De flight bundle was een erg goede deal in het begin. Op één specifieke route vlieg ik ~20 keer per jaar (40 enkeltjes) en normaal, als je op tijd boekt, zijn losse tickets veruit de beste deal. Maar sommige dagen zijn gewoon duur.. ook als je vroeg boekt. Denk aan Kerst, Pasen, etc. Dus ik had een 8-vluchten bundeltje welke 90 euro per enkele reis kostte. Iets duurder dan normaal...maar VER goedkoper dan losse tickets tijdens feestdagen.
Heb het destijds wel uitgezocht. Ik had 740 euro betaald voor de bundel, en de vluchten die ik ermee heb geboekt hadden me anders zo rond de ~2000 euro gekost. En omdat ze direct in een hoge/dure boekingsklasse zitten (Bijna full fare Y) was het wijzigen van vluchtdatum ook zonder tariefverschil. Grandioze deal!
Heb het destijds wel uitgezocht. Ik had 740 euro betaald voor de bundel, en de vluchten die ik ermee heb geboekt hadden me anders zo rond de ~2000 euro gekost. En omdat ze direct in een hoge/dure boekingsklasse zitten (Bijna full fare Y) was het wijzigen van vluchtdatum ook zonder tariefverschil. Grandioze deal!
[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 05-12-2019 22:51 ]