Bottas rijdt iedere race met regen als een pannenkoek. Vooral de eerste paar ronden is het drama. Conservatieve Fin.ATS schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:24:
Bottas begint eindelijk wat pace op te pikken. Die houdt echt niet van een natte baan lijkt het...
Haha Max. Moet ik dan op de rem trappen ofzo. Jack , als in dames voor.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik ga die van mij inruilen op een Renault. Zal die schepijs makers daar in Italië eens leren....JeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
man man man, ik zit nog steeds te balen hier op de bankOm Max na 200 meter door die dolle rode stieren gesandwitched te zien worden en dan vervolgens hem de schuld in de schoenen schuiven.
Ik koop nooit meer een ferrari!
Iemand een Pro tip voor een modelletje Clio?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nee johnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
Die Ferrari tweet is inmiddels weer van twitter verdwenen..
Niet dus, Frank Woestenburg kletst uit zijn nek.

Nu maar hopen dat RIC wakker is.
"When you grow up your heart dies"
Safety Car! Tijd voor wat chaos bij de herstart
Op dit moment niet.Tito129 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:27:
Kijken of Ric nog wat durft bij Ham
Nee, ERI is een pannenkoek, volgens Mol dand0s schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:26:
[...]
Bottas rijdt iedere race met regen als een pannenkoek. Vooral de eerste paar ronden is het drama. Conservatieve Fin.
-
Cadeautje voor Bottas nu dan. Die is zijn achterstand weer kwijt.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het sneuste is nog wel dat Max de aanval had ingezet op Hamilton.
Maar Max was weer lekker nuchter bij Ziggo.
Oh en Olaf brand ERI echt prachtig af.
Maar Max was weer lekker nuchter bij Ziggo.
Oh en Olaf brand ERI echt prachtig af.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind die tweet van Ferarri wel echt schandalig. Wat een idiote tweet.
PSN: xMaurice93
Sja... Levert hem wel gewoon P3 op. De pannenkoek!d0s schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:26:
[...]
Bottas rijdt iedere race met regen als een pannenkoek. Vooral de eerste paar ronden is het drama. Conservatieve Fin.
Die oude V6 is wel geinigwimmel_1 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:27:
[...]
Ik ga die van mij inruilen op een Renault. Zal die schepijs makers daar in Italië eens leren....
Iemand een Pro tip voor een modelletje Clio?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat had HAM dan verwacht? Een VSC?
Hulk dus niet op podium
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nee? Kan je het thuis naspelenJeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
man man man, ik zit nog steeds te balen hier op de bankOm Max na 200 meter door die dolle rode stieren gesandwitched te zien worden en dan vervolgens hem de schuld in de schoenen schuiven.
Ik koop nooit meer een ferrari!

Ik mis HAM z'n 'vibrations in the tires' nog, heeft ie z'n boost mode nog niet gebruikt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
they see me rollinEddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:28:
HAM op zondagmiddag, armpje uit het raam in Singapore!
Shit. Hulkenberg heeft pech.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Helaas niet ja. Maar het kan nog allemaal. Moet er vooraan wel wat mis gaan natuurlijk.Saffie_time schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:29:
Hulk dus niet op podium
Waarom staat die sauber daar nog? Als ze hem 10 meter duwen staat hij veilig achter het muurtje, waar wachten ze op?
alles kan off-topic
Hij is wel netjes geparkeerd, achterstevoren precies op een van de twee rijstroken.
Maaruh, even nog mijn vraag van daarstraks: SC is met behoud van plek, toch? Of moet je je plek afstaan als je pit tijdens de SC?
Duwen terwijl er autos op de track rijden? Veel te gevaarlijk kijk hoe smal het daar isAnkona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:30:
Waarom staat die sauber daar nog? Als ze hem 10 meter duwen staat hij veilig achter het muurtje, waar wachten ze op?
Zal wel niet meer rollen.Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:30:
Gaat een beetje moeilijk als de achterband er af isAnkona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:30:
Die gaan we dus echt niet kopen hier voor mijn zoontje... Ze krijgen er vast een merchandicing cut van.
Ik denk dat het meer een reactie is op het feit dat 'ie baalt dat de voorsprong op RIC nu weer weg is.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:29:
Wat had HAM dan verwacht? Een VSC?
Huh? Hoe stel je je dat voor dan, behoud van plek?Yonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
Maaruh, even nog mijn vraag van daarstraks: SC is met behoud van plek, toch? Of moet je je plek afstaan als je pit tijdens de SC?
Als je pit ben je gewoon je plek(ken) kwijt.Yonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
Als je pit mogen ze je gewoon "inhalen" op de baan en ben je je plek dus idd kwijt.Yonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
Je plek ben je kwijt. Maar als iedereen pit maakt het niet uit.Yonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
Dan ben je gewoon je plek kwijtYonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
VER bij C4. vind dat hij geknepen werd, Dom voor een wereldkampioenschapskanidaat. (VET)
RIC, je stijgt in mijn achting als je HAM inhaalt en je bek houdt over MAX die je het podium bezorgt
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Safety Car too slow... BINGO!!!!
Je raakt je plek kwijt, maar je verliest relatief gezien minder tijd met een pitstop tijdens de SC.Yonix schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:31:
Cruising 5 miles an hour so everybody sees you. SummertimeEddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:28:
HAM op zondagmiddag, armpje uit het raam in Singapore!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Er zullen er genoeg zijn die het nog geloven ook, en dan gaan ze weer schreeuwen dat Max zo slecht is als coureur.Maurice079 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:28:
Ik vind die tweet van Ferarri wel echt schandalig. Wat een idiote tweet.

Overigens F1 Bingo gaat wel lekker vandaag:
-Ver kapot
-Pannekoek
-Sauber waardeloze strategie
-Kvyat crash
-Alonso kapot
-Massa sloopte MAG bijna
-Kimi boah gemopper na een domme, domme fout
-Ferrari maakt zichzelf weer belachelijk
-Vettel deed alsof zijn neus bloede
-Hamilton zeurt over safety car
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max:"I don't think it was a racing incident".
We zullen het horen/zien na de race...
Mag ook niet. Ze moeten wachten tot Charlie zegt dat ze mogen.vhal schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:32:
Ws durven ze niet met de truck de baan op...
Trek twitter voor de grap eens open, alle huismoeders duikelen over elkaar heen om Max als brokkenpiloot weg te zetten.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:33:
[...]
Er zullen er genoeg zijn die het nog geloven ook, en dan gaan ze weer schreeuwen dat Max zo slecht is als coureur.![]()
Overigens F1 Bingo gaan wel lekker vandaag:
-Ver kapot
-Pannekoek
-Sauber waardeloze strategie
-Kvyat crash
-Alonso kapot
-Massa sloopte MAG bijna
-Kimi boah gemopper na een domme, domme fout
-Ferrari maakt zichzelf weer belachelijk
-Vettel deed alsof zijn neus bloede
-Hamilton zeurt over safety car
Er zal wel niets aan gedaan gaan worden.SuBBaSS schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:33:
Max:"I don't think it was a racing incident".
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
RAI @ sky nu 
//damn duidelijk vriendjes blijven met VET
//damn duidelijk vriendjes blijven met VET
[ Voor 60% gewijzigd door SadisticPanda op 17-09-2017 15:36 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
This ook wel de RB13 dit jaar. dus begrijpen doe ik de auto problemen wel.
Maar dit was een pure sandwich door 2 coureurs van Ferrari, waar Max zich aan kan meten qua auto, en voorbij gaat aan mentaliteit en kwaliteit van racen. Dus niet op techniek winnen dan maar op de plaat voor de kop manier.
Mag ik even schelden, ja ik mag even schelden.
Maar dit was een pure sandwich door 2 coureurs van Ferrari, waar Max zich aan kan meten qua auto, en voorbij gaat aan mentaliteit en kwaliteit van racen. Dus niet op techniek winnen dan maar op de plaat voor de kop manier.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik koester mijn intellect en mentale gesteldheid graag, dank je feestelijk.JeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:34:
[...]
Trek twitter voor de grap eens open, alle huismoeders duikelen over elkaar heen om Max als brokkenpiloot weg te zetten.
Hoeft ook niet, dit was gewoon een race incident.Saffie_time schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:34:
[...]
Er zal wel niets aan gedaan gaan worden.
Vettel had een slechte start, die van max was beter waarop vettel logischerwijs max wilt afknijpen.
Echter had Vettel er niet op gerekend dat raikonen een wereld start had waardoor ze tegen elkaar aan reden.
Gewoon een race incident, klote voor het ventje maar het zij zo.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Vrees ik ook niet.Saffie_time schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:34:
[...]
Nou RAI... Eens kijken of er meer dan 5 (verstaanbare) zinnen uit komen.
Mooi om te zien dat de raceklok in beeld al aan het aftellen is. nog 27 min te gaan.
4 coureurs die DNF'en door de schuld van één team, daar zou gewoon een straf op komen. Maar ja de stewards zullen zichzelf wel weer eens onsterfelijk belachelijk maken.Saffie_time schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:34:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iemand enig idee waarom ze bij Ferrari nog aan de muur zitten?

Ik kan van deze brei aan zinnetjes geen kaas maken. Sorry.mell33 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:35:
This ook wel de RB13 dit jaar. dus begrijpen doe ik de auto problemen wel.
Tweets versturen op Twitternachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
-
En RIC laat alweer rustig een gat vallen van 2 seconden

PSN: xMaurice93
Vrouwtje werd alweer blij, die dacht dat het nog de hele dag door zou gaan.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:36:
Mooi om te zien dat de raceklok in beeld al aan het aftellen is. nog 27 min te gaan.
Engine van klanten-teams? Of gewoon driftig aan het twitteren natuurlijknachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Telemetrie aan het vervalsennachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
MERC mode op de autoBartvw schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
Ric kan het tempo van ham echt niet bijhouden.. Hoe kan dat?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sauber coachen.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Op de pitwall hebben ze gratis livetiming, anders moeten ze die app kopennachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Toch overschat de racepace van rb.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu ik de beelden ook tienduizend keer heb gezien, valt nog wat op. Max had geen schade totdat Kimi zijn auto molde in de tweede ronde. Anders had Max zomaar P1 kunnen hebben gelegen, voor Hamilton.

Ontkenningsfase....hebben ze wel vaker last vannachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Jammer van RIC.
Hoe kan het dat Hamilton maar zoveel sneller blijft dan RIC? De rb's waren toch sneller op dit circuit? Het is verder droog genoeg voor slicks, dus had meer verwacht van RIC.
Nee, z'n voorophanging links was al kapot bij eerste impact, dat zei hij ook in interview.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:39:
Nu ik de beelden ook tienduizend keer heb gezien, valt nog wat op. Max had geen schade totdat Kimi zijn auto molde in de tweede ronde. Anders had Max zomaar P1 kunnen hebben gelegen, voor Hamilton.
Race data van de andere Ferrari motoren/concurrentie bekijken? Iets anders kan ik niet verzinnen.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Smoesje verzinnen voor de crash zodat ze allemaal het zelfde vertellen.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:38:
[afbeelding]
Ik begrijp hier niks van. RIC waar blijf je???
Links voor wielophanging was al gaar. Kijk naar de vonken en commentaar van VER zelfDaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:39:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Kom, nog 3 crashen en WEH in de punten 
Edit, nee wacht.. 4
Edit, nee wacht.. 4
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2017 15:41 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
ricardo246 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:40:
[...]
Links voor wielophanging was al gaar. Kijk naar de vonken en commentaar van VER zelf
Gemist dan.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:40:
[...]
Nee, z'n voorophanging links was al kapot bij eerste impact, dat zei hij ook in interview.
8 teams in de top 10 nu, alleen Ferrari en Sauber ontbreken
Pfff... wat gaat die HAM er snel vandoor zeg.
Hehe, gaat RIC eindelijk snelheid maken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1