Gisteravond had ik toch wel een versnelde hartslag tijdens de landing terug op schiphol.
Had t weer in NL niet echt meegekregen en piloot had het tijdens de vlucht over "we expect a bit of wind".
Resultaat: eerst voor mijn gevoel hele lange approach waarbij we heel langzaam daalden incl. een hoop geschommel, vervolgens een goaround en toen hetzelfde verhaal en eigenlijk verder een prima landing.
Maar wel 2 snikkende mensen en naast me een vrouwtje die volgens mij haar persoonlijk record bidden (20min onafgebroken) heeft verbroken
Ik heb vooral dat ik bij een rukwind denk "prima, maar wil niet dat hij dit 10 meter boven de grond ook doet"
Ik kende het fenomeen goaround dus dan is het wel vet als hij ineens hem even open trekt maar kan me voorstellen dat als je al wat nerveus bent (wat ik heel goed snap met die wind) en je verder geen idee hebt je echt denkt wtf.
Voor de rest idd vooral gedoe, vertrokken 45 min later wat nooit leuk is na 2 lange dagen waarna je gewoon naar huis wilt. Vervolgens 3x omgeroepen dat de overheads vol zouden zitten dus ik dacht ok, ik gooi hem dit keer wel in het ruim.
Blijkt dat het halve vliegtuig leeg is en ik dus een heel overhead compartment voor alleen mn laptop ter beschikking had

. Vervolgens kom je dan bij belt 1 de hal in en ligt je koffer op belt 19....
[
Voor 20% gewijzigd door
GG85 op 15-01-2020 19:11
]