PSN: xMaurice93
Hoe balen het ook is, het levert wel mooie plaatjes op.
"When you grow up your heart dies"
In het geval je iets had gemist....de baan is natMach schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:43:
Maar waarom kan Ric HAM niet bijhouden. De auto's van RBR zouden toch beter moeten zijn op dit circuit.
RIC is nu eenmaal niet zo'n goede regenrijderMach schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:43:
Maar waarom kan Ric HAM niet bijhouden. De auto's van RBR zouden toch beter moeten zijn op dit circuit.
-
RIC is niet zo'n goede regenrijder als VER en HAM is helaas dus ook een hele goede regenrijder. 1+1=Mach schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:43:
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
En RIC krijgt P1 als het goed is straks wel in de schoot geworpen.Edd schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:44:
[...]
RIC is nu eenmaal niet zo'n goede regenrijder
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 17-09-2017 14:45 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Voor als er nog twijfel was.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mach schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:43:
Omdat RIC weet dat de race nog even duurt, dat is toch wel hét talent van RIC, wachten. Net zo lang wachten tot iemand een fout maakt. Hij pakt gewoon probleemloos een podium straks.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:43:
En plotseling lijkt de Mercedes niet meer zo langzaam in deze condities.. Zucht!
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat ze in principe nergens naartoe kunnen levert inderdaad mooie beelden opVos schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:45:
Pff close racing!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Balls?-ION- schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:46:
MAG heeft er een paar gegroeid zeg!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, geen sprake van nog. (veel spray bij iedere bocht./)Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:47:
Zometeen naar normale bandjes? Lijkt dat het ondertussen wel kan.
Voorop gesteld plan dus. Dit kunnen we in de komende races dus meer gaan verwachten. RIC wereldkampioen dit jaar.

En dan nog naar intermediatesVos schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:47:
Wat een prutsers bij Williams zeg. Kan je gratis stop doen, wacht je net zo lang tot je laatste ligt en maak je dan je pitstop.

Nee, geen slicks meer voor Max denk ikGrimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
Dat wordt slicks over 2/3 rondjes max.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
die doet niet meer meeGrimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
Dat wordt slicks over 2/3 rondjes max.
/edit: Ah, hij zit in de garage. Wel een smile op z'n gezicht.
[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2017 14:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Viekantje is niet meer vierkant, zojuist gesloopt door JosRivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
Duurt lang voordat Max zich meldt in het vierkantje.
Als het nu snel droogt, gaan ze allemaal naar slicks, dan staat hij weer gelijk met RIC.sambalbaj schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
HAM voelde al nattigheid met die opmerking dat iedereen in de pit was geweest behalve hij, kan wel eens een dure teamfout worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij is nog aan het lullen met zn engineer en zag een lach op zn gezichtRivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
Duurt lang voordat Max zich meldt in het vierkantje.
/edit: Ah, hij zit in de garage. Wel een smile op z'n gezicht.
Geniet van de race man, genoeg te zien
PSN: xMaurice93
Leek dat hij het over het stukje had 'I'm hit I'm hit' *BOEM*CyBeRSPiN schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:49:
[...]
Hij is nog aan het lullen met zn engineer en zag een lach op zn gezicht
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is vast omdat ze Vettel keihard horen janken verderop.CyBeRSPiN schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:49:
[...]
Hij is nog aan het lullen met zn engineer en zag een lach op zn gezicht
Ja, als de baan nog te nat is voor slicks op het moment dat z'n inters zijn versleten heeft ie het zitten. Maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.sambalbaj schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:48:
HAM voelde al nattigheid met die opmerking dat iedereen in de pit was geweest behalve hij, kan wel eens een dure teamfout worden.
Scherp voor de zondag heren!
Maar Ricciardo heeft straks dus 0 voordeel van zijn extra stop als ze allemaal naar slicks gaan..
Waarom kan Max nou niet gewoon eens een rit uitrijden zonder gedoe...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso ook kapot door die klapper, Kvyat in de muur want prutser.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:51:
Zo, ben weer terug, heb ik nog iets gemist?
Waarom kan Max nou niet gewoon eens een rit uitrijden zonder gedoe...
Lijkt me niet nee, die was slachtoffer van die acties. Maar gezien het beide Ferrari's zijn, gok ik op geen actie, team heeft al genoeg klappen gehad.
Ik klikte maar verwachte eigenlijk deze video.
Zoals ik in een eerder ondergesneeuwd comment zei: VET heeft een aardig rijtje strafpunten, nog wat erbij en hij krijgt een raceban.

Dat was ook geen argument toen Max Ric eruit kegelde, waarom nu dan wel?SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:52:
[...]
Lijkt me niet nee, die was slachtoffer van die acties. Maar gezien het beide Ferrari's zijn, gok ik op geen actie, team heeft al genoeg klappen gehad.
50 punten verliezen op HAM in 2 races.. dat gaat de FIA nooit laten gebeuren..pinda powerrr schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
[...]
Zoals ik in een eerder ondergesneeuwd comment zei: VET heeft een aardig rijtje strafpunten, nog wat erbij en hij krijgt een raceban.
Opzich als ze een keer consistent zijn bij de FIA komt hier een straf uit.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:52:
[...]
Droogden mijn tranen maar zo snel als de baan.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
De baan begint, gezien de rondetijden, op te drogen.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Enkel de ideale lijnen, alles daarbuiten is nat. Het waait niet, dus alle spray komt gewoon terug waar het lag.sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
De baan begint, gezien de rondetijden, op te drogen.
Maar heus niet hier voor.pinda powerrr schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
[...]
Behoorlijk dossier heeft hij inderdaad al wel.
het is 30 graden.. dat verdampt..SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:55:
[...]
Enkel de ideale lijnen, alles daarbuiten is nat. Het waait niet, dus alle spray komt gewoon terug waar het lag.
Luchtvochtigheid, nee
lucht vochtigheid = 100% dat verdampen lukt niet meer.
Zou natuurlijk wel beter bij mijn naam hier passensjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
[...]
Ik klikte maar verwachte eigenlijk deze video.
[video]
Mooi! dan is HAM de lul.. Die heeft nu bijna slicksnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:56:
[...]
lucht vochtigheid = 100% dat verdampen lukt niet meer.
[ Voor 6% gewijzigd door BasvanS op 17-09-2017 14:57 ]
Wat een domper zeg, maar wel al flinke actie op de baan. In ieder geval geen saai treintje zoals het wel eens is in Singapore.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Basis niet, als hij vrij kan blijven rijden, kan hij slicks doen en nog harder gaan. Moment wordt een probleem als hij iemand voorbij moet, maar als hij z'n lijn kan rijden is het relatief droog.
En toch kan hij de punten bijschrijven, en een tong naar VET uitsteken.BasvanS schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:56:
[...]
Mooi! dan is HAM de lul.. Die heeft nu bijna slicks

Verschillende sector tijden waar de heren goed/slecht zijn..Snowdog schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:58:
Die onscreen graphs kloppen soms ook niet echt? Zie je dat de gap tussen RIC en HAM 4,9s is nu en in de driver chart (rechtsboven) staat +4.0 (en na 15s ofzo 4.4), hoe kan dat verschil zo groot zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Arjantje72 op 17-09-2017 14:59 ]
Lijkt me sterk dat RIC ff 0,9s dichtrijdt? HAM was in beeld en was niet echt een duidelijke fout te zien. Het zou in principe wel mogelijk zijn, maar lijkt me alsnog sterk dat beide graphs klopten.BasvanS schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:59:
[...]
Verschillende sector tijden waar de heren goed/slecht zijn..
Dan ben ik klaar met hem!SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:59:
Als RIC podium komt, zie ik hem nog wel grappig genoeg zijn en max te bedanken
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat hij ook niet in de regen kan rijden...Goron schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:59:
Waarom ligt Bottas zo ver achter opeens
[ Voor 36% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 15:01 ]
Hij moet Max niet bedanken, maar de Ferrari's.SinergyX schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:59:
Als RIC podium komt, zie ik hem nog wel grappig genoeg zijn en max te bedanken
Ik denk dat het Max ook niet zoveel meer uitmaakt, zijn seizoen is toch al compleet shit, maar de Ferrari's hebben zojuist hun WDC kansen volledig weggegooid.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1