Die gaan meestal wel wat veiliger van start, en Ham gaat zijn kampioenschap echt niet weggooien hoor.TinusTegengas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
Max morgen in een Merc sandwich. Ik hoop het niet.
Daar rijden ze meer met hun hoofd.TinusTegengas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
Max morgen in een Merc sandwich. Ik hoop het niet.
Max is geen gevaar voor het kampioenschap.
Waarom risico lopen?
| live and give like no one else |
Wat een paniek bij FER... haha
PSN: xMaurice93
VET is klaar.
"When you grow up your heart dies"
Damn vet. Das jammer. Kampioenschap ga je dit wel in terug zien
Oh nee toch niet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
Hij komt al.
Interessant. Een betere kans voor VER en een race vanuit achteraan voor VET (en dat is altijd leuk om te zien).
Pak de VET bingokaart voor morgen er maar bij als hij de luitjes voor hem voorbij wil.
Bah bah bah. Die is niet leuk.
Zo jammer voor kampioenschap.
Nu hopen op regenrace. Ookal is Hamilton dan vaak sneller dan Vettel. Maar geeft meer kans
Zo jammer voor kampioenschap.
Nu hopen op regenrace. Ookal is Hamilton dan vaak sneller dan Vettel. Maar geeft meer kans
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De paniek bij Ferrari helpt ook niet. Dadelijk kalmeren ze, en fixen ze het probleem zo in een minuut.RoD schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:16:
[...]
Oh nee toch niet.
Interessant. Een betere kans voor VER en een race vanuit achteraan voor VET (en dat is altijd leuk om te zien).

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel tof om te zien hoe hij een voor een al die monteurs langs loopt..
Mooi van VET. Even de monteurs een hart onder de riem steken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goed dat Vettel alle monteurs nog even bedankt.
Vettel verliest vandaag het WK. Lijkt me.
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2017 11:18 ]
2 weken terug al, of misschien wel in baku....alwaysleft schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:17:
Vettel verliest vandaag het WK. Lijkt me.
He bah.. GAS boven SAI. Vind Gasly zo'n misselijk ventje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gasly ook even nr 8, net voor sainz. Nette binnenkomer
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nee SAI is een frisse.Rivanov schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:19:
He bah.. GAS boven SAI. Vind Gasly zo'n misselijk ventje.
Gasly toch nog even voorbij aan sainz. Was kvyat nog niet gelukt geloof ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz moet ook eens aan de bak. 
En Palmer sneller dan Hulkenberg.
En Palmer sneller dan Hulkenberg.
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-09-2017 11:20 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo en die Gro er ook uit mooi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zie die paniek in de ogen van de italianen...
Precies wat ik riep toen ik zat te juichen hahaEddye schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:18:
Als ik erin zou geloven, zou ik zeggen: Karma
Nu wachten op de tweet van Ferrari waarin ze VER de schuld geven van dit motorprobleemEddye schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:18:
Als ik erin zou geloven, zou ik zeggen: Karma
Een keer of 4 a 5 heeft KVY SAI outqualifiedMikeyMan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:19:
Gasly toch nog even voorbij aan sainz. Was kvyat nog niet gelukt geloof ik
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Zuur voor Vettel. Leuke race voor ons.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Schade van Vettel zal meevallen als hij hem in de race gewoon naar P4 rijdt. Misschien kan hij direct een nieuwe Turbo meepakken, waardoor hij er eentje meer heeft dan de heren bij Mercedes.
| live and give like no one else |
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij ligt al 28 punten achter, en de circuits zijn allemaal getipt als Mercedes sterke. Nee, het is voorbij.3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:25:
Schade van Vettel zal meevallen als hij hem in de race gewoon naar P4 rijdt. Misschien kan hij direct een nieuwe Turbo meepakken, waardoor hij er eentje meer heeft dan de heren bij Mercedes.
Moet VET wel voorbij de eerste bocht zien te komen3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:25:
Was het niet heel vroeger gewoon zo dat ze de tweede rijder uit zn auto smeten en zo alsnog een Q neer konden zetten?
Het is pas voorbij op 26 november rond 14:00 NL tijdDaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:26:
[...]
Hij ligt al 28 punten achter, en de circuits zijn allemaal getipt als Mercedes sterke. Nee, het is voorbij.
Nee, vroeger hadden ze een extra auto bij.Wognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:27:
Was het niet heel vroeger gewoon zo dat ze de tweede rijder uit zn auto smeten en zo alsnog een Q neer konden zetten?
is de start in AD niet om 14? dus 15:30?Jasphur schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:28:
[...]
Het is pas voorbij op 26 november rond 14:00 NL tijd
Ik denk dat Ferrari nu gelijk alle onderdelen gaat vervangen en de maximale straffen gaat pakken. Maakt nu niet meer uit.3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:25:
Oja. Je hebt gelijkJurgen schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:28:
[...]
is de start in AD niet om 14? dus 15:30?
Als ze verstandig zijn doen ze dat nu wel. Dan hebben ze het maar gehad. Beter dan in de volgende races nog een paar keer een gridstraf te moeten pakken.Qu3st schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:28:
[...]
Ik denk dat Ferrari nu gelijk alle onderdelen gaat vervangen en de maximale straffen gaat pakken. Maakt nu niet meer uit.
Als er niks geks gebeurt is P6 het hoogst haalbare morgen lijkt me. Maar samen met Singapore kan er wel een streep door de WK aspiraties.3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:25:
- DaniëlWW2
- Niet online
1:31 voor Hamilton. Knopje gaat aan...
natuurlijk ook dat maar ik kan me herrineren dat er dan wel eens 2 stuk waren en ze gewoon de laatste auto pakten (kan het totaal mis hebben hoor was al even aan het googlen maar kon het idd niet zo snel vinden wel dat ze 3 auto's hadden)TheBrut3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:28:
[...]
Nee, vroeger hadden ze een extra auto bij.
Max weer snelste in S2.
Ja alle spanning uit het WK... Mooi!Bensimpel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:30:
Karma voor Vettel, mooi.

Die karma heeft hij in Singapore al gehad. Vind dit nu best jammer, strijd om het wereldkampioenschap is zo goed als voorbij.Bensimpel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:30:
Karma voor Vettel, mooi.
- DaniëlWW2
- Niet online
0,005 sec achter op Kimi voor Max.
[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-09-2017 11:32 ]
Ach dat had zomaar ook zo kunnen zijn als de FIA ballen had met het niet geven van correcte straffen aan vettel
Damn wat een ronde, 0.5s voor RIC 
Edit: en ik sta echt niet te juichen dat VET achteraan moet starten, de spanning is wel uit het kampioenschap nu.

Edit: en ik sta echt niet te juichen dat VET achteraan moet starten, de spanning is wel uit het kampioenschap nu.
[ Voor 61% gewijzigd door Grrrrrene op 30-09-2017 11:32 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Een pole zou een leuk verjaarskadootje zijn voor Max
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
RIC gaat er pas in Q3 echt voor zitten, die zitten straks weer gewoon binnen 0,1 sec van elkaar.
Dat gaat vast niet lukken met die Q3-motorstand bij Mercedes (en Ferrari?).Technomania schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:32:
Een pole zou een leuk verjaarskadootje zijn voor Max
Misschien doen Lewis en Kimi aan de gunfactor.Grrrrrene schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:32:
[...]
Dat gaat vast niet lukken met die Q3-motorstand bij Mercedes.
Dat was zo tot begin dit jaar... Inmiddels neemt max toch wat afstand in de quali...robpol schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:32:
RIC gaat er pas in Q3 echt voor zitten, die zitten straks weer gewoon binnen 0,1 sec van elkaar.
Nee, Singapore was zijn eigen stomme fout waardoor ook nog 3 andere uitvallen. Dit is karma en het is genieten!Thom2289 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:31:Die karma heeft hij in Singapore al gehad. Vind dit nu best jammer, strijd om het wereldkampioenschap is zo goed als voorbij.
Misschien geeft Lewis VER wel een eigen ontworpen t-shirt.sjaool schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:33:
[...]
Misschien doen Lewis en Kimi aan de gunfactor.
Je zag de opluchting op het gezicht van Vettel dat hij niet naast Max hoeft te starten morgen.
Ik zou het doen!
Is ook. Maar het haalt wel de spanning in strijd om het kampioenschap omlaag imoTheBrut3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:33:
[...]
Nee, Singapore was zijn eigen stomme fout waardoor ook nog 3 andere uitvallen. Dit is karma en het is genieten!
Snap niet echt waarom bottas/hamilton/Riccardo nu nog naar buiten gaan. Of willen ze op een ander setje starten?
Idd, tegen de tijd dat Vettel zich morgen weer naar voren heeft gevochten zit Verstappen waarschijnlijk al weer in z’n trailerrammes schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:36:
Je zag de opluchting op het gezicht van Vettel dat hij niet naast Max hoeft te starten morgen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wordt de auto hier niet lichter van?MikeyMan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:37:
Snap niet echt waarom bottas/hamilton/Riccardo nu nog naar buiten gaan. Of willen ze op een ander setje starten?
omdat ze met een goed gevoel aan Q3 willen beginnen o.i.d? lap was wss net niet goed, wat misgegaan of w/e.MikeyMan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:37:
Nee, benzine maakt nu niet uit. Kan gewoon in de garagae worden aangepast.dr.lowtune schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
[...]
Wordt de auto hier niet lichter van?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Onze belg naar Q3.. Netjes
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Die Honda is zo slecht nog niet.M a r c o schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:41:
McLaren toch weer beide in Q3
Het zou helemaal zuur zijn als die Honda dit jaar al gaat presterenM a r c o schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:41:
Met wat geluk, Stroll miste zijn rempunt in de laatste bocht volgens mij en werd alsnog 13eM a r c o schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:41:
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu komt de Q3 waar Max gewoon P4 eindigt.

We gaan het zien, als hij de start maar overleeftDaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:
En nu komt de Q3 waar Max gewoon P4 eindigt.
is er al wat bekend over het onderzoek naar het incident tussen VER en PAL in de laatste vrije training?
In de laatste bocht nemen de meeste een ruimere lijn voor meer snelheid op het rechte stuk.Oefshakalaka schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:
[...]
Met wat geluk, Stroll miste zijn rempunt in de laatste bocht volgens mij en werd alsnog 13e
Morgen zal dat wel anders zijn om de positie te verdedigen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu gaat hij ook gewoon voor 20-0 hoor.
Dan moest Stroll dat foutje niet maken. Heeft verder niks met geluk te maken. Die Honda is gewoon de beste motor op de grid aan het worden.Oefshakalaka schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:
[...]
Met wat geluk, Stroll miste zijn rempunt in de laatste bocht volgens mij en werd alsnog 13e
Ja Palmer is natuurlijk nog steeds geschrokken van vanmorgen, anders was het op zeker 15-1
You may enlighten me!
No further action. Had je ook even op kunnen zoeken.Wognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
is er al wat bekend over het onderzoek naar het incident tussen VER en PAL in de laatste vrije training?
No further action..Wognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Geen straffenWognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja, niks aan de hand.Wognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh shut up.Grrrrrene schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:43:
[...]
We gaan het zien, als hij de start maar overleeft
Niks meer mee gedaan.Wognummer schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
Het is een Fransman he..3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
Die gasly is wel goed in klagen/ feedback geven.
Ik zie het wel gebeuren. Max over twee jaar WK in een RBR Aston Martin Red Bull Honda.sjaool schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
[...]
Dan moest Stroll dat foutje niet maken. Heeft verder niks met geluk te maken. Die Honda is gewoon de beste motor op de grid aan het worden.
[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 30-09-2017 11:46 ]
FTFYMrBreaker schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
[...]
Ja Palmer is natuurlijk nog steeds geschrokken van vanmorgen, anders was het op zeker 14-1.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ff gemist? Was dat op de boordradio?3x3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
Die gasly is wel goed in klagen/ feedback geven.
Gratis 5e motor voor Vettel.Grrrrrene schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:31:
Damn wat een ronde, 0.5s voor RIC
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Was de vierde, dus dat geluk hebben ze niet.
Volgens mij werkt dat niet meer zo toch? Dacht dat je maar 1 nieuwe motor mocht meenemen uit een weekend. En dat zou dan die van vanmorgen zijn.
Hij kan nu toch nog een keer wisselen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:47:
[...]
ze kunnen nu toch weer wissellen? Deze heeft iig 1 lap gedaan. Ik zou hele nieuwe PU pakken nuDaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:47:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dat is het probleem niet. Verder weten we niet of ze uberhaupt een extra motor hebben liggen.MrSleeves schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:48:
[...]
Hij kan nu toch nog een keer wisselen?
Ik denk dat ze er elk weekend wel een stuk of 8 meeslepen. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Maar de regels zijn inmiddels aangepast.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:49:
[...]
Maar dat is het probleem niet. Verder weten we niet of ze uberhaupt een extra motor hebben liggen.
Dit topic is gesloten.
Let op:

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1