I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mss iets beter opletten. RAI doet niks verkeerd. 100% VETATS schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:04:
[...]
Ik RAI. De prutser die de uitkomt van de race voor 4 deelnemers bepaalde...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ben inderdaad benieuwd of daar een logische verklaring voor is (afstelling of ander issue)!Maurice079 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:05:
Ondanks dat RIC 2e is, vind ik hem echt zwaar tegenvallen vandaag. Constant aan het slapen bij de herstart en nooit een vuist kunnen maken. Jammer.
Hij is er nog niet he ?Trevor schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:06:
Heb voor Palmer gekozen, geen crash in de Q, en niet in de race... wow
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wcc bedoel je?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:06:
[afbeelding]
WDC lijkt beslist. +100P gat naar Ferrari
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Welke aanvallen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit is zoooo herkenbaar. Gaat hier ook altijd zo. Met de gebruikelijke facepalm erachteraanTimoth schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:53:
Lijkt wel poppenkast met jan klaassen hier voor de tv.
Olav: Is er iemand weg
Ik: Hulkenberg
Olav volgens mij is er iemand weg
Ik: Ja hulkenberg
Olav: Nee toch niemand weg.
Ik: Jawel! Hulkenberg!
Olav: Palmer is weg
Ik: NEE HULKENBERG!
olav: Het is hulkenberg!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
WCC bedoel je?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:06:
[afbeelding]
WDC lijkt beslist. +100P gat naar Ferrari
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
"When you grow up your heart dies"
Olav wilde je helpen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Timing was stuk, ook C4 dacht dat PAL weg was.
Heeft niet eens hoeven te verdedigen.Gé Brander schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:08:
Olav Mol over Hamilton: Alle aanvallen gepareerd...
Welke aanvallen?
ja en toch schrok ik! Weer vandaag - wat een dag ....
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vooruit dan, deze keer de voordeel van de twijfelnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:08:
[...]
Timing was stuk, ook C4 dacht dat PAL weg was.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
BINGO
Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:09:
[...]
Vooruit dan, deze keer de voordeel van de twijfel

Hierom was iedereen in verwarring. PAL p1
Ik moet fans en track nog hebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Beautiful country
Amazing crowd
Helaas kon Ricciardo niet meer, maar ik denk dat het meer te wijten is aan (de setup van) de auto dan aan hemzelf; hij liet in de regenkwalificatie in Monza zien dat ie echt vrijwel precies dezelfde tijd van Verstappen kon rijden. En ook in de droge kwalificatie hier in Singapore vrijwel dezelfde tijd als VER. Al die beweringen dat RIC slechter is dan VER dus gewoon met een enorme korrel zout nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door CaptainPanda op 17-09-2017 16:12 ]
PAL heeft zijn transponder over de lijn geschotennachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:10:
[...]
[afbeelding]
Hierom was iedereen in verwarring. PAL p1
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
en dan (hopelijk) Vettel een tik op z'n vingers
Die kan je gewoon al wegstrepen hoor
Nee, VER is superieur aan RIC in natte omstandigheden.CaptainPanda schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:11:
Ach ja, Hamilton had weer de beste auto en hij was weer een wereldcoureur. Jammer genoeg was het wederom weer een saaie race..
Helaas kon Ricciardo niet meer, maar ik denk dat het meer te wijten is aan (de setup van) de auto dan aan hemzelf; hij liet in de regenkwalificatie in Monza zien dat ie echt vrijwel precies dezelfde tijd van Verstappen kon rijden. En ook in de droge kwalificatie hier in Singapore vrijwel dezelfde tijd als VER. Al die beweringen dat RIC slechter is dan VER dus gewoon met een enorme korrel zout nemen.
Mee eens over HAM en RIC. Maar saaie race? Niet echt haha. Heerlijk al die saftey car starts.CaptainPanda schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:11:
Ach ja, Hamilton had weer de beste auto en hij was weer een wereldcoureur. Jammer genoeg was het wederom weer een saaie race..
Helaas kon Ricciardo niet meer, maar ik denk dat het meer te wijten is aan (de setup van) de auto dan aan hemzelf; hij liet in de regenkwalificatie in Monza zien dat ie echt vrijwel precies dezelfde tijd van Verstappen kon rijden. Al die beweringen dat RIC slechter is dan VER dus gewoon met een enorme korrel zout nemen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Saaie race, echt?CaptainPanda schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:11:
39
Saai? Eerder frustrerend voor de max fans, maar niet echt saai. Hamilton zei al dat het normaal een optocht race is, maar gezien de crashes echt niet saai er is genoeg achterin gebeurt alleen na de start was voorin gewoon erg uneventful.CaptainPanda schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:11:
Helaas kon Ricciardo niet meer, maar ik denk dat het meer te wijten is aan (de setup van) de auto dan aan hemzelf; hij liet in de regenkwalificatie in Monza zien dat ie echt vrijwel precies dezelfde tijd van Verstappen kon rijden. Al die beweringen dat RIC slechter is dan VER dus gewoon met een enorme korrel zout nemen.
Actie = reactie. Laat HAM wat nieuws verzinnen, dan komen we ook niet met het bingo verhaalFietsbel schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:13:
Jullie klagen wel dat de rijders de standaard praatjes doen, maar veel mensen op het forum zijn niet veel beter. Ook met iedere race, de bingo grapjes, de voorspelbare comments etc. pot ketel...
Al met al had deze race een stuk leuker kunnen zijn als die Ferrari's niet de race in de eerste ronde al hadden willen winnen.
Hebben gedaan wat ze moesten, gewoon prima rit al was het niet zon spektakel als de start.
En ja gezeik op hamilton zn speech is ook oud aan het worden...
Laat die jongen lekker zelf doen wat hij nodig vind. Ala hij graag de fans en, bedankt wat is daar probleem mee ? Zie het echt niet....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien wat genuanceerder: saai omdat ik meer verwacht had qua gevolgen voor de volgorde op de baan door toedoen van de safety cars. Stiekem hoopte ik dat RIC nog iets kon doen omdat HAM de eerste keer geen banden wisselde, maar na elke safety car ging HAM er steeds weer vandoor. Denk dat Bottas nog het meest heeft geprofiteerd van de vele SC's.Jasphur schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:13:
[...]
Mee eens over HAM en RIC. Maar saaie race? Niet echt haha. Heerlijk al die saftey car starts.
In het middenveld gebeurde er wel van alles, maar het was toch veelal treintje rijden door die opdrogende racelijn en het dus niet kunnen rijden op de nog natte delen.
[ Voor 10% gewijzigd door CaptainPanda op 17-09-2017 16:16 ]
Dat is waar, een betere wereld begint nooit bij jezelf maar bij een ander.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:14:
[...]
Actie = reactie. Laat HAM wat nieuws verzinnen, dan komen we ook niet met het bingo verhaal
39
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
https://twitter.com/Scude...status/909388428630003716
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Word dat eigenlijk door het circuit geregeld of de FIA?Jasphur schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:15:
Ik vind die witte achterwand met schermen die ze de laatste paar races plaatsen in die 'wachtkamer' echt erg sjiek.
Gezien dat het elke race hetzelfde scherm is denk ik FIAGekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:16:
[...]
Word dat eigenlijk door het circuit geregeld of de FIA?
Wereldwijd gezien kan de F1 zich geen beter uithangbord wensen dan HAM.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:17:
@v8power67 Die speech is op zich niet zo erg maar het is gewoon constant hetzelfde riedeltje zodat het niet meer gemeend en spontaan overkomt.
Dat broodje met die auto'sDaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:16:
Overigens als je erom kan lachen, de reacties op de Ferrari tweet zijn wel goed hoor.

Maar elke keer Iets anders zeggen valt ook niet mee.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:17:
@v8power67 Die speech is op zich niet zo erg maar het is gewoon constant hetzelfde riedeltje zodat het niet meer gemeend en spontaan overkomt.
1 1/2 - 2 uur na de race (of de meeting)franssie schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:18:
Iemand een idee hoe lang het normaal duurt voordat de stewards met een uitspraak komen?
Ja en dat vind jij, hij mag toch gewoon doen wat hij leuk vind. En dat jullie het niet leuk vinden tja...sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:17:
Die bingo gedoe en geklaag erover is ook alleen maar punten scoren... Begint ook oud te worden..
Wederom een bazenrace van Hamilton!
RIC even de fles aanstampen, lol.
[ Voor 22% gewijzigd door sambalbaj op 17-09-2017 16:20 ]
Ik wel. Alle schuld naar VET. 100%zacht schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:20:
Is iedereen al tot het inzicht gekomen dat RAI hier helemaal niets verkeerd doet?
Wat een grap die tweetDaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:16:
Overigens als je erom kan lachen, de reacties op de Ferrari tweet zijn wel goed hoor.

Dr gaat niks komen. Lap 1 bullshitfranssie schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:18:
Iemand een idee hoe lang het normaal duurt voordat de stewards met een uitspraak komen?
De eerste ronde gezien?durian schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:12:
Ik dacht dat vuurwerk ook verboden was in Singapore
Lijkt me geen moeilijke conclusie toch. Doet echt nika fout. Tenzij een mega start hebben al fout is in hedendaagse f1...zacht schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:20:
Is iedereen al tot het inzicht gekomen dat RAI hier helemaal niets verkeerd doet?
Geen Bingo.
Net als in Hongarije (VER)/Silverstone (KVY), am I right?
Mooi, toch blijft mijn TV op zwartnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:22:
Uncheck- Niet de standaard antwoorden van HAM
Geen Bingo.
Ik zou niet graag in VET z'n schoenen willen staan.... De overwinning weggegooid, de constructors WC weggegooid, de drivers WC weggegooid...
en dan prive ook nog ferrari moeten rijden
/care.JeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:23:
[...]
Ik zou niet graag in VET z'n schoenen willen staan.... De overwinning weggegooid, de constructors WC weggegooid, de drivers WC weggegooid...
en dan prive ook nog ferrari moeten rijden
Dat dacht ik ook, maar ik lees her en der nogal wat verwijten richting RAI.v8power67 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:21:
[...]
Lijkt me geen moeilijke conclusie toch. Doet echt nika fout. Tenzij een mega start hebben al fout is in hedendaagse f1...
'yeah god bless me'
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij dook wel in een klein gaatje, als Verstappen dat gedaan had, zouden een hoop mensen het een overmoedige/domme actie noemen.zacht schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:23:
[...]
Dat dacht ik ook, maar ik lees her en der nogal wat verwijten richting RAI.

Hij is de enige die het had kunnen voorkomen. Ging in een gat waar eigenlijk geen ruimte was en zag Vettel die hoek al afknijpen. Dat ie dan ook naar Verstappen stuurt en wielen interlocked is een rookie fout. Race ban(s) plekken. Maar gaat niet gebeuren helaas. F1 is niet meer rechtvaardig en ik ben benieuwd wat voor bullshit excuus ze nu opstellenv8power67 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:21:
[...]
Lijkt me geen moeilijke conclusie toch. Doet echt nika fout. Tenzij een mega start hebben al fout is in hedendaagse f1...
Dat plaatje ziet eruit, alsof hij net overleden is

Waiting on the world to change
Het was allemaal de schuld van Max.Martinspire schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:25:
[...]
F1 is niet meer rechtvaardig en ik ben benieuwd wat voor bullshit excuus ze nu opstellen
#FIArrari
Het lijkt totaal niet op Hamilton...sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
@pinda powerrr Ja, die plaatjes zijn niet erg geslaagd.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 17-09-2017 16:28 ]
Aan de andere kant, Alonso zijn aandeel zal niet worden onderzocht:
https://www.motorsport.co...ash-investigation-954414/
De schuldige is overduidelijk VET.
JA met dat sportweekeinde doen ze echt heel kort nabeschouwen..TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
Gaan ze nu reclame doen bij Ziggo, terwijl over 10 minuten voetbal begint?
Is niet zijn account.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
RAI die VET even voor gek verklaard.
https://www.instagram.com/p/BZJF_vHFOxL/
Dat er geen social media manager dat tegenhoud? bij RIC en MAX was het toch allemaal intern gehouden.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
RAI die VET even voor gek verklaard.
https://www.instagram.com/p/BZJF_vHFOxL/
Het lijkt op Hamilton, maar dan 50 jaar ouder. Verder idd. het soort plaatje dat je op een rouwkaart aantreft.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1