Reizen met het Vliegtuig - Deel 1

Pagina: 1 ... 255 256 Laatste
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

franssie

Save the albatross

CyBeR schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:09:
[...]

Ik heb net een Samsonite Securipack 2.0 (grote uitvoering) gekocht die wel redelijk aan dat idee voldoet. Heeft een apart vak voor je laptop + tablet + wat peripherals, en voor je kleding e.d., en om het makkelijker te maken om dat in te pakken kun je 'm ook helemaal open klappen. En aan de zijkanten twee kleine vakjes (waarvan één NFC blokkeert) waar je bijvoorbeeld je paspoort in kwijt kunt zonder het hele ding open te hoeven maken.
Ziet er goed uit. Mijn vriendin jat altijd mijn travel rugzakken dus nu mag ze er eentje voor mij betalen.
Met grote uitvoering, bedoel je de 15.6 of een grotere?
https://www.samsonite.nl/...t-yellow/150941-4702.html

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ralpje schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:57:
Voor de frequente zakelijke reiziger hier: ik doe korte tripjes nu vaak met een rugzak (voor laptop etc) en een carry-on koffertje. Eigenlijk wil ik van dat koffertje af, om soms op vertrekdagen nog even een dagje in een stad te bivakkeren zonder dat ding overal mee naar toe te nemen.
Dus: op zoek naar een andere rugzak, waar naast m’n electronica (laptop, tablet, paar peripherals) ook voor twee a drie dagen kleding in past. Liefst in een beetje duurzame uitvoering. Iemand tips?
De samsonite spectrolite 4.0 rugzak? Ziet er netjes uit dus kan mee naar meetings en heb je in 17inch/35 liter uitvoering. Er kan genoeg kleding in voor een paar dagen, wat ook relatief netjes gehouden kan worden vanwege de indeling.

https://www.samsonite.nl/...m--zwart/158110-1041.html

Dat betekent, stam + t .

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Alleen dat is een abo dat gunstig is en daardoor meer punten (koopzegels) spaart en alsnog je financiële voordeel eruit haalt.

Met dit gekke dure abo van FB zie ik geen mogelijke manier dat dit überhaupt interessant is 8)7.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:48:
Krijg net een mail van Bluebiz met daarin 't weetje dat per 1 oktober 2024 (vandaag dus) Economy Light tickets niet meer meetellen. Zowel dat je er geen credits voor krijgt, als dat ze niet meer meetellen voor de 5K minimum spend.

Fijn ook dat dat direct geldt en dat de dag dat ze dat mededelen ook de dag van ingang is.
Is al een jaar natuurlijk, maar zat net te denken of het interessant is om voortaan standard tickets te boeken ipv light.

3 credits per 100 euro (dus 3%) krijg je geloof ik. Als ik een snelle rekensom maak dan levert dit ook te weinig punten op vergeleken met wat je vaak meer betaald voor een standaard ticket.. Helemaal als je geen ruimbagage nodig hebt of zelfs al krijgt door je status.

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43
ralpje schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:57:
Voor de frequente zakelijke reiziger hier: ik doe korte tripjes nu vaak met een rugzak (voor laptop etc) en een carry-on koffertje. Eigenlijk wil ik van dat koffertje af, om soms op vertrekdagen nog even een dagje in een stad te bivakkeren zonder dat ding overal mee naar toe te nemen.
Dus: op zoek naar een andere rugzak, waar naast m’n electronica (laptop, tablet, paar peripherals) ook voor twee a drie dagen kleding in past. Liefst in een beetje duurzame uitvoering. Iemand tips?
Osprey Farpoint 40
Pagina: 1 ... 255 256 Laatste

Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code. Om nieuwskomers en incidentele bezoekers op weg te helpen, raden wij de volgende extensie en/of pagina aan:

Chrome Extensie

Wikipedia: List of airports by IATA code: A

Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.

Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.

Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2