Thanks. Mijn gevoel is dat dit te maken heeft met codeshares, en specifiek - dat KLM een Premium Economy fare verkoopt die helemaal niet bestaat. Dus er gaat iets mis intern in de KLM<>Delta fare mapping. Random voorbeeld:Grouchy schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:19:
[...]
Dit speelt al een tijdje. 2 verschillende systemen met verschillende boekingsklassen. Zo was Premium Select bij Delta in het verleden in ieder geval geloof ik fare/boeking klasse: P, A, G
Bij KLM zijn de boekingsklassen voor Premium comfort dacht ik W, S, A
Verder is bij KLM een P fare is een economy fare, A fare is discounted economy en G is deep discount economy.
Als je nu een ticket boekt bij KLM maar vliegt met Delta (en omgekeerd) gaat het dus vaak niet goed.
Service op internationale vluchten in een narrow body wijkt niet echt af van de service die je krijgt op een domestic flight omdat het vaak om soortgelijke afstanden gaat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iIdtDsHh1OHYtfUF8Mw0CyNB.png?f=user_large)
Als ik die boeking dan doorvoer dan komt het op de volgende manier in de boeking:
:fill(white):strip_exif()/f/image/u2sy2BRFMhiwFT4VRYE4Nuap.png?f=user_large)
Klasse A, met een A-fare dus. Dat is een Premium Economy fare. Maar Delta bied geen PE aan op deze vlucht, en de 737 heeft geen PE cabine..