Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hopelijk word slijtage ineens te groot voor hem binnen nu en 2 ronden..Grrrrrene schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:16:
VET over 1-2 rondjes voorbij RIC? Verschil is wel groot hoor. Maar ik vraag me echt af hoe VET met deze rijstijl het einde van de race gaat halen op SS.
Gamertag: timmie271
https://www.formula1.com/en/vote.html
"When you grow up your heart dies"
Vooralsnog zet ik gewoon VET in, die gast rijd zo fucking hard.
[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2017 10:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idd, hoopt dat Vettel nog voorbij RIC gaat en dan nog gaat vechten met Hamilton.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:16:
Als Max dit nu nog een paar ronden volhoudt dan kan hij straks gewoon het gat managen want 9s rijdt HAM toch niet zo dicht.
Tenzij je keihard max fan bent en elke ronde de tijden nauwlettend in de gaten houd is het weinig spannend vandaag.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Me: Doctor, it hurts when I do this.Rivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Alleen bij vroege upshifts. Nou, doe dat dan niet!
Doctor: well, then don't do that.
Sarcasme:P?Gekkenhuis schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:17:
Oei, VET en RIC.. RIC zal hem niet zomaar voorbij laten.
Hoezo loopt die Ferrari zo ongehoord hard trouwens?
Herhaling van Silverstone?pinda powerrr schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:17:
Hoe lang blijven die SS banden van VET het doen zeg? Die is zo aan het stampen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zeg RAI
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zou mooi zijn.
Ondertussen is deze race niet goed voor mijn bloeddruk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Weddings are basically funerals with cake.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eerlijk is eerlijk: Vettel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Cogitationis poenam nemo patitur
Of VER, eindelijk eens een fatsoenlijke race. VER heeft _veel_ fans hoor.
Als Vettel podium pakt krijgt ie mijn stem.
Voor iedereen die hier niet (meer) op kan reageren?Edd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:18:
Nog 9 rondjes....
Houden we het vol? Moeten we voor iemand al 112 bellen??
Geeft ook het failliet van de F1 aan dat dit zomaar kan.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:19:
Als VET het podium haalt moet ik echt mijn oranje hart en mijn antipathie tegen hem overboord zetten voor DotD. Hoe mooi en knap ik zijn overwinning ook vind, de prestatie van VET vind ik dan knapper omdat hij ook BOT en RIC heeft moeten pakken dan.
Ik kwam max eerder tegen, sorry kon het niet laten.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Moet je wel opschieten met stemmen want de stemming sluit al voor het einde van de race.
Waiting on the world to change
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 30% gewijzigd door TweakOverflow op 01-10-2017 10:22 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 10:22 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
VET rijdt 20 seconden achter VER, VER is voor mij gewoon DotD hoor. Hij is niet 20 sec achter VER gestart.DoeEensGek schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:21:
[...]
Ik kwam max eerder tegen, sorry kon het niet laten.
Dat zal ie wel doen hoor.
PSN: McMillan0984
Dan wordt er afgevlagd onder SC..PWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:21:
Niet crashen. Willen geen SC
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dat mag nu wel. Die 7s maakt hij toch niet zomaar goed in zes ronden.Jackson6 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:22:
Ham loopt nu wel in op Max.
Tja, dan heeft ie pech, geen podium geen stem!sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:21:
[...]
Moet je wel opschieten met stemmen want de stemming sluit al voor het einde van de race.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij zei net toch dat alles weer fine was? Ergens een switch omgegooid en hij doet het weer primaThe Executer schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:24:
Lijkt erop dat die versnellingsbak het toch gaat houden? Gun het Max wel om weer eens op het podium te staan...

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 01-10-2017 10:24 ]
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-10-2017 10:24 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Dit typ ik met zweterige handjes overigens, haha
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zet voor de gein RTL eens aan...Franko P. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:24:
De race icm hier meelezen geeft toch wel wat extra spanning...
Managing the gap..Rivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:23:
En gat is weer terug naar 8 seconden. Klaar.
Daar weet HAM natuurlijk alles van.
-
Ah, niet meegekregen. Lopen 2 kleine monstertjes hier welke iéts teveel energie hebben
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
reclame? you have to be kidding me

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik hoop dat je nog wat kan slapen straks
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 01-10-2017 10:26 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ik mis de foto's van inhaalacties etc. wel een beetje ja.
With ^The Executer schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Ah, niet meegekregen. Lopen 2 kleine monstertjes hier welke iéts teveel energie hebben.
Het enige wat er nog kan gebeuren is een ontplofte motor. Ik ben er pas bij de finish gerust over.Nat-Water schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:25:
Dat Max 'm gaat winnen is wel duidelijk. Hopen dat RIC hem houdt.
Hier hetzelfde, zit met zweethandjes mee te kijken!Wom schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:24:
Max is lekker aan het consolideren, die gaat hem gewoon winnen!
Dit typ ik met zweterige handjes overigens, haha
---RAWE CEEK!!!---
sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Ik mis de foto's van inhaalacties etc. wel een beetje ja.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1