Is de bagage op Curacao voor of na paspoort controle? M.a.w., kan ik makkelijk doorrennen om de huurauto te halen, terwijl de rest wacht op de koffers?
Volgens mij is er slechte 1 medewerker beschikbaar voor die lounge, die doet zowel de ontvangst als het verzorgen van de hele lounge. Die kan natuurlijk moeilijk ook nog handhaven.finsdefis schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:44:
Nu ben ik verder best positief over de (tijdelijke) lounge op EIN, maar dat is wel de enige lounge waar ik last heb gehad van rondrennende kinderen.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE
Na de paspoortcontrole.PWM schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:01:
Is de bagage op Curacao voor of na paspoort controle? M.a.w., kan ik makkelijk doorrennen om de huurauto te halen, terwijl de rest wacht op de koffers?
Maar "rennen" op Curaçao?
Dat concept kennen ze daar niet
Spel en typfouten voorbehouden
In dit geval iemand voor de keuken, die ook hand en spandiensten verricht, plus nog een jongedame bij de receptie laatst. Had op zich best gekund, maar ja, conflict mijden zit in de mens.Radiodurans schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:48:
[...]
Volgens mij is er slechte 1 medewerker beschikbaar voor die lounge, die doet zowel de ontvangst als het verzorgen van de hele lounge. Die kan natuurlijk moeilijk ook nog handhaven.
Verder weinig te klagen hoor, vooral voor een tijdelijke lounge. Alsnog beter dan de zoveelste Aspire-lounge met tiktoks op vol volume.
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over het annuleren van de terugreis van een retourvlucht. Een enkele reis (direct, via KLM) is op deze route erg duur (duurder dan een retour) en ik vroeg me af of ik de terugvlucht van een retourboeking kan annuleren nadat ik de heenreis al gemaakt heb. In principe zijn m'n tickets flexibel, dus ik zou als het goed is het geld terug moeten krijgen. Heeft dit nog eventuele nadelige gevolgen?
Ik heb een vraag over het annuleren van de terugreis van een retourvlucht. Een enkele reis (direct, via KLM) is op deze route erg duur (duurder dan een retour) en ik vroeg me af of ik de terugvlucht van een retourboeking kan annuleren nadat ik de heenreis al gemaakt heb. In principe zijn m'n tickets flexibel, dus ik zou als het goed is het geld terug moeten krijgen. Heeft dit nog eventuele nadelige gevolgen?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:56
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
KLM zal jouw ticket dan herbereken naar een enkeltje @TheThomas : dus dan kan je geld terug wel vergeten
Tweede deel ticket annuleren zal waarschijnlijk ook fors duurder uitpakken voor je eerste leg, maar misschien wel goedkoper dan een enkele reis boeken. Je kan altijd even bellen en vragen hoe het uitpakt.TheThomas schreef op woensdag 17 december 2025 @ 19:05:
Hoi allemaal,
Heb je toevallig wat punten - award ticket pricing enkele reis is even duur als retour. Dus een award enkele reis zou goedkoper kunnen uitpakken mits er beschikbaarheid is.
Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.
Wikipedia: List of airports by IATA code: A
Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.
Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.
Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.
Wikipedia: List of airports by IATA code: A
Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.
Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.
Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2