Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 14 - GP van Singapore Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:
  • 74.253 views

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06:40
quote:
batsma schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:40:
[...]

Nee nee nee, die zei dat cosworth aston martin completely nuts was
Fair enough, dat is inderdaad zo, half puntje voor mij. O-)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:25

sjaool

Every life should have 9 cats

@batsma Filmpje van RTL GP nog gezien? AMG schijnt een aandeelhouder van Aston Martin te zijn. Hij opperde dus dat Aston Martin wel eens een 1 jaar oude Mercedes motor als basis voor een eigen F1 motor zouden kunnen gaan gebruiken. Interessante optie maar volgens mij "complete nuts". :P

"When you grow up your heart dies"

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Completely nuts klinkt wel als iets voor Red Bull natuurlijk :)

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 22:53
quote:
3x3 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:37:
In deze discussie hier & binnen de context van deze race, is er helemaal niets storends aan Vettel een brokkepiloot te noemen.

[afbeelding]
  • Vettel had het meest te winnen bij deze race.
  • Vettel heeft het meest verloren.
  • Dit race-incident was geen pech of toeval, maar gerelateerd aan de rijstijl van Vettel (i.c.m. goede start van Kimi)
  • Vettels uitval (en die van Max) kwam primair door het scherpe insturen van Vettel.
  • Vettel heeft waarschijnlijk zijn kans van op het kampioenschap verloren door dit race-incident.
Natuurlijk is Vettel, en niemand anders dan Vettel dé brokkepiloot van het weekend. Die rol, voor dit weekend komt niet onverwachts maar past binnen het beeld van de rijstijl over de laatste 2 seizoenen.

En ik voorspel dat dit weekend een game-changer is geweest als het gaat om het kampioenschap van 2017. Dat kampioenscha is voor Ferrari - dankzij Vettel - verder weg dan ooit.

Max is het ook wel eens geweest, nu is het dit weekend Vettel.
Dit inderdaad! Dat is sowieso een dingetje bij Vettel de laatste tijd, hij rijd agressief (goed!) maar begaat daarbij lompe fouten die je niet verwacht van iemand die al 4x WDC geweest is en de 5e binnen handbereik lag. Daarbij helpt het incident in Baku absoluut niet, want zelfs al is dit een race-incident (ja, dat is het) hij doet te vaak domme dingen. Domme dingen die niet eens altijd bestraft worden (again Baku).

In het licht van WDC is dat misschien te verantwoorden (niemand wil dat straffen het WDC bepaald, zie motoren discussie). Het zorgt er echter ook voor dat VET's gunfactor een stuk minder wordt, in ieder geval bij mij. En da's jammer, want hij kan echt wel sturen.
quote:
sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:53:
@batsma Filmpje van RTL GP nog gezien? AMG schijnt een aandeelhouder van Aston Martin te zijn. Hij opperde dus dat Aston Martin wel eens een 1 jaar oude Mercedes motor als basis voor een eigen F1 motor zouden kunnen gaan gebruiken. Interessante optie maar volgens mij "complete nuts". :P
1) Mag dat volgens de regels?
2) Het lijkt mij raar als Merc via deze omweg RBR toch van motoren gaat voorzien. Wel een leuke gedachte :D

EvilWhiteDragon wijzigde deze reactie 19-09-2017 09:33 (12%)

LinkedIn
BlackIntel

• koli-man
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12-11 13:15

koli-man

Bartender!!!!

Sow.......ik kan eigenlijk niet wachten op de volgende. Deze is voor mij wel klaar ;)

Maar over een dikke anderhalve week kunnen de messen weer geslepen worden. >:)

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12-11 13:25
Hebben we dit eigenlijk mee gekregen? Ik niet in ieder geval, haha.

Bottas: Vision suffered after drinks bottle failure
quote:
“Now I feel ok,” explained the Finn to UK broadcaster Channel 4 between sips of water in the post-race interview pen. “It was just towards the end of the race that I could feel my vision was not as clear as it should be.
Via

Jasphur wijzigde deze reactie 19-09-2017 09:52 (3%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 12-11 17:51
Nog iets wat ik tegen kwam:

(geen idee of het hier al besproken is. Iets met veel pagina's)

RIC had problemen met z'n gearbox

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
quote:
Jasphur schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:52:
Hebben we dit eigenlijk mee gekregen? Ik niet in ieder geval, haha.

Bottas: Vision suffered after drinks bottle failure

[...]

Via
Zonde, je zag ook duidelijk dat hij tegen het eind minder werd, dit heeft 'm de overwinning gekost. :+

• batsma
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
quote:
sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:53:
niet gezien, maar wie opperde dat? cristian horner of iemand anders?

misschien moet dit trouwens in het grote f1 topic

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:25

sjaool

Every life should have 9 cats

@batsma Allard.
@EvilWhiteDragon Rebadged als Aston Martin. Sauber rijdt nu ook met een oude Ferrari motor.

Maar goed we zullen het meemaken.

Dit hoort inderdaad eigenlijk in het Algemene topic. Maar omdat dit om het RTL GP filmpje over Singapore gaat lijkt het mij hier nu nog goed te staan.

"When you grow up your heart dies"

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:01:

@EvilWhiteDragon Rebadged al Aston Martin. Sauber rijdt nu ook met een oude Ferrari motor.
Sure, maar die wordt niet doorontwikkeld, en zeker niet door een andere partij. Als het niet AM cosworth wordt ga ik voor AM Illien of Cosworth Illien.

nachtnet zonder hoofdletter

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
In het kader van Ricciardo:
_/-\o_

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En tijd voor het slotje. Volgende week Maleisië. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 19-09-2017 11:52 (3%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True