De beveiligers op Schiphol houden dinsdag en woensdag hun eerste werkonderbrekingen uit onvrede over de hoge werkdruk, meldt vakbond FNV. Dinsdag gaat het om drie acties van een kwartier, om 10.00 uur, 14.00 uur en 19.00 uur. Woensdag zijn het er vijf van een kwartier: om 10.00 uur, 12.00 uur, 14.00 uur, 16.00 uur en 19.00 uur.
game start.
https://www.luchtvaartnie...s-beveiligers-op-schiphol
voorspelling,,, minimale winst bv duidelijker rooster de belofte voor meer dames en meer mogelijkheden voor vrij vragen.
Daar gaan de vakbonden mee akkoord. en tot over 5 jaar...
Ik snap werkelijk niet dat dit grapje elke keer werkt.
Ze blijven in beloften trappen, en elke keer valt het tegen voor het personeel. Nouja ik hoop dit jaar niet...
Gooi de filter dicht wanneer de tempratuur boven de 24 graden komt. garandeer je dat er met 1 week aanpassingen en opdrachten voor klimaat beheersing getekend zijn.
Wanneer je enigste dame in je 5 persoons team na 20 min niet kan ruilen, dan sluit de lane voor dames. dan moeten de vrouwelijke passagiers maar even wachten maar je geeft de dames hun rust. ( ja, maar dan wordt het op een andere lane drukker met vrouwen, klopt. rustig aan chill en relax. is niet jullie probleem. probeer niet harder te werken.. )
Wc. ja hier heb ik ook last van gehad. als je pech hebt ben je gewoon 20 min van de check.
Maar in mijn werkende tijd vroeg ik niet om toestemming. ik gaf aan dat ik naar de wc ging. en dan ging ik. (natuurlijk niet als er al iemand van het team weg was)
Nu is dat blijkbaar helemaal omgedraaid naar toestemming vragen/smeken voordat je kan gaan...
Intern grapje, ze hebben het ooit een keer geprobeerd dit voor elkaar te krijgen in een ochtend briefing toen ik nog werkte. We zouden die dag toestemming moeten vragen voor de wc bezoek en binnen 5 min terug zijn.... Maar toen ik over het open portokanaal ging roepen dat ik moest poepen was de wereld al snel te klein en was dat volgens mij leidinggevende niet de bedoeling. Daarna was een melding genoeg. soms was het wacht even 2 min, want pietje is bijna terug.. Maar geen expliciete toestemming meer nodig
[
Voor 69% gewijzigd door
jack zomer op 25-08-2026 08:06
]
The problem with communication is the illusion it has taken place.