Ik bedacht me vanmiddag al dat de deelnemers aan de q3 al mijn favorieten zijn, alleen BOT omruilen met OCOBasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:49:
Volgens mij laat deze Kwalificatie zien wie de echt goede rijders zijn: VER, VET, RIC en wie toch wel heel erg afhankelijk zijn van de auto: BOT en HAM.. Als de auto niet dominant is, vallen ze ver terug..
Laten we zeggen 300 kM/halex3305 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:59:
[...]
In ieder geval stop je daar je vinger niet meer tussen.
dat is 300/60min is 5 kM/min,
5/60 sec is 0.083333... KM/sec x 1000 = 83,33 M/sec
83.33/1000 * 13 = 1,08 Meter verschil
Zou makkelijk moeten kunnen, of reken ik ergens fout?
www.scinus.com
Knap dat dan maar 1 race per jaar laat zien wie de echt goede rijders zijn...BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:49:
Volgens mij laat deze Kwalificatie zien wie de echt goede rijders zijn: VER, VET, RIC en wie toch wel heel erg afhankelijk zijn van de auto: BOT en HAM.. Als de auto niet dominant is, vallen ze ver terug..
Misschien is de betere conclusie dat Singapore de Mercedes auto totaal niet ligt maar dat HAM er nog het absolute maximum heeft weten uit te persen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Waarschijnlijk niet. Maar hadden we het over topsnelheid danblade08 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:03:
[...]
Laten we zeggen 300 kM/h
figure of speech, maar hulde voor de berekening
Je moet met de gemiddelde snelheid van de snelste ronde rekenenblade08 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:03:
[...]
Laten we zeggen 300 kM/h
blade08 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:56:
[...]
Dat is 0.013 sec... dat is... nou eigenlijk niks ( 3896 km op lichtsnelheid)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ham verslaat Bottas toch dik imo. Je kan niet verwachten dat Ham Bot met 2 sec verslaat in Q vind ik.BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:53:
[...]
De bestuurder kan natuurlijk ook de gebreken van de auto compenseren met extra skillsDat lukt de heren van Mercedes dus beide niet. HAM is echt niet slecht.. maar wat zou ik die kerel graag eens in een RB zien..
Mooie kwalificatie, vond het erg spannend of Max dan eindelijk zijn eerste pole zou gaan pakken maar helaas....
Wel weer mooi voor Daniel en zijn 2e kwalificatietijd op rij
Sinds wanneer is het blauw op de helm van Max eigenlijk hoogglans i.p.v. mat? Moet zeggen dat ik dit toch minder mooi vind... hoop dat het alleen voor deze race is
Wel weer mooi voor Daniel en zijn 2e kwalificatietijd op rij
Sinds wanneer is het blauw op de helm van Max eigenlijk hoogglans i.p.v. mat? Moet zeggen dat ik dit toch minder mooi vind... hoop dat het alleen voor deze race is
Stond op een babyborrel en iedereen kent vragen 'of het hem gelukt was'. Viel ergens toch wat tegen Max zijn eerste pole niet wist te pakken. Maar Vettel heeft een absolute topronde neergezet, dan verdien je het ook. Op naar morgen!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe ging de start vorig jaar ookalweer?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Slecht, zoals wel meer starts van VES vorig jaar.
Dit jaar heeft ie maar 1 slechte start gehad vanwege een slechte koppeling
YouTube: F1 2016 Malaysia GP Startlochpatje schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:36:
[...]
Slecht, zoals wel meer starts van VES vorig jaar.
Dit jaar heeft ie maar 1 slechte start gehad vanwege een slechte koppeling
Ik zou het doen!
Ik denk dat het ontwerp van de helm volgend jaar meer in de richting van de helm die hij dit jaar in België had gaat .Hij was namelijk wel heel erg blij met dat ontwerp. Ik ook trouwens.Robsta86 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:14:
btw het lijkt morgen gewoon een droge race te gaan worden. Het weer is aan het veranderen. Op mijn weerbericht staat nu dat er tussen 13:00 en 16:00 uur buien zijn met 0.5mm regen. Maar dat kan natuurlijk genoeg zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 19:46 ]
"When you grow up your heart dies"
Ging niet zo heel fantastisch voor Max, hij had problemen met de koppeling en kwam daardoor niet goed weg. Waardoor Hulkenberg uiteindelijk crashte. De rest van het veld kwam 'normaal' weg. Ik kan zo snel alleen een samenvatting vinden op Dumpert

[ Voor 10% gewijzigd door Dijkstraat op 16-09-2017 19:47 ]
Als Max morgen goed wegkomt (en auto blijft het doen) verwacht ik een P1
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Ook daar zit progressie in.
1) niet van zijn plek
2) slecht van zijn plek
3) uitstekend van zijn plek
Testing, one, two ...
Sorry, maat daar ga ik niet mee akkoord. De enige manier om piloten met elkaar te vergelijken is door ze in dezelfde wagens te plaatsen. We weten al jaren dat de Mercedes het slecht doet op dit circuit en ik ben er zeker van dat als je VER en HAM hier van wagen laat wisselen dat HAM op 1 staat en VER op 5.BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:49:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat zeg ik niet, het is alleen wel grappig om te zien dat als zijn auto een keer geen voordeel heeft, en het nog maar te betwisten valt of dat zelfs omslaat in het een nadeel, hij meteen ver terug valt. Is de auto sterk, dan is Hamilton sterk, heeft de auto geen voordeel, valt hij terug.. Omdat meteen te concluderen dat de auto slechter moet zijn is ook weer raar toch, niet vergeten dat zijn motor nog steeds sterker is en dat dus ook de langere wielbasis (deels) compenseert.Stefie2010 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:04:
[...]
Knap dat dan maar 1 race per jaar laat zien wie de echt goede rijders zijn...
Misschien is de betere conclusie dat Singapore de Mercedes auto totaal niet ligt maar dat HAM er nog het absolute maximum heeft weten uit te persen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Of het geeft gewoon aan hoe belachelijk belangrijk het is geworden in welke auto je zit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel als je het talent hebt om de auto te besturen. Een GRO in de auto van HAM is volgens mij een recept voor ellende.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:01:
Of het geeft gewoon aan hoe belachelijk belangrijk het is geworden in welke auto je zit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ook dat is koffiedik kijken. HAM rijdt BOT op een hoopje hier, zoals VET dat met RAI doet. Denk dat HAM VER VET RIC de beste coureurs van het veld zijn. ALO over de top, mocht je die missen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:56:
[...]
ik ben er zeker van dat als je VER en HAM hier van wagen laat wisselen dat HAM op 1 staat en VER op 5.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ah, maar als je dus een basis hebt, dan vervalt het verschil aardig. Grosjean is gewoon slecht en stoel opvulling, Hamilton not so much.Spotmatic schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:03:
[...]
Wel als je het talent hebt om de auto te besturen. Een GRO in de auto van HAM is volgens mij een recept voor ellende.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Makkelijk gezegd in een McLaren.. Ik durf te wedden dat Alonso in een goede auto nog steeds het hele veld aan gort rijdt, incl. Hamilton/Vettel/Max.FirePuma142 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:04:
[...]
Ook dat is koffiedik kijken. HAM rijdt BOT op een hoopje hier, zoals VET dat met RAI doet. Denk dat HAM VER VET RIC de beste coureurs van het veld zijn. ALO over de top, mocht je die missen.
Als dat zo was, had hij in de juiste auto gezeten, simpel. Want je garandeert hier de wereldtitel voor Alonso in een competitieve auto. Hij is goed, en kan zich vaak meten met maar hij is niet de mythische coureur die velen in hem zien.Grimmie187 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:13:
[...]
Makkelijk gezegd in een McLaren.. Ik durf te wedden dat Alonso in een goede auto nog steeds het hele veld aan gort rijdt, incl. Hamilton/Vettel/Max.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
0.136 0.219s verschil met Vandoorne vind ik niet echt aan gort rijden.Grimmie187 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:13:
[...]
Makkelijk gezegd in een McLaren.. Ik durf te wedden dat Alonso in een goede auto nog steeds het hele veld aan gort rijdt, incl. Hamilton/Vettel/Max.
Edit, Tijd veranderd, keek naar de Q1 tijden
[ Voor 8% gewijzigd door lochpatje op 16-09-2017 20:20 ]
Alonso is echt wel een hele goede coureur maar er is een reden dat zowel Mercedes als Ferarri geen trek hadden om hem te contracteren.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mercedes wil nooit meer een Hamilton-Rosberg-verhaal en Hamilton en Alonso zijn nooit elkaars beste vrienden geweest (zie het eerdere McLaren-verhaal bij Alonso). Ferrari zit vol en zal nooit een "twee 100% gelijkwaardige rijders"-bezetting nemen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:20:
Alonso is echt wel een hele goede coureur maar er is een reden dat zowel Mercedes als Ferarri geen trek hadden om hem te contracteren.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Was dat vroeger ook niet het geval met Jos Verstappen?Grimmie187 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:13:
[...]
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Die was lichtelijk teleurgesteldD-Ed schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:41:
[...]
Jack Plooij die z'n momentje met Vettel niet krijgt briljant in beeld gebracht
Je zag VET ook twijfelen hoe hij het op moest lossen. Liep weg. Draaide weer om.Clifdon schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:46:
Wow jack was wel erg terneergeslagen.
Heb je een tijd voor mij?D-Ed schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:41:
[...]
Jack Plooij die z'n momentje met Vettel niet krijgt briljant in beeld gebracht
idd, volgensmij gaat het vaak zo moeizaam die persdametjes die gaan gewoon iedereen bij langs, dit keer ff niet eerst bij JackyTinusTegengas schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:51:
[...]
Je zag VET ook twijfelen hoe hij het op moest lossen. Liep weg. Draaide weer om.
Hamilton...in een McLaren Honda...op een middelsnel circuit (ofwel, een circuit waar een coureur slim rijdt toch nog in het middenveld of beter kan eindigen met de Honda 'power')BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:53:
[...]
De bestuurder kan natuurlijk ook de gebreken van de auto compenseren met extra skillsDat lukt de heren van Mercedes dus beide niet. HAM is echt niet slecht.. maar wat zou ik die kerel graag eens in een RB zien..
Zoals in de regen als de auto geen voordeel meer geeft en hij dan juist nog beter presteert? (Net als VER btw)BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:57:
[...]
Dat zeg ik niet, het is alleen wel grappig om te zien dat als zijn auto een keer geen voordeel heeft, en het nog maar te betwisten valt of dat zelfs omslaat in het een nadeel, hij meteen ver terug valt. Is de auto sterk, dan is Hamilton sterk, heeft de auto geen voordeel, valt hij terug.. Omdat meteen te concluderen dat de auto slechter moet zijn is ook weer raar toch, niet vergeten dat zijn motor nog steeds sterker is en dat dus ook de langere wielbasis (deels) compenseert.
Sorry hoor maar HAM heeft de afgelopen 10 jaar al vele vele malen bewezen dat hij een topcoureur is.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ja blabla, beste coureur enz... Maar wanneer hebben we het eens over wie de beste persdame heeft?
Ricciardo maakt een goede kans met die blonde dame naast hem
doet ie beter dan ons Max
Ricciardo maakt een goede kans met die blonde dame naast hem

Waiting on the world to change
Als je Olav en Jack moet geloven, in ieder geval niet die van Ferrari a.k.a. Britta Roeskepinda powerrr schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:13:
Ja blabla, beste coureur enz... Maar wanneer hebben we het eens over wie de beste persdame heeft?
Ricciardo maakt een goede kans met die blonde dame naast hemdoet ie beter dan ons Max
Met deze schitterende prestatie vandaag heeft Max er in ieder geval voor gezorgd dat hij sowieso niet het onderspit zal delven mbt kwalificaties.
Het staat nu 10-4 met nog 6 races te gaan. RIC kan dus hoogstens nog gelijk komen...maar ik ga er vanuit dat Max dit duel in ieder geval gaat winnen
Het staat nu 10-4 met nog 6 races te gaan. RIC kan dus hoogstens nog gelijk komen...maar ik ga er vanuit dat Max dit duel in ieder geval gaat winnen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wat ik nog het beste vind is dat hij RIC (het kwalificatiebeest) heeft verslagen op een stratencircuit. Het type circuit waar RIC zichzelf altijd thuis voelt en het altijd goed doet.sanderb schreef op zondag 17 september 2017 @ 02:00:
Met deze schitterende prestatie vandaag heeft Max er in ieder geval voor gezorgd dat hij sowieso niet het onderspit zal delven mbt kwalificaties.
Ik ben benieuwd naar de start en race voor morgen. Stiekem hoop ik toch dat VER hem kan winnen, maarja hollander he
-
Goedemorgen, is er al meer bekend van de lokale buienradar daar?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
True, maar zijn resultaten zijn grotendeels te wijten aan het succes van de auto. Dat blijkt maar weer.Stefie2010 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:07:
[...]
Zoals in de regen als de auto geen voordeel meer geeft en hij dan juist nog beter presteert? (Net als VER btw)
Sorry hoor maar HAM heeft de afgelopen 10 jaar al vele vele malen bewezen dat hij een topcoureur is.
Het blijft autosport, dus dat zal ook altijd zo blijven. Maar neemt niet weg dat hij een top coureur is.BasvanS schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:02:
[...]
True, maar zijn resultaten zijn grotendeels te wijten aan het succes van de auto. Dat blijkt maar weer.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Ja en dat is waar voor alle 20 coureurs. Dat max nog niet heeft gewonnen dit jaar is toch ook te wijten aan zijn auto?BasvanS schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:02:
[...]
True, maar zijn resultaten zijn grotendeels te wijten aan het succes van de auto. Dat blijkt maar weer.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Als Charlie al aangaf gisteren dat er 40% kans op regen was tijdens de race.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:53:
[ Voor 29% gewijzigd door YakuzA op 17-09-2017 08:23 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[quote]YakuzA schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:22:
[...]
Ja en dat is waar voor alle 20 coureurs. Dat max nog niet heeft gewonnen dit jaar is toch ook te wijten aan zijn auto?
Check, althans dat vermoed ik. Wel vermoed ik dat op een kartbaan circuit als dit de auto minder relevant is, en de goede coureurs boven komen drijven.
[...]
Ja en dat is waar voor alle 20 coureurs. Dat max nog niet heeft gewonnen dit jaar is toch ook te wijten aan zijn auto?
Check, althans dat vermoed ik. Wel vermoed ik dat op een kartbaan circuit als dit de auto minder relevant is, en de goede coureurs boven komen drijven.
En dat is lokale tijd?
Wat is het tijdsverschil precies...
14.00 begint het bij ons, dus droge start met opdrogende baan?
Wat is het tijdsverschil precies...
14.00 begint het bij ons, dus droge start met opdrogende baan?
En de race is om 20:00 lokale tijd. Opdrogende baan?Onestone schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:41:
https://www.buienradar.nl/weer/singapore/sg/1880252
verwachting is regen tot +- 1800 daarna droog.
Reken maar op een droge baan.
Het stopt daar rond 18 uur lokaal met regen en gezien de hitte daar is die baan om 20 uur allang droog, jammer genoeg.
Het stopt daar rond 18 uur lokaal met regen en gezien de hitte daar is die baan om 20 uur allang droog, jammer genoeg.
ja, opdrogende baan.Harrie schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:51:
[...]
En de race is om 20:00 lokale tijd. Opdrogende baan?
Op een opdrogende baan wil je niet op het rubber staan want daar is het glad en kom je minder goed weg.
de plekken 2, 5, 7 enz. Daar wil je dan staan
Ik heb de HDD recorder ingesteld omdat ik vanmiddag naar de bioscoop ga. Daarna geen radio in de auto zodat ik gewoon de race kan gaan kijken.
@hierboven Verkeerde app of browser ofzo? Facebook postje?
2,5,7? Weet je het zeker?Onestone schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:28:
[...]
ja, opdrogende baan.
Op een opdrogende baan wil je niet op het rubber staan want daar is het glad en kom je minder goed weg.
de plekken 2, 5, 7 enz. Daar wil je dan staan
Ik zat ook al te denken..
2 4 6 8 of 1 3 5 7 toch
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Goed om te weten. Zullen we hier ook niks posten, dan kunnen we ook niets verradenBestla schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:39:
Ik heb de HDD recorder ingesteld omdat ik vanmiddag naar de bioscoop ga. Daarna geen radio in de auto zodat ik gewoon de race kan gaan kijken.
Volgens lokale gegevens via mijn weer app gaat het rond 18:00 regen tot rond de klok van 20:45 lokale tijd in Singapore Marina Bay.
Volgens mijn info is het de daar gewoon de hele dag droog en valt er pas om 22:00 uur onze tijd wat regen (0.19mm showers).Onestone schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:41:
https://www.buienradar.nl/weer/singapore/sg/1880252
verwachting is regen tot +- 1800 daarna droog.
Trouwens buienradar is ook niet zo best in voorspellen. Ze zitten er voor mijn locatie praktisch altijd naast.
Je zit met je link op Melbourne :-)sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:46:
[...]
Volgens mijn info is het de daar gewoon de hele dag droog en valt er pas om 22:00 uur onze tijd wat regen (0.19mm showers).
Trouwens buienradar is ook niet zo best in voorspellen. Ze zitten er voor mijn locatie praktisch altijd naast.
Jop.. ....Leoon. schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:43:
[...]
Ik zat ook al te denken..
2 4 6 8 of 1 3 5 7 toch

Begint hier net lekker te regenen met wat donkere wolkjes in de omgeving
. Zou inderdaad ongeveer 2 uurtjes moeten duren, maar het circuit bleef vrijdag ook urenlang nat na de regen 's ochtends omdat de zon niet meer door kwam, en dat komt hij nu waarschijnlijk ook niet meer dus een natte baan is zeker mogelijk.
Evianon schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:06:
Begint hier net lekker te regenen met wat donkere wolkjes in de omgeving. Zou inderdaad ongeveer 2 uurtjes moeten duren, maar het circuit bleef vrijdag ook urenlang nat na de regen 's ochtends omdat de zon niet meer door kwam, en dat komt hij nu waarschijnlijk ook niet meer dus een natte baan is zeker mogelijk.

Jammmer dat ne geen tweets kan embedden. Maar het valt er nu met bakken uit de hemel.
https://twitter.com/mercedesamgf1/status/909327884682240003
https://twitter.com/mercedesamgf1/status/909327884682240003
Als de baan vochtig is maar het niet meer regent, kan je dan wel op slicks starten of moeten ze verplicht op intermediates?
Porsche oefent alvast zodat ze ooit voor Max een mooie regensetup hebben haha. 

Maar heel twitter ontploft. Dus het zal wel echt heel hard regenen daar
Maar heel twitter ontploft. Dus het zal wel echt heel hard regenen daar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
als het dus blijft regenen krijgen we weer een oersaaie race achter de safety car, grotendeels van de tijd?
Mij best zolang de eerste wagen achter de SC ook met zegeltjes bij de Jumbo verkrijgbaar is...The_Scarabial schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:23:
als het dus blijft regenen krijgen we weer een oersaaie race achter de safety car, grotendeels van de tijd?
Als de regen nu al gevallen is dan zal het tijdens de race wel droog zijn. Ik ben van Singapore gewend dat het elke avond hard regent maar enkel een paar minuutjes.
Dat is nodig om de luchtvochtigheid lekker hoog te houden
.
Dat is nodig om de luchtvochtigheid lekker hoog te houden

Always look on the bright side of life.
Het zijn allemaal topcoureurs, een paar uitzonderingen daargelaten ( geld als talent )BasvanS schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:02:
[...]
Hulkenberg rijdt bijnja elke wedstrijd in de punten, maar door de auto in de 4 tm 6 teams zit.
HAM en VET zijn beiden extreem goede rijders, net als VER dat is / gaat worden.
Als je de huidige top6 in identieke auto's zet, zie je pas echt verschil, maar dat zal niet snel gebeuren.
Daarom wordt 2019 zo'n mooi jaar, alle (belangrijke) contracten komen vrij, Honda gaat zijn 2e jaar RB in, en ik vermoed dat dat echt niet zo zal zijn als bij McLaren momenteel, maar dat RB echt wel prestatie-eisen zal stellen.
* FreshMaker zit RBR dan ook wel 'vertrekken' als racestal,voordat ze in de bottom 3 terecht zijn gekomen
Het komt hier (Singapore) nu met bakken uit de hemel. Begint langzamerhand nu droog te worden lijkt het op. Kan me niet voorstellen dat die baan droog is bij de start. Er is nog wel 1 porsche race tussen nu en start van de GP.
Volgens een maat van mij ter plaatse is het gestopt met regenen.
Lokaler dan dit wordt het niet.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:53:
nachtnet schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:27:
weer voor Singapore (local source)
[afbeelding]
http://www.weather.gov.sg/weather-rain-area-50km

Rode vierkantje is circuit.
http://www.weather.gov.sg/weather-rain-area-50km
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 11:05 ]
Kan men facebook videos aub achterwege laten ?
Niet iedereen heeft die troep.
Smiling as the shit comes down...
En/Of zet er sowieso bij waar het filmpje over gaat ipv een simpel linkje neerkwakkenScrooLoose schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:56:
Klopt. Direct naar het juiste circuit linken kan helaas niet. Maar het weerbericht klopt.
Er zijn mensen die het wel hebben en het wel graag willen zien. Niet alleen in je eigen straatje denken.ScrooLoose schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:56:
Ja, het is troep. Nee, niet iedereen heeft het. En dan klik je er maar niet op. Helaas is het een feit dat er toch akelig vaak eerst iets op FB verschijnt en pas uren later op Youtube. Ik heb een half jaar mijn account verwijderd, en uiteindelijk weer aangemaakt (in very restricted mode) om als een soort van rss feed/timeline te fungeren. Er zijn gewoon veel bedrijven die daar eerst posten. Als het al ergens anders verschijnt.ScrooLoose schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:56:
Dus. Dat jij die link niet wilt klikken (kan overigens gewoon wel, hoef je geen account voor te hebben), je goed recht. Klik er dan niet op. Maar anderen klikken wel en hebben er ook wat aan. Niet zo miepen dus.
Wat ik wel vind is dat er wel een lichte omschrijving bij kan op zijn minst, zodat je weet wat er te zien is. Want ik klik ook niet graag zomaar door naar FB.
GRO denkt dat racen in Singapore in de regen niet haalbaar is,

https://www.motorsport.co...ain-race-concerns-954294/
Pannekoek Crêpe

Pannekoek Crêpe

Volgens mij heeft hij gewoon een valide punt? Er is wel vaker over gesproken dat daar racen in de regen met kunstlicht (en 0 afwatering) eigenlijk gewoon niet mogelijk is..nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
[afbeelding]
Pannekoek Crêpe
Meep meep!UltraSub schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:14:
[...]
Dat jij die link niet wilt klikken (kan overigens gewoon wel, hoef je geen account voor te hebben), je goed recht. Klik er dan niet op. Maar anderen klikken wel en hebben er ook wat aan. Niet zo miepen dus.
Meep!You must login to continue!
Pussy.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
[afbeelding]
Pannekoek Crêpe
Hij is nu al een paar races aan het miepen dat het te gevaarlijk is, en parkeerd hem vervolgens in de muur.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:23:
[...]
Volgens mij heeft hij gewoon een valide punt? Er is wel vaker over gesproken dat daar racen in de regen met kunstlicht (en 0 afwatering) eigenlijk gewoon niet mogelijk is..
Misschien langzaam tijd dat Meneer Grosjean fulltime huisvader word... er zijn genoeg jonge snelle coureurs die dat stoeltje willen hebben.
https://f1manager.info/ranking/4605
Eerst maar zien hoe erg het dan zou zijn, dan pas zeuren. (GRO is soms wel eens wat te voorzichtig angstig.)Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:23:
[...]
Volgens mij heeft hij gewoon een valide punt? Er is wel vaker over gesproken dat daar racen in de regen met kunstlicht (en 0 afwatering) eigenlijk gewoon niet mogelijk is..
@Grimmie187 Af en toe post ik wel eens met een zwart/wit uitgangspunt. (om discussie te openen/ontlokken.) Dit is ook een situatie die grijs is. GRO is deels valide, maar ook voorzichtig..
[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 11:30 ]
nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
[afbeelding]
Pannekoek Crêpe

Kolere, je hebt gelijk voor deze. Zou er verschil zitten in content? Want ik weet 100% zeker dat ik paar dagen geleden nog op een FB link klikte en gewoon content heb gezien terwijl ik niet ingelogd was (ik ben nooit ingelogd op lap/desktops). Wel dikke vette warning onderin dat je moet inloggen, maar de video was gewoon te zien toen. Weird.
2e buitje hier. Niet zo heftig als de eerste, maar droog gaat die baan niet wezen.
Geen idee, ik weet alleen dat ik altijd gevraagd word om in te loggen met links naar FB.
Maar waarom ik dan altijd nog weer op die links klik is mij ook weer een raadsel
Maar dat is een hele andere discussie (waar ik het trouwens met je eens ben)powah33 schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:27:
[...]
Hij is nu al een paar races aan het miepen dat het te gevaarlijk is, en parkeerd hem vervolgens in de muur.
Misschien langzaam tijd dat Meneer Grosjean fulltime huisvader word... er zijn genoeg jonge snelle coureurs die dat stoeltje willen hebben.
Ik denk overigens echt dat een P1 hier zeer goed mogelijk is voor VER. VET is oud en wijs genoeg om te weten dat hij met "Mad Max" (zeker nu die ook nog eens niks te verliezen heeft) naast zich in de eerste bocht beter eieren voor zijn geld kan kiezen het het veiliger is om 5 puntjes weg te geven nu HAM zo slecht er voor staat. Beter die 5 puntjes meteen weg geven, en mogelijk nog terug pakken met een pitstop of als VER weer eens uit valt, dan meteen in de eerste bocht(en) een DNF pakken en HAM die zich krom lacht daarna.
Zal ook wel besproken zijn in Ferrari briefings hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 17-09-2017 11:59 ]
FTFYnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
[afbeelding]
Pannekoek Crêpe Crap
Moet ook zeggen dat de trend op social media (in het buitenland) is dat Max brokken gaat maken in de eerste bocht. Toch wel apart dat nu 1 incident hij nu ineens die "reputatie" heeft.UltraSub schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:58:
Ik denk overigens echt dat een P1 hier zeer goed mogelijk is voor VER. VET is oud en wijs genoeg om te weten dat hij met "Mad Max" (zeker nu die ook nog eens niks te verliezen heeft) naast zich in de eerste bocht beter eieren voor zijn geld kan kiezen het het veiliger is om 5 puntjes weg te geven nu HAM zo slecht er voor staat. Beter die 5 puntjes meteen weg geven, en mogelijk nog terug pakken met een pitstop of als VER weer eens uit valt, dan meteen in de eerste bocht(en) een DNF pakken en HAM die zich krom lacht daarna.
Dat komt niet door maar1 incident volgens mij.Exocet schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:01:
[...]
Moet ook zeggen dat de trend op social media (in het buitenland) is dat Max brokken gaat maken in de eerste bocht. Toch wel apart dat nu 1 incident hij nu ineens die "reputatie" heeft.
Social media van verslaggevers, media, fora etc? of reacties op social media van voorgaande.? Reacties en commentaren op VER (nieuws) zijn altijd al zwart/wit.Exocet schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:01:
[...]
Moet ook zeggen dat de trend op social media (in het buitenland) is dat Max brokken gaat maken in de eerste bocht. Toch wel apart dat nu 1 incident hij nu ineens die "reputatie" heeft.
Je vergeet de (wat ikzelf noem) Jekill and Hyde 'evil' alter-ego die bij Vettel opdoemt zodra iemand (meestal MaxUltraSub schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:58:
Alle stoppen slaan door zodra hij in de weg wordt gezeten (of niet, maar hij hoeft dit alleen maar zo te ervaren).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1