-f1-for-the-japanese-gp

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

[...]

Lol, die opmerking dat VET elke ronde van zn gas af moest door te weinig brandstof, de enige reden dat hij dat had was omdat hij achteraan moest starten, dus wat een bullshit argument. (rest verder niet gekeken, geskipt naar 54sec vanwege jouw bericht en met zo'n opmerking kan ik de rest echt niet meer kijken).

[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 04-10-2017 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 06:08

Mystikal

It never hurts to help!

Ben ik weer!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:39
[...]

Zover kwam ik dus ook..... Als je al zoiets roept verzin er dan ook een fatsoenlijke reden bij.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

Arjantje72 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:22:
[...]

Live opgenomen zeker wel, maar niet rechtsreeks uitgezonden ;)
Ik ben bij de opnames geweest en kan melden dat het wel degelijk live is

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:21

TinusTegengas

Formula Racing

Martinspire schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Ik ben bij de opnames geweest en kan melden dat het wel degelijk live is
Was het nou een opname of was het live uitgezonden :+
Opnames zijn altijd live :P uitzendingen niet altijd

[ Voor 14% gewijzigd door TinusTegengas op 04-10-2017 22:44 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:43

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Zonder remmen dan maar. Vaak be-j te bange! ;)

Als reactie op die foto's hierboven:
Max en Ricciardo geinen altijd zoveel met elkaar dat ik gewoon hoop dat ze zich als broers voelen en elkaar kunnen blijven luchten en zien.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:09

Just_I

What did you just say?

Soggney schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:56:
Dan gok ik ook op de podium en/of quali interviews.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

TinusTegengas schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Was het nou een opname of was het live uitgezonden :+
Opnames zijn altijd live :P uitzendingen niet altijd
Haha. Nouja dr zal een delay zijn om wat dingen weg te poetsen misschien, maar het is gewoon live.

Kan wel vertellen hoe het ongeveer gaat, toch nog geen racenieuws.

Je komt om uiterlijk 21.30 aan bij de studio. Krijgt daar alvast wat te drinken (nog geen bier) en een praatje over wat de verwachting is en wat de regels zijn. Ook wat bierviltjes om alvast wat vragen op te schrijven. Ongeveer 30 minuten van tevoren ga je de studio in. Ze zetten iedereen even neer waar ze ze willen hebben. 20 minuten van tevoren komt Kamphues naar binnen en komen vervolgens 1 voor 1 de rest van de gasten de studio in (met applaus en gegein). Dan wordt er nog even de laatste dingen ingesteld, voorbereid en gemeld. Even drankjes rondbrengen (voor die eerste shot tussen de bierglazen door) en gaat het beginnen. Hij leest ook lang niet zoveel van de autocue als velen denken. Het gaat allemaal vrij vlot en hij weet goed wat er als items besproken wordt.

Ik was bij de uitzending met Alard Kalf en die was eigenlijk vrij ongeïnteresseerd in het programma. Zat buiten de discussies ook op zijn telefoon te prielen en zelfs even iemand te bellen tijdens het item met Van Gameren). Na programma was ie ook binnen een minuut weer weg. Doornbos was lekker aan het babbelen en cadeautjes aan uit uitpakken, handtekeningen uitdelen en met mensen op de foto (al was ie ook jarig dus dat helpt ook). Tim bleef ook nog effe hangen en Kamphues is buiten beeld (net als de rest) gewoon precies zoals voor de camera. Tijdens de video-items heb ik niet gekeken maar eerder naar de productie zitten kijken e.d. Volgens mij draaien ze de muren van het cafe ook om voor de race en ook voor Peptalk is de studio vrij gelijk. Misschien niet omdraaien, maar het zag er allemaal vrij simpel uit :P

Wil volgend jaar ook nog eens bij een race komen kijken. In het RTL-tijdperk ook al eens gedaan, al vind ik het jammer dat ze niet in de studio de race gaan kijken. Het stuk voor de kwalificatie stond toen ook klaar toen er niet eens een raceweekend was, maar de rest is dus ook vrij gelijk aan de studio tijdens de race en ze recyclen dus wel meer. Let maar eens op dat de bar altijd aan de linkerkant van de studio te zien is ;)

In ieder geval wel leuk om te zien. Had wel het idee dat sommigen er elke week zitten omdat ze zich toen de inschrijvingen open waren ook op elk weekend hadden aangemeld. Hopelijk zetten ze dat voor volgend jaar nog dicht zodat er meer verschillende mensen kans maken om de studio in te gaan. Kan het in ieder geval aanraden :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
3x3 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

te slecht inderdaad.
Je weet dat het slecht is,En elke keer dat je denkt dat ze niet nog meer onzin kunnen verkondigen.. of dat het niet slechter kan... lukt ze dat toch weer in de aflevering.

Met ook nog een reclame die voor het spelen van het filmpje gepushed wordt.. is het helemaal tijd om af te haken.
Zeer slecht inderdaad. Grappig om te zien dat een podcast van drie F1 series gamers een kwalitatief betere "preview en review" serie kunnen hosten:

The Pitlane Podcast: YouTube: The Pitlane Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Krijgt max nu nog even de schuld van de Singapore crash in de schoenen geschoven! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

MikeyMan schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:56:
Krijgt max nu nog even de schuld van de Singapore crash in de schoenen geschoven! 7(8)7
Tenenkrommend inderdaad hoe John nog even zijn frustraties wil halen over de Singapore race ipv te praten over Maleisië. Nog even VER wegzetten als een jonge onervaren rijder en de schuld van de Ferrari-sandwich geven. Zo dom dat de raveleiding Vettel niet aangewezen had als schuldige, dan hadden we deze discussies niet gehad.

Maar nu lekker vooruit kijken naar Japan. Mooie race, waar ik veel vsn verwacht. Helaas zijn de races met hoge verwachtingen het afgelopen jaar meestal voor VER in deceptie geëindigd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Twitter updatetjes
RIC: "If our chassis isn't the best in F1 at the moment then we're really close. This race will be another chance to show it" #JapaneseGP
Aldus RIC tijdens de perscon.

En Renault heeft een schoolreisje over de vloer gehad.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLWHlbnUIAA8vFC?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLWHlbsUMAABbHu?format=jpg&name=large

McL Samurai helm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLV7lYZUQAAeUuj?format=jpg&name=large

En hier het RBR filmpje met VER en RIC en bamboo.

https://twitter.com/redbullracing/status/915818867661746176

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLS6CsZU8Ac3-aC?format=jpg&name=large

[ Voor 62% gewijzigd door Jasphur op 05-10-2017 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:19

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:02
3 jaar geleden al weer:

Afbeeldingslocatie: https://adn.gpupdate.net/news/314495.jpg
http://www.gpupdate.net/e...-s-legacy-three-years-on/

#JB17

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 05-10-2017 08:53 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1