rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
DitGekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:06:
[...]
Lijkt mij eerder door zijn "agressieve" rijstijl
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
KillerBee schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:06:
[...]
Je vergeet de (wat ikzelf noem) Jekill and Hyde 'evil' alter-ego die bij Vettel opdoemt zodra iemand (meestal Max) hem boos maakt op de baan
.
Alle stoppen slaan door zodra hij in de weg wordt gezeten (of niet, maar hij hoeft dit alleen maar zo te ervaren).
Dus, fingers crossed!!!!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat wil je dan? Dat iedereen netjes een optocht rijdt? Netjes achter elkaar en geen mooie gevechten om een plek? Dat is iets waar F1 nooit voor bedoelt is, als je dit niet wil zien, kun je echt beter een andere sport op Tv kijken, NOIdr_dreey schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:10:
Ver moet gewoon een ander laten leven. De race is niet afgelopen na de eerste bocht maar met Ver gedrag wel en helaas voor een ander die bij Ver in de buurt rijdt ook, zelfs teamgenoot. Rookie gedrag, hard afstraffen.
VER is overigens niet de enige F1 coureur die dit 'gedrag' vertoond. En ja, er wordt weleens een coureur de baan afgeramd, per ongeluk of minder per ongeluk
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
1x zelf een echte fout gemaakt waar iemand anders de dupe van was en dan dit soort commentaar? Iedere race worden er wel kamikazes gedaan maar omdat max nog een tiener is moet er altijd een vergrootglas op? Denk dat hij ondertussen een veelfout aan keren door een ander eraf geketst is, door de o zo gewaardeerde ervaren coureurs. Die zouden pas afgemaakt moeten worden, die hebben immers de ervaring.dr_dreey schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:10:
Ver moet gewoon een ander laten leven. De race is niet afgelopen na de eerste bocht maar met Ver gedrag wel en helaas voor een ander die bij Ver in de buurt rijdt ook, zelfs teamgenoot. Rookie gedrag, hard afstraffen.
Kritisch zijn op max is ok, maar dat eeuwige gezeik, zo Nederlands.
Goedemorgen allemaal. Ik zit er klaar voor. Heb er zin in en verwacht zeker een podium voor Max.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Hoop echt dat ze op droge baan gaan racen want VER heeft z'n P2 op een droge baan gehaald.
Het is niet zo zeer die ene fout, maar eerder 'angst' bij de andere rijders.Malt007 schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:16:
[...]
1x zelf een echte fout gemaakt waar iemand anders de dupe van was en dan dit soort commentaar? Iedere race worden er wel kamikazes gedaan maar omdat max nog een tiener is moet er altijd een vergrootglas op? Denk dat hij ondertussen een veelfout aan keren door een ander eraf geketst is, door de o zo gewaardeerde ervaren coureurs. Die zouden pas afgemaakt moeten worden, die hebben immers de ervaring.
Kritisch zijn op max is ok, maar dat eeuwige gezeik, zo Nederlands.
Hamilton die laat doorschemeren dat hij niet kan inhalen, Vettel die wat akkefietjes heeft gehad ( wel/geen Verstappen regeltjes )
En dan de pers die op zijn nek zit, omdat hij de jongste is, en in een debuutrace in de "echte" auto de race wint.
Dat het dankzij fouten van anderen maakt niet uit, dát was al vergeten
Net zoals Palmer en Stroll niet kunnen rijden
Zouden ze niet kunnen rijden, hadden ze ook niet door de F1 selecties gekomen
Mocht de stream niet werken heb ik jullie nog!
Nog een paar uurtjes dan weten we het! M'n vriendin heeft lekkere hapjes en speciaal biertjes ingeslagen voor tijdens de race dus kom maar op!
Hebben ze daar niet ergens een kroeg met F1 op tv?Zahariac schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:24:
Biertje, zonnetje, Mallorca, zwembad en een crappy stream op m'n mobiel. Ik zit er klaar voor!
Mocht de stream niet werken heb ik jullie nog!
Zwemmen doe je maar ná de race
Bottas is ook een rookie dan?dr_dreey schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:10:
Max doet niets anders dan wat een aantal anderen ook doen alleen vanwege zijn rijstijl wordt er wat meer op hem gelet. Max is ook al enkele keren klaar geweest voor het einde van de eerste race door gedrag van anderen die geen ruimte lieten of hem er (in)direct afketste.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is niet 1 keer een fout. Max wil gewoon erg graag en laat zich niet aan de kant zetten. Bij de oudere garde wordt nog wel eens theoretisch geracet waarbij de mogelijkheid tot een actie al genoeg is om aan de kant te gaan. Andersom ook.. inhaalactie met veel risico of even wachten? Max wacht niet. Prachtig en briljant als het goed gaat. Jammer als het misgaat.Malt007 schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:16:
[...]
1x zelf een echte fout gemaakt waar iemand anders de dupe van was en dan dit soort commentaar?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tja, is al het hele seizoen zo dus waarom zou het nu ineens goed gaan? Ik denk alleen wel dat als hij eerste ligt en z'n auto ermee kapt dat we dan vuurwerk gaan krijgen na de race en de rest van de week in geruchtenland.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:27:
Heb een heel dubbel gevoel over deze race: iedereen denkt dat Max wel even het podium gaat halen, ben zelf bang dat het weer een anticlimax gaat worden voor hem.
Nee dat gaat niet lukken. Ik kan m'n zoontje van 3 niet verplichten om met mij in een kroeg te gaan zitten als t 26 graden is.technomania schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:25:
[...]
Hebben ze daar niet ergens een kroeg met F1 op tv?
Zwemmen doe je maar ná de race
+ Dat ik in de veronderstelling was dat m'n KPN app gewoon zou werken in t buitenland. Dus niet. En m'n server thuis ligt plat dus kan geen VPN opzetten.
[ Voor 18% gewijzigd door Zahariac op 17-09-2017 12:40 ]
Nog kans op regen of is dat helemaal klaar vandaag?Dijkstraat schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:32:
Bevestiging op Sky dat de baan al weer helemaal droog is.
FTFYJackson6 schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:31:
[...]
Tja, is al het hele seizoen zo dus waarom zou het nu ineens niet eens goed gaan? Ik denk alleen wel dat als hij eerste ligt en z'n auto ermee kapt van start tot finish dat we dan vuurwerk gaan krijgen na de race en de rest van de week in geruchtenland allemaal jubelberichten.
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een klein buitje halverwege de race kan nog leuk worden.Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:40:
Het ziet er nog aardig donker uit.
Wel mogelijk, maar dat is het altijd in Singapore. Nu ook hangt er een donkere wolk boven het circuit.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:34:
[...]
Nog kans op regen of is dat helemaal klaar vandaag?
Ehh... de race wordt in het donker bij kunstlicht verreden. Dus het is niet meer dan normaal dat het donker wordtRivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:40:
Dat kan kloppen, het is tenslotte een avondraceRivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:40:
No shit sherlock.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:41:
[...]
Ehh... de race wordt in het donker bij kunstlicht verreden. Dus het is niet meer dan normaal dat het donker wordt

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat geloof ik ook wel voor hem, na Brazilië en Monza.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
GRO denkt dat racen in Singapore in de regen niet haalbaar is,
[afbeelding]
https://www.motorsport.co...ain-race-concerns-954294/
Pannekoek Crêpe
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GRO met zijn manier van remmen en regen... die schijt al bagger bij motregen.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:43:
[...]
Dat geloof ik ook wel voor hem, na Brazilië en Monza.
Toch wel een puntje kritiek, want op TV is dat bijna niet waar te nemen-ION- schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:41:
[...]
Dat kan kloppen, het is tenslotte een avondrace
Ik denk wel dat het voor het publiek spectaculairder is, dan voor ons hier in Europa.
* FreshMaker had liever gezien dat er niet zoveel schijnwerpers op staan, maar een bescheiden ledverlichting in de track, en de auto's met verlichting rijdende
( á la TRON )
Ik pleit voor intrekken van z'n F1 licentie!sjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:47:
[...]
GRO met zijn manier van remmen en regen... die schijt al bagger bij motregen.

Kan je iets specifieker zijn?
Is zeker spectaculairder langs het circuitFreshMaker schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:48:
Ik denk wel dat het voor het publiek spectaculairder is, dan voor ons hier in Europa.
Vond het verschil tussen fp3 & Q wel behoorlijk groot.FreshMaker schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:48:
[...]
Toch wel een puntje kritiek, want op TV is dat bijna niet waar te nemen
* FreshMaker had liever gezien dat er niet zoveel schijnwerpers op staan, maar een bescheiden ledverlichting in de track, en de auto's met verlichting rijdende
( á la TRON )
Maar +1 voor verlichting op de wagens.. Vorig jaar had Manor een verlichte M in de neus.
Ik hoop dat dat spul op z'n personenwagen net wat beter werktsjaool schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:47:
[...]
GRO met zijn manier van remmen en regen... die schijt al bagger bij motregen.
Goedemiddag allemaal. Hoe zit het met het natte spul in Singapore? Wisselende berichten hier
@nachtnet was dat ook niet de reden dat Manor failliet is gegaan
[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 17-09-2017 12:54 ]
Oja sorry. Hij zat lekker te dollen tijdens het Track Parade interview dat ze met Vettel hielden. En toen de interviewster bij hem in de auto wilde stappen wilde hij dat niet; want hij had de ruimte nodig om te dansen.
En tijdens het interview bleef hij ook lekker 'klooien'.
"I'm going to charge you for this ride!"
*kuch* eerder geplaatst *kuch*Humma Kavula schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:52:
[...]
Is zeker spectaculairder langs het circuit
[video]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zv5vTOdjlv8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f3mlki9Lezo]
[ Voor 11% gewijzigd door Dijkstraat op 17-09-2017 13:10 ]
Dat gevoel heb ik dit jaar elke race, en helaas te vaak is het gevoel uitgekomen.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:27:
Heb een heel dubbel gevoel over deze race: iedereen denkt dat Max wel even het podium gaat halen, ben zelf bang dat het weer een anticlimax gaat worden voor hem.
Ben nu bijna op het punt dat ik er maar vanuit ga dat het mis gaat (techniek of driver)....kan het alleen maar meevallen.
DUGG
Dat zal de liefhebber van de week wel zijnGekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:01:
Wat doet die nieuwslezeres bij Ziggo in de studio
Testosteron verlagenGekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:01:
De ziggo app werkt alleen als hij denkt dat je in Nederland bent. Buiten nederland heeft ziggo geen zendrechten...Zahariac schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:02:
Werkt de Ziggo go app eigenlijk in het buitenland? Want dan kan ik gewoon een pay per view doenvoor deze race
Nieuw gezicht is wel fris, beter dan weer Rico of Bart Chabot.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:01:
wel dilemma's Waar stem ik op af? Ziggo ziggo onboards, channel4 of RTL? (dan maar alles naar de DVR.)
Wordt weer een lange zit vandaag.
Wij zaten vroeger thuis met 4 TV's aangesloten ( RTL en de Taquilla's via sat )nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:03:
[...]
Nieuw gezicht is wel fris, beter dan weer Rico of Bart Chabot.
wel dilemma's Waar stem ik op af? Ziggo ziggo onboards, channel4 of RTL? (dan maar alles naar de DVR.)
Wordt weer een lange zit vandaag.
Tegenwoordig met de verschillen in streams, loopt het niet meer gelijk
Moeder die ons voor idioot verklaarde, maar wel het 'enige' wat mijn pa ik en 'samen' hadden.
( altijd leuk, familie )
[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 17-09-2017 13:06 ]
Omdat zij als vrouw F1 liefhebber is wat nog steeds als redelijk bijzonder gezien wordt. Altijd dezelfde gezichten wordt ook zo saai.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:01:
Thanx, zelfde gezeik als m'n KPN app dusImagineMeAndYou schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:03:
[...]
De ziggo app werkt alleen als hij denkt dat je in Nederland bent. Buiten nederland heeft ziggo geen zendrechten...
Heb het juist net andersom. Andere races het gevoel dat het kut ging worden, en dat kwam vaak uit. Deze hele week al het idee dat Max iets moois gaat laten zien in de race.Mach schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:02:
[...]
Dat gevoel heb ik dit jaar elke race, en helaas te vaak is het gevoel uitgekomen.
Ben nu bijna op het punt dat ik er maar vanuit ga dat het mis gaat (techniek of driver)....kan het alleen maar meevallen.

Cogitationis poenam nemo patitur
Over waarom hij de pole niet heeft kunnen halen.
[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 17-09-2017 13:17 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij wel.
Ik wist dat je ging happen
Ik heb een verjaardag vanmiddag maar deze race gaan we toch maar even afkijken, hopen dat het niet te lang duurt.
Volgens mij regent het weer
Nee, dat bespreken we dus niet op GoT.Zahariac schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:06:
[...]
Thanx, zelfde gezeik als m'n KPN app dus
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2017 13:37 ]
Dat is erg mooi! Dit gaat echt niet opgedroogd zijn over 45 minuten lijkt me...Dijkstraat schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:12:
Ondertussen is het weer begonnen met regenen

Druk bij de RBR box. Goh waarom zou dat zijn?
Iedereen is wetjes aan het leggen of Max' auto het meer of minder dan 20 ronden volhoudtnachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Druk bij de RBR box. Goh waarom zou dat zijn?
Of helemaal niet omdat er een zilveren Mercedes het veld dan aan zal voeren?technomania schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:14:
Regen... Dat zie (lees) ik graag... Hoop op een chaotische 1e ronde
Testing, one, two ...
Terwijl Ricciardo zojuist geinterviewed werd door brundle (op Sky) kon hij niet ophouden over Verstappen...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Cameraman heeft ook een beste bepakking bij zich zeg. Je zou er maar de hele dag mee moeten rondlopen.
Hoop trouwens dat het droog is. De RB doet het prima op een droge baan en Max is snel op een natte baan maar niet foutloos, iig niet in de achtervolging. En een foutje op deze baan is al snel fataal. Vrees dat bij een natte baan we een saaie optocht gaan zien.
Ze kijkt/volgt al langer Formule 1 al voor de Verstappen hype dus waarom niet?Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:01:
Overigens het is daar bijna 30 graden, dus die baan droogt als een malle.
Ja inderdaad, erg tof om te zien. Maar natuurlijk hopen we ze niet nodig te hebben
inderdaad hopelijk hoeven ze nooit aan het 'werk'. Maar wel mooi om te zien dat deze 'onzichtbare helden' ook aandacht krijgen op tvCFC-Mathijs schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:23:
[...]
Ja inderdaad, erg tof om te zien. Maar natuurlijk hopen we ze niet nodig te hebben
Goedemiddag trouwens!

Waiting on the world to change
Reken maar niet op veel regen. In het oosten van de race regende het net maar 5 minuten, met wat onweer.hoevenpe schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:32:
Hoe zit het met die regen?

[ Voor 21% gewijzigd door jip_86 op 17-09-2017 13:35 ]
Ik denk er ook zo over. Juist nu RB de performance lijkt te hebben voor een winst, wil je zo min mogelijk zaken die het totaal onvoorspelbaar kunnen maken.UltraSub schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:32:
Ben ik dan de enige die juist deze race niet graag een opdrogende baan wil zien? Dat schreeuwt om tactische fuckups terwijl je die nu juist niet wil als de auto/coureur het op eigen kracht kunnen.
Zeker weten! En ondanks dat iedereen hier riep dat het verschil in motorvermogen bij dit circuit maar een beperkende factor is zie je toch dat Vettel vooral de rechte stukken het verschil heeft gemaakt met zn Ferrari powerrrrr
In quali modeRobsta86 schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:37:
[...]
Zeker weten! En ondanks dat iedereen hier riep dat het verschil in motorvermogen bij dit circuit maar een beperkende factor is zie je toch dat Vettel vooral de rechte stukken het verschil heeft gemaakt met zn Ferrari powerrrrr
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VHiuB1uhx2I]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
evaporate much
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1