Fair enough, dat is inderdaad zo, half puntje voor mij.batsma schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:40:
[...]
Nee nee nee, die zei dat cosworth aston martin completely nuts was

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Fair enough, dat is inderdaad zo, half puntje voor mij.batsma schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:40:
[...]
Nee nee nee, die zei dat cosworth aston martin completely nuts was
"When you grow up your heart dies"
Dit inderdaad! Dat is sowieso een dingetje bij Vettel de laatste tijd, hij rijd agressief (goed!) maar begaat daarbij lompe fouten die je niet verwacht van iemand die al 4x WDC geweest is en de 5e binnen handbereik lag. Daarbij helpt het incident in Baku absoluut niet, want zelfs al is dit een race-incident (ja, dat is het) hij doet te vaak domme dingen. Domme dingen die niet eens altijd bestraft worden (again Baku).3x3 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:37:
In deze discussie hier & binnen de context van deze race, is er helemaal niets storends aan Vettel een brokkepiloot te noemen.
[afbeelding]Natuurlijk is Vettel, en niemand anders dan Vettel dé brokkepiloot van het weekend. Die rol, voor dit weekend komt niet onverwachts maar past binnen het beeld van de rijstijl over de laatste 2 seizoenen.
- Vettel had het meest te winnen bij deze race.
- Vettel heeft het meest verloren.
- Dit race-incident was geen pech of toeval, maar gerelateerd aan de rijstijl van Vettel (i.c.m. goede start van Kimi)
- Vettels uitval (en die van Max) kwam primair door het scherpe insturen van Vettel.
- Vettel heeft waarschijnlijk zijn kans van op het kampioenschap verloren door dit race-incident.
En ik voorspel dat dit weekend een game-changer is geweest als het gaat om het kampioenschap van 2017. Dat kampioenscha is voor Ferrari - dankzij Vettel - verder weg dan ooit.
Max is het ook wel eens geweest, nu is het dit weekend Vettel.
1) Mag dat volgens de regels?sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:53:
@batsma Filmpje van RTL GP nog gezien? AMG schijnt een aandeelhouder van Aston Martin te zijn. Hij opperde dus dat Aston Martin wel eens een 1 jaar oude Mercedes motor als basis voor een eigen F1 motor zouden kunnen gaan gebruiken. Interessante optie maar volgens mij "complete nuts".
[ Voor 12% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 19-09-2017 09:33 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Via“Now I feel ok,” explained the Finn to UK broadcaster Channel 4 between sips of water in the post-race interview pen. “It was just towards the end of the race that I could feel my vision was not as clear as it should be.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 19-09-2017 09:52 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zonde, je zag ook duidelijk dat hij tegen het eind minder werd, dit heeft 'm de overwinning gekost.Jasphur schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:52:
Hebben we dit eigenlijk mee gekregen? Ik niet in ieder geval, haha.
Bottas: Vision suffered after drinks bottle failure
[...]
Via
niet gezien, maar wie opperde dat? cristian horner of iemand anders?sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:53:
@batsma Filmpje van RTL GP nog gezien? AMG schijnt een aandeelhouder van Aston Martin te zijn. Hij opperde dus dat Aston Martin wel eens een 1 jaar oude Mercedes motor als basis voor een eigen F1 motor zouden kunnen gaan gebruiken. Interessante optie maar volgens mij "complete nuts".
"When you grow up your heart dies"
Sure, maar die wordt niet doorontwikkeld, en zeker niet door een andere partij. Als het niet AM cosworth wordt ga ik voor AM Illien of Cosworth Illien.sjaool schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:01:
@EvilWhiteDragon Rebadged al Aston Martin. Sauber rijdt nu ook met een oude Ferrari motor.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2017 11:52 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq