Ik vlieg op maandag 17 April 2023
Basic Economy met United Airlines. Bij United Airlines heb ik mijn stoelen zelf gereserveerd tegen een aanbetaling. Ik heb €42,48,- extra betaald voor mijn stoelen voor alle vluchten voor op 17 April en 26 April terug.
Er stond dat bij Basic Economy, de stoelen worden automatisch toegewezen door United Airlines tenzij je zelf extra bij betaald en ik wilde niet in het midden zitten.
United Airlines heen: 17 April
• Amsterdam Schiphol naar Washington Dulles International
• Washington Dulles International naar New York Newark Liberty International Airport
United Airlines Terug: 26 April / aankomst 27 April
• New York Newark Liberty International Airport naar Chicago O'Hare International
• Chicago O'Hare International naar Amsterdam Schiphol
Ik vlieg met United Airlines omdat dit ongelooflijk goedkoper was €351! Voor één retourtje! Inclusief BTW en reserveringskosten via CheapTickets.nl. Met de stoelen erbij zit ik op €393,48,-. Ik moet nog ruimbagage bij betalen en dacht dit zit er gratis bij zat. Ik zie nu heen en terug totaal €140,- (€70 voor heen en €70 terug).
Dan zit ik totaal op €533,48,- met alles der op en der aan. Dan is het nog steeds goedkoper voor mij, dan in mijn tijd met Delta of KLM en United Airlines. Toen ik ging boeken via CheapTickets.nl, ik keek om te vergelijken via Vliegwinkel.nl waren de rechtstreekse vluchten €700 a 800. Op dit moment zijn de prijzen weer gedaald naar €450 a 500, maar zonder extra's en geen ruimbagage erbij. Dus ik ben nog steeds goedkoper uit.
Ik vlieg United Airlines omdat uitgebreid 3-gangen menu wordt geserveerd.
Heeft iemand ervaring met, United Airlines vraagt mij om mijn paspoort te scannen en Covid-19 documenten. Kan dit ook op Schiphol of moet het echt vooraf?
Ik vlieg op donderdag 20 April 2023 van New York LaGuardia Airport om 08:00 met American Airlines Airbus A320 naar Washington DC Ronald Reagan Airport 09:19 aankomst. Ik heb €267,- betaald met reserveringskosten en BTW. Mijn terugvlucht is op de 20ste April om 18:00 vanuit Washington DC Ronald Reagan Airport. Ik heb hier ook voor mijn stoelen betaald €10 per vlucht.
[Voor 9% gewijzigd door PizzaHut op 13-03-2023 14:00]