Nee in Q2 heeft VET al wat lopen sandbaggen. Daar lifte VET op de line en ging met 50km/u minder over de streep. Via F1statmanUltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:08:
Echt serieus, de mensen die denken dat het puur quali mode is hier zijn behoorlijk blind.
Ja, maar wel jammer net op laatste moment.
Dus... das niet alleen quali mode.nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:09:
[...]
Nee in Q2 heeft VET al wat lopen sandbaggen. Daar lifte VET op de line en ging met 50km/u minder over de streep. Via F1statman
Ziggo, ik zit de Q te kijken en dan wil ik geen voetbalnieuws zien. Opzouten daarmee... ik ben weer even naar Sky overgestapt. 
btw Max heeft ruim een jaar om jongste polesitter te worden. Hij heeft dus nog even.
btw Max heeft ruim een jaar om jongste polesitter te worden. Hij heeft dus nog even.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 16:12 ]
"When you grow up your heart dies"
Jongens jongens. onthoudt alsjeblieft dat je ook gewoon de mogelijkheid hebt om NIET te reageren op dingen die je niet aanstaan.
kunnen we nu weer terug naar de race/interviews etc?
kunnen we nu weer terug naar de race/interviews etc?
Ik snap sowieso de 'hekel' aan sommige coureurs niet
Je hoeft er niet persoonlijk mee om te gaan, zelfs dan zullen ze al anders zijn.
Ik vind het nog steeds wel wat toevoegen, het geeft tegenwoordig iets "eerlijks"
Een mooie reactie van HAM 'I can't pass this guy' en VET "This is ours"
Dat zijn geen scripts, dat is gewoon de emotie die je wilt zien.
Je hoeft er niet persoonlijk mee om te gaan, zelfs dan zullen ze al anders zijn.
Ik vind het nog steeds wel wat toevoegen, het geeft tegenwoordig iets "eerlijks"
Een mooie reactie van HAM 'I can't pass this guy' en VET "This is ours"
Dat zijn geen scripts, dat is gewoon de emotie die je wilt zien.
Dat is dan ook het enige moment dat je er moet staan in een top wagen, Q1 en Q2 komen zij op 90% ook wel door.Ari Gold schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:10:
[...]
3 tienden is gewoon een behoorlijk gat, de terechte winnaar dus. Bij 3 duizendste was Max terecht pissed geweest...Ari Gold schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:10:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De set van q2 moet je de race op beginnen + qualy mode van de motor doen ze ook alleen in q3.mrShady schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:07:
[...]
Hij is ook wel goed, maar bijna een halve seconde ten opzichte van Q2 ja dat roept bij mij vraagtekens op.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
VET ging wel tot het uiterste, zag ik in de replay niet dat hij de muur raakte? Ik hoop voor hem dat er niks stuk blijkt te zijn.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Men zegt weleens dat de race niet in bocht één gewonnen kan worden, maar Max kennende gaat ie alles op alles zetten om net als in Catalunya gewoon P1 te pakken met een keiharde divebomb en die daarna nooit meer te weg te geven.
Vergeet ook niet de 100% kans op een safety car.CaptainPanda schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:15:
Men zegt weleens dat de race niet in bocht één gewonnen kan worden, maar Max kennende gaat ie alles op alles zetten om net als in Catalunya gewoon P1 te pakken met een keiharde divebomb en die daarna nooit meer te weg te geven.
Ik hoop dat iedereen in de eerste ronde zijn hoofd koel houdt. De race duurt nog lang. Het is hopen op een goede start en dat Max Vettel puur daarop weet te pakken en anders misschien door een undercut. Maar ik heb liever dat hij het op de baan doet. Je wilt er hier natuurlijk zo snel mogelijk voorbij omdat het later veel lastiger wordt.
Ik hoop het. Maar gok met z'n 2 eraf, en Ricciardo wintCaptainPanda schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:15:
I know, maar alsnog ik ben echt benieuwd waar het ineens vandaan komt. Voor ons Nederlanders is het gewoon behoorlijk frustrerend, maar goed race day is morgen, we gaan het zien.YakuzA schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:13:
[...]
De set van q2 moet je de race op beginnen + qualy mode van de motor doen ze ook alleen in q3.
Als zoethoudertje een artikel over de RB updates van dit weekend:
https://www.motorsport.co...e-wing-deflectors-953320/
https://www.motorsport.co...e-wing-deflectors-953320/
PSN
Mag het ook een keer?nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:16:
Toto behoorlijk down bij C4.
PSN: xMaurice93
Red Bull had een geweldige racepace gisteren. Wie weet.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:16:
Ik hoop dat iedereen in de eerste ronde zijn hoofd koel houdt. De race duurt nog lang. Het is hopen op een goede start en dat Max Vettel puur daarop weet te pakken en anders misschien door een undercut. Maar ik heb liever dat hij het op de baan doet. Je wilt er hier natuurlijk zo snel mogelijk voorbij omdat het later veel lastiger wordt.
Heeft iemand de racepace bijgehouden van Red Bull vs Ferrari?
@alwaysleft Thx!
@alwaysleft Thx!
[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 16:18 ]
Is ook wel eens goed voor hem, met tegenslag om leren gaannachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:16:
Toto behoorlijk down bij C4.
Flink wat sneller.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:17:
Staat ergens in dit topicsjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:17:
@alwaysleft Thx!
Dat is vaak van alle wing endplates en carbon debris die ze op dit circuit moeilijk wegkrijgen en waar dit direct op de racing line blijft liggenalex3305 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:16:
[...]
Vergeet ook niet de 100% kans op een safety car.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Mooi ook dat RIC gewoon zegt dat ze winnen morgen.
Daar had ie toch al wat ervaring mee:D-Ed schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:17:
[...]
Is ook wel eens goed voor hem, met tegenslag om leren gaan
- getrouwd met Susie (die een flink stuk sneller is op de baan.
- Barcelona 16
- post season vertrek van ROS.
Doornbos zegt terecht, Vettel is concurrent van Hamilton in WK. Die gaat niet alles op alles zetten mocht Max do or die actie doen. Positief voor Max.
Vergeet ook niet dat VET morgen flink wat punten kan pakken tov HAM in deze race. Vooral omdat HAM in het midden start, waar de klappen nog weleens willen vallen.
Klopt, maar helaas niet met tijden als ik op racepace zoek. Maar ik begreep van @alwaysleft dat die van Red Bull behoorlijk goed was.
Uit mijn hoofd gemiddeld 0.5 seconde snellersjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:20:
[...]
Klopt, maar helaas niet met tijden als ik op racepace zoek. Maar ik begreep van @alwaysleft dat die van Red Bull behoorlijk goed was.
Doornbos zegt hoge 46 voor RB, lage 48 voor rest.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:20:
[...]
+ banden verbruik lijkt met deze RBR hier laag.
Met Mercedes jabatsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:21:
Doornbos zei net bijna een seconde sneller per ronde dan de rest
Dit zijn tijden van de long runs SpaceAce in "[F1 2017] Race 14 - GP van Singapore"sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:20:
[...]
Er is altijd nog kans dat Ferrari in de vrije trainingen ook gewoon zat te sandbaggen, de motor terugschroefde ten opzichte van het normale racevermogen of een setup gebruikte die nog niet optimaal was, dus eigenlijk verwacht ik echt geen volle seconde verschil in de race.
RB zal in de race absoluut de overhand hebben. Wordt zeer interessant.
Opmerking die gemaakt moet worden, RIC op US en VER op SS.Dijkstraat schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:21:
[...]
Dit zijn tijden van de long runs SpaceAce in "[F1 2017] Race 14 - GP van Singapore"
En Vettel wil voor Hamilton eindigen. Niet perse voor MaxMaurice079 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:22:
RB zal in de race absoluut de overhand hebben. Wordt zeer interessant.
Nog een keer, met 48% vol gas op een circuit is motorvermogen lang niet alles zeggend.CaptainPanda schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:21:
Er is altijd nog kans dat Ferrari in de vrije trainingen ook gewoon zat te sandbaggen, de motor terugschroefde ten opzichte van het normale racevermogen of een setup gebruikte die nog niet optimaal was, dus eigenlijk verwacht ik echt geen volle seconde verschil in de race.
Ik ook niet. Wel Red Bull wat sneller in de raceCaptainPanda schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:21:
Thx! Long runs had ik nog niet op gezocht.Dijkstraat schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:21:
[...]
Dit zijn tijden van de long runs SpaceAce in "[F1 2017] Race 14 - GP van Singapore"
Maar dit biedt goede perspectieven voor Max. Nu ook maar hopen dat het team alles op hem inzet want deze boost heeft hij wel even nodig. RIC heeft al podiumplekken zat gehaald dit jaar.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Adem in, adem uit. 
Ja, werd ook even wat "fanatiek".
Maar morgen lijkt er dus ook flink wat regen te komen, voordeel voor Max. Is er geen regen dan was de extreem goede racepace en de lage degradatie van de banden. Verder zal Max bijzonder moeilijk in te halen zijn op de rechte stukken gezien zijn extreem goede derde sector.
Ja, werd ook even wat "fanatiek".

Maar morgen lijkt er dus ook flink wat regen te komen, voordeel voor Max. Is er geen regen dan was de extreem goede racepace en de lage degradatie van de banden. Verder zal Max bijzonder moeilijk in te halen zijn op de rechte stukken gezien zijn extreem goede derde sector.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hahaha Kimi is weer op dreef.
Mooie kwalificatie gezien, met Ferrari op 1 en RedBull vol in de top3 🏎
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2017 16:30 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog wat, P2 is hier de binnenbocht, dus er is een kans. Vervolgens gaat er een safety car komen, ik gok Grojean. Dan naar SS banden, doorrijden, en dan nog een keertje SS en winnen. Dit als het droog is.
Nat, dan full wet, eerste bocht inhalen en uitrijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben wel benieuwd als het morgen inderdaad regent hoeveel rondes ze hier zullen hebben die niet achter de SC gereden gaan wordenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:24:
Adem in, adem uit.
Ja, werd ook even wat "fanatiek".![]()
Dat wordt echt smullen morgen. Als het geen inhaal wordt bij de start, dan op race pace misschien een undercut. Lukt dat ook niet, dan een nieuwe poging bij de herstart (kans safety car groot). Mocht het regenen, dan weten we ook wat er kan gebeuren. En als alles faalt, dan haalt Max Vettel gewoon buitenlangs in
.
Sorry ik moest even fantaseren
.
Sorry ik moest even fantaseren
With 6 races to go Max will not lose this years Q battle. Las ik net op Twitter. Go Max! Knap hoor!
Gaat niet lukken. Volgens mij heeft niemand 2 sets SS liggen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:30:
Nog wat, P2 is hier de binnenbocht, dus er is een kans. Vervolgens gaat er een safety car komen, ik gok Grojean. Dan naar SS banden, doorrijden, en dan nog een keertje SS en winnen. Dit als het droog is.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan nog eenmaal US. Kan natuurlijk ook.YakuzA schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:32:
[...]
Gaat niet lukken. Volgens mij heeft niemand 2 sets SS liggen.
Met regen kan het wel eens een demonstratie van Max worden, Brazilië was slechts een voorproefje...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:24:
Maar morgen lijkt er dus ook flink wat regen te komen, voordeel voor Max.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
@DaniëlWW2 Pirelli zegt zelf dat 1 stop gewoon mogelijk en waarschijnlijk gaat zijn.YakuzA schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:32:
[...]
Gaat niet lukken. Volgens mij heeft niemand 2 sets SS liggen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Brazilië was wel even wat meer dan een voorproefje. China dit jaar, dat was een voorproefje.hoevenpe schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:33:
[...]
Met regen kan het wel eens een demonstratie van Max worden, Brazilië was slechts een voorproefje...
We zien wel dan. Bij een ronde een safety car gaat dat al uit het raam.nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:34:
@DaniëlWW2 Pirelli zegt zelf dat 1 stop gewoon mogelijk en waarschijnlijk gaat zijn.
Zou kunnen. Of een herhaling van Monaco op een opdrogende baan. Singapore heeft muurtjes, foutje en klaar. En een foutje is heel snel gemaakt dan, en dan helpt dat je goede save capabilities hebt niethoevenpe schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:33:
[...]
Met regen kan het wel eens een demonstratie van Max worden, Brazilië was slechts een voorproefje...
Achteraf kijk je natuurlijk de koe in de kont. Maar had Max dit jaar niet alle pech van de wereld gehad dan had hij RIC op alle fronten flink te kakken gezet. Wat natuurlijk goed is voor het team. Je wilt nu eenmaal coureurs hebben die elkaars betere willen zijn. Als je dat niet hebt dan sta je als team stil qua ontwikkeling en uitdaging.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:31:
With 6 races to go Max will not lose this years Q battle. Las ik net op Twitter. Go Max! Knap hoor!
Bij Regen ook..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:36:
[...]
Brazilië was wel even wat meer dan een voorproefje. China dit jaar, dat was een voorproefje.![]()
[...]
We zien wel dan. Bij een ronde een safety car gaat dat al uit het raam.
In 1e bocht er naast, 2e bocht is dus buitenkant. En dan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:30:
Nog wat, P2 is hier de binnenbocht, dus er is een kans. Vervolgens gaat er een safety car komen, ik gok Grojean.
VER bij C4. tevreden met P2,. zin in morgen, probeert bij start wat te doen, anders na de start even op p2 blijven hangen.
En ook al wordt hij 2de, zou pas zijn 2de podium worden dit jaar. Ben ik allang blijUltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:37:
[...]
In 1e bocht er naast, 2e bocht is dus buitenkant. En dan?
Dan is het maar goed dat Red Bull hier wat reserve heeft qua racepace en ze het daardoor heel klein beetje rustiger aan kunnen doen qua risico's nemen.UltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:36:
[...]
Zou kunnen. Of een herhaling van Monaco op een opdrogende baan. Singapore heeft muurtjes, foutje en klaar. En een foutje is heel snel gemaakt dan, en dan helpt dat je goede save capabilities hebt niet
- DaniëlWW2
- Niet online
In de muur drukken en geen straf krijgen.UltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:37:
[...]
In 1e bocht er naast, 2e bocht is dus buitenkant. En dan?
Dat zal hij nooit doen. Hij weet hoe Max reageert in de eerste rondes. RIC is wat dat betreft een stuk berekenender. Die zal voor de undercut gaan als hij Max voorbij wil omdat dat een stuk minder risicovol is. Alhoewel volgens mij de ongeschreven regel is dat degene die voorop rijdt als eerst naar binnen mag.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:38:
Zou wat zijn als Ricciardo nu Max eraf ramt ala Hongarije
Kunnen ze niet Back-to-back 2x per seizoen een race in Singapore doen?

C4F1 :"DC: "Eddie, whatever you're about to say, I disagree with it"
EJ: "Max Verstappen will lead into Turn 1 tomorrow"
...
DC: "I disagree." "

C4F1 :"DC: "Eddie, whatever you're about to say, I disagree with it"
EJ: "Max Verstappen will lead into Turn 1 tomorrow"
...
DC: "I disagree." "
Trouwens wel belachelijk dat Ziggo er weer zo snel uit moest vanwege die onbeduidende sport met een balletje. Ik had graag nog een fatsoenlijke nabeschouwing gezien van deze zeer spannende kwalificatie.
@LewisHamilton "[Seb] has got Verstappen alongside so anything can happen" #f1 #singaporegp
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet lief Lewis, Max is geen crasher.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:49:
@LewisHamilton "[Seb] has got Verstappen alongside so anything can happen" #f1 #singaporegp

Ik denk dat VET geen enkel risico zal durven/willen nemen en als het nodig is gewoon genoegen nemen met een P2 of P3. De punten voor het wereldkampioenschap zijn daarvoor veel te belangrijk.
Jezus... fanb0y..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:38:
[...]
In de muur drukken en geen straf krijgen.
Reactie van Max bij ziggo: https://www.ziggosport.nl...ea912a156c5a7bfa-mp4.html
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb wel gelijk hoor.
Ze zijn gewoon allemaal al bang voor Max en Max zit in hun hoofd. Goed tekenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:50:
[...]
Niet lief Lewis, Max is geen crasher.![]()
Lewis is niet gewend om in het middenveld te starten. Het zal mij niets verbazen als hij één grote chaos veroorzaakt.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:49:
Letterlijk de laatste anderhalve minuut van Q3 kunnen zien, geen idee dus van de voorgeschiedenis. Man, wat is dat idioot binnen komen, gelijk op het puntje van mijn stoel!
Ik gok dat ik hier wel wat pagina's heb bij te lezen...
Ik gok dat ik hier wel wat pagina's heb bij te lezen...
Waiting on the world to change
Dat helpt inderdaad. De do or die mentaliteit kennen ze en daar zal Vettel rekening mee houden wetende hoeveel Lewis hier kan verliezen.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:52:
[...]
Ze zijn gewoon allemaal al bang voor Max en Max zit in hun hoofd. Goed teken
Onzin.JeroenTheStig schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:55:
[...]
Lewis is niet gewend om in het middenveld te starten. Het zal mij niets verbazen als hij één grote chaos veroorzaakt.
Inderdaad; zo weet Red Bull dat de coureur alles uit de wagen halen. Zie bijvoorbeeld Raikkonen (+ 6 tienden) en Bottas (+7 tienden). Beste rijderspaar in de F1 imho.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:36:
[...]
Achteraf kijk je natuurlijk de koe in de kont. Maar had Max dit jaar niet alle pech van de wereld gehad dan had hij RIC op alle fronten flink te kakken gezet. Wat natuurlijk goed is voor het team. Je wilt nu eenmaal coureurs hebben die elkaars betere willen zijn. Als je dat niet hebt dan sta je als team stil qua ontwikkeling en uitdaging.
En de beste kwalificatie in het hybride tijdperk wat mij betreft; zo mag het van mij altijd zijn.
Wat is onzin? Dat lewis niet gewend is om in het middenveld te starten? Of dat ik mij niet ga verbazen?UltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:57:
[...]
Dat helpt inderdaad. De do or die mentaliteit kennen ze en daar zal Vettel rekening mee houden wetende hoeveel Lewis hier kan verliezen.
[...]
Onzin.
Het laatsteJeroenTheStig schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:58:
[...]
Wat is onzin? Dat lewis niet gewend is om in het middenveld te starten? Of dat ik mij niet ga verbazen?
Als ik naar de circuits kijk die nog komen gaan, zie ik ze in Maleisië, Japan en Mexico nog wel vlammen de Bull's.Roamor schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:58:
[...]
Inderdaad; zo weet Red Bull dat de coureur alles uit de wagen halen. Zie bijvoorbeeld Raikkonen (+ 6 tienden) en Bottas (+7 tienden). Beste rijderspaar in de F1 imho.
En de beste kwalificatie in het hybride tijdperk wat mij betreft; zo mag het van mij altijd zijn.
De rest wordt Ferrari of Mercedes feestje. En Brazilië schijnt voor Max goed te zijn als het regent
Verwijderd
Pirelli Motorsport @pirellisport 8m
Quickest strategy is theoretically a one-stopper. Assuming low degradation: start on ultrasoft for 19 laps, then supersoft to the flag
What;s also quick is a one-stopper like this: start on ultrasoft for 14 laps, then soft to the flag
With higher degradation, quickest way is still a one-stopper: start on ultrasoft for 14 laps, one stint on soft to the flag
Finally, with high degradation, a two-stopper is also interesting. Start on ultrasoft for 13 laps, plus two 24-lap stints on supersoft
Quickest strategy is theoretically a one-stopper. Assuming low degradation: start on ultrasoft for 19 laps, then supersoft to the flag
What;s also quick is a one-stopper like this: start on ultrasoft for 14 laps, then soft to the flag
With higher degradation, quickest way is still a one-stopper: start on ultrasoft for 14 laps, one stint on soft to the flag
Finally, with high degradation, a two-stopper is also interesting. Start on ultrasoft for 13 laps, plus two 24-lap stints on supersoft
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SemEdy1Hd7I] <-- Videotag stuk?
YouTube: Singapore F1 2017 Post Qualifying Alonso QUALY Interview (Fernando M...
YouTube: Singapore F1 2017 Post Qualifying Alonso QUALY Interview (Fernando M...
[ Voor 76% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2017 17:06 ]
Denk dat we snel een SC gaan zien.
11) Palmer
12) Perez
13) Kvyat
14) Ocon
15) Grosjean
Dat groepje gaat KNALLERS geven.
11) Palmer
12) Perez
13) Kvyat
14) Ocon
15) Grosjean
https://f1manager.info/ranking/4605
Ocon en Perez hebben nog niet getekend en geen vrijbrief om te racen. Die twee zullen dus wel meevallen (tov elkaar).powah33 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:06:
Denk dat we snel een SC gaan zien.
11) Palmer
12) Perez
13) Kvyat
14) Ocon
15) Grosjean
https://twitter.com/Max33...status/909071049223962624 <-- VER video
Tis maar een kort stukje in Singapore naar de eerste bocht, gebeurt zelden dat de pole position zijn plek verliest in de eerste bocht op dit circuit.
Tenzij Seb zijn start verprutst natuurlijk, in dat geval zal hij idd snel genoegen nemen met P2 vanwege de kampioenschapsbelangen..
Tenzij Seb zijn start verprutst natuurlijk, in dat geval zal hij idd snel genoegen nemen met P2 vanwege de kampioenschapsbelangen..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zpkrgJX4cQw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7uD2IBkxfBU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7uD2IBkxfBU]
[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2017 17:21 ]
Ja jezus. 426 nieuwe posts. Ik ga even bijlezen. Moment.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Moest even van Leeuwarden naar Amsterdam rijden (en morgen weer terug naar Breda) dus nee, haha. Ik ga het allemaal even lezen. Maar zag al fotos van twee RBR wagens in de top drie dus dat is al ast goedbatsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:
ham 3, bot 4 daarna rai en vet.
kan je het nog volgen @Jasphur ?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij laat deze Kwalificatie zien wie de echt goede rijders zijn: VER, VET, RIC en wie toch wel heel erg afhankelijk zijn van de auto: BOT en HAM.. Als de auto niet dominant is, vallen ze ver terug..
Ik geef HAM nog wel het voordeel van de twijfel, maar dit is geen Mercedes-baan vanwege de grotere wielbasis van de MB's en de hoeveelheid bochten. Maar verder is wel duidelijk dat RBR het beste rijdersduo heeft.BasvanS schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:49:
Volgens mij laat deze Kwalificatie zien wie de echt goede rijders zijn: VER, VET, RIC en wie toch wel heel erg afhankelijk zijn van de auto: BOT en HAM.. Als de auto niet dominant is, vallen ze ver terug..

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De bestuurder kan natuurlijk ook de gebreken van de auto compenseren met extra skillsSpotmatic schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:52:
[...]
Ik geef HAM nog wel het voordeel van de twijfel, maar dit is geen Mercedes-baan vanwege de grotere wielbasis van de MB's en de hoeveelheid bochten. Maar verder is wel duidelijk dat RBR het beste rijdersduo heeft.
Als ik de beste sector tijden optel van Max en Ric ( dus theoretisch beste rondje) dan is dat
Ver 39.696
Ric 39.709
Dat is 0.013 sec... dat is... nou eigenlijk niks ( 3896 km op lichtsnelheid)
www.scinus.com
In ieder geval stop je daar je vinger niet meer tussen.blade08 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:56:
[...]
Als ik de beste sector tijden optel van Max en Ric ( dus theoretisch beste rondje) dan is dat
Ver 39.696
Ric 39.709
Dat is 0.013 sec... dat is... nou eigenlijk niks ( 3896 km op lichtsnelheid)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1