Perez komt nu zelfs gelijk met Verstappen in de WDC.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij ligt twee rondjes achter.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:40:
Kom, nog 3 crashen en WEH in de punten
Edit, nee wacht.. 4
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee. HAM gaat er met grote stappen van door...Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:41:
Hehe, gaat RIC eindelijk snelheid maken?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik MAG maar Palmer ook wel leuksjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:42:
RIC zakt hier voor mij toch een beetje door het ijs.
Trouwens Palmer DOTD?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Batterijen aan het laden om in een later stadium aan te vallen gok ik, en niet teveel afzakken richting Bottas.Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:41:
Hehe, gaat RIC eindelijk snelheid maken?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Of Vandoorne of Sainz, die de beste finish van Max bij Toro Rosso evenaart.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:42:
Trouwens Palmer DOTD?
Nee, Kimi.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:42:
Trouwens Palmer DOTD?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toen ik postte ging het van 2.7 sec naar 1.7 sec achterstand. Nu loopt weer op...ATS schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:42:
[...]
Nee. HAM gaat er met grote stappen van door...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kon dat niet achter de SC?Chiron schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:43:
[...]
Batterijen aan het laden om in een later stadium aan te vallen gok ik, en niet teveel afzakken richting Bottas.
alles kan off-topic
Nee met geluid erbij hoor je hem al zeggen I have damage. En daarna roept ie nog iets en hoor je de 2de crash.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:39:
Nu ik de beelden ook tienduizend keer heb gezien, valt nog wat op. Max had geen schade totdat Kimi zijn auto molde in de tweede ronde. Anders had Max zomaar P1 kunnen hebben gelegen, voor Hamilton.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Max zijn linkerophanging was direct stuk na het eerste contact. Zijn vleugel stond al op half twee voordat Kimi het voorwiel er ook afhaalde.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:39:
Nu ik de beelden ook tienduizend keer heb gezien, valt nog wat op. Max had geen schade totdat Kimi zijn auto molde in de tweede ronde. Anders had Max zomaar P1 kunnen hebben gelegen, voor Hamilton.
Als?Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:47:
Serieus, als HAM op P1 eindigt gaat bij mij de TV op zwart. Ik hoef hem niet zo nodig te zien
Ik ook niet? Heb ik iets gemist? FIA WEH?sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:47:
Waarom wil de FIA WEH nu eigenlijk zo graag behouden? Die snap ik niet helemaal.
Afknijpen zoals elke coureur dat doet wanneer je op pole staat.Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:48:
Wtf. Ik dacht dat die tweetal van Ferrari nep was, maar op FOX wordt ie net aangehaald... Bizar. Zij gaven trouwens VET de schuld. Ben geen expert, maar als leek, lijkt me dat terecht. Wat was VET denkende toen hij ineens zo hard schuin naar links ging.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Inderdaad, dit is een RBR baan dus hoezo kan RIC geen vuist maken tegen HAM?thijszor schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:49:
Het lijkt haast eerder alsof bottas vast zit achter ricciardo dan dat ricciardo het hamilton moeilijk kan maken. Wat is daar aan de hand?
Ja al 2x staat nu ook aanBartvw schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:49:
Heeft de DRS aangestaan deze race?
Dat kloptSpotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:47:
Serieus, als HAM op P1 eindigt gaat bij mij de TV op zwart. Ik hoef hem niet zo nodig te zien
Snap ik ook niet de RB was toch veel sneller in de training/ kwalificatie?thijszor schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:49:
Het lijkt haast eerder alsof bottas vast zit achter ricciardo dan dat ricciardo het hamilton moeilijk kan maken. Wat is daar aan de hand?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En simpelweg gas loslaten zoals velen roepen was ook geen optie voor Max, die zat met zn voorwielen binnen de breedte van de achterband van Kimi. Echt ultiem dom dit.Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:48:
Wtf. Ik dacht dat die tweetal van Ferrari nep was, maar op FOX wordt ie net aangehaald... Bizar. Zij gaven trouwens VET de schuld. Ben geen expert, maar als leek, lijkt me dat terecht. Wat was VET denkende toen hij ineens zo hard schuin naar links ging.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ontzettend jammer voor het kampioenschap dat HAM precies op de goede plek reed in de eerste bocht. Hij rijdt hem wel naar huis, maar je moet toch wel een aardige emmer mazzel hebben om zo uit die situatie te komen.MattiB schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:48:
Hamilton laat nu toch wel even zien wie de baas is.. Staat vandaag geen maat op. Natuurlijk geluk gehad met de start crash maar toch. Maximaal profiteren
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Valt wel mee, je moet gewoon geen pech hebben.Liveshort schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
[...]
Ontzettend jammer voor het kampioenschap dat HAM precies op de goede plek reed in de eerste bocht. Hij rijdt hem wel naar huis, maar je moet toch wel een aardige emmer mazzel hebben om zo uit die situatie te komen.
Kijken de Engelse FOX-commentatoren anders tegenaan. Zeker aangezien VET kans maakt op kampioenschap vonden ze het onbegrijpelijk dat hij zo'n risico nam.xavento schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:48:
[...]
Afknijpen zoals elke coureur dat doet wanneer je op pole staat.
Geluk had hij inderdaad. Maar daarnaast had hij ook gewoon echt een hele goede start.Liveshort schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
[...]
Ontzettend jammer voor het kampioenschap dat HAM precies op de goede plek reed in de eerste bocht. Hij rijdt hem wel naar huis, maar je moet toch wel een aardige emmer mazzel hebben om zo uit die situatie te komen.
Volgens mij was Baku nog even wat erger.vhal schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:52:
Hebben we tot dus ver in 2017 de meeste uitvallers in één race?
Had ik al achter de SC, toen 2 voor de prijs van 1Bartvw schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
Hamilton bingo compleet, iets met zijn banden!
-
HaHaHahaa +1Timoth schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:53:
Lijkt wel poppenkast met jan klaassen hier voor de tv.
Olav: Is er iemand weg
Ik: Hulkenberg
Olav volgens mij is er iemand weg
Ik: Ja hulkenberg
Olav: Nee toch niemand weg.
Ik: Jawel! Hulkenberg!
Olav: Palmer is weg
Ik: NEE HULKENBERG!
olav: Het is hulkenberg!
https://f1manager.info/ranking/4605
Geluk heb je nodig om wereldkampioen te worden. Maar daarna is het gewoon puur vakmanschap, en dat in een auto die zg. niet goed is op deze baan.Liveshort schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
[...]
Nog 2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Knap toch van hem? RIC was hele kwalificatie de betere. De rb's lijken ook beter geschikt voor dit circuit, dus dat hij RIC zo keer op keer op achterstand rijdt, is gewoon klasse. Jammer dat we geen gevecht zagen met MAX. Hij had het denk ik beter gedaan in deze omstandigheden. Maar goed. Het mocht niet zo zijn.Liveshort schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
[...]
Omdat de auto's last minute op regen setup zijn gezet...Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:54:
Kan iemand mij nog een keer uitleggen waarom RBR hier geen vuist kan maken tegen MER, ondanks de FP's en Q?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bij pitstops draaien ze volgens mij gewoon nog aan de vleugel enzo hoor..ricardo246 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:55:
[...]
Omdat de auto's last minute op regen setup zijn gezet...
Omdat RIC.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:54:
Kan iemand mij nog een keer uitleggen waarom RBR hier geen vuist kan maken tegen MER, ondanks de FP's en Q?
-
Dat mag toch niet?ricardo246 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:55:
[...]
Omdat de auto's last minute op regen setup zijn gezet...
RBR heeft een akkefietje met Ferrari, dan ga je ze niet helpen door HAM te verslaan.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:54:
alles kan off-topic
Ja nogal een contrast met gisteren!MattiB schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:48:
Hamilton laat nu toch wel even zien wie de baas is.. Staat vandaag geen maat op. Natuurlijk geluk gehad met de start crash maar toch. Maximaal profiteren
Lol dat kan je niet menen...Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:57:
[...]
RBR heeft een akkefietje met Ferrari, dan ga je ze niet helpen door HAM te verslaan.
Lol dat is echt het slechtste argument ooit.Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:57:
[...]
RBR heeft een akkefietje met Ferrari, dan ga je ze niet helpen door HAM te verslaan.
Normaal gesproken gelden inderdaad de Parc Fermé-regels waarin alleen de voorvleugel nog aangepast mag worden, maar ik denk dat er veel meer mogelijk is omdat het een natte start was.
Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:57:
[...]
Jaja. Daar laten ze de kans op een overwinning op schieten. Schiet mij maar lek, maar dat gaat er bij mij niet in.Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:57:
[...]
Je raakt ze zo in ieder geval wel in de portemonnee. Maar ik denk niet dat ze zover doordenken.
Is ook zo, niks tegen HAM, die heeft gewoon goed gereden vandaag. Het is alleen jammer voor de spanning in het kampioenschap.Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:54:
[...]
Knap toch van hem? RIC was hele kwalificatie de betere. De rb's lijken ook beter geschikt voor dit circuit, dus dat hij RIC zo keer op keer op achterstand rijdt, is gewoon klasse. Jammer dat we geen gevecht zagen met MAX. Hij had het denk ik beter gedaan in deze omstandigheden. Maar goed. Het mocht niet zo zijn.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Zag idd een Mercedes tweet met die boodschap.edwinkuipers89 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:58:
RIC problemen? ronde tijden dalen
Tweede fabrieksteam die dit voor elkaar heeft gekregen?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Je zou het, zeg maar, ook kunnen lezen als een grapje?Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:58:
[...]
Jaja. Daar laten ze de kans op een overwinning op schieten. Schiet mij maar lek, maar dat gaat er bij mij niet in.
Dit gaat om Hulkenberg.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:59:
[...]
Het gaat om HULGekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:59:
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door Clifdon op 17-09-2017 16:01 ]
Always look on the bright side of life.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
alles kan off-topic
Als Mercedes fan snap ik dat wel ja. Die geeft WDC en WCC weg in 200 meter.
Ja, geweldig knappe start en vervolgens niet meer in de problemen gekomenxavento schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:02:
Lewis voor mij DOTD, ijzersterk gereden weer.
Ik RAI. De prutser die de uitkomt van de race voor 4 deelnemers bepaalde...TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:02:
Ik heb SAI gekozen als DotD.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Houdoe!Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:03:
Sorry, mijn TV gaat op zwart (want HAM). Tabee!
PSN: xMaurice93
5, ook voor Ham namelijkATS schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:04:
[...]
Ik RAI. De prutser die de uitkomt van de race voor 4 deelnemers bepaalde...
Dat was VET.ATS schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:04:
Ik RAI. De prutser die de uitkomt van de race voor 4 deelnemers bepaalde...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq