Je snapt vast wel dat je deze post ook compleet kunt omdraaien

?
eMiz0r schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:01:
[...]
Typo 🙈 2-2-2.
Mbt KLM of Emirates goedkoper is mijn ervaring wel anders. Maar als ik nu even een proef op de som neem:
AMS - DXB van 13-16 februari: KLM €4300, Emirates €3750
AMS - SIN van 21-24 februari: KLM €5700, Emirates €4700
AMS - KUL van 5-9 maart: KLM 4600, Emirates €4450
AMS - DBX 27 feb - 5 maart: KLM 3300, Emirates 3700
AMS - SIN 14 - 21 feb: KLM 3500, Emirates 4200
AMS - KUL 14 - 21 feb: KLM 3500, Emirates 4400
Dit zijn de eerste 3 searches die ik pak en alle 3 is Emirates goedkoper. Kijk ik dan naar de verkeerde bestemmingen of jullie niet naar business?
Dit zijn de eerste 3 searches die ik pak en in alle 3 is KLM goedkoper

Bij Emirates zit er wel altijd een tussenstop op DXB in, maar dat is hooguit 2-3 uurtjes en in de bclass lounge absoluut geen straf.
Bij KLM zit er geen tussenstop op DXB, dus én een paar uur eerder op bestemming én lekker doorlslapen ipv eruit, in een louge hangen, weer boarden en hopelijk weer snel in slaap vallen.
eMiz0r schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:10:
[...]
Emirates heeft bijna net zoveel A380’s dan 777’s en die A380 in een 1-2-1 layout is echt niet te vergelijken met een KLM 1-2-1 layout. Qua privacy idem, in de A380 hoef je je buurman niet te zien (tenzij middenstoel). Ik zal wel mazzel hebben qua bestemmingen van Emirates, maar ik hoef, als ik wil, vrijwel amper met die 777 te vliegen.
KLM heeft géén middelstoeloptie in business, Emirates als je pech hebt wel. Moet je over iemand heen stappen in business class om eruit te kunnen....
KLM heeft imo juist de marketing wel goed voor elkaar omdat mensen bereid zijn meer te betalen voor een minder product, juist omdat het KLM is (wellicht blauwe NL trots oid, kan ik me iets bij voorstellen).
Dat jij het Emirates product beter vind is mij wel duidelijk, maar om te zeggen dat mensen bij KLM meer betalen ivm de goede marketing..... Het product is voor mij een combinatie van factoren, waaronder prijs, vertrektijd, type hard product aan boord, soft product (TAP

), etc. Terwijl je met Emirates vanuit SIN naar AMS eruit moet, was ik blij dat ik mijn kids rond DXB lekker kon laten slapen en ze pas rond Duitsland wakker werden. Dan is, op die route en prijs, het product toch echt beter voor mij. Oke dat was met SQ maar KLM heeft dezelfde vlucht rondom hetzelfde tijdstip. Het was dat SQ een erg goede aanbieding had, anders had ik ook KLM kunnen pakken. Begrijp mij niet verkeerd: Emirates in business is niks mee, zoals bijna alle business class producten long haul