Ik vloog vroeg vanuit DUS deze week, en had een random hotel geboekt. Eerste de beste bekende keten hotel voor een redelijke prijs 100 meter van hauptbahnhof. Goede prijs, simpel hotel, maar meer is ook niet nodig voor een snelle overnachting.
Onderweg naar DUS dat hotel op de routeplanner..en damn. Extreem lage review score, en de reviews de afgelopen paar maanden - achter elkaar - foto's, videos en posts van bedbugs, bebloede bedden, etc. Dat zo'n hotel toegestaan wordt om te blijven opereren..
Uur voor aankomst Holiday Inn bij het vliegveld geboekt. Goede score, simpel maar prima hotel, 18K punten. Maar ik had geluk dat ik het op tijd zag, en dat er last minute beschikbaarheid was voor een alternatief.
Les voor de volgende keer: Ook al is een hotel onderdeel van een van de bekende hotel ketens...dat geeft geen garanties.
Gewoon uit interesse, maaruhm...waarom ben je loyaal aan KLM voor de PFL status, als je daarna van plan bent om er geen gebruik van te maken? Dan heeft die status toch ook geen waarde?