Ik dan weer niet, deze info staat bovendien onder:Verwijderd1 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:49:
[...]
Neem bijvoorbeeld die informatie van KLM, op basis daarvan verwacht ik dat alles gewoon volgens schema verloopt want er wordt nergens genoemd dat dit de vluchttijden negatief beïnvloed. Kan KLM dan toch achteraf weigeren compensatie te betalen op een vlucht die voorheen wel over Pakistan vloog door nu te claimen dat het daardoor komt ondanks dat er al een alternatief gevonden is en dat al meer dan een maand goed werkt?
Dan hebben maatschappijen toch gewoon een carte blanche op alle Europa - ZOA trajecten? Ik snap dat die uitzondering geldt als er daadwerkelijk sprake is van overmacht, maar mijn vraag is meer hoe ruim die uitzondering is.
(Bereid uw reis voor > Actuele informatie > Vluchtverstoringen)
of als je naar een andere airlines kijkt:
Alerts & Advisories, Important notices enzovoort.
Als zoiets staat op bovenstaande locaties staan ze er meestal niet voor niks, da's me na een aantal jaren vliegen wel duidelijk geworden.
Kijk ook maar eens waar Delhi tov Pakistan ligt of naar KL871.
Zie de EU261 voor de buitengewone omstandigheden (L 46/2)
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.