Schade bij RIC aan de onderkant.
Nee liever niet doe maar 2 RB op het podiumLekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:02:
Mag Ricciardo straks een brake test doen als Vettel achter hem rijdt?
PSN: McMillan0984
VER komt binnen niet al te lange tijd in verkeer terecht.
"When you grow up your heart dies"
Ik vind het altijd zo bijzonder als er aero onderdelen kapot zijn aan een auto en je er niks van terug ziet in de rondetijden 
Maar goed, voor de koeling van de auto zal het niet best zijn...?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo lang er geen zwarte vlag met oranje stip naar buiten gehangen wordt gaat het primaAri Gold schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:03:
Schade bij RIC aan de onderkant.
Weddings are basically funerals with cake.
Bargeboard stuk bij RIC, maar hoe dan? Kerb te hard gepakt?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
“Was geen brake test hoor. Ik had een brake failureLekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:02:
Mag Ricciardo straks een brake test doen als Vettel achter hem rijdt?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
zou ricciardo het weten, het team het hem verteld hebben? misschien wel niet en geloven ze het allemaal wel..Grrrrrene schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:03:
Ik vind het altijd zo bijzonder als er aero onderdelen kapot zijn aan een auto en je er niks van terug ziet in de rondetijden
Palmer die spint, die komt toch echt serieus te kort voor dit niveau hoor. Man, man.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Weg met die idioot van een Palmer, wat is die gast aan het doen?
Even billenknijpen bij die actie met PAL en MAG.
Wat Olav zegt viel mij ook al op: iedere keer als we denken "hier is RBR kansloos" (en dat denken ze dan zelf ook), doen ze het goed (Monza bijvoorbeeld: kwamen ze aardig mee in de race)
Kan Magnusson niet ook eens een wedstrijd aan de kant gezet worden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik kan hier voorlopig wel aan wennen. #blijfheelblijfheel
Magnussen ook hoor. Die hoort hier ook niet thuis.Wom schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:05:
Palmer die spint, die komt toch echt serieus te kort voor dit niveau hoor. Man, man.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zometeen rijdt een van die beunhazen achter in t veld max er af...
Palmer.... Echt ga lekker een andere hobby zoeken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel gruwelijk hypocriet van de FIA. Als het er straks onderweg schiet en een rijder raakt komen ze weer met absurde maatregelen terwijl ze ook gewoon direct de meatball kunnen gebruikenRobinvdh5 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:04:
[...]
Zo lang er geen zwarte vlag met oranje stip naar buiten gehangen wordt gaat het prima
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die lul van een MAG weer he...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of er komt een SC.....Heijmenberg99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:06:
www.google.nl
Palmer bijna bij max achterin... 
En magnussen is ook wel klaar.

En magnussen is ook wel klaar.
De ergsten is hij al voorbij dus dat scheelt.Heijmenberg99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:06:
Palmer ga biljarten ofzo
Of hij het weet of niet, iedere keer als er een wing end plate, een barge board of wat dan ook van een auto valt, valt het mij op dat er geen snelheidsverlies is. Ik denk dat het team het wel weet en de temperaturen in de gaten houdt. Volgens mij moet zo'n barge board o.a. lucht richting de side pods geleiden.thijszor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:04:
[...]
zou ricciardo het weten, het team het hem verteld hebben? misschien wel niet en geloven ze het allemaal wel..
Met dit tempo moet hij er nog een keer voorbijsjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:06:
[...]
De ergsten is hij al voorbij dus dat scheelt.
Schijnt dat je daar weer een F1 licentie mee kunt verdienenClavat schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:06:
Palmer ga biljarten ofzo
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn hart sloeg 1 slag over gvd die Palmer
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Damm hoe dichter we bij die 56 komen hoe meer spanning ik ga voelen.. en we zijn pas bij 40
Cloud ☁️
Ik kan mij nog een momentje herinneren van Jos Verstappen en Juan Pablo Montoya op Brazilie. Dat was vrij pijnlijkHeijmenberg99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:06:
Zelfs met verkeer nog 8.9 seconden voorsprong
Ik denk dat het voor VER verstandig is om zijn banden zoveel mogelijk te sparen voor wat komen gaat. Als er een safety car komt heb je niks aan je voorsprong van 10s, dan moet je goede banden hebben om snel een gap tot HAM op te bouwen.
Olav hou je mond over die motor.
Die HAAS flippo in de PIT klinkt altijd wat paniekerig haha
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat is me dan gelukkig bespaard gebleven dankzij de ellenlange reclame bij RTLPierre schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:07:
Mijn hart sloeg 1 slag over gvd die Palmer
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ik moest ook even goed kijken want MAG klonk zelfs een beetje als Max.Mexikola schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:08:
radio damage car terwijl max in beeld was. thanx regie! haha
Fixed
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik schrok me ook kapot.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
Ik moest ook even goed kijken want MAG klonk zelfs een beetje als Max.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom klinken zoveel radio stemmen precies als Max
* wontcachme is tig hartverzakkingen verder...
edit: lol, great minds think alike

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 01-10-2017 10:10 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hier ookTacoos schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
Dat is me dan gelukkig bespaard gebleven dankzij de ellenlange reclame bij RTL
Inhaalactie van vet op bottas reclame. En nu bij Palmer actie ook weer
No signature required.
Haha ik dacht hetzelfdewontcachme schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:09:
Waarom klinken zoveel radio stemmen precies als Max![]()
![]()
![]()
Denk dat de banden van Vettel nu toch wel langzaam eraan moeten gaan
Nice VET! Ronderecord op Sepang!
www.google.nl
Vettel wel serieus aan het stampen toch hoor.
Geen idee, misschien rijdt hij zijn banden wel aan gort met deze snelheid en moet hij aan het eind nog eens binnenkomenPWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:08:
Als VET gewoon had kunnen kwalificeren, had ie met 2 vingers in de neus gewonnen.
Ronderecord is niet meer in handen van Montoya.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Ham moet ook dat verkeer inhalen nu he,
kan iemand palmer even inseinen om ham op te houden?
kan iemand palmer even inseinen om ham op te houden?
😆 - Denk ook eens om ;)
Nope.PWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:11:
Moet er nog gepit worden?
https://twitter.com/redbullracing/status/914400021587611648
@redbullracing:
20 laps to go! The Bulls are still making a HAM sandwich 🍞 Max leads the race while Daniel holds P3 #MalaysiaGP 🇲🇾 #F1
@redbullracing:
20 laps to go! The Bulls are still making a HAM sandwich 🍞 Max leads the race while Daniel holds P3 #MalaysiaGP 🇲🇾 #F1
Stond ook in de keuken mijn ontbijtje te maken maar m'n koppie kwam toch wel een paar keer angstvallig het hoekje om kijken..wontcachme schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:09:
Waarom klinken zoveel radio stemmen precies als Max![]()
![]()
![]()

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Vigilate schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:11:
https://twitter.com/redbullracing/status/914400021587611648
@redbullracing:
Ondertussen Stoffel ook nog steeds op P7

Ze hebben er een neus voor, bij RTL....M3rcury schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:10:
[...]
Hier ook
Inhaalactie van vet op bottas reclame. En nu bij Palmer actie ook weer
Nog 13 rondjes billenknijpen nu...
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Op de fouten van Palmer na is het wel een beetje file rijden
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nog 13 rondjes... Voor ieder ander zou ik het niet spannend vinden, maar mijn hartslag is niet in rustsnelheid
LOL. Tweet van Sky.. inderdaad. Nog niet bij stilgestaan.
The last time Verstappen won a race, Kvyat had just lost his seat…
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RIC krijgt via de radio te horen dat met een rondje of 4 VET achter hem zit.
Nee, geen gezeur over de versnellingsbak VER
Dat ding is nieuw!

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 01-10-2017 10:14 ]
Stoffel heel goed inderdaad! Ik ben benieuwd of er nog spanning tussen riccardio, Vettel en Hamilton komt.
Gearbox hou het vol...
Alleen bij vroege upshifts. Nou, doe dat dan niet!
Zou niet heel verkeerd zijn als RIC nog eventjes VET af kan houden, zodat hij niet meteen door kan stampen. Gewoon voor de gemoedsrust, zeg maar.
Ja dacht ook zoiets te horen, wat zei hij nou precies?!
Misschien moeten ze Kvyat regelmatiger stoeltje laten wisselenRivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:13:
LOL. Tweet van Sky.. inderdaad. Nog niet bij stilgestaan.
[...]
Wat was dat op de radio? Ik kon het niet verstaan
Issues aan de versnellingsbak van VER?
Bij vroeger opschakelen doet ie een beetje raar ofzoiets.UltraSub schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Sometimes i have bad upshifts when I shift a little earlyUltraSub schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Hij merkt upshift problemen wanneer hij wat vroeger schakeltHarrie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Alleen bij vroege upshifts jongens.
Ok. Niet vroeger opschakelen danGekkenhuis schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Bij vroeger opschakelen doet ie een beetje raar ofzoiets.
Bad upshifts when I shift early. Die is dus duidelijk z'n materiaal aan het sparen en rijdt niet volle bakHarrie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Als hij vroeg opgeschakeld voelt hij een vreemd gevoel. Alsof iets niet klopt.UltraSub schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Maar hoe moet je je dan aan "het nieuwe rijden" houden
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Als Max dit nu nog een paar ronden volhoudt dan kan hij straks gewoon het gat managen want 9s rijdt HAM toch niet zo dicht.
Dat rijd zo traagRannasha schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:15:
[...]
Maar hoe moet je je dan aan "het nieuwe rijden" houden
Gamertag: timmie271
VET over 1-2 rondjes voorbij RIC? Verschil is wel groot hoor. Maar ik vraag me echt af hoe VET met deze rijstijl het einde van de race gaat halen op SS.
Ok... RIC vs. VET!
Go Skippy!
Go Skippy!
www.google.nl
Max nog steeds snellere race rondes dan HAM.
Oei, VET en RIC.. RIC zal hem niet zomaar voorbij laten.
Hoezo loopt die Ferrari zo ongehoord hard trouwens?
Hoezo loopt die Ferrari zo ongehoord hard trouwens?
[ Voor 32% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2017 10:17 ]
Hoe lang blijven die SS banden van VET het doen zeg? Die is zo aan het stampen!
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Let op:

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1