Reizen met het Vliegtuig - Deel 1

Pagina: 1 ... 278 279 Laatste
Acties:

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

Sorcerer8472

Mens sana?

xileS schreef op maandag 27 juli 2026 @ 11:44:
Heb ook weleens zien gebeuren dat er voor een plek is betaald (om naast iemand te zitten uit een andere boeking), maar dat je dan opeens zomaar verplaatst wordt en dan nog een keer (het verschil) mag betalen voor een andere plek :').
Bij KLM wordt dat normaliter automatisch gerefund, is iig mijn ervaring.

En idd bij mij is de stoeltoewijzing ook weer okee nu.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
finsdefis schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:13:
[...]

Het lijkt nu gefixed te zijn. Ik kan al mijn reserveringen weer zien. Maar goed dat er niks gewist is o.i.d. Wil mijn favoriete Premium Comfort-plekken niet door een ander gegapt zien worden :P
Werkt nog steeds niet goed hier. Maar op m'n 1ste leg is de stoel die ik vanochtend bij Delta had geselecteerd nu wel doorgekomen - betekent wel dat ik m'n comfort stoel kwijt ben. Lekker zo. Tweede leg was er bij Delta nog 1 raam stoel beschikbaar, maar had ervoor een gangpad. Ga morgen bij inchecken toch wel even klagen denk ik.

EDIT: zowel de oorspronkelijke als de deze ochtend geselecteerde stoel op de 2de leg zijn gone, de enige laatste plaats selecteren geeft een error en heb een boarding pass met "seat at gate."

Dat belooft veel goeds. Ticket was duur genoeg dat dit toch wel een beetje pijn doet.

[ Voor 30% gewijzigd door Yakumos op 27-07-2026 21:54 ]

Pagina: 1 ... 278 279 Laatste

Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.

Wikipedia: List of airports by IATA code: A

Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.

Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.

Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2