Volgende crash in 3 2 1sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:01:
MAG naar slicks.
HAM blijft versnellen, weer snelste raceronde.
"When you grow up your heart dies"
Massa ook, dat wordt leuk. Massa is niet het meest betrouwbaar in gevechten.
alles kan off-topic
Nou, en nu gaan we chaos krijgen
Wie gaat, wie niet, wie crashed, wie niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ineens? Had ie al eerder. Vraag maar aan Hulk-ION- schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:01:
Ik zeg het je, die MAG heeft ineens ballen!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat was toch al bekend? "Suck my balls baby"-ION- schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:01:
Ik zeg het je, die MAG heeft ineens ballen!
Podium of jodium zoals de wielrenners zeggenEddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:02:
Ook MAS.. Helden of Huilen?
Hier blijkt wel uit dat het een stelletje sukkels is daar bij Ferrari. Wat een arrogante kul!

Ik mag hopen dat het een fake account is van Ferrari.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 17-09-2017 15:04 ]
Die mensen hebben echt 0 zelfreflectie, man man man...
https://twitter.com/Scude...status/909388428630003716
Geen shop.. grootste WTF moment.
Check die reacties
Oh, mooi plaatje:

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2017 15:05 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel typisch Ferrari die tweet.iets met kop en zand
FER neemt de slogan "Red Bull geeft je vleugels" iets te serieus?
RIC zou deze ronde moeten pitten naar slicks.
Zo diep dat ze er aan de andere kant van de aardkloot weer naar boven komen....-ET- schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:04:
Wel typisch Ferrari die tweet.iets met kop en zand
Hoe.dom.kan.je.PRman.zijn...
Goede vraag van Jack aan Kimi. Laat hem maar antwoorden.
MAS zegt is goed, daar gaan we
Bang voor de grote baas. (die in die sweater..)vhal schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:06:
[...]
Zo diep dat ze er aan de andere kant van de aardkloot weer naar boven komen....
Alleen hierom zou je al een straf gevenvhal schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:06:
[...]
Zo diep dat ze er aan de andere kant van de aardkloot weer naar boven komen....
Kan iemand kimi zijn volume harder doen?
MAG nu snelste in S1 en S2... tijd voor slicks dus.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 17-09-2017 15:07 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Belachelijk, echt belachelijk. Laat weer zien wat voor een club Ferrari F1 is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kom op RIC, pit!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Slicks scheelt nu een seconde.
Vertalling:Pakhtun schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:07:
Kan iemand kimi zijn volume harder doen?
Mwaaawww mompel mompel
Mwaaaawwwww mompel mompel
mwaaaaaawwww mompel.
HOE DAN

Zonder Max ertussenin was Vettel gewoon tegen Raikkonen aangereden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
RIC in de pit.
Ach het is 10s, undercut heeft weinig nut. Mercedes doet het goed hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 17-09-2017 15:09 ]
HAM snelste raceronde nu.
Kom op, RIC voor P1!!!
RIC had HAM moeten pushen om z'n banden aan gort te rijden, die rijd nog steeds op z'n eerste set. HAM naar slicks is einde race.
Leuk voor even, PAL op P2
We zijn nog maar op de helft van de race. Ik had het gevoel dat we al veel verder waren.
PAL p1?
Edit: Kolere hoe ver lag HAM wel niet voor
?
Edit 2:typen op een tablet
Edit: Kolere hoe ver lag HAM wel niet voor
Edit 2:typen op een tablet
[ Voor 118% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 17-09-2017 15:14 ]
MAS nu snelste.
na Monza is dit altijd een extra lange zit..sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:10:
We zijn nog maar op de helft van de race. Ik had het gevoel dat we al veel verder waren.
Kut, HAM ftw!
"Saintz is naar supersofts gegaan opvallend"
*ziet lijsje, WEH op Softs..
Nee dat is pas opvallend
Nee dat is pas opvallend
- DaniëlWW2
- Niet online
Sauber doet alleen maar domme dingen met WEH zijn bandenstrategie dus.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:11:
"Saintz is naar supersofts gegaan opvallend"
Nee dat is pas opvallend
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat verschil is zo klein. Als er geen SC ofzo meer komt dan laten ze hem volgens mij gewoon uitrijden.Eddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:11:
Met nog 50 minuten te gaan worden niet alle ronden gereden.
De race zou sowieso rond de 2h duren onder droge condities, de 3h halen we niet nu het weer droog isEddye schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:11:
Met nog 50 minuten te gaan worden niet alle ronden gereden.
Dat zou wat zijnArjantje72 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:13:
Hulkenberg voor podium.

Ik denk dat we 2 a 3 ronden te kort komen.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:12:
[...]
Dat verschil is zo klein. Als er geen SC ofzo meer komt dan laten ze hem volgens mij gewoon uitrijden.
Zou wel gaaf zijn ja!Vos schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:14:
Kom op Hulk! Pak Bottas.
Nee zo werkt het niet, na de eerstvolgende ronde na 2 uur racetijd wordt volgens de regels de race afgevlagd.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:12:
[...]
Dat verschil is zo klein. Als er geen SC ofzo meer komt dan laten ze hem volgens mij gewoon uitrijden.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Waar gokt ERI op? Straks nog een SC en dan als enige geen stop meer hoeven te maken het zo het veld passeren op weg naar een puntje?
alles kan off-topic
Is al een keer eerder gebeurd en toen werd er niet afgevlagd. Ik weet zo niet meer welke race dat was.JackBol schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:15:
[...]
Nee zo werkt het niet, na de eerstvolgende ronde na 2 uur racetijd wordt volgens de regels de race afgevlagd.
RIC vindt het wel best, weer een probleemloze P2 straks.
Waiting on the world to change
Denk het niet. Als ze nu alle rondes op quali snelheid zouden rijden hebben ze nog 50 minuten nodig. Dat wordt sowieso meer nu.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:12:
[...]
Hij komt al weer binnenAnkona schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:15:
Waar gokt ERI op? Straks nog een SC en dan als enige geen stop meer hoeven te maken het zo het veld passeren op weg naar een puntje?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 17-09-2017 15:18 ]
Ondanks dat de top3 nogal saai lijkt te zijn is er wel veel actie op de baan vandaag
Kampioenschap is zo ook wel in 1 race klaar
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Even buiten hoe MERC steeds de machtige is, vind het best zielig voor Sauber om zo achteraan te rijden, gewoon ver achteraan. Hopelijk haken zij wat aan volgend seizoen.
Toch mooi, zo'n podium vol met rijders die er niks voor hebben hoeven doen.
Heren, hebben jullie al de HAM-bingokaart alweer klaar liggen?
*great car
*great team
*fantastic race
*thank you to all the fans
*so excited for the next race
*great car
*great team
*fantastic race
De Hulk is niet snel genoeg helaas op dit moment
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens jaar krijgen ze nieuwe Ferrari motoren, en zo lijkt het twee coureurs die misschien wat kunnen presteren.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:19:
Even buiten hoe MERC steeds de machtige is, vind het best zielig voor Sauber om zo achteraan te rijden, gewoon ver achteraan. Hopelijk haken zij wat aan volgend seizoen.
Bwah, dat valt wel mee. Volgende keer neemt Max de twee Mercedessen mee eruit, en wint Vettel. Kampioenschap-schade weer herstelt.Saffie_time schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:18:
Kampioenschap is zo ook wel in 1 race klaar
Inderdaad, met 2 vingers in de neusSpotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:19:

Ha ik heb nog * best audience in the world erop staan!Polycom schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:20:
*great car
*great team
*fantastic race
Zou wel sneu zij. Als hulkenberg vandaag 4e word en dat echt vlak achter Bottas. Heeft het record terwijl het podium in zicht was
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
HAM had een zeer nette start hoor. P1 krijgt hij dus niet helemaal cadeau vind ik.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:19:
Dat is toch ook zo? 0 Actie daar in de top.
Als ze nou eens beginnen om tactisch wat slimmere dingen te doen, dat zijn seconden (of vandaag zelfs minuten) die je gratis krijgt.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:19:
Nou nee, als ik zure brokken wil opwekken ga ik wel een paar minuten naar Vettel onboards luisteren.Polycom schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:20:
De kwelling!
Die Ferrari tweet is inmiddels weer van twitter verdwenen..
Niet dus, Frank Woestenburg kletst uit zijn nek.
[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 15:23 ]
man man man, ik zit nog steeds te balen hier op de bank
Om Max na 200 meter door die dolle rode stieren gesandwitched te zien worden en dan vervolgens hem de schuld in de schoenen schuiven.
Ik koop nooit meer een ferrari!
Doen ze zelf bij Renault. Zij stoppen wel extra en leveren die plek in, Mercedes doet dat niet.L1nt schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:21:
Zou wel sneu zij. Als hulkenberg vandaag 4e word en dat echt vlak achter Bottas. Heeft het record terwijl het podium in zicht was
Ik ook niet! Dat zal ze leren!JeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
man man man, ik zit nog steeds te balen hier op de bankOm Max na 200 meter door die dolle rode stieren gesandwitched te zien worden en dan vervolgens hem de schuld in de schoenen schuiven.
Wilde al zeggen, dan loopt mijn twitter vast achter (net als m'n streamnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
Die Ferrari tweet is inmiddels weer van twitter verdwenen..
Lijkt erop dat de kaarten voor de top 2 geschud zijn
Had even goede hoop dat Ham z'n voorzichtige tactiek Ric de racewinst zou bezorgen.
Gelukkig wel veel leuke gevechten in het middenveld
SC zou Ham nog in gevaar kunnen brengen, maar heb eigenlijk liever dat gevechten op de baan beloond worden.
Gelukkig wel veel leuke gevechten in het middenveld
FTFYJeroenTheStig schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:22:
man man man, ik zit nog steeds te balen hier op de bankOm Max na 200 meter door die dolle rode stieren gesandwitched te zien worden en dan vervolgens hem de schuld in de schoenen schuiven.
Bottas begint eindelijk wat pace op te pikken. Die houdt echt niet van een natte baan lijkt het...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Als je Brazilië vorig jaar bedoeld, daar werd de laatste lap ingezet na de 2h mark. Dus binnen de reglementen. Ze gaan geen 2 of meer laps doorrijden 'omdat het bijna klaar is'.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:16:
[...]
Is al een keer eerder gebeurd en toen werd er niet afgevlagd. Ik weet zo niet meer welke race dat was.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verstappen bij Ziggo
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1