Reizen met het Vliegtuig - Deel 1

Pagina: 1 ... 265 266 Laatste
Acties:

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Geef je garantie op die uitspraak? (de hoeveelheid shit die ik heb ingenomen omdat mensen dachten dat het geen probleem was is enorm. Zeker in de gate tijd, minder in de filter tijd (filter was makkelijk, gewoon terug sturen en in de auto of bij wegbrengers brengen

ik doe die uitspraak niet voordat er meer info beschikbaar is.
is het een maal systeem met rollers?
Of is het een hak systeem met scherpe bladen?
En kunnen de bladen vervangen worden aka uit het apparaat gehaald worden.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
jack zomer schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:27:
[...]

Geef je garantie op die uitspraak? (de hoeveelheid shit die ik heb ingenomen omdat mensen dachten dat het geen probleem was is enorm. Zeker in de gate tijd, minder in de filter tijd (filter was makkelijk, gewoon terug sturen en in de auto of bij wegbrengers brengen

ik doe die uitspraak niet voordat er meer info beschikbaar is.
is het een maal systeem met rollers?
Of is het een hak systeem met scherpe bladen?
En kunnen de bladen vervangen worden aka uit het apparaat gehaald worden.
Kolfiemolens werken met schijven, niet met bladen. Ik zou me er ook geen zorgen om maken. En nee, garanties kunnen we niet geven.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 265 266 Laatste

Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.

Wikipedia: List of airports by IATA code: A

Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.

Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.

Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2