Is een fanaccount. Geen officieel account.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:30:
[...]
Dat er geen social media manager dat tegenhoud? bij RIC en MAX was het toch allemaal intern gehouden.
PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is een fanaccount. Geen officieel account.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:30:
[...]
Dat er geen social media manager dat tegenhoud? bij RIC en MAX was het toch allemaal intern gehouden.
"When you grow up your heart dies"
Ik ben het met hem eens, maar dat hij het zegt is in het kader van WC-Eend geen argument hesjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:32:
Christian Horner op Sky F1: iedereen die zegt dat dit incident Max zijn schuld is moet zijn ogen laten checken.
Duidelijk dus.
Wij van WC-Eend...sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:32:
Christian Horner op Sky F1: iedereen die zegt dat dit incident Max zijn schuld is moet zijn ogen laten checken.
Duidelijk dus.
RAI & VET hebben beiden geen Socials (iig niet openbaar) Alles gaat via FerrariMaurice079 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:32:
[...]
Is een fanaccount. Geen officieel account.
Die kunnen beter curling gaan kijken of zo. (En nee niks ten nadele van curling, hele gave sport... maar wel lekker traag en rustig om te zien.)sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:32:
Duidelijk dus.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waarom remmen en niet de rechtse kant pakken? Waarom daar gaan waar Vettel iemand gaan knijpen? Kijk de starts van dit jaar eens goed. Elke keer gaan ze binnenkant knijpen. Kon ie dus met 90% zekerheid verwachtenRazkin schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
Dus volgens sommigen had RAI na een hele goede start te hebben en met veel meer snelheid dan MAX naar de eerste bocht reed, al 10 tallen meters voor het rempunt van de bocht gas moeten lossen en iedereen maar netjes voor laten gaan![]()
De schuldige is overduidelijk VET.
Ja dir dus.... Mensen spacen hem gruwelijk hard met kimi schuld geven..Razkin schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
Dus volgens sommigen had RAI na een hele goede start te hebben en met veel meer snelheid dan MAX naar de eerste bocht reed, al 10 tallen meters voor het rempunt van de bocht gas moeten lossen en iedereen maar netjes voor laten gaan![]()
De schuldige is overduidelijk VET.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eens; Vettel rechts en RAI links, Max kon geen kant op en kon ook niet remmen, want hij zat al tussen de wielen van RAI. Ongelooflijk dat ferrari zoveel risico neemt, als je er even bij stilstaat.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:35:
@P.O. Box @CaptainPanda Het is dan ook de mening van CH hè.
Maar ik heb de beelden nu vaak genoeg gezien om te weten dat Max hier geen blaam treft.
Als Max er niet tussen had gezeten was dit een gevalletje Red Bull Hongarije geworden volgens mij.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:38:
Had RAI ooit die bocht kunnen halen?
Met 3 man door die eerste bocht? Dit kon never nooit goed gaan volgens mij.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:38:
[ Voor 17% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-09-2017 16:41 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik zie haar vaak in de morgenJeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:40:
Wie weet welke journaals de dame in de studio presenteert? Dan programmeer ik recorder alvast.
Radio 1 tussen 06:00 en 09:00JeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:40:
Wie weet welke journaals de dame in de studio presenteert? Dan programmeer ik recorder alvast.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Smiling as the shit comes down...
We zullen het nooit weten maar gezien de natte track schat ik van niet - was sowieso een raar rempunt met max ertussen en zonder max had ie zich nog meer verremd - als ie al had of heeft geremd. Het zal niet bewust zo gegaan zijn maar het had toch wel iets van kegelen.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:38:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Radio? Daar is ze toch niet geschikt voor? Ze heeft helemaal geen radiohoofd.
Pics op it didn't happen!
Gaat dit topic niet over F1?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Sorry, blijkt alweer oud. Ze gaat/doet TV Journaal.
[ Voor 12% gewijzigd door Eddye op 17-09-2017 16:45 ]
Vroeg in de ochtend NPO1 tussen 6 en 7 volgens mijJeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:40:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Heel leuk koppie, maar ze mist toch wel 2 pluspunten die ik persoonlijk bij vrouwen wel erg kan waarderen. Maar ieder een eigen smaak natuurlijk.Eddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:44:
Nee, nu gaat het even over Amber
Ik snap ook niet waarom ze niet even verder gaan op Ziggo Sport Racing.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:47:
Wel slecht hoor dat Ziggo geen fatsoenlijk nabeschouwing doet dit weekend.
[ Voor 22% gewijzigd door TheBrut3 op 17-09-2017 16:49 ]
volgens mij doet iedere coureur dat...TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:48:
Slim van HAM om in de 2e versnelling te starten en er daardoor als een raket vandoor kon toen hij eenmaal grip had. Ben benieuwd of ALO hetzelfde deed.
Vanuit de cockpit van Verstappen bekeken, op 1/25ste van de normale snelheid, is het vooral het knijpen van Vettel wat de handel in gang zet. Ik denk dat het uiteindelijk op een racing incident uit zal draaien, en dus geen straffen.P.O. Box schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:46:
Vettel knijpt Verstappen af... dat is inmiddels wel duidelijk... Verstappen gaat daarom iets naar links... het leek mij dat Raikkonen juist tegelijkertijd iets naar rechts ging... en uit de onboard beelden maak ik op dat Raikkonen heeft moeten kunnen zien dat Vettel naar binnen kwam... ik snap dus niet waarom hij daarom niet iets meer naar links ging....
Testing, one, two ...
Tja, heb geen facebook.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:53:
Ziggo gaat dus wel door op Facebook met Doornbos, Coronel en Van Gameren.
Ze hebben meer uit te zenden dan enkel F1.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:47:
Wel slecht hoor dat Ziggo geen fatsoenlijk nabeschouwing doet dit weekend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat doet iedere coureur.TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:48:
Slim van HAM om in de 2e versnelling te starten en er daardoor als een raket vandoor kon toen hij eenmaal grip had. Ben benieuwd of ALO hetzelfde deed.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit inderdaad. VET verdedigt, naar heeft keine Ahnung dat RAI naast DNF zit. RAI kan geen kant op.ScrooLoose schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:42:
Wat mij betreft gewoon een race incident met niet echt een "schuldige"
De enigste fout die hier gemaakt word is dat Vettel niet verwacht had dat Rai zo een goede start had en misschien Rai ook simpelweg niet gezien heeft naast Ver.
Wel zuur weer voor VER ...
Ziggo sport en ziggo sport select zijn hetzelfde. Das toch niet slim...Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:54:
[...]
Ze hebben meer uit te zenden dan enkel F1.
[ Voor 9% gewijzigd door HMR90 op 17-09-2017 16:56 ]
Ja precies, waarom niet doorgaan op een ander kanaal?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:56:
@Rivanov Ze hebben 7 kanalen beschikbaar. Ziggo racing toont nu een herhaling Gp confidential
De wereld van de sport bestaat uit meer dan voetbal waar ze ik weet niet hoeveel kanalen voor hebben.Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:54:
[...]
Ze hebben meer uit te zenden dan enkel F1.
DNFzacht schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:55:
[...]
Dit inderdaad. VET verdedigt, naar heeft keine Ahnung dat RAI naast DNF zit. RAI kan geen kant op.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Afgezien van de Coronel grappen en grollen? Samenvatting?sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:59:
En ze zijn klaar op Facebook.
Omdat ze waarschijnlijk gewoon contractueel verplicht zijn te laten zien op die andere kanalen wat er geprogrammeerd stond, ze kunnen niet zo maar andere programma's schrappen.Arjantje72 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:57:
[...]
Ja precies, waarom niet doorgaan op een ander kanaal?
Smiling as the shit comes down...
Een herhaling niet kunnen cancellen, raar.ScrooLoose schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:00:
[...]
Omdat ze waarschijnlijk gewoon contractueel verplicht zijn te laten zien op die andere kanalen wat er geprogrammeerd stond, ze kunnen niet zo maar andere programma's schrappen.
Ik denk dat men de populariteit van de F1 in vergelijking met andere sporten nog wat overschat hier.
De Waalse commentator al in vreugde vanwege Vandoorne. Maar wist nu niet of het echt zo was of niet.. Maar toch een erg toffe race gezien vandaag!nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:08:
[...]
Timing was stuk, ook C4 dacht dat PAL weg was.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Hij had problemen met de hydrauliek. Zal daar dus mee te maken hebben gehad.Arjantje72 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:08:
Hulkenberg is ook een echte pechvogel zeg, wat was dat pompen tijdens de pitstop eigenlijk voor?
Wat een onzin, Vettel was fout. In ieder geval treft Max geen blaam.DeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
Min idee over de startpositie en crash in de eerste bocht:
Vettel heeft poleposition, en heeft maar 1 doel: zijn positie te verdedigen, als eerste aan te komen bocht 1, om de rest van de race hamilton achter zich te houden en maximale punten voor het kampioenschap binnen te halen: dus zolang hij voorop rijdt maakt hij zich breed.
Max heeft eindelijk eens een overwinning nodig om toch eens de goede kwalificatierondes eens een keertje om te zetten in een goed podiumpositie: hij dacht wellicht: in een natte race moet ik de eerste zijn door de eerste bocht.
Kimi is gewoon een koele kikker die, zodra hij merkte dat hij een betere start had dan max, voor het gaatje ging en Max voorbij reed.
Als Max verstandig had geweest, had hij eerder geremd en de 2 Ferrari's elkaar laten uitschakelen in de eerste bocht...net zoals Hamilton verstandig was en vooral de race uit wilde rijden omdat hij weet dat een natte straatrace altijd problemen opleveren.
Uit de beelden blijkt duidelijk dat de 2 Ferrari's Max voorbij waren. Max had eerder moeten ingrijpen en zijn auto veilig over de finish moeten laten komen om zodoende eens een keertje op het podium te staan...En wellicht had hij dan gewonnen...
Maar door de jeugdige gedrevenheid wil Max gewoon niet rustiger aan doen in het begin...een race win je echter niet op het begin, maar op het einde.
Hoewel ik Vettel veel meer een toffe peer vind (dan hamilton) en Hamilton een arrogante kwal, lijkt Max nog gewoon te roekeloos te rijden. En hoewel dat veel fans oplevert, gaat Hamilton daardoor er weer met de overwinning vandoor...En dat is gewoon zijn sterkte.
[ Voor 54% gewijzigd door DeArmeStudent op 17-09-2017 17:21 ]
Hij drukke inderdaad erg naar Max toe. Maar Vettel had Raikonnen nog niet kunnen zien in zijn spiegels vanwege het zeer beperkte zicht dat ze geven. Ze kunnen ze net zo goed niet hebben. Zo is er meer aan de auto dat ze moeten "weten". De voorvleugel kunnen ze ook niet zien etc.Arjantje72 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:13:
[...]
Wat een onzin, Vettel was fout. In ieder geval treft Max geen blaam.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik zou graag zien dat je dit nog eens bekijkt en dan doet alsof er no-name coureurs in zitten, in no-name auto's.DeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Hebben ze al bloemen naar VET gestuurd? Om hem daarvoor te bedanken.Migrator schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:19:
Erg zonde, want een spannende race voor de winst is het nu niet geworden. Wel tof van Sainz, Palmer en Vandoorne dat ze hier nu hun allerbeste finish in de F1 ooit halen
Zie je wel. RBR heeft pas dit jaar de sponsoren omgedraaid. Nu kun je op de onboards mooi de "Tag Heuer" & "Red Bull" lezen, i.p.v. dat het op de kop staat.
Was een olielek, volgens Ted op SKY, dus ze waren olie aan het bijvullen.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:08:
[...]
Hij had problemen met de hydrauliek. Zal daar dus mee te maken hebben gehad.
Waiting on the world to change
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hydrauliekolie dus.pinda powerrr schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:20:
[...]
Was een olielek, volgens Ted op SKY, dus ze waren olie aan het bijvullen.
Ted was duidelijk, dat het geen hydraulics was, maar engine oil.
Waiting on the world to change
Doen ze dit iedere week? Vind dit wel leuk eigenlijk...Martinspire schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:15:
Hier dus verder via Facebook:
https://www.facebook.com/.../videos/1722496268053154/
Je hebt niet alleen bij de start slecht opgelet zie ik.DeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:25:
Nu hadden we na bocht 1 gewoon een saaie race.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Max kon geen kant op kerel. Remmen had geen zin toen hij het doorhad, want de achterkant van de autos zijn breder dan de voorkant. Ergo alsnog ertegen aanDeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
Vettel heeft poleposition, en heeft maar 1 doel: zijn positie te verdedigen, als eerste aan te komen bocht 1, om de rest van de race hamilton achter zich te houden en maximale punten voor het kampioenschap binnen te halen: dus zolang hij voorop rijdt maakt hij zich breed.
Max heeft eindelijk eens een overwinning nodig om toch eens de goede kwalificatierondes eens een keertje om te zetten in een goed podiumpositie: hij dacht wellicht: in een natte race moet ik de eerste zijn door de eerste bocht.
Kimi is gewoon een koele kikker die, zodra hij merkte dat hij een betere start had dan max, voor het gaatje ging en Max voorbij reed.
Als Max verstandig had geweest, had hij eerder geremd en de 2 Ferrari's elkaar laten uitschakelen in de eerste bocht...net zoals Hamilton verstandig was en vooral de race uit wilde rijden omdat hij weet dat een natte straatrace altijd problemen opleveren.
Uit de beelden blijkt duidelijk dat de 2 Ferrari's Max voorbij waren. Max had eerder moeten ingrijpen en zijn auto veilig over de finish moeten laten komen om zodoende eens een keertje op het podium te staan...En wellicht had hij dan gewonnen...
Maar door de jeugdige gedrevenheid wil Max gewoon niet rustiger aan doen in het begin...een race win je echter niet op het begin, maar op het einde.
Hoewel ik Vettel veel meer een toffe peer vind (dan hamilton) en Hamilton een arrogante kwal, lijkt Max nog gewoon te roekeloos te rijden. En hoewel dat veel fans oplevert, gaat Hamilton daardoor er weer met de overwinning vandoor...En dat is gewoon zijn sterkte.
Verstappen said he tried to avoid the incident, but there was nothing he could do.
"I tried to back out of it because I could see it coming, but the rear tyres are wider than the front so I couldn't back out of it anymore," he added.
Alitalia toch?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:29:
ALO nog een flink schepje spaanse humor.
[afbeelding]
https://streamable.com/ksh94DeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
Als Max verstandig had geweest, had hij eerder geremd en de 2 Ferrari's elkaar laten uitschakelen in de eerste bocht...
Dus als je een neuslengte voor ligt moet de andere maar remmen om zo de ideale lijn aan de ander de laten? Waar staat dat geschreven?DeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:15:
Waarmee was vettel fout? Als 1ste op de grid en een even goede start als nummer 2, verdedig je je positie, wat Max verstappen zo vaak doet als er een snellere auto achter hem aankomt...
Al ligt je maar een neuslengte voor (in de bocht), dan heb jij het recht op de meest ideale race lijn...En moet de ander ruimte voor je maken...tenzij je zelf een gaatje openlaat in de bocht, dan moet je niet zeuren dat je binnen door ingehaald wordt....
Vettel was als 1ste bij de bocht, kimi 2de, en Max had gewoon eerder moeten remmen en heelhuids de eerste paar rondes moeten doorkomen...Daarna rijdt hij namelijk meestal een stuk beter...
Ja, doen ze vaker. Ik krijg een melding wanneer Ziggo live gaat. Ook op vrijdag wanneer ze de E-Battle doen op Facebook. Best leuk om te volgen.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:27:
[...]
Doen ze dit iedere week? Vind dit wel leuk eigenlijk...
Wat was er eigenlijk met dat E-battle dingetje waarover Robert z'n mond moest houden?sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:36:
[...]
Ja, doen ze vaker. Ik krijg een melding wanneer Ziggo live gaat. Ook op vrijdag wanneer ze de E-Battle doen op Facebook. Best leuk om te volgen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwah, zo lang hij een autowijdte ruimte had gelaten tussen zijn auto en de muur had Max daar prima heen kunnen sturen. Wel de veroorzaker, maar niet de schuldige is mijn oordeel.Eddey schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:33:
[...]
En of Vettel nou wel of geen zicht had op Kimi; hij gooit het gat wel heel snel dicht en neemt in mijn ogen een groot risico door er maar vanuit te gaan dat Max uitwijkt of uberhaupt die ruimte heeft...
Was dat niet dit jaar nog in Spanje?DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:37:
Dus ben ik de enige die parallen ziet met die andere keer dat Max P2 stond? Spa 2016 anyone?
Daar zat Vettel ook aan de buitenkant, ging veel te scherp naar binnen, ramde Kimi, en die ramde Max...
Nee, je bent niet de enige. Zoals ik ook al eerder in de thread zei, het is België all over again.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:37:
Dus ben ik de enige die parallen ziet met die andere keer dat Max P2 stond? Spa 2016 anyone?
Daar zat Vettel ook aan de buitenkant, ging veel te scherp naar binnen, ramde Kimi, en die ramde Max...
Max zat niet in het midden toensjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:39:
[...]
Nee, je bent niet de enige. Zoals ik ook al eerder in de thread zei, het is België all over again.
Dat was met Bottas erbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch knap dat er toch altijd mensen zijn die een redenering kunnen bedenken waarin het Max is die een fout maakte. Je zou advocaat moeten wordenDeArmeStudent schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
OK, I stand corrected:Eddey schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:33:
[...]
https://streamable.com/ksh94
Volgens mij - te horen aan het motorgeluid - houdt Max al in zodra Kimi langszij komt. Dat was nog een heel eind voor de bocht. Achteraf bezien is het makkelijk praten dat 'ie verder af had moeten remmen.
En of Vettel nou wel of geen zicht had op Kimi; hij gooit het gat wel heel snel dicht en neemt in mijn ogen een groot risico door er maar vanuit te gaan dat Max uitwijkt of uberhaupt die ruimte heeft...
[ Voor 54% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 17:43 ]
Goeie replay, eigenlijk heeft Vettel niet zoveel met dit incident te maken.. Het is Kimi en Max die eerst contact maken, nog voordat Vettel voorlangs kruist. Wie van die 2 de schuldige is vind ik lastig te zeggen. Kimi ligt voor maar stuurt wel (lichtelijk) naar rechts..Migrator schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:38:
[video]
[...]
Mwah, zo lang hij een autowijdte ruimte had gelaten tussen zijn auto en de muur had Max daar prima heen kunnen sturen. Wel de veroorzaker, maar niet de schuldige is mijn oordeel.
Waar haal je dat vandaan?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:42:
No Further Action T1
"no driver wholly or predominantly to blame"
Nee, kijk de beelden terug. Vettel gaat veel te snel naar de binnenbocht, snijdt Max af, terwijl Kimi er aan de andere kant voorbij komt. Max remde al, Kimi en Vettel knallen op elkaar, Max zijn linker voorwiel was al kapot, en toen de tweede crash.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:43:
[...]
Goeie replay, eigenlijk heeft Vettel niet zoveel met dit incident te maken.. Het is Kimi en Max die eerst contact maken, nog voordat Vettel voorlangs kruist. Wie van die 2 de schuldige is vind ik lastig te zeggen. Kimi ligt voor maar stuurt wel (lichtelijk) naar rechts..
Dit gifplaatjes laat duidelijk zien hoe weinig ruimte vettel overlaat voor de 2 coureurs...Migrator schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:38:
[video]
[...]
Mwah, zo lang hij een autowijdte ruimte had gelaten tussen zijn auto en de muur had Max daar prima heen kunnen sturen. Wel de veroorzaker, maar niet de schuldige is mijn oordeel.
Twitter is mijn beste vriend (als het om snelheid van nieuws gaat dan..)
Vettel is juist degene die ervoor zorgt dat er te weinig ruimte is voor zowel Räikkönen als Verstappen, die allebei onschuldig zijn. Vettel is daarmee ook niet schuldig, dus ben het met de stewards eens, puur race-incident, maar wel een heel vervelende voor het kampioenschap.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:43:
[...]
Goeie replay, eigenlijk heeft Vettel niet zoveel met dit incident te maken.. Het is Kimi en Max die eerst contact maken, nog voordat Vettel voorlangs kruist. Wie van die 2 de schuldige is vind ik lastig te zeggen. Kimi ligt voor maar stuurt wel (lichtelijk) naar rechts..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq