Net terug van een trip met BA 787-10, heen in club world en terug in first. Korte ervaring:
Club world was prima. Deurtje is laag maar als je ligt voelt het wel iets aan privacy toe. Stoel is sowieso fijn met erg veel opbergplekken. Service was prima, eten was redelijk (voorgerecht laten staan, hoofdgerecht prima maar niet bijzonder, dessert was erg goed). Vond het vooral leuk om te vergelijken met first
First was eerste ervaring en zoals @
CyBeR al aangaf: een erg goede business

. Begon met boarden waarbij business en first als boarding groep tegelijk mocht boarden. Op LHR was dit apart: geen ramp maar vooral onhandig aangezien je via business richting first gaat dus wat langer in de rij staat te wachten eenmaal aan boord van het toestel.
Toch wel een leuke ervaring. Service net even beter: schaaltje met nootjes worden verwarmd, je wordt consistent aangesproken met naam, eten was erg goed (beste ooit voor mij in vliegtuig) en met twee crew op 8 passagiers (toestel was compleet vol) heb je overall goede service. Complete service was zonder cabine verlichting wat ik enorm kan waarderen met nachtvlucht. Slapen was ook fijn door meer ruimte voor voeten en prima matrastopper met dekbed / kussen. Ontbreken van deur is niet erg: privacy is toch al prima. Minpunten: stoel was aardig beschadigd maar je merkt er weinig van als je ligt te slapen

. Dat en mijn eerste keuze qua eten was niet meer beschikbaar: werd als laatste gevraagd dus was er al op voorbereid.
Na vlucht ook nog even Concorde lounge ingewandeld. Prima lounge (beter dan gemiddeld) maar gaf er weinig om.
Al met al leuk om een keertje mee te maken. Laatste tickets werden voor 10k retour verkocht: dat is het imo echt niet waard versus business.