Weer wat van de bucketlist afgevoerd. Ik vloog via Boston, arriveerde in Terminal A en moest naar Terminal E voor de vlucht naar Europa. Alleen waren de rolbanden buiten werking. Heb nu in zo'n karretje gezeten waar ze normaal de oudjes en zo in vervoeren, ach ja, ik ben dan ook 50 en dan gaat het alleen maar bergafwaarts

(en mijn rugzak was veel te zwaar, laptop en surface pro er in

).
En dan gelijk ook de ergernis: aso's die gelijk aan het begin van de vlucht de stoel naar achteren gooien. Ook irritant in Premium Economy. Gelukkig was het vliegtuig en ook de PE half leeg en dus snel een andere stoel gepakt zonder mensen voor, naast of achter me, lekker sociopaat. Heerlijk rustig gevlogen; niet geslapen want dat kan ik niet in een vliegtuig, maar toch ontspannen. Nu alleen jetlag...
Verder hoef ik niet meer in zo'n Bombardier CR900 te vliegen. Wat een krap ***vliegtuig, dan ook nog eens naast iemand die met de gedeelde armruimte op een tablet zit te spelen. Dan is een half uur wachten net buiten de gates nog erger (we waren te vroeg en de andere vlucht die aan de gate stond vertraagd).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.