Begin december naar Cancun gevlogen met KLM, combinatie 787-9 en 777-200. Op de heenweg in de 777-200, was de stoel kapot, verstelling werkte niet. Dacht eerst niet erg, dagvlucht en mooie voucher in het verschiet (alle stoelen bezet). Bleek een KLM medewerker te vliegen, van stoel gewisseld. Moet zeggen dat de WBC in de 777 echt top is, beste product van ze. Enorm verschil toz vlucht in mei met 777-300 met oude interieur. Het eten wordt overigens met het jaar wel minder. Vroeger was het nog de moeite, nu is het functioneel.
Om bij te dragen aan eerdere discussie, AMS-CUN-AMS voor onder 2000 euro kunnen boeken. Eerder dit jaar AMS-BKK-AMS voor 2200 euro. Moet ik bij vermelden dat dit aanvankelijk, op de heenweg met tussenstop CDG was en alleen terug, direct. Na een kleine wijziging van AMS-CDG vlucht qua timing, via klantenservice kosteloos om kunnen zetten naar AMS-BKK direct.
Zat zojuist nog even door mijn Amex creditcard afschrift te kijken, en zag dat de Priority lounge in Cancun is afgeschreven. Vreemd, en alleen mijn Priorty pass laten zien (Creditcard niet), en zou inbegrepen moeten zijn. Per chat contact opgenomen met Amex, die verwijzen door naar Priority pass

, ook als ik aandring dat ik een oplossing van hen verwacht. Valt me toch tegen, dit kost relatief veel moeite. #Luxeproblemen
[
Voor 40% gewijzigd door
Bartjeee op 31-12-2024 00:17
]