Of nog beter al kopen voordat je op het vliegveld bent.Sorcerer8472 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:10:
[...]
Je krijgt er hoofdzakelijk vervoer voor. Voor de snacks kun je beter op de luchthaven wat uitkiezen voor een paar euro als je je daar zorgen om maakt
Hmm KLM is wat dat betreft niet echt klantvriendelijk met verloren spullen aan boord.Apache4u schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:24:
Mijn ervaring met een vergeten Bose noise cancellation headset in Praag aan boord van klm is kastje—>muur—>ander kastje—>zelfde muur—>Nooit meer iets van gehoord.
Ik weet nog met een Europese KLM vlucht naar Schiphol bij mijn zus. Ook zij was een tasje vergeten. Inhoud was niet heel waardevol, wat boodschapjes, maar ze had haar tas nog wel graag terug gewild.
Hadden ons gemeld bij de Lost found afdeling op Schiphol en zij hadden gebeld naar de vliegtuig. Ze hadden het gevonden, maar ze gaven aan het weg te gooien omdat ze het de moeite niet waard vonden om het naar lost & Found te brengen...
Staan er toch anders in dan ik, als ik iets vind dat niet van mij is, dan gooi ik het niet zomaar weg.
Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.
Wikipedia: List of airports by IATA code: A
Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.
Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.
Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.
Wikipedia: List of airports by IATA code: A
Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.
Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.
Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2